quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:22 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk had ik de TT even moeten aanpassen....
Maar ik heb geen alternatieven.
Zelfs met TomTom de weg kwijt...
En die baby danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:24 schreef Kally het volgende:
Die twee als ananas in de OP, die vergeet ik nooit meer
Jaquote:
Dat, plus dat het aan de achterkant ook heel lelijk is, alsof ze twee 3/4 cirkels om aan het lijfje genaaid hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het echt een idiote bruidsjurkt met die benen en dat jarretel.
goede tijd, toen naveltruitjes in warenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
Zo gekleed gaan op een bruiloftSuperkort broekje en naveltruitje.
Dat dus...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Injetta het volgende:
Dat dansen en die kleding van die meiden..... Ik blijf het zo gek vinden. Die zg. preutse moraal en die kleding en dat dansen en grabbing. Het is zo tegenstrijdig......
Het heeft een enorm hoog tease gehalte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Injetta het volgende:
Dat dansen en die kleding van die meiden..... Ik blijf het zo gek vinden. Die zg. preutse moraal en die kleding en dat dansen en grabbing. Het is zo tegenstrijdig......
dat verbaast mij ook steeds weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef Injetta het volgende:
Ik vond het van de voorkant best wel sexy eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het echt een idiote bruidsjurkt met die benen en dat jarretel.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar als bruidsjurk??quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond het van de voorkant best wel sexy eigenlijk.
Geen idee, maar het blijft lachenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Kally het volgende:
Reputatie is alles, dus trek een hoerig jurkje aan en gedraag je als een del maar verder ....
Ja was best aardig, zaten een paar redelijk goede tussen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Was de voice een beetje leuk, ik ga straks terugkijken
Yep, zaten wel leuke en goede tussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Was de voice een beetje leuk, ik ga straks terugkijken
Ok we zullen zien, moet wachten tot mijn vriend thuiskomt van zijn werk want hij wil ook kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja was best aardig, zaten een paar redelijk goede tussen.
Zo snel mogelijk baren en poetsen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
NOG eerder trouwen? Op je 15e ipv je 16e?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, zaten wel leuke en goede tussen
Dat laatste blijft het grote mysterie....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die kinderen allemaal zo typisch dansen? En waar verdienen ze hun geld mee?
ja, want misschien was ze geen maagd meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Injetta het volgende:
Reputatie redden door op je 16de te trouwen??
Omdat ze een reputatie hoog hebben te houden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die kinderen allemaal zo typisch dansen? En waar verdienen ze hun geld mee?
Omdat ze niet als smerig willen worden gezien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja, zie het nu.quote:
UHm, dat weet toch niemand hoe hun aan hun geld komenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
geen idee, maar helemaal legaal zal t werk niet zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
die vriend is geen travellerquote:
Oud ijzer is een goudmijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En waar verdienen ze hun geld mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |