ik stuur sosua op je afquote:
jij bent een topickillerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:21 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat je kip een beetje een topickiller is.
Huilen doe je maar bij je mamaquote:
Stop dan met posten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik zie dit topic juist graag doodgaan
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:24 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb geen zin om me aan te kleden
In welk opzicht heeft dit ook maar iets te maken met de kip?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:44 schreef -Datdus- het volgende:
Good guy catalyst driver, doesn't need a restart.
Het is een cypalyst driver ahahahaahquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
In welk opzicht heeft dit ook maar iets te maken met de kip?
de chicken burger is ziek lekker, maar hebben ze niet in NLquote:
Ben je kippig of zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
In welk opzicht heeft dit ook maar iets te maken met de kip?
Die hebben ze overal in NL hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
de chicken burger is ziek lekker, maar hebben ze niet in NL
Nope, de Chicken burger is anders dan de McChickenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Die hebben ze overal in NL hoor
http://www.mcdonalds.nl/p(...)en+Nuggets/McChicken
DIE HENTAISEXquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Ame_thyst het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Salmonella nomnomnomnomnom
[ afbeelding ]
Oohquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nope, de Chicken burger is anders dan de McChicken
En als je een milkshake besteld bij de Mc in Zwitserland krijg je een frappé, ziek lekkerquote:
THX LOBII VOOR JE R+R? =BACK!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ENGAGE COUNTERSWAGMODE
PREPARE FOR RELEASE
RELEASE SWAG-PARTICLES
SWAGCANNON READY FOR USE
INITIATE COUNTDOWN
PREPARE FOR SWAG IN THREE, TWO, ONE, GO!
Hey bobber, ik heb je swag gegeven. #9gag #YOLO #Labda-omikron
dat is imho dan net als tandpasta met aarbeiensmaak: leuk voor kinderen, maar als min of meer volwassene/scholier is dat soort troep toch gewoon te goor voor woorden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die tandpastasmaak Ben en jerry's, is dat trouwens echt?
Is dat in nederland te krijgen? Ben normaal geen fan van ijs (op festini perenijs na dan), maar dat lijkt mij wel grappig.
Nee, ik was niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is imho dan net als tandpasta met aarbeiensmaak: leuk voor kinderen, maar als min of meer volwassene/scholier is dat soort troep toch gewoon te goor voor woorden?
kwestie van jezelf even aan de kou laten wennen, ik heb ook wel eens heen en weer gelopen tussen 30 en een graad of 3-7 koelcelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
Buiten is het bijna 30 graden en ik ga straks in en koelcel van near zero degrees medicijnen uitzoeken op houdbaarheid. Zal leuk worden, hoe voelt het als je en hart aanval hebt?
Uiteraard met beschermende kleding maar het moet wel gek zijn om delta t =30 degrees celsius mee te maken.
Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
Buiten is het bijna 30 graden en ik ga straks in en koelcel van near zero degrees medicijnen uitzoeken op houdbaarheid. Zal leuk worden, hoe voelt het als je en hart aanval hebt?
Uiteraard met beschermende kleding maar het moet wel gek zijn om delta t =30 degrees celsius mee te maken.
Jesuschristusjozefmariodriekoningenheiligeschildpadmina wat een akeligheid, 6 hele gradenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik ook altijd als ik van kantoor naar magazijn loop van 23 naar 17 graden. Elke keer weer schrikken.
..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:07 schreef vogelkooi het volgende:
Amen, en en roepertoeter doedie. Cedrick mag mijn post geschiedenis hebben als ik sterf net als de aandelen in het brixton project.
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
Jesuschristusjozefmariodriekoningenheiligeschildpadmina wat een akeligheid, 5 hele graden
Al de 10 blokjes die je geplaatst hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:07 schreef vogelkooi het volgende:
Amen, en en roepertoeter doedie. Cedrick mag mijn post geschiedenis hebben als ik sterf net als de aandelen in het brixton project.
En alle torens en de bastille en de poort en grote delen van de muurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Al de 10 blokjes die je geplaatst hebt
Op internet staan een paar zieke smaken zeg; "crème brûlée" "half baked" (met stukken koek) "milk & cookies"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die tandpastasmaak Ben en jerry's, is dat trouwens echt?
Is dat in nederland te krijgen? Ben normaal geen fan van ijs (op festini perenijs na dan), maar dat lijkt mij wel grappig.
het is te ziek voor woorden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:24 schreef Lorrelies het volgende:
Wat heeft men met het woord ziek in dit topic?
Het begint me echt op te vallen.
Het is zo'n mooi woordje dat het als muziek in mijn oren klinkt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:24 schreef Lorrelies het volgende:
Wat heeft men met het woord ziek in dit topic?
Het begint me echt op te vallen.
Er staat trouwens ook lekkere cup a soup op internet, die wil ik!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Op internet staan een paar zieke smaken zeg; "crème brûlée" "half baked" (met stukken koek) "milk & cookies"![]()
![]()
![]()
Ik geloof het ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Had niet over salmonella moeten beginnen
Niemand ziet de grap zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Die ik allemaal herbouwd heb omdat hij de verkeerde texturepack gebruikt had. Zag er niet uit.
chickies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met de aandelen van je pa trouwens ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef drumstickNL het volgende:
De grap is dat ik de laatste tijd nooit meer echt zin in ijs heb; hooguit een waterijsje.
Cool, wat voor een auto?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef Lorrelies het volgende:
Me too.
Heb nu wel Split ijsjes en Festini ijsjes in de vriezer liggen
Dat zijn geen auto'squote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Cool, wat voor een auto?
edit: wacht..
De grap is dat ik ipv een andere texturepack zou hebben geinstalleerd, 90 kilometer muur zou hebben herbouwd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nope, leg eens uit?
Omdat hij trek had in pizza natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:31 schreef Lorrelies het volgende:
Why did the chicken cross the road?
Ja maar.. dat ligt bij jou in de lijn verwachting..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De grap is dat ik ipv een andere texturepack zou hebben geinstalleerd, 90 kilometer muur zou hebben herbouwd.
Dat zou dom zijn.![]()
![]()
ik heb ergens een beta key geloof ik daarvoorquote:
160 vind ik duur voor een zonnebril mister leen van frisia.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ray-ben? Kan niet duur zijn.
Als je voor een Ray-Ben 160 euro betaalde ben je goed genaaid/tquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
160 vind ik duur voor een zonnebril mister leen van frisia.
hey de grap is dat je ray-ben typte maar het is ray-banquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hey de grap is dat je ray-ben typte maar het is ray-ban![]()
Je hebt een bril nodig, ik kan ray-ban aanradenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:59 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik las Blu-RaySnapte er al niets van.
INVITE ME MAARquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef drumstickNL het volgende:
IEMAND JOIN MIJN TF2 SERVER (niet die 2fort maar mvm)
Omdat zo'n attractie een rodeo ride is. in Rodeo rijden ze op stieren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat het een stier is ?
Hij is wel mooi, net als alle Blizzard cinematics, maar episch niet nee. Is dan ook een expansion zonder echte vijandquote:
Maar die vrouw is ook geen koe toch? Als we letterlijk gaan doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Omdat zo'n attractie een rodeo ride is. in Rodeo rijden ze op stieren.
Deze montage is dan iets voor jou.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weten jullie wat er vet uitziet? Een trekker die tegen een combine aanreed en tezaam een kanaal in flikkerden met kipper erbij.
Denk dit:
[ afbeelding ]
plus dit
[ afbeelding ]
plus dit
[ afbeelding ]
Heb je wel voor de pc gehaald mag ik hopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
preorder gedaan
Is goed, en PC jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Heb je wel voor de pc gehaald mag ik hopen.
Keertje samen Borderlands 1 spelen?
Ik stuur je wel een pm.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is goed, en PC ja
Wat is je steam?
Alsof je het niet lekker vond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die plaatjes van je pimmel hadden niet gehoeven
Ja, hij is vet heh.quote:
Neger wat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die steamname___!
Talitharoosje1995, hoe de FUCK verzin je het?!
Meen je deze?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die steamname___!
Talitharoosje1995, hoe de FUCK verzin je het?!
Ja, en ik ben er trots opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Meen je deze?!____!_!_!_!_!_!_!!!!_____!!!!_!_)!_!_!_!_!_
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Meen je deze?!____!_!_!_!_!_!_!!!!_____!!!!_!_)!_!_!_!_!_
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef Lorrelies het volgende:
Maar goed.
Ik ga lekkah een weekendjah weg
Fijn weekend allen
Doei! Veel pelzier!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef Lorrelies het volgende:
Maar goed.
Ik ga lekkah een weekendjah weg
Fijn weekend allen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
true story vervelende kutzon
Lekker hoor, mijn airco thuis is groter met freeze optie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb dittem
[ afbeelding ]
Ik heb dan ook een extern zonnescherm die je met een knop kan bedienen. Plus airco uiteraard. Gelei?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Naja mijn fittie met de zon is dan ook niet vanwege de warmte maar vanwege het felle licht. Ik kijk precies tegen de zon in zo
Studentenkamer of thuiswonende?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat ik tekende is trouwens een dakkapel, geen begane grond. Just sayin'
Neuhj, vrij standaard nieuwe twee onder één kap met drie verdiepingen. Niks erg speciaals, wel een gigantische dakkapel.quote:
als ik dat filmpje nog één keer ergens zie word ik boosquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:20 schreef delano.888 het volgende:
Ik vond het nummer zelf al geniaal, maar de clip maakt het nog 10x meer epic.
Hoeveel hectare hebben jullie trouwens?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
als ik dat filmpje nog één keer ergens zie word ik boos
Ik kan helemaal geen servers vindenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Normaliter ben ik een erg slechte TF2 Spy maar ik heb me net toch de tegenstander lopen afslachten niet normaal![]()
8,5 ofzo maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoeveel hectare hebben jullie trouwens?
Nee, dat kon ik gister ook niet, de itemservers waren ook down etc. Kon alleen nog servers joinen die in mijn favorites stonden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen servers vinden
[..]
8,5 ofzo maar
haha delano woont in zuid boven de scapinoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb 45m2 inclusief huis jawohl
(ik woon op 1 hoog in een appartement)
8,5 hectare? Serieus? Echt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen servers vinden
[..]
8,5 ofzo maar
woonboerderij/land/camping/paardenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
8,5 hectare? Serieus? Echt?
Maar dan is het gewoon een woonboerderij met wat land, geen "echte" boerderij?
v-zuidquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef delano.888 het volgende:
Ghehehe nee ik woon "gewoon" in een appartementencomplex (eigenlijk een flat, maar maar 3 hoog)
Je weet uberhaubt niet eens in welke stad ik woon falertquote:
Aaaaaaaaaaahhahahahahhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
woonboerderij/land/camping/paarden
heb je me nooit op skype gehoord dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaahhahahahahhhhhhhhhh
Ik dacht dat jullie gewoon volledig boer waren
voorstad van ernemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je weet uberhaubt niet eens in welke stad ik woon falert
He wat? Vast wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:29 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
heb je me nooit op skype gehoord dan?
oh want ik hoor altijd van iedereen dat ik ontzettend bekakt praatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
He wat? Vast wel?
Alsof een woonboerderij in die regio veel moet kostenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
oh want ik hoor altijd van iedereen dat ik ontzettend bekakt praat
je leent geld van frisia om een zonnebril te kopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
meer dan in flevoland denk ik, lekker op de veluwquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alsof een woonboerderij in die regio veel moet kosten
Hey! We kunnen wel accentfilmpjes maken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
meer dan in flevoland denk ik, lekker op de veluw
Bedoel meer dat ik niet als een boer praat (hoop ik) , itt al mijn buren
ABN Amro?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey! We kunnen wel accentfilmpjes maken!
Dan praat jij bekakt, ik ABN, huib rotterdams, vogel gelders, tom bijlmers, bobber meidjesachtig, datdus haags, plex limburgs en duits en mender brabants
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://web.archive.org/we(...)l/nieuws/dronten.php
HAR HARquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ugh, ninja edit)
eh wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Standaardnederlands
Ga On-Screen Keyboard spelen, schijnt goed te zijn. 86/100 metacriticquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef delano.888 het volgende:
Fuck it. Jongens, ik kan niet kiezen, help ff
[ afbeelding ]
Goffer ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga On-Screen Keyboard spelen, schijnt goed te zijn. 86/100 metacritic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spore nog op je computer hebben staan, wat een faalspel was datquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef delano.888 het volgende:
Fuck it. Jongens, ik kan niet kiezen, help ff
[ afbeelding ]
Ohja ik heb m laatst pas geïnstalleerd om ff te proberen (nadat ik Nerd3 het zag spelen), zo heel slecht vind ik t niet hoor..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Spore nog op je computer hebben staan, wat een faalspel was dat
Fuck betalen voor games tenzij ze HEEL GOED zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hey wowNiet haten op Steam want Summer/Winter sales.
Jongens hou eens op, ik moest serieus weer lachenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef tuut-chips het volgende:
Speel Notepad anders, volgende week komt Notepad 2: Stories of Chaos
H ey rustig, rustig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Fuck betalen voor games tenzij ze HEEL GOED zijn.
haha je zei klaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
H ey rustig, rustig.
Denk om je ademhaling. Adem in, adem uit.
dus pimmel ik ben verveeld en ga dit bericht niet klaarschrijven
Vergeleken met wat het had moeten worden wel. Het had nog zoveel potentie maar niets van waar gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ohja ik heb m laatst pas geïnstalleerd om ff te proberen (nadat ik Nerd3 het zag spelen), zo heel slecht vind ik t niet hoor..
Die heb je alleen maar gekocht voor de multiplayer, leugenaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef delano.888 het volgende:
MC & BF3 heb ik uiteraard wel voor betaald omdat die gewoon epic zijn.
Kuch..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Die heb je alleen maar gekocht voor de multiplayer, leugenaar
Nee, deel twee hebben ze versimpeld voor het grote publiek. Alle mechanics die het eerste deel groot maakten zijn weggehaald, ik kan daar zo van walgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef tuut-chips het volgende:
Speel Notepad anders, volgende week komt Notepad 2: Stories of Chaos
Ah nee hè, Configuratiescherm: Operation Black Hawk was ook al zo'n slechte console portquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, deel twee hebben ze versimpeld voor het grote publiek. Alle mechanics die het groot maakten zijn weggehaald, ik kan daar zo van walgen
Devices en Printers was imho trouwens wel de verrassing van het jaar, de graphics waren goed en het plot gewoon subliem!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ah nee hè, Configuratiescherm: Operation Black Hawk was ook al zo'n slechte console port
WinRAR: Sons of Anarchyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef delano.888 het volgende:
Kies nou ff wat ik ga doen jongens, ik verveel me
Installeer Steam en ga Team Fortress spelen, tis gratis dus helemaal je ding.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef delano.888 het volgende:
Kies nou ff wat ik ga doen jongens, ik verveel me
Gecrackt neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:57 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb trouwens de betaalde versie van winrar
Nee betaald nou goedquote:
Vooral het 58008 level.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De Calculator-DLC Sensual Massages is trouwens wel een aanrader![]()
heb je ook de jailbait archive-preorder dlc?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:57 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb trouwens de betaalde versie van winrar
ik zie wat je daar hebt gedaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ahahahaahahaha niemand zal zien wat ik deed
Je moet daarvoor de VbFap.F0r3vr4l0ne.DLC hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb trouwens wel een probleem met steam, hij update mijn fapachievements niet automatisch. Ligt dat aan de instellingen en heeft iemand hier ervaring mee?
Dat registreert hij alleen als je webcam ook met Steam is verbonden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb trouwens wel een probleem met steam, hij update mijn fapachievements niet automatisch. Ligt dat aan de instellingen en heeft iemand hier ervaring mee?
Yup, je moet droeftoeter.dll daar4voor hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat registreert hij alleen als je webcam ook met Steam is verbonden.
Nog een coupletje:quote:mFok de beste minecraft wereld die er is.
nee dat is geen lauwe pis.
Refrein:
mFok mFok weer een blok (dirt)
mFok mFok weer een blok (steen)
mFok mFok weer een blok (hout)
mFok mFok weer een blok (wol)
Ik bouw een flat ik bouw een flat.
Damn wie heeft hier iets in de weg gezet.
Ik bouw een farm ik bouw een farm.
Met een oven waar ik rauwe kip opwarm.
En daar staat een toren van Tighthead
die totaal niet bij de spawn past
(qua stijl)
Refrein:
mFok mFok wat een schok.
mFok mFok voedsel op.
mFok mFok naar de wok.
Kip met noodels kopen.
Ik neem de metro dan hoef ik niet te lopen.
Naar Den Haag, Naar Den Haag.
Naar Delft, Naar Delft.
Naar dat ene dorp van Sitethief op de bergen.
Je kan ook warpen. Nee dat is geen larpen.
Hoewel dat kan ook.
PVP doe je mee PVP doe je mee.
In de arena van Flodderrrrrr Flodderrrrrrr
haleluja de kerk van Flodderrrrr
Refrein:
quote:mFok mFok weer een blok (dirt)
mFok, mFok, samen staan we sterk!
Godsamme, Flodder bouwt alweer een kerk!
mFok, mFok, eendracht maakt macht!
Als beren niet scheren krijgen ze een dikke vacht!
mFok, mFok, bij de flats zitten ook supers,
lekker winkelen bij minecraftforumpubers!
mFok, mFok, bouwen doen we samen!
Op infantiele kutgrappen zeg ik amen!
Deze manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nog een coupletje:
[..]
Krijg je ook een dm bij een gemanipuleerde post?quote:
3x raden waar dit over gaat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat heeft dat schuim voor meerwaarde? ik doe het altijd zonder
Wel een note kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Krijg je ook een dm bij een gemanipuleerde post?
Dan heb ik evenveel notes als Ajax landstitels. Dat is wel leuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wel een note kan ik je uit ervaring vertellen
Niet dat je ballen scheren nou zo erg is maar hij hoeft het in ieder geval niet te doen met het oog op een onverwachte ONS.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Scheren
edit: oh god ik had het goed maar hij had het NIET over zijn gezicht
Altijd eentje teveel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan heb ik evenveel notes als Ajax landstitels. Dat is wel leuk.
Doe dat kabeltje in je shirt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Je rijke boyoyoyoyoyyiyiyyi
Waar maak je die foto mee dan als je mobiel in je tas zitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Op die tas staat het gemeentewapen
Dat zwarte zijn mijn portemonnee en de galaxy s
Met de HTC One X, mijn andere mobielquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waar maak je die foto mee dan als je mobiel in je tas zit
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:06 schreef bobbernaut het volgende:
Euro's en Australische dollars
[ afbeelding ]
samenvatting?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:11 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)ditor_whose_teenage/
2 zelfs, voor het oplettende oogquote:
ik had een ander verhaalquote:
Ja, dat is het origineel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:21 schreef bobbernaut het volgende:
ik had deze
http://www.reddit.com/r/A(...)e_sodomized_our_dog/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |