je bent echt mijn held, mag ik je handtekening?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef firefly3 het volgende:
Vorige keer een milf over haar rug gestreeld die op de fiets zat te wachten voor het stoplicht, wel eerst haar aan het giechelen gebracht. Dat is pas hardcore. Vrouwen worden echt niet snel boos en vinden het meestal leuk. Ik ga nu de stad in
Nop klopt niet, ik heb gezegt dat als het blijkt te werken ik alles probeer. Ik ben tot op nu niet overtuigd. En dan alleen handje vast pakken vind ik niks speciaals.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij durfde niet de dingen te doen die ik ook zou gaan doen en actief mee doen. Hij wilde met een drankje aan de zijlijn gaan kijken, wat denk je zelf?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:14 schreef firefly3 het volgende:
Nee, ik doe a, jij kijkt goed mee, en doet ook a. Heb het vaak genoeg meegemaakt dat mensen zeggen "oh zag ik niet".
3de persoon? Spannend waarom dat. En dat is de 31ste dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:46 schreef firefly3 het volgende:
Ok, nog een derde persoon erbij. Niet aanstaande vrijdag maar de vrijdag daarop den haag? Pm details maar, moet nu gaan.
Misschien handig erbij te vermelden voor welke leeftijdscategorie je dit bedoelt. Het klinkt mij nogal puberaal en dat gebeurde toen ik 16 was en naar de disco ging. Zou het nu toch niet accepteren zulk gedrag van zomaar spontaan een hand van me vastpakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:44 schreef firefly3 het volgende:
Ik post hier wat tips. Oa voor beginners om de eerste stappen te zetten, en mensen beginnen weer te emmeren. Ze geloven simpele dingen niet zoals hand contact op het begin. Misschien omdat ze denken dat die twee mensen elkaar al lang kennen. In het uitgaans leven kan je het aan de lopende band doen. Maar dat gaan we doen ook. Gelijk een leer moment voor ookgek als hij mee durft te doen.
Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:26 schreef Arachnia het volgende:
Gaat het nog steeds over de wang aanraken? Dat vind ik nog steeds onacceptabel.
Als iemand aanraking als advies geeft, dan snap ik dat dat niet opgevolgd wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:29 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.
Het komt een beetje neer op dat niemand geloofd dat firefly dit soort dingen doet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:29 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.
Ah, daar wil ik bij zijn, om de dames op te vangen na deze poging tot aanranding.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het komt een beetje neer op dat niemand geloofd dat firefly dit soort dingen doet.
Wanneer hij afspreekt met mensen van hier om uit te gaan "is hij toch wel ziekjes" enzo.![]()
Dus bob wil nu wel eens zien hoe een stoere jongen firefly is, en ik ben ook erg benieuwd.
Want het klinkt allemaal zooo enorm kansloos.
Dé versiertruc!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ah, daar wil ik bij zijn, om de dames op te vangen na deze poging tot aanranding.
Klinkt wel als een uitdaging hequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het komt een beetje neer op dat niemand geloofd dat firefly dit soort dingen doet.
Wanneer hij afspreekt met mensen van hier om uit te gaan "is hij toch wel ziekjes" enzo.![]()
Dus bob wil nu wel eens zien hoe een stoere jongen firefly is, en ik ben ook erg benieuwd.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg game set match! Wanneer prikken jullie een datum? Mag vrouwvolk ook mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Met een derde partij erbij, en alles doen wat ik ook doe waarbij vrouwen het leuk vinden, moet je het ook doen. Deal??
Stuur maar een doodlequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg game set match! Wanneer prikken jullie een datum? Mag vrouwvolk ook mee?
Laten we er een meeting van maken waarbij iedereen zijn strategie demonstreert en waar we elkaar becommentariëren en uitproberen. Naderhand even alle tops en tips doorspreken om een week later te evalueren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg game set match! Wanneer prikken jullie een datum? Mag vrouwvolk ook mee?
Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:54 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Laten we er een meeting van maken waarbij iedereen zijn strategie demonstreert en waar we elkaar becommentariëren en uitproberen. Naderhand even alle tops en tips doorspreken om een week later te evalueren.
We kunnen van elkaars fouten leren en profiteren
Maar dan heb je wel sowieso een hossel. Klinkt niet verkeerd voor een zolderkamerautist he.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker?
Hij is onze leermeester, ik zou bijna zeggen goeroe, maar daarvoor wil ik hem eerst in actie zien. Ik kijk uit naar zijn inleidende powerpoint presentatie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker?
De plaatjes kennen we toch alquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:58 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Hij is onze leermeester, ik zou bijna zeggen goeroe, maar daarvoor wil ik hem eerst in actie zien. Ik kijk uit naar zijn inleidende powerpoint presentatie.
Euh neequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Doe even aardig en normaal zeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:11 schreef Tangledup het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat je goed gepoept hebt firefly3?
Ik vrees namelijk dat er inderdaad het e.e.a. een hoger niveau heeft bereikt bij jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |