ik stuur sosua op je afquote:
jij bent een topickillerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:21 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat je kip een beetje een topickiller is.
Huilen doe je maar bij je mamaquote:
Stop dan met posten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik zie dit topic juist graag doodgaan
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:24 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb geen zin om me aan te kleden
In welk opzicht heeft dit ook maar iets te maken met de kip?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:44 schreef -Datdus- het volgende:
Good guy catalyst driver, doesn't need a restart.
Het is een cypalyst driver ahahahaahquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
In welk opzicht heeft dit ook maar iets te maken met de kip?
de chicken burger is ziek lekker, maar hebben ze niet in NLquote:
Ben je kippig of zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
In welk opzicht heeft dit ook maar iets te maken met de kip?
Die hebben ze overal in NL hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
de chicken burger is ziek lekker, maar hebben ze niet in NL
Nope, de Chicken burger is anders dan de McChickenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Die hebben ze overal in NL hoor
http://www.mcdonalds.nl/p(...)en+Nuggets/McChicken
DIE HENTAISEXquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Ame_thyst het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Salmonella nomnomnomnomnom
[ afbeelding ]
Oohquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nope, de Chicken burger is anders dan de McChicken
En als je een milkshake besteld bij de Mc in Zwitserland krijg je een frappé, ziek lekkerquote:
THX LOBII VOOR JE R+R? =BACK!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ENGAGE COUNTERSWAGMODE
PREPARE FOR RELEASE
RELEASE SWAG-PARTICLES
SWAGCANNON READY FOR USE
INITIATE COUNTDOWN
PREPARE FOR SWAG IN THREE, TWO, ONE, GO!
Hey bobber, ik heb je swag gegeven. #9gag #YOLO #Labda-omikron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |