abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115722213
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:29 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.
Als iemand aanraking als advies geeft, dan snap ik dat dat niet opgevolgd wordt.
pi_115740891
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:29 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.
Het komt een beetje neer op dat niemand geloofd dat firefly dit soort dingen doet.
Wanneer hij afspreekt met mensen van hier om uit te gaan "is hij toch wel ziekjes" enzo. :')
Dus bob wil nu wel eens zien hoe een stoere jongen firefly is, en ik ben ook erg benieuwd.
Want het klinkt allemaal zooo enorm kansloos. :')
pi_115740924
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het komt een beetje neer op dat niemand geloofd dat firefly dit soort dingen doet.
Wanneer hij afspreekt met mensen van hier om uit te gaan "is hij toch wel ziekjes" enzo. :')
Dus bob wil nu wel eens zien hoe een stoere jongen firefly is, en ik ben ook erg benieuwd.
Ah, daar wil ik bij zijn, om de dames op te vangen na deze poging tot aanranding.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_115741407
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Ah, daar wil ik bij zijn, om de dames op te vangen na deze poging tot aanranding.
Dé versiertruc!
pi_115741515
quote:

[..]

Klinkt wel als een uitdaging he :D Ik ben niet zo gewend om vagijnen te strelen, dus misschien gaat het daar altijd wel mis :P
pi_115741538
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Met een derde partij erbij, en alles doen wat ik ook doe waarbij vrouwen het leuk vinden, moet je het ook doen. Deal??
Ik zeg game set match! Wanneer prikken jullie een datum? Mag vrouwvolk ook mee?
pi_115741556
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

Stuur maar een doodle :P
pi_115741615
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

Laten we er een meeting van maken waarbij iedereen zijn strategie demonstreert en waar we elkaar becommentariëren en uitproberen. Naderhand even alle tops en tips doorspreken om een week later te evalueren.

We kunnen van elkaars fouten leren en profiteren ;)

:7
pi_115741644
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:54 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Laten we er een meeting van maken waarbij iedereen zijn strategie demonstreert en waar we elkaar becommentariëren en uitproberen. Naderhand even alle tops en tips doorspreken om een week later te evalueren.

We kunnen van elkaars fouten leren en profiteren ;)

:7
Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker? :+
pi_115741692
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker? :+
Maar dan heb je wel sowieso een hossel. Klinkt niet verkeerd voor een zolderkamerautist he.
pi_115741699
quote:

[..]

Hij is onze leermeester, ik zou bijna zeggen goeroe, maar daarvoor wil ik hem eerst in actie zien. Ik kijk uit naar zijn inleidende powerpoint presentatie.
pi_115741722
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:58 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Hij is onze leermeester, ik zou bijna zeggen goeroe, maar daarvoor wil ik hem eerst in actie zien. Ik kijk uit naar zijn inleidende powerpoint presentatie.
De plaatjes kennen we toch al :P
pi_115742271
quote:

[..]

Euh nee :P ik wil wel plezier hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_115743813
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:11 schreef Tangledup het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat je goed gepoept hebt firefly3?

Ik vrees namelijk dat er inderdaad het e.e.a. een hoger niveau heeft bereikt bij jou.
Doe even aardig en normaal zeg.
Niet nodig om zo naar iemand te doen als je het inhoudelijk niet eens bent.
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:25:07 #90
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115743936
Jullie zijn echt kansloos met z'n allen. Als de enige reden voor de meet is om je gelijk te halen, blijf dan lekker thuis en ga fappen. Ik ben het ook niet 100% met hem eens hoor, maar hij is bijna de enige hier die soms wat inhoudelijks toevoegt aan dit topic. Het enige wat jullie doen hier is haten, het is echt zo zielig :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_115744074
Voor alle mensen hier die zoveel kritiek hebben, waarom posten jullie zelf dan geen tips aan de mensen in dit topic van hoe het dan wel moet?
Alleen maar de mensen afzeiken die willen helpen is wel heel makkelijk.
Beter om ook de vaste lezers van dit topic te helpen toch?
pi_115744082
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Jullie zijn echt kansloos met z'n allen. Als de enige reden voor de meet is om je gelijk te halen, blijf dan lekker thuis en ga fappen. Ik ben het ook niet 100% met hem eens hoor, maar hij is bijna de enige hier die soms wat inhoudelijks toevoegt aan dit topic. Het enige wat jullie doen hier is haten, het is echt zo zielig :')
LEAVE FIREFLY ALONE!!@! :'(
pi_115744467
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef dyna18 het volgende:
Voor alle mensen hier die zoveel kritiek hebben, waarom posten jullie zelf dan geen tips aan de mensen in dit topic van hoe het dan wel moet?
Simpele tip leg je focus ergens anders neer dan vrouwen wees losjes maar blijf wel op de juist plaatsen komen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:55:37 #94
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_115744818
quote:
De beste tip die ik je kan geven is naar een ander forum gaan waar mensen er wel serieus mee bezig zijn. Ik kan je wel een linkje sturen als je wil.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 19 augustus 2012 @ 14:38:47 #95
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115746028
Ik zou willen dat ik de moed op kon brengen om naar een bar of club te gaan, maar helaas. Het is 30 graden buiten en ik zit binnen achter de computer batman te spelen :')
Op elke fokker past een bril.
pi_115746301
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:38 schreef Catch_me het volgende:
Ik zou willen dat ik de moed op kon brengen om naar een bar of club te gaan, maar helaas. Het is 30 graden buiten en ik zit binnen achter de computer batman te spelen :')
Schaars geklede dames.

Picture it.

En nu een terrasje opzoeken jij :P
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_115746526
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:21 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Doe even aardig en normaal zeg.
Niet nodig om zo naar iemand te doen als je het inhoudelijk niet eens bent.
Whatever gast.

Firefly gaat maar eens uit met ook_gek en nog wat mensen op een lokatie waar ze weinig mensen kennen.

Kan hij laten zien wat hij waard is. Problem solved.
pi_115746553
quote:
Ik heb geen tips om te geven, mijn idee is namelijk totaal anders.
Ik heb het idee dat het belangrijk is om jezelf te zijn, plezier te hebben, en veel te lachen.
Niet om instructies te volgen.
pi_115746605
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik heb geen tips om te geven, mijn idee is namelijk totaal anders.
Ik heb het idee dat het belangrijk is om jezelf te zijn, plezier te hebben, en veel te lachen.
Niet om instructies te volgen.
Daar ben ik het wel mee eens, maar het is Fok! hé ;)

Jezelf zijn, plezier hebben en veel lachen betekent meestal alleen thuis zitten, gamen en een comedy serie kijken.
pi_115748038
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

3de persoon? Spannend waarom dat. En dat is de 31ste dan kan ik niet.

En nee niet den haag. Jij zal er net zoals ik veel mensen kennen.

Ergens midden in nederland waar we beiden niemand kennen en dus zeker zijn dat we de vrouw in kwestie niet kennen.
typisch
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')