quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:22 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk had ik de TT even moeten aanpassen....
Maar ik heb geen alternatieven.
Zelfs met TomTom de weg kwijt...
En die baby danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:24 schreef Kally het volgende:
Die twee als ananas in de OP, die vergeet ik nooit meer
Jaquote:
Dat, plus dat het aan de achterkant ook heel lelijk is, alsof ze twee 3/4 cirkels om aan het lijfje genaaid hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het echt een idiote bruidsjurkt met die benen en dat jarretel.
goede tijd, toen naveltruitjes in warenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
Zo gekleed gaan op een bruiloftSuperkort broekje en naveltruitje.
Dat dus...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Injetta het volgende:
Dat dansen en die kleding van die meiden..... Ik blijf het zo gek vinden. Die zg. preutse moraal en die kleding en dat dansen en grabbing. Het is zo tegenstrijdig......
Het heeft een enorm hoog tease gehalte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Injetta het volgende:
Dat dansen en die kleding van die meiden..... Ik blijf het zo gek vinden. Die zg. preutse moraal en die kleding en dat dansen en grabbing. Het is zo tegenstrijdig......
dat verbaast mij ook steeds weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Injetta het volgende:
Ik vond het van de voorkant best wel sexy eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het echt een idiote bruidsjurkt met die benen en dat jarretel.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar als bruidsjurk??quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond het van de voorkant best wel sexy eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |