Wel in minder dan 1 sec he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ook wel aan je kont zitten toch
Eigenlijk wel natuurlijk. Bologie 101.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef Sneezeechu het volgende:
Doe jezelf eens een plezier en stop eens met zo wanhopig te zijn dat ruikt men al van mijlen ver. Alsof je leven erom hangt om een partner te vinden om er liefdesbaby's mee te maken.
als je mee doet kunnen we wel uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch een normale omgeving voor jou toch in principe? Je bent denk ik één van de weinigen die zo heilig in pua gelooft.
Ik weet niet hoor, maar een man die aan je gaat hangen zonder met je te praten is gewoon raar en mag oprotten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
Hier werd er volop gezegd dat vrouwen dat niet toe laten blabla en nu is het ineens niet goed genoeg.
Valt mee, meestal komt die persoon gewoon naar me toe om te zeggen dat hij haar vriend is. Zelden argumenten en al helemaal geen knokpartijen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit, ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen dit leuk vinden en instant verliefd op je worden.
En vrouwen gaan benaderen van wie de vriend er naast staat levert je sowieso klappen op.
Ik raak bijna altijd iedereen aan als ik erlangs loop. Even een handje op de rug/kont/schouder om ze een klein beetje aan de kant te drukken maar niet hinderlijk drukken. Gewoon door de drukte heen cruisenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een meisje bij haar middel gepakt toen ik even langs haar moest lopen.
je bent echt mijn held, mag ik je handtekening?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef firefly3 het volgende:
Vorige keer een milf over haar rug gestreeld die op de fiets zat te wachten voor het stoplicht, wel eerst haar aan het giechelen gebracht. Dat is pas hardcore. Vrouwen worden echt niet snel boos en vinden het meestal leuk. Ik ga nu de stad in
Nop klopt niet, ik heb gezegt dat als het blijkt te werken ik alles probeer. Ik ben tot op nu niet overtuigd. En dan alleen handje vast pakken vind ik niks speciaals.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij durfde niet de dingen te doen die ik ook zou gaan doen en actief mee doen. Hij wilde met een drankje aan de zijlijn gaan kijken, wat denk je zelf?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:14 schreef firefly3 het volgende:
Nee, ik doe a, jij kijkt goed mee, en doet ook a. Heb het vaak genoeg meegemaakt dat mensen zeggen "oh zag ik niet".
3de persoon? Spannend waarom dat. En dat is de 31ste dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:46 schreef firefly3 het volgende:
Ok, nog een derde persoon erbij. Niet aanstaande vrijdag maar de vrijdag daarop den haag? Pm details maar, moet nu gaan.
Misschien handig erbij te vermelden voor welke leeftijdscategorie je dit bedoelt. Het klinkt mij nogal puberaal en dat gebeurde toen ik 16 was en naar de disco ging. Zou het nu toch niet accepteren zulk gedrag van zomaar spontaan een hand van me vastpakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:44 schreef firefly3 het volgende:
Ik post hier wat tips. Oa voor beginners om de eerste stappen te zetten, en mensen beginnen weer te emmeren. Ze geloven simpele dingen niet zoals hand contact op het begin. Misschien omdat ze denken dat die twee mensen elkaar al lang kennen. In het uitgaans leven kan je het aan de lopende band doen. Maar dat gaan we doen ook. Gelijk een leer moment voor ookgek als hij mee durft te doen.
Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:26 schreef Arachnia het volgende:
Gaat het nog steeds over de wang aanraken? Dat vind ik nog steeds onacceptabel.
Als iemand aanraking als advies geeft, dan snap ik dat dat niet opgevolgd wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:29 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.
Het komt een beetje neer op dat niemand geloofd dat firefly dit soort dingen doet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:29 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.
Ah, daar wil ik bij zijn, om de dames op te vangen na deze poging tot aanranding.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het komt een beetje neer op dat niemand geloofd dat firefly dit soort dingen doet.
Wanneer hij afspreekt met mensen van hier om uit te gaan "is hij toch wel ziekjes" enzo.![]()
Dus bob wil nu wel eens zien hoe een stoere jongen firefly is, en ik ben ook erg benieuwd.
Want het klinkt allemaal zooo enorm kansloos.
Dé versiertruc!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ah, daar wil ik bij zijn, om de dames op te vangen na deze poging tot aanranding.
Klinkt wel als een uitdaging hequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het komt een beetje neer op dat niemand geloofd dat firefly dit soort dingen doet.
Wanneer hij afspreekt met mensen van hier om uit te gaan "is hij toch wel ziekjes" enzo.![]()
Dus bob wil nu wel eens zien hoe een stoere jongen firefly is, en ik ben ook erg benieuwd.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg game set match! Wanneer prikken jullie een datum? Mag vrouwvolk ook mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Met een derde partij erbij, en alles doen wat ik ook doe waarbij vrouwen het leuk vinden, moet je het ook doen. Deal??
Stuur maar een doodlequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg game set match! Wanneer prikken jullie een datum? Mag vrouwvolk ook mee?
Laten we er een meeting van maken waarbij iedereen zijn strategie demonstreert en waar we elkaar becommentariëren en uitproberen. Naderhand even alle tops en tips doorspreken om een week later te evalueren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg game set match! Wanneer prikken jullie een datum? Mag vrouwvolk ook mee?
Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:54 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Laten we er een meeting van maken waarbij iedereen zijn strategie demonstreert en waar we elkaar becommentariëren en uitproberen. Naderhand even alle tops en tips doorspreken om een week later te evalueren.
We kunnen van elkaars fouten leren en profiteren
Maar dan heb je wel sowieso een hossel. Klinkt niet verkeerd voor een zolderkamerautist he.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker?
Hij is onze leermeester, ik zou bijna zeggen goeroe, maar daarvoor wil ik hem eerst in actie zien. Ik kijk uit naar zijn inleidende powerpoint presentatie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker?
De plaatjes kennen we toch alquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:58 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Hij is onze leermeester, ik zou bijna zeggen goeroe, maar daarvoor wil ik hem eerst in actie zien. Ik kijk uit naar zijn inleidende powerpoint presentatie.
Euh neequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Doe even aardig en normaal zeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:11 schreef Tangledup het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat je goed gepoept hebt firefly3?
Ik vrees namelijk dat er inderdaad het e.e.a. een hoger niveau heeft bereikt bij jou.
LEAVE FIREFLY ALONE!!@!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Jullie zijn echt kansloos met z'n allen. Als de enige reden voor de meet is om je gelijk te halen, blijf dan lekker thuis en ga fappen. Ik ben het ook niet 100% met hem eens hoor, maar hij is bijna de enige hier die soms wat inhoudelijks toevoegt aan dit topic. Het enige wat jullie doen hier is haten, het is echt zo zielig
Simpele tip leg je focus ergens anders neer dan vrouwen wees losjes maar blijf wel op de juist plaatsen komen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef dyna18 het volgende:
Voor alle mensen hier die zoveel kritiek hebben, waarom posten jullie zelf dan geen tips aan de mensen in dit topic van hoe het dan wel moet?
Alleen maar de mensen afzeiken die willen helpen is wel heel makkelijk.
Beter om ook de vaste lezers van dit topic te helpen toch?
De beste tip die ik je kan geven is naar een ander forum gaan waar mensen er wel serieus mee bezig zijn. Ik kan je wel een linkje sturen als je wil.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef dyna18 het volgende:
Voor alle mensen hier die zoveel kritiek hebben, waarom posten jullie zelf dan geen tips aan de mensen in dit topic van hoe het dan wel moet?
Schaars geklede dames.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:38 schreef Catch_me het volgende:
Ik zou willen dat ik de moed op kon brengen om naar een bar of club te gaan, maar helaas. Het is 30 graden buiten en ik zit binnen achter de computer batman te spelen
Whatever gast.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Doe even aardig en normaal zeg.
Niet nodig om zo naar iemand te doen als je het inhoudelijk niet eens bent.
Ik heb geen tips om te geven, mijn idee is namelijk totaal anders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef dyna18 het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens, maar het is Fok! héquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen tips om te geven, mijn idee is namelijk totaal anders.
Ik heb het idee dat het belangrijk is om jezelf te zijn, plezier te hebben, en veel te lachen.
Niet om instructies te volgen.
typischquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
3de persoon? Spannend waarom dat. En dat is de 31ste dan kan ik niet.
En nee niet den haag. Jij zal er net zoals ik veel mensen kennen.
Ergens midden in nederland waar we beiden niemand kennen en dus zeker zijn dat we de vrouw in kwestie niet kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |