SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Voor beginners: Er zijn manieren om de benader angst te verlagen, een groot gedeelte ken je vast al wel maar toch. Niet de meest natuurlijke dingen, maar het kan net genoeg zijn om je een opstapje te geven:
- Excuusjes (vragen om iets)
- Niet nadenken (je hoofd totaal leeg gooien)
- Alcohol
- De verantwoordelijkheid leggen op een vriend van je (dat het van hem moest)
- Voor de "easy target" gaan
- Zeggen tegen jezelf dat je het al gaat verpesten, of juist dat het je wel gaat lukken
- Jezelf dwingen om ervoor te gaan, anders moet je je maat een geld bedrag geven
- Jezelf mindfucken dat het een klasgenootje van je is of bekende
- Zorgen dat je al dichtbij vrouwen staat, als je veel meters moet lopen heb je een groter kans dat je teveel gaat nadenken en in je hoofd gaat zitten met wat er mis kan gaan.
Het is niet altijd de beste manier en soms de minst natuurlijke, maar beter een vrouw aangesproken dan niets en je bent weer een ervaring rijker
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Eerder was alcohol nog uit den boze. Net al kleding.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Slechtste tip ooit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
- De verantwoordelijkheid leggen op een vriend van je (dat het van hem moest)Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Voor het volgend niveau wel, dan moet je dezelfde dingen ook zolder alcohol doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:02 schreef ook_gek het volgende:
Eerder was alcohol nog uit den boze. Net al kleding.
Het verschil tussen alcohol en kleding is echter dat je met drank weet dat een vrouw jou leuk vind (je hersenen denken dat in ieder geval), terwijl met kleding je gaat denken dat ze je kleding leuk vind.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als het het verschil maakt tussen wel of niet haar aanspreken, dan moet het maar. Maar dan gebeurd er wel tenminste iets.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wanneer is de laatste keer dat je goed gepoept hebt firefly3?
Ik vrees namelijk dat er inderdaad het e.e.a. een hoger niveau heeft bereikt bij jou.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Het helpt als iemand zegt dat diegene die vrouw moet aanspreken, het is dan makkelijker voor diegene om haar aan te spreken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:11 schreef Tangledup het volgende:
Ik vrees namelijk dat er inderdaad het e.e.a. een hoger niveau heeft bereikt bij jou.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nee hoor, je moet het zelf willen doen, niet omdat het 'moet'....
Ja hoi, mijn vriend, ja die daar zei dat ik je moest aanspreken, dus , eehhhh, hoi! ehhh..."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Dan kan kleding ook helpen om de persoon in kwestie dat stukje zekerheid te geven om zich beter te voelen. Wat zelf verzekerder. Om de eerste stap te zetten. Dan maakt dan geen verschil met drank. Beiden kunnen net dat setje geven om een vrouw aan te spreken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor het volgend niveau wel, dan moet je dezelfde dingen ook zolder alcohol doen.
Het verschil tussen alcohol en kleding is echter dat je met drank weet dat een vrouw jou leuk vind (je hersenen denken dat in ieder geval), terwijl met kleding je gaat denken dat ze je kleding leuk vind.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat komt op mij heel erg schoolplein basisschool over, weet je, dat er ineens iemand op je af komt en vraagt wil je verkering met die en die.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het helpt als iemand zegt dat diegene die vrouw moet aanspreken, het is dan makkelijker voor diegene om haar aan te spreken.
Bij mij werkt alcohol wel goed op zich, maar je moet er wel mee uitkijken natuurlijk. Drink je te weinig dan heb je nog steeds een beetje een remming, drink je teveel, ja, dan loop je alleen maar te lallen, dat is ook niet echt charmant natuurlijk.
Nou moet ik wel zeggen dat wanneer ik een meisje zie wat ik echt mooi vind, waar ik bijvoorbeeld direct verliefd op zou worden, dan heb ik ineens overal schijt aan en dan loop ik er gewoon op af. Met of zonder drank. En ik denk dat dat is vanwege het feit dat ik nooit spijt wil hebben van dingen die ik niet gedaan heb.![]()
Ik had laatst nieuwe schoenen gekocht, voelde me gelijk een stuk zelfverzekerder. Niet dat ik zwaar onzeker ben, maar ik voelde me er echt gewoon zekerder van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan kan kleding ook helpen om de persoon in kwestie dat stukje zekerheid te geven om zich beter te voelen. Wat zelf verzekerder. Om de eerste stap te zetten. Dan maakt dan geen verschil met drank. Beiden kunnen net dat setje geven om een vrouw aan te spreken.![]()
De kern van alles is het zelfde. Doe dat geen wat jou een zelf vertrouwen zetje geeft om een drempel over te gaan. Drank, kleding, gelukstring het maakt niks uit. Als het maar als resultaat heeft dat je het drempeltje over gaat.
Later kan je dat soort dingen langzaam afbouwen en merk je dat je het niet nodig hebt. Dat ben ik zeker met FireFly3 eens.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat iemand een schop onder zijn kont geeft om te gaan voor diegene die hij leuk vind.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat komt op mij heel erg schoolplein basisschool over, weet je, dat er ineens iemand op je af komt en vraagt wil je verkering met die en die.
Bij mij werkt alcohol wel goed op zich, maar je moet er wel mee uitkijken natuurlijk. Drink je te weinig dan heb je nog steeds een beetje een remming, drink je teveel, ja, dan loop je alleen maar te lallen, dat is ook niet echt charmant natuurlijk.
Nou moet ik wel zeggen dat wanneer ik een meisje zie wat ik echt mooi vind, waar ik bijvoorbeeld direct verliefd op zou worden, dan heb ik ineens overal schijt aan en dan loop ik er gewoon op af. Met of zonder drank. En ik denk dat dat is vanwege het feit dat ik nooit spijt wil hebben van dingen die ik niet gedaan heb.
Ja, alcohol kan nadelig zijn als je over het balans zit.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ja, al ben ik nog steeds geen voorstander van kleding (omdat ik veel mensen er oneindig in vast zie blijven haken dat ze mooie kleding nodig hebben).quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:30 schreef ook_gek het volgende:
De kern van alles is het zelfde. Doe dat geen wat jou een zelf vertrouwen zetje geeft om een drempel over te gaan. Drank, kleding, gelukstring het maakt niks uit. Als het maar als resultaat heeft dat je het drempeltje over gaat.
Later kan je dat soort dingen langzaam afbouwen en merk je dat je het niet nodig hebt. Dat ben ik zeker met FireFly3 eens.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Jij komt echt wanhopiger over dan zelfs de meest verstokte maagd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
Voor beginners: Er zijn manieren om de benader angst te verlagen, een groot gedeelte ken je vast al wel maar toch. Niet de meest natuurlijke dingen, maar het kan net genoeg zijn om je een opstapje te geven:
- Alcohol
- Zeggen tegen jezelf dat je het al gaat verpesten, of juist dat het je wel gaat lukken
- Jezelf dwingen om ervoor te gaan, anders moet je je maat een geld bedrag geven
- Zorgen dat je al dichtbij vrouwen staat, als je veel meters moet lopen heb je een groter kans dat je teveel gaat nadenken en in je hoofd gaat zitten met wat er mis kan gaan.
Het is niet altijd de beste manier en soms de minst natuurlijke, maar beter een vrouw aangesproken dan niets en je bent weer een ervaring rijkerEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat ook kan helpen is mee gaan met iemand die heel makkelijk en goed contact kan maken. Laat je zelf voor stellen. Doe ik regelmatig, oh trouwens dit is.... Betrekken in het gesprek dan loopt het vrij snel al los. Op een gegeven moment gaat ik naar de wc en hop alleen staat die er voorsucces pik.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Idd! Dat doe ik ook soms, of doen alsof ik er ook op af ga (met z'n 2en) en dan toch doorlopen. Dan zit diegene ineens aan twee vastquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:
Wat ook kan helpen is mee gaan met iemand die heel makkelijk en goed contact kan maken. Laat je zelf voor stellen. Doe ik regelmatig, oh trouwens dit is.... Betrekken in het gesprek dan loopt het vrij snel al los. Op een gegeven moment gaat ik naar de wc en hop alleen staat die er voorsucces pik.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Doe jezelf eens een plezier en stop eens met zo wanhopig te zijn dat ruikt men al van mijlen ver. Alsof je leven erom hangt om een partner te vinden om er liefdesbaby's mee te maken.![]()
Tja eigenlijk elke nacht droom ik van scenario's die in het echt nooit zouden lukken bij mij. Daarom hoop ik ook vaak dat ik niet meer wakker word op een dag
Op elke fokker past een bril.![]()
dat klopt inderdaad als jij je vast blijft houden aan dit idee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:53 schreef Catch_me het volgende:
Tja eigenlijk elke nacht droom ik van scenario's die in het echt nooit zouden lukken bij mij. Daarom hoop ik ook vaak dat ik niet meer wakker word op een dagAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik zit met een grijns op mijn gezicht t vorige topic te lezen. Ook ik heb mij door een man laten strelen en het werkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zit met een grijns op mijn gezicht t vorige topic te lezen. Ook ik heb mij door een man laten strelen en het werkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen dit leuk vinden en instant verliefd op je worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vrouwen gaan benaderen van wie de vriend er naast staat levert je sowieso klappen op.![]()
jij als kroeg eigenaar ziet natuurlijk ook van alles qua versierenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit, ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen dit leuk vinden en instant verliefd op je worden.
En vrouwen gaan benaderen van wie de vriend er naast staat levert je sowieso klappen op.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Valt hier wel mee op het dorp, maar toen ik in de stad in de horeca werkte wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij als kroeg eigenaar ziet natuurlijk ook van alles qua versieren
En dat soort acties liepen toch meestal op een klap of een glas drinken in het gezicht uit.![]()
Ik vind het trouwens mooi dat firefly ook_gek afwijst om te gaan stappen omdat hij dat niet onder druk doet
En vervolgens dat een schop onder de kont juist goed kan zijn
Maar dat gaat niet op voor ff omdat hij alles al weet? En wat met verbeterpunten dan?![]()
![]()
Nah, voelt niet echt natuurlijk. Denk dat dit meer zenuwen geeft bij de meeste. Beter is het om gewoon een beetje een scenario uit te werken van te voren, zodat je weet wat je allemaal wilt vertellen en wat je van een meid wilt weten. Dan sta je niet met je bek vol tanden. Gewoon lekker vrijblijvend kletsen en niets te geforceerd doen, dat werkt het best. Als ze je leuk vind, merk je vanzelf dat je veel plezier met elkaar hebt en gaat een nummer uitwisselen vanzelfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
- Alcohol
Het is niet altijd de beste manier en soms de minst natuurlijke, maar beter een vrouw aangesproken dan niets en je bent weer een ervaring rijker![]()
![]()
hij stapt kennelijk wel eens in Den Haag, ik gaat wel mee met hem hoor. Geen punt. Ik ken de Millers ook goed dus ik hoor niks geks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het trouwens mooi dat firefly ook_gek afwijst om te gaan stappen omdat hij dat niet onder druk doet
Maar dat gaat niet op voor ff omdat hij alles al weet? En wat met verbeterpunten dan?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
jij wil wel mee, andersom voelde ie zich toch onder druk gezet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij stapt kennelijk wel eens in Den Haag, ik gaat wel mee met hem hoor. Geen punt. Ik ken de Millers ook goed dus ik hoor niks geks.
Althans ik mee me te herinneren dat hij aangaf dat dat anders was want dan MOEST ie en dat vond hij geen goede reden?![]()
Hij durfde niet de dingen te doen die ik ook zou gaan doen en actief mee doen. Hij wilde met een drankje aan de zijlijn gaan kijken, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar dat gaat niet op voor ff omdat hij alles al weet? En wat met verbeterpunten dan?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Toen je met iemand anders van hier uitging deed je toch zelf ook niets?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij durfde niet de dingen te doen die ik ook zou gaan doen en actief mee doen. Hij wilde met een drankje aan de zijlijn gaan kijken, wat denk je zelf?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Jawelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen je met iemand anders van hier uitging deed je toch zelf ook niets?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Een meid haar hand vastpakken binnen een seconde etc zonder iets te zeggen bijvquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb andere dingen gehoord.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een meid haar hand vastpakken binnen een seconde etc zonder iets te zeggen bijvok.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Hier werd er volop gezegd dat vrouwen dat niet toe laten blabla en nu is het ineens niet goed genoeg.
Ik heb laatst een meisje bij haar middel gepakt toen ik even langs haar moest lopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, normaalste zaak van de wereld toch.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waar staat dan dat het niet goed genoeg is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
Hier werd er volop gezegd dat vrouwen dat niet toe laten blabla en nu is het ineens niet goed genoeg.
Maar eigenlijk is dat voor jou wel goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een meisje bij haar middel gepakt toen ik even langs haar moest lopen.
Soms lul je je vast hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar dat gaat niet op voor ff omdat hij alles al weet? En wat met verbeterpunten dan?![]()
![]()
Ja,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is dat voor jou wel goedmaar ik kende haar al en wist dat ze een vriendje had. Dat scheelt wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is toch een normale omgeving voor jou toch in principe? Je bent denk ik één van de weinigen die zo heilig in pua gelooft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij durfde niet de dingen te doen die ik ook zou gaan doen en actief mee doen. Hij wilde met een drankje aan de zijlijn gaan kijken, wat denk je zelf?![]()
Ik weet wel dat als ik Joysa haar handje zou vast pakken dat ze óf drinken over me heen gooit óf verbaal te keer gaat óf me een bitch slap geeft.![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef debeterebob het volgende:
Ik weet wel dat als ik Joysa haar handje zou vast pakken dat ze óf drinken over me heen gooit óf verbaal te keer gaat óf me een bitch slap geeft.
Mensen die binnen 1 sec mn hand vasthouden kunnen echt de tyfus krijgen inderdaad.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Jij zou me dus niet meteen bespringen als ik dat deed?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus.
Mensen die binnen 1 sec mn hand vasthouden kunnen echt de tyfus krijgen inderdaad.![]()
Jou welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou me dus niet meteen bespringen als ik dat deed?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Wel in minder dan 1 sec he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ook wel aan je kont zitten tochThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Eigenlijk wel natuurlijk. Bologie 101.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef Sneezeechu het volgende:
Doe jezelf eens een plezier en stop eens met zo wanhopig te zijn dat ruikt men al van mijlen ver. Alsof je leven erom hangt om een partner te vinden om er liefdesbaby's mee te maken.Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!![]()
als je mee doet kunnen we wel uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch een normale omgeving voor jou toch in principe? Je bent denk ik één van de weinigen die zo heilig in pua gelooft.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik weet niet hoor, maar een man die aan je gaat hangen zonder met je te praten is gewoon raar en mag oprotten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
![]()
Het is niet pua dat werkt, het is oefening baart kunst dat werktExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Valt mee, meestal komt die persoon gewoon naar me toe om te zeggen dat hij haar vriend is. Zelden argumenten en al helemaal geen knokpartijen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit, ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen dit leuk vinden en instant verliefd op je worden.
En vrouwen gaan benaderen van wie de vriend er naast staat levert je sowieso klappen op.
Overigens beaamden de keikindjes uit de rest van het land de gemoedelijke sfeer in Groningen![]()
![]()
Vorige keer een milf over haar rug gestreeld die op de fiets zat te wachten voor het stoplicht, wel eerst haar aan het giechelen gebracht. Dat is pas hardcore. Vrouwen worden echt niet snel boos en vinden het meestal leuk. Ik ga nu de stad inExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik raak bijna altijd iedereen aan als ik erlangs loop. Even een handje op de rug/kont/schouder om ze een klein beetje aan de kant te drukken maar niet hinderlijk drukken. Gewoon door de drukte heen cruisenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een meisje bij haar middel gepakt toen ik even langs haar moest lopen.![]()
![]()
je bent echt mijn held, mag ik je handtekening?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef firefly3 het volgende:
Vorige keer een milf over haar rug gestreeld die op de fiets zat te wachten voor het stoplicht, wel eerst haar aan het giechelen gebracht. Dat is pas hardcore. Vrouwen worden echt niet snel boos en vinden het meestal leuk. Ik ga nu de stad in![]()
Ik geloof best dat je iemand haar rug kan strelen voor het stoplicht maar omdat dat nu hardcore te noemen![]()
![]()
Nop klopt niet, ik heb gezegt dat als het blijkt te werken ik alles probeer. Ik ben tot op nu niet overtuigd. En dan alleen handje vast pakken vind ik niks speciaals.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij durfde niet de dingen te doen die ik ook zou gaan doen en actief mee doen. Hij wilde met een drankje aan de zijlijn gaan kijken, wat denk je zelf?
Toen was het opeens dat ik niet mocht drinken. Nou ook prima, toen was het geen bekende disco, ook prima en toen je zo beetje alles had gezegt en ik akkoord mee ging haakte je af door te zeggen we dat op Fok al niet goed met elkaar omgaan dus tijdens stappen vast ook niet.
De enige conclussie die je hier uit kan halen dat je bang bent op je bek te gaan.
Dat verklaard ook waarom je met mensen op stap gaat die sociaal zeer zwak zijn. Die zijn al onder de indruk als je hoi zegt tegen een vrouw.
Ik wil je wel zien zoenen met de mooiste vrouw. Eerst riep je nog dat je onder druk niet kan werken. Nu zeg je dat het kan helpen. Dus ook dat excuus is nu van tafel gewuifd.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee, ik doe a, jij kijkt goed mee, en doet ook a. Heb het vaak genoeg meegemaakt dat mensen zeggen "oh zag ik niet".Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ga ik op stap met mensen die sociaal zwak zijn? Vertel?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Met een derde partij erbij, en alles doen wat ik ook doe waarbij vrouwen het leuk vinden, moet je het ook doen. Deal??Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Maar firelfy3.... als je het allemaal zo goed weet en het blijkbaar bij jou allemaal zo goed werkt, wat doe je dan in vredesnaam in deze topic? Je klinkt echt als een pubertje.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:14 schreef firefly3 het volgende:
Nee, ik doe a, jij kijkt goed mee, en doet ook a. Heb het vaak genoeg meegemaakt dat mensen zeggen "oh zag ik niet".man het staat zwart op wit hier dat ik het doe man, en nog kom je met een zwak excuus om er onder uit te komen. Keer op keer brokkelt je geloofwaardigheid af
Kansloos echt volledig kansloos.
Ik post hier wat tips. Oa voor beginners om de eerste stappen te zetten, en mensen beginnen weer te emmeren. Ze geloven simpele dingen niet zoals hand contact op het begin. Misschien omdat ze denken dat die twee mensen elkaar al lang kennen. In het uitgaans leven kan je het aan de lopende band doen. Maar dat gaan we doen ook. Gelijk een leer moment voor ookgek als hij mee durft te doen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ok, nog een derde persoon erbij. Niet aanstaande vrijdag maar de vrijdag daarop den haag? Pm details maar, moet nu gaan.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
3de persoon? Spannend waarom dat. En dat is de 31ste dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:46 schreef firefly3 het volgende:
Ok, nog een derde persoon erbij. Niet aanstaande vrijdag maar de vrijdag daarop den haag? Pm details maar, moet nu gaan.
En nee niet den haag. Jij zal er net zoals ik veel mensen kennen.
Ergens midden in nederland waar we beiden niemand kennen en dus zeker zijn dat we de vrouw in kwestie niet kennen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Misschien handig erbij te vermelden voor welke leeftijdscategorie je dit bedoelt. Het klinkt mij nogal puberaal en dat gebeurde toen ik 16 was en naar de disco ging. Zou het nu toch niet accepteren zulk gedrag van zomaar spontaan een hand van me vastpakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:44 schreef firefly3 het volgende:
Ik post hier wat tips. Oa voor beginners om de eerste stappen te zetten, en mensen beginnen weer te emmeren. Ze geloven simpele dingen niet zoals hand contact op het begin. Misschien omdat ze denken dat die twee mensen elkaar al lang kennen. In het uitgaans leven kan je het aan de lopende band doen. Maar dat gaan we doen ook. Gelijk een leer moment voor ookgek als hij mee durft te doen.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:26 schreef Arachnia het volgende:
Gaat het nog steeds over de wang aanraken? Dat vind ik nog steeds onacceptabel."Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
Als iemand aanraking als advies geeft, dan snap ik dat dat niet opgevolgd wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:29 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.![]()
Het komt een beetje neer op dat niemand geloofd dat firefly dit soort dingen doet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:29 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds helemaal nergens over geloof ik, slecht advies wat slecht opgevolgd wordt ofzo. Ik snap er de ballen van.
Wanneer hij afspreekt met mensen van hier om uit te gaan "is hij toch wel ziekjes" enzo.![]()
Dus bob wil nu wel eens zien hoe een stoere jongen firefly is, en ik ben ook erg benieuwd.
Want het klinkt allemaal zooo enorm kansloos.![]()
![]()
Ah, daar wil ik bij zijn, om de dames op te vangen na deze poging tot aanranding.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het komt een beetje neer op dat niemand geloofd dat firefly dit soort dingen doet.
Wanneer hij afspreekt met mensen van hier om uit te gaan "is hij toch wel ziekjes" enzo.![]()
Dus bob wil nu wel eens zien hoe een stoere jongen firefly is, en ik ben ook erg benieuwd.
Want het klinkt allemaal zooo enorm kansloos."Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
Dé versiertruc!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ah, daar wil ik bij zijn, om de dames op te vangen na deze poging tot aanranding.![]()
Klinkt wel als een uitdaging hequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het komt een beetje neer op dat niemand geloofd dat firefly dit soort dingen doet.
Want het klinkt allemaal zooo enorm kansloos.Ik ben niet zo gewend om vagijnen te strelen, dus misschien gaat het daar altijd wel mis
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Want het klinkt allemaal zooo enorm kansloos.Ik zeg game set match! Wanneer prikken jullie een datum? Mag vrouwvolk ook mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Met een derde partij erbij, en alles doen wat ik ook doe waarbij vrouwen het leuk vinden, moet je het ook doen. Deal??![]()
Stuur maar een doodlequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg game set match! Wanneer prikken jullie een datum? Mag vrouwvolk ook mee?![]()
![]()
Laten we er een meeting van maken waarbij iedereen zijn strategie demonstreert en waar we elkaar becommentariëren en uitproberen. Naderhand even alle tops en tips doorspreken om een week later te evalueren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg game set match! Wanneer prikken jullie een datum? Mag vrouwvolk ook mee?
We kunnen van elkaars fouten leren en profiteren
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:54 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Laten we er een meeting van maken waarbij iedereen zijn strategie demonstreert en waar we elkaar becommentariëren en uitproberen. Naderhand even alle tops en tips doorspreken om een week later te evalueren.
We kunnen van elkaars fouten leren en profiteren
![]()
![]()
Maar dan heb je wel sowieso een hossel. Klinkt niet verkeerd voor een zolderkamerautist he.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker?![]()
Hij is onze leermeester, ik zou bijna zeggen goeroe, maar daarvoor wil ik hem eerst in actie zien. Ik kijk uit naar zijn inleidende powerpoint presentatie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker?"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
De plaatjes kennen we toch alquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:58 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Hij is onze leermeester, ik zou bijna zeggen goeroe, maar daarvoor wil ik hem eerst in actie zien. Ik kijk uit naar zijn inleidende powerpoint presentatie.![]()
![]()
Euh neequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang we maar braaf naar firefly luisteren en elke seconde beweging van hem vastleggen toch dan zeker?ik wil wel plezier hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Doe even aardig en normaal zeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:11 schreef Tangledup het volgende:
Ik vrees namelijk dat er inderdaad het e.e.a. een hoger niveau heeft bereikt bij jou.
Niet nodig om zo naar iemand te doen als je het inhoudelijk niet eens bent.![]()
Jullie zijn echt kansloos met z'n allen. Als de enige reden voor de meet is om je gelijk te halen, blijf dan lekker thuis en ga fappen. Ik ben het ook niet 100% met hem eens hoor, maar hij is bijna de enige hier die soms wat inhoudelijks toevoegt aan dit topic. Het enige wat jullie doen hier is haten, het is echt zo zielig
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Voor alle mensen hier die zoveel kritiek hebben, waarom posten jullie zelf dan geen tips aan de mensen in dit topic van hoe het dan wel moet?
Alleen maar de mensen afzeiken die willen helpen is wel heel makkelijk.
Beter om ook de vaste lezers van dit topic te helpen toch?![]()
LEAVE FIREFLY ALONE!!@!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Jullie zijn echt kansloos met z'n allen. Als de enige reden voor de meet is om je gelijk te halen, blijf dan lekker thuis en ga fappen. Ik ben het ook niet 100% met hem eens hoor, maar hij is bijna de enige hier die soms wat inhoudelijks toevoegt aan dit topic. Het enige wat jullie doen hier is haten, het is echt zo zielig![]()
![]()
Simpele tip leg je focus ergens anders neer dan vrouwen wees losjes maar blijf wel op de juist plaatsen komen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef dyna18 het volgende:
Voor alle mensen hier die zoveel kritiek hebben, waarom posten jullie zelf dan geen tips aan de mensen in dit topic van hoe het dan wel moet?
Beter om ook de vaste lezers van dit topic te helpen toch?![]()
De beste tip die ik je kan geven is naar een ander forum gaan waar mensen er wel serieus mee bezig zijn. Ik kan je wel een linkje sturen als je wil.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef dyna18 het volgende:
Beter om ook de vaste lezers van dit topic te helpen toch?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik zou willen dat ik de moed op kon brengen om naar een bar of club te gaan, maar helaas. Het is 30 graden buiten en ik zit binnen achter de computer batman te spelen
Op elke fokker past een bril.![]()
Schaars geklede dames.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:38 schreef Catch_me het volgende:
Ik zou willen dat ik de moed op kon brengen om naar een bar of club te gaan, maar helaas. Het is 30 graden buiten en ik zit binnen achter de computer batman te spelen
Picture it.
En nu een terrasje opzoeken jij
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Whatever gast.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Doe even aardig en normaal zeg.
Niet nodig om zo naar iemand te doen als je het inhoudelijk niet eens bent.
Firefly gaat maar eens uit met ook_gek en nog wat mensen op een lokatie waar ze weinig mensen kennen.
Kan hij laten zien wat hij waard is. Problem solved.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Ik heb geen tips om te geven, mijn idee is namelijk totaal anders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef dyna18 het volgende:
Beter om ook de vaste lezers van dit topic te helpen toch?
Ik heb het idee dat het belangrijk is om jezelf te zijn, plezier te hebben, en veel te lachen.
Niet om instructies te volgen.![]()
Daar ben ik het wel mee eens, maar het is Fok! héquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen tips om te geven, mijn idee is namelijk totaal anders.
Ik heb het idee dat het belangrijk is om jezelf te zijn, plezier te hebben, en veel te lachen.
Niet om instructies te volgen.
Jezelf zijn, plezier hebben en veel lachen betekent meestal alleen thuis zitten, gamen en een comedy serie kijken.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
typischquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
3de persoon? Spannend waarom dat. En dat is de 31ste dan kan ik niet.
En nee niet den haag. Jij zal er net zoals ik veel mensen kennen.
Ergens midden in nederland waar we beiden niemand kennen en dus zeker zijn dat we de vrouw in kwestie niet kennen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: