abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:13:49 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115688909

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:17:45 #2
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115689015
Je kunt beter 's ochtends rennen, ivm de smog en benauwdheid deze dagen. Die smog is natuurlijk nog altijd niet zo heftig als in Mexico city, maar toch....

[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 17-08-2012 18:46:34 ]
How can I make this topic about me?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:25:51 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115689255
Klopt het trouwens dat mensen die intensief hardlopen, een uur per dag meer slaap nodig hebben dan de gemiddelde mens?
pi_115689702
Nou, ik heb me in ieder geval omgekleed, dat is al iets.
Ja doei.
pi_115689945
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik heb me in ieder geval omgekleed, dat is al iets.
Je mag morgen ook wel hoor :*
pi_115689962
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt beter 's ochtends rennen, ivm de smog en benauwdheid deze dagen. Die smog is natuurlijk nog altijd niet zo heftig als in Mexico city, maar toch....
Smog ? wat ? :X
pi_115690135
Ik zou eigenlijk vanavond gaan maar ik ga uit eten, dus het wordt morgenochtend :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_115690415
Ik ben al blij dat ik nu niet hoef te lopen , de rose ging er goed in :+
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:02:58 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_115690507
Ik heb ook een inkakker... M'n ogen zouden het liefste dichtvallen, als ik nu ga liggen, slaap ik, denk ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115690572
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook een inkakker... M'n ogen zouden het liefste dichtvallen, als ik nu ga liggen, slaap ik, denk ik
Dat heb ik ook nu...kijken of ik 't kind op tijd z'n bed in krijg kan ik morgen ochtend op tijd gaan lopen.
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:09:52 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_115690764
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef Shravani het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nu...kijken of ik 't kind op tijd z'n bed in krijg kan ik morgen ochtend op tijd gaan lopen.
Geen kind hier... Ik zou bijna gewoon kunnen gaan liggen... Maar als ik dat doe, kan ik straks niet meer slapen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115690847
Dan ben je gelijk uit je ritme he?
Ik probeer mezelf nu ook maar even goed bezig te houden tot een fatsoenlijke tijd om in slaap te vallen *)
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:17:40 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_115691037
Ik doe mee :Y)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:37:16 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_115691681
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent afgevallen door het huishouden te doen?
waar kan ik dat downloaden? Werkt dat net zo goed als Jillian?! :o
pi_115691849
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Klopt het trouwens dat mensen die intensief hardlopen, een uur per dag meer slaap nodig hebben dan de gemiddelde mens?
Geen idee, ik slaap best weinig eigenlijk.
pi_115692288
Een gratis kijkje in het hoofd van Mo:

:% Nou, ok. Lopen dan maar, denk ik.

Omkleden.. nog even FOK!ken... Moet zo echt weg. Of zal ik toch maar gaan Jilliannen. Nou ja, dat kan erna ook nog. Ik ga wel gewoon, 5km ofzo, dan ben ik in ieder geval geweest... :s)

Godsamme, waarom moet die Garmin er precies nu zo lang over doen om de satelieten te vinden. }:| Nou ja.. *rek* *strek* *staar....* *rek* *strek* Hèhè. Nou, hop. ~O>

Feest dit. Joepie. Gaat lekker, heus! Echt! Top idee dit, dat hardlopen. Wie had dat ookalweer bedacht dat dat een goed idee was? Uberhaupt? Godverdehoere zeg. 8)7

Oh. De zon. Fijn. Kan er ook nog wel bij. Nou, 5km dan maar dus. Dan ga ik er bij de Sainsbury's de wijk weer in en dan stop ik bij 't poortje. :)

Hm. Gelukkig gaat 't wat beter.. Hé, wind! En de zon even weg! Best lekker zo. "Cheers!! :D " Toch fijn dat mensen even voor je aan de kant gaan met hun scootmobiel en twee honden! :D Dat kun je van de aut.... "CHEERS! :( " auto's niet zeggen.. Dat is wel stom, dat hier rechtdoorgaande voetgangers geen voorrang hebben op afslaand verkeer. Maar dan nóg! Ze zien je toch aankomen? Ik zou stoppen. Nou ja, hè, we lopen nog. :(

Ja. Bij de Sainsbury's echt de wijk in.. denk ik... :z

Hm.. Daar is de Sainsbury's al. Misschien tot de hoek en dan een flink stuk uitwandelen... :z

Hm.. Daar is de hoek.. misschien dan tot de rotonde dan nog maar? :z

Hm... nou ja, daar is de rotonde ook al.. Dan maar door tot de 7m. Even nog wat bijschroeven om 'm rond de 10km per uur te houden en... *O* *O* *O*

http://www.endomondo.com/workouts/iCLlt3waeBo
Ja doei.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:02:26 #17
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115692499
Ik dacht dat we wat anders zouden lezen: eerst vastberaden omkleden, om dan na 5 minuten bedenktijd toch maar besluiten de handel weer uit te doen en lekker op het balkon neer te strijken... Nog even genieten van de ondergaande zon...
pi_115692598
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht dat we wat anders zouden lezen: eerst vastberaden omkleden, om dan na 5 minuten bedenktijd toch maar besluiten de handel weer uit te doen en lekker op het balkon neer te strijken... Nog even genieten van de ondergaande zon...
Je mist het punt. Hardlopen is genieten. Soms wat meer , soms wat minder.
pi_115692600
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:55 schreef motorbloempje het volgende:

Omkleden.. nog even FOK!ken... Moet zo echt weg. Of zal ik toch maar gaan Jilliannen. Nou ja, dat kan erna ook nog. Ik ga wel gewoon, 5km ofzo, dan ben ik in ieder geval geweest... :s)

Godsamme, waarom moet die Garmin er precies nu zo lang over doen om de satelieten te vinden. }:| Nou ja.. *rek* *strek* *staar....* *rek* *strek* Hèhè. Nou, hop. ~O>

Feest dit. Joepie. Gaat lekker, heus! Echt! Top idee dit, dat hardlopen. Wie had dat ookalweer bedacht dat dat een goed idee was? Uberhaupt? Godverdehoere zeg. 8)7

Oh. De zon. Fijn. Kan er ook nog wel bij. Nou, 5km dan maar dus. Dan ga ik er bij de Sainsbury's de wijk weer in en dan stop ik bij 't poortje. :)

Hm. Gelukkig gaat 't wat beter.. Hé, wind! En de zon even weg! Best lekker zo. "Cheers!! :D " Toch fijn dat mensen even voor je aan de kant gaan met hun scootmobiel en twee honden! :D Dat kun je van de aut.... "CHEERS! :( " auto's niet zeggen.. Dat is wel stom, dat hier rechtdoorgaande voetgangers geen voorrang hebben op afslaand verkeer. Maar dan nóg! Ze zien je toch aankomen? Ik zou stoppen. Nou ja, hè, we lopen nog. :(

Hm.. Daar is de Sainsbury's al. Misschien tot de hoek en dan een flink stuk uitwandelen... :z

Hm... nou ja, daar is de rotonde ook al.. Dan maar door tot de 7m. Even nog wat bijschroeven om 'm rond de 10km per uur te houden en... *O* *O* *O*

Hahaha stoer wijf! ^O^
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:07:43 #20
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_115692687
quote:

Tja, als je een goede loopdag hebt, moet je er ook van genieten :)
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_115692695
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef Shravani het volgende:
Dan ben je gelijk uit je ritme he?
Ik probeer mezelf nu ook maar even goed bezig te houden tot een fatsoenlijke tijd om in slaap te vallen *)
Voor de vakantie was ik inderdaad zo uit m'n ritme als ik overdag even een (half)uurtje sliep, middagdutjes waren echt uit den boze. Sinds ik terug ben van vakantie wil ik alleen maar slapen... :')

quote:

:D *O*
pi_115692890
Ben blij dat ik gegaan ben! Achteraf :P

Zo nog even hupsen en dan onder de douche. Helaas geen zonnetje nu hier, en sowieso hebben we een tuin op 't noorden, dus die was nu ook al bijna weggeweest als hij wel had geschenen :P
Ja doei.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:19:07 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115692993
Jaahhhhhhhhh Mobloooooootje *O*
Doorzetster *O* Zo hoort het.
En nu blij zijn met jezelf en genieten van je weekend, het weer (daar ook lekker hopelijk) en Moman!

* uniekhoorn is proud
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115693044
O+ *; en jij ook lekker gelopen! Met 10.8km/hr! Wow! _O_
Ja doei.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:21:52 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115693072
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
O+ *; en jij ook lekker gelopen! Met 10.8 11.8km/hr! Wow! _O_
pi_115693142
Dan nog meer wow :{w

Ik ga hupsen!
Ja doei.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:36:42 #27
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115693576
woehoe.. het is geweldig loopweer. Ik heb een rustige interval gedaan en ging als een speer. Ik had zelfs ruim over voor een kleine versnelling op het einde :)

http://www.endomondo.com/workouts/82743809
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:38:39 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_115693659
Lekker dan... drechtstedenloop geannuleerd. Geen halve marathon dus in September.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:39:23 #29
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115693686
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Lekker dan... drechtstedenloop geannuleerd. Geen halve marathon dus in September.
Owh? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:03:25 #30
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_115694552
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
OK dan, maar even rondkijken op hardloopkalender.nl dan...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:04:40 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_115694593
Komt me niet heel slecht uit, want die positive vibe van anderhalve maand geleden ben ik al een poosje kwijt. Moeizaam lopen, blessures. Nu maar richten op de bruggenloop in december en CPC in Maart.
pi_115694660
Over 3 weken is de Bridge to Bridge al :o Ben er wel klaar voor, maar heeft iemand nog tips om daar naartoe te trainen/werken? (eerste keer dat ik aan een loopevenement mee doe).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_115696892
Tip voor degene hier die moeite hebben met afvallen, ga afstuderen aan de fontys paramedische hogeschool.. Gegarandeerd vliegen de kilo's eraf... 3 kg in 3 weken -O-
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:10:56 #34
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_115696990
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tip voor degene hier die moeite hebben met afvallen, ga afstuderen aan de fontys paramedische hogeschool.. Gegarandeerd vliegen de kilo's eraf... 3 kg in 3 weken -O-
Hoezo ? :o
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:13:46 #35
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115697084
godver de godver :( daarstraks een flesje bier kapot laten vallen naast m'n voet, en nou zit er een gat in m'n voet van het glas dat er in stak. Kan ik niet hardlopen voor minstens een week aaaaaaaaaaaaaargh :( Kan zo de nieuwe schoenen die klaarliggen natuurlijk ook niet passen en uitproberen maandag.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:14:34 #36
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115697108
quote:
:* Kun je niet switchen naar Avans?

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Over 3 weken is de Bridge to Bridge al :o Ben er wel klaar voor, maar heeft iemand nog tips om daar naartoe te trainen/werken? (eerste keer dat ik aan een loopevenement mee doe).
Ik ben voor m'n eerste wedstrijd(je) even een paar keer samen met m'n vriend m'n looproute gestart, om te leren dat ik op m'n eigen tempo moet lopen ipv achter degene voor me aan te hollen :P
pi_115697207
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:* Kun je niet switchen naar Avans?

[..]

Ik ben voor m'n eerste wedstrijd(je) even een paar keer samen met m'n vriend m'n looproute gestart, om te leren dat ik op m'n eigen tempo moet lopen ipv achter degene voor me aan te hollen :P
Nee als alles in 1 keer lukt ben ik er over 2 weken vanaf. En bij avans moet ik dan het hele jaar overdoen (ander curriculum of hoe je dat ook schrijven mag)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_115697237
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Hoezo ? :o
Drama, veel stress weinig eetlust. Tot diep in de nacht doorwerken en toen ik net op de weegschaal ging staan (met kleren aan) was ik 3 kg minder dan 3 weken geleden...
pi_115697409
Ik wil morgen gaan lopen. Gezien de weersverwachting zal dat wel vroeg in de ochtend moeten, anders kan ik onderweg waarschijnlijk een ei op m'n hoofd bakken. :')
pi_115697530
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:13 schreef kwiwi het volgende:
godver de godver :( daarstraks een flesje bier kapot laten vallen naast m'n voet, en nou zit er een gat in m'n voet van het glas dat er in stak. Kan ik niet hardlopen voor minstens een week aaaaaaaaaaaaaargh :( Kan zo de nieuwe schoenen die klaarliggen natuurlijk ook niet passen en uitproberen maandag.
:o Beterschap :*
pi_115697557
quote:
Oh, dat is kut -O- :*
Ja doei.
pi_115697558
quote:
Kun je daar geen masseur vinden ? Even de stress er uit trekken ?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:25:51 #43
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_115697569
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Drama, veel stress weinig eetlust. Tot diep in de nacht doorwerken en toen ik net op de weegschaal ging staan (met kleren aan) was ik 3 kg minder dan 3 weken geleden...
Met de langstudeerboete in zicht moet je wel hard werken/studeren. Veel succes met studeren. Op deze manier afvallen is niet gezond.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:26:56 #44
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_115697615
quote:
Vervelend zeg. Een blessure die niet door sporten komt. :o Beterschap!
pi_115697723
quote:
:( Beterschap!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:34:28 #46
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115697941
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:26 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Vervelend zeg. Een blessure die niet door sporten komt. :o Beterschap!
En tot overmaat van ramp: het was niet eens mijn bier, ik drink dat niet :')

Bedankt allemaal :* Nu moet ik maar over hardlopen lezen op internet de komende dagen :P
pi_115698135
quote:
:* op voet. Mits schoon en fris :@.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_115698185
quote:
Heb je al geprobeerd te hardlopen? Zit hier nu ook met een pijnlijke bil door een val. Mooi niet dat me dat gaat tegenhouden om het te proberen in ieder geval.
pi_115698264
Wie gaan er morgenvroeg op een heerlijke zaterdag lopen? *O*

Ikke ikke!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115698449
Ik niet! Rustdag! *)
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:50:06 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_115698588
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie gaan er morgenvroeg op een heerlijke zaterdag lopen? *O*

Ikke ikke!
Ik. 8 uur buiten.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:50:25 #52
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_115698601
half 9 terug :')
pi_115698648
ah kiwi wat klote!

ik ga morgen eens proberen te hardlopen. hondje niet mee en een korte afstand.
duimen dat mijn knie het houd. ik ben er wel helemaal klaar mee om niks te doen!
voel me zo dichtgroeien.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:51:49 #54
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_115698666
Vanavond al geweest, zondag weer :)
pi_115698926
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Met de langstudeerboete in zicht moet je wel hard werken/studeren. Veel succes met studeren. Op deze manier afvallen is niet gezond.
Oh nee langstudeerboete is niet van toepassing. Als ik nu alles haal studeer ik nominaal af.
Maar de fontys is gewoon heel frustrerend op dit moment met wekelijks regels aanpassen en nieuwe eisen stellen waardoor je halve verslag opnieuw moet.
Heb het nu al 6 keer moeten herschrijven nog voordat ik het heb kunnen inleveren.
pi_115698992
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik. 8 uur buiten.
Lekker vroeg! Ik ook!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115699033
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef winterstorm666 het volgende:
ah kiwi wat klote!

duimen dat mijn knie het houd. ik ben er wel helemaal klaar mee om niks te doen!
voel me zo dichtgroeien.
Ik duim voor je :*.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115699234
dank je!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_115699686
Ik ga zo slapen :W
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115699820
Hier in de stad is het volgens mij nog 22 graden, ik moet morgenochtend echt de wekker gaan zetten ben ik bang :')
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:36:15 #61
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115700802
gelopen, maar niet van harte....
wel eindelijk eens 7 mn/km gelopen :')
Harder ging gewoon niet :')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:51:27 #62
11102 knep
Mountainfreak
pi_115701456
Vanavond toch weer heerlijk gelopen, voor het eerst meer dan 6 km aan een stuk, namelijk 7,25 km :).
Alleen op het einde beetje afgezien.
Helaas werkt de GPS van m'n telefoon niet goed, geen endomondo dus :(.
pi_115702145
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef winterstorm666 het volgende:
ah kiwi wat klote!

voel me zo dichtgroeien.
Ah dat zal wel meevallen :P
pi_115707279
Zo, ben wakker. Ben benieuwd of ik zometeen de energie heb om mezelf naar buiten te schoppen. :Y)
pi_115707409
Nvm :D

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 08:05:54 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2012 @ 08:03:48 #66
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_115707436
Zo, was al behoorlijk warm, maar 8KM op de teller.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 08:06:46 #67
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115707445
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Heb je al geprobeerd te hardlopen? Zit hier nu ook met een pijnlijke bil door een val. Mooi niet dat me dat gaat tegenhouden om het te proberen in ieder geval.
Ik laat me niet snel tegenhouden, maar de wond gaat steeds opnieuw open als ik op m'n voet ga staan dus loop nu ook even op krukken. En dat hardloopt niet zo makkelijk :D
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 08:08:55 #68
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115707454
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 08:03 schreef Swetsenegger het volgende:
^O^
Ik blijf het knap vinden, dat sommigen er zo vroeg voor kunnen opstaan.
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 08:30:58 #69
155227 crew  Guppy
dus
pi_115707581
Ik ga hooguit nog laat op de avond, want de zon is er al :D
pi_115707588
Ben net op! Omgekleed en wel en ready to run O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115707593
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 08:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Nice!!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115707600
Mooi Jump & Knep *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115707610
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 08:06 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik laat me niet snel tegenhouden, maar de wond gaat steeds opnieuw open als ik op m'n voet ga staan dus loop nu ook even op krukken. En dat hardloopt niet zo makkelijk :D
Gelukkig geen ervaring mee, maar ik geloof je meteen. Zou anders ook wel een vreemd gezicht geven denk ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:10:39 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_115707892
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 08:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

^O^
Ik blijf het knap vinden, dat sommigen er zo vroeg voor kunnen opstaan.
Ik moest poepen :@
En toen dacht ik "Nou kan ik wel gelijk gaan in plaats van over een half uur"
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:13:04 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_115707926
Waar de natuur al niet goed voor is :D
pi_115707980
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Waar de natuur al niet goed voor is :D
_O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115707990
Lopen ging goed hier! Nu even aan de banaan!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:21:00 #78
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_115708001
Wij zijn ook alweer terug. Eerste week van evy afgerond en klaar voor week 2. De laatste paat meters waren wel zwaar vandaag (of ja, halverwege al) maar doorbijten en doorrennen. :)

Ben stiekum beetje trots op mezelf :$ had niet gedacht dat ik het zou kunnen...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_115708014
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij zijn ook alweer terug. Eerste week van evy afgerond en klaar voor week 2. De laatste paat meters waren wel zwaar vandaag (of ja, halverwege al) maar doorbijten en doorrennen. :)

Ben stiekum beetje trots op mezelf :$ had niet gedacht dat ik het zou kunnen...
'Wij'? Verder goed gedaan!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:26:50 #80
155227 crew  Guppy
dus
pi_115708065
Wij zijn ook fier op jou TG *O*
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:34:46 #81
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115708141
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:05 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Je mist het punt. Hardlopen is genieten. Soms wat meer , soms wat minder.
Dat klopt. Ik zie hardlopen op zich niet als een leuk iets, maar meer als een manier om mijn conditie op te vijzelen. De kick van hardlopen als ter ontspanning is er nog lang niet. Het is meer nog een soort van moeten. Of zwemmen, daar zit ik ook aan te denken, maar da's ook een bewerkelijk gedoe, met naar zwembad moeten, kost elke keer entreegeld, enzo. Lopen is in beginsel goedkoper.
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:35:22 #82
155227 crew  Guppy
dus
pi_115708148
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik zie hardlopen op zich niet als een leuk iets, maar meer als een manier om mijn conditie op te vijzelen. De kick van hardlopen als ter ontspanning is er nog lang niet. Het is meer nog een soort van moeten. Of zwemmen, daar zit ik ook aan te denken, maar da's ook een bewerkelijk gedoe, met naar zwembad moeten, kost elke keer entreegeld, enzo. Lopen is in beginsel goedkoper.
Dat komt nog wel :) dat genieten dan
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:40:48 #83
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_115708208
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:22 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

'Wij'? Verder goed gedaan!
Wij ja...mijn nichtje en ik :)

En bedankt allemaal ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_115708221
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:40 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Wij ja...mijn nichtje en ik :)

En bedankt allemaal ;)
Ahhh leuk :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115708296
Hop. 8 km gedaan. Net als Swets.

Wilde eigenlijk minimaal een uur lopen, zei ik gister, maar het werd toch al warm en ik vond het wel een mooi rondje zo :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:03:19 #86
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_115708463
Ik

ben

FOKKING

BLIJ!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Al jaren astmatisch.. bij inspanning..snel zuurstoftekort = spier'verslapping' en moeite met ademen = kut..toch doorzetten..elke inspanning is echter dubbele inspanning

Alleen laatste twee weken kwamen aanvallen steeds vaker en hardnekkiger.. dus toch naar de dokter
Prednisolonkuur meegekregen..

EN dat hielp!..

Vandaag voor t eerst weer hardgelopen en stukgegaan lichamelijk in plaats van moeten stoppen vanwege zuurstofgebrek!!..

1x gewandeld maar wel
7.09 km
6.13 min/km
gemiddelde snelheid van 9.6km/uur
en gemaxd op 16.6 km/u

Hopelijk is dit t begin van weer lekker kunnen sporten..

Ik ben even verdomde blij met mezelf..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_115708681
Goed man!

Ik zit nu lekker ananas te nommen :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_115708737
Shit, veels te laat uit bed gekomen.
Als ik nu ga hardlopen komt het niet goed denk ik :P
pi_115708748
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Een wond die open blijft is natuurlijk niet hetzelfde als ergens pijn hebben door een val.
Ze mag gewoon niet belasten tot dat de wond dicht is, en daarna moet ze ook nog uitkijken. Vooral voeten zijn nogal infectie gevoelig dus beter iets te lang wachten met lopen dan te vroeg gaan.
pi_115708754
:D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:27:26 #91
155227 crew  Guppy
dus
pi_115708782
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:25 schreef junkiexp het volgende:
Shit, veels te laat uit bed gekomen.
Als ik nu ga hardlopen komt het niet goed denk ik :P
Zou ik niet doen... Doe anders een lesje Jillian, heb je toch wat gedaan :D
pi_115708828
Ben benieuwd hoeveel mensen er vandaag midden op de dag gaan lopen.. Ik blijf me er altijd over verbazen.
Ik hoop zelf volgende week weer wat sporten te kunnen oppakken, maandag scriptie deadline dus dan heb ik het ergste gehad.
pi_115708849
Ik vond het om 8 uur net te doen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115708862
Wat is Jillian? :@
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:32:22 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_115708864
Oh er zullen er zat zijn die het doen hoor. Maar ik begin er niet aan. Ik fiets alleen even naar de Multivlaai vandaag, en voor de rest wordt het Casa di Balkoni :Y
pi_115708868
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Zou ik niet doen... Doe anders een lesje Jillian, heb je toch wat gedaan :D
Moah:

Dat is binnen he!
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:33:17 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_115708885
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:32 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Moah:

[ afbeelding ]

Dat is binnen he!
Sweat garanteed :9

Hier is het trouwens ook zoiets, het is dat we geen termometer hebben. Maar vierhoog bovenin, dat wil wel :P

quote:
5s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is Jillian? :@
pi_115708902
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh er zullen er zat zijn die het doen hoor. Maar ik begin er niet aan. Ik fiets alleen even naar de Multivlaai vandaag, en voor de rest wordt het Casa di Balkoni :Y
Multivlaai :9~ Iets te vieren?
Ik ga met dit weer ook niet lopen, alleen savonds als het wat afgekoeld is. Maar ga ook niet midden op de dag pal in de zon zitten dan weet ik zeker dat ik de rest van de dag gaar ben.
Nou scheelt het dat ik mijn scriptie moet afmaken en daarom lekker heel de dag binnen mag zitten. 8)7
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:36:37 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_115708938
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Multivlaai :9~ Iets te vieren?
Ik ga met dit weer ook niet lopen, alleen savonds als het wat afgekoeld is. Maar ga ook niet midden op de dag pal in de zon zitten dan weet ik zeker dat ik de rest van de dag gaar ben.
Nou scheelt het dat ik mijn scriptie moet afmaken en daarom lekker heel de dag binnen mag zitten. 8)7
Mr. Guppy is jarig geweest :9 om nom nom!

Ik ga ook niet recht in de zon, geen goed idee met mijn huid. Maar er is altijd wel een schaduwplekje te vinden :Y
pi_115708947
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Sweat garanteed :9

Hier is het trouwens ook zoiets, het is dat we geen termometer hebben. Maar vierhoog bovenin, dat wil wel :P

Wij zitten ook 4 en 5 hoog, en de voor en achtergevels is nagenoeg alleen van glas.
In de winter is het dan wel weer snel warm als de zon even schijnt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')