quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:03 schreef RichardDawkins het volgende:
Laat je ballen indalen en koop een scheermesje en wat schuim.
Goeie poging, moest bijna lachen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:03 schreef RichardDawkins het volgende:
Sorry, helemaal vergeten dat mietjes niet kunnen lachen. Ga je maar fijn mechanisch scheren jongetje!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:09 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Goeie poging, moest bijna lachen.
zei je nou serieus 'mietjes'? Raakt me behoorlijk moet ik zeggen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:12 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Sorry, helemaal vergeten dat mietjes niet kunnen lachen. Ga je maar fijn mechanisch scheren jongetje!
Wat een vraag, je kunt het toch zien of niet? Mij om het even of t je raakt. Het is ook niet pijnlijk bedoeld maar meer als informatie over hoe men "mannen" met scheerapparaten beschouwd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:14 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
zei je nou serieus 'mietjes'? Raakt me behoorlijk moet ik zeggen!
Maar bedankt voor het serieuze antwoord.
Heb tot nu toe niemand horen zeggen dat scheerapparaten voor mietjes zijn en veel vrienden gebruiken er een.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Wat een vraag, je kunt het toch zien of niet? Mij om het even of t je raakt. Het is ook niet pijnlijk bedoeld maar meer als informatie over hoe men "mannen" met scheerapparaten beschouwd.
En graag gedaan.
wat heeft dat schuim voor meerwaarde? ik doe het altijd zonderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:03 schreef RichardDawkins het volgende:
Waarom dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:36 schreef Pascaltjuh het volgende:
Ik heb niet echt een aanrader voor je. Wel een afrader: Philips!
Goed om te horen dat jij er wel plezier mee hebt. Ik heb er twee van Philips gebruikt en vond beiden niet goed scheren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waarom dat?
Ik heb zelfde een paar maanden terug deze gekocht:
http://www.philips.nl/c/s(...)den-at750_16/prd/nl/
Erg tevreden over, waterdicht ook, dus met schuim scheren kan ook. Droog ookZelf nog geen problemen mee gehad, en heb pas 1x hoeven opladen, en dat was toen 'ie uit de doos kwam
Ligt volgens mij ook heel erg aan de persoon. Er zijn mensen die zweren bij van die folie-scheer dingen, zoals Braun ze heeft, maar daar heb ik juist hele slechte ervaring mee. Terwijl het Philips apparaat van m'n vader van 25 jaar terug nog steeds goed scheertquote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:46 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Goed om te horen dat jij er wel plezier mee hebt. Ik heb er twee van Philips gebruikt en vond beiden niet goed scheren.
Ja, dat denk ik ook. Ik ben van plan een nieuw scheerapparaat aan te schaffen voor als ik op mezelf ga. Ik twijfel tussen Braun en Panasonic, beiden geen ervaring mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ligt volgens mij ook heel erg aan de persoon. Er zijn mensen die zweren bij van die folie-scheer dingen, zoals Braun ze heeft, maar daar heb ik juist hele slechte ervaring mee. Terwijl het Philips apparaat van m'n vader van 25 jaar terug nog steeds goed scheert
Minder last/kans op een geïrriteerde huid.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat heeft dat schuim voor meerwaarde? ik doe het altijd zonder
maar wel onnodig werkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Minder last/kans op een geïrriteerde huid.
Scheren met een mesje onder de douche.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat heeft dat schuim voor meerwaarde? ik doe het altijd zonder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |