Wel in minder dan 1 sec he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ook wel aan je kont zitten toch
Eigenlijk wel natuurlijk. Bologie 101.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef Sneezeechu het volgende:
Doe jezelf eens een plezier en stop eens met zo wanhopig te zijn dat ruikt men al van mijlen ver. Alsof je leven erom hangt om een partner te vinden om er liefdesbaby's mee te maken.
als je mee doet kunnen we wel uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch een normale omgeving voor jou toch in principe? Je bent denk ik één van de weinigen die zo heilig in pua gelooft.
Ik weet niet hoor, maar een man die aan je gaat hangen zonder met je te praten is gewoon raar en mag oprotten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
Hier werd er volop gezegd dat vrouwen dat niet toe laten blabla en nu is het ineens niet goed genoeg.
Valt mee, meestal komt die persoon gewoon naar me toe om te zeggen dat hij haar vriend is. Zelden argumenten en al helemaal geen knokpartijen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit, ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen dit leuk vinden en instant verliefd op je worden.
En vrouwen gaan benaderen van wie de vriend er naast staat levert je sowieso klappen op.
Ik raak bijna altijd iedereen aan als ik erlangs loop. Even een handje op de rug/kont/schouder om ze een klein beetje aan de kant te drukken maar niet hinderlijk drukken. Gewoon door de drukte heen cruisenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een meisje bij haar middel gepakt toen ik even langs haar moest lopen.
je bent echt mijn held, mag ik je handtekening?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef firefly3 het volgende:
Vorige keer een milf over haar rug gestreeld die op de fiets zat te wachten voor het stoplicht, wel eerst haar aan het giechelen gebracht. Dat is pas hardcore. Vrouwen worden echt niet snel boos en vinden het meestal leuk. Ik ga nu de stad in
Nop klopt niet, ik heb gezegt dat als het blijkt te werken ik alles probeer. Ik ben tot op nu niet overtuigd. En dan alleen handje vast pakken vind ik niks speciaals.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij durfde niet de dingen te doen die ik ook zou gaan doen en actief mee doen. Hij wilde met een drankje aan de zijlijn gaan kijken, wat denk je zelf?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:14 schreef firefly3 het volgende:
Nee, ik doe a, jij kijkt goed mee, en doet ook a. Heb het vaak genoeg meegemaakt dat mensen zeggen "oh zag ik niet".
3de persoon? Spannend waarom dat. En dat is de 31ste dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:46 schreef firefly3 het volgende:
Ok, nog een derde persoon erbij. Niet aanstaande vrijdag maar de vrijdag daarop den haag? Pm details maar, moet nu gaan.
Misschien handig erbij te vermelden voor welke leeftijdscategorie je dit bedoelt. Het klinkt mij nogal puberaal en dat gebeurde toen ik 16 was en naar de disco ging. Zou het nu toch niet accepteren zulk gedrag van zomaar spontaan een hand van me vastpakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:44 schreef firefly3 het volgende:
Ik post hier wat tips. Oa voor beginners om de eerste stappen te zetten, en mensen beginnen weer te emmeren. Ze geloven simpele dingen niet zoals hand contact op het begin. Misschien omdat ze denken dat die twee mensen elkaar al lang kennen. In het uitgaans leven kan je het aan de lopende band doen. Maar dat gaan we doen ook. Gelijk een leer moment voor ookgek als hij mee durft te doen.
Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:26 schreef Arachnia het volgende:
Gaat het nog steeds over de wang aanraken? Dat vind ik nog steeds onacceptabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |