In welk opzicht heeft dit ook maar iets te maken met de kip?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:44 schreef -Datdus- het volgende:
Good guy catalyst driver, doesn't need a restart.
Het is een cypalyst driver ahahahaahquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
In welk opzicht heeft dit ook maar iets te maken met de kip?
de chicken burger is ziek lekker, maar hebben ze niet in NLquote:
Ben je kippig of zo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
In welk opzicht heeft dit ook maar iets te maken met de kip?
Die hebben ze overal in NL hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
de chicken burger is ziek lekker, maar hebben ze niet in NL
Nope, de Chicken burger is anders dan de McChickenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Die hebben ze overal in NL hoor
http://www.mcdonalds.nl/p(...)en+Nuggets/McChicken
DIE HENTAISEXquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef Ame_thyst het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Salmonella nomnomnomnomnom
[ afbeelding ]
Oohquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nope, de Chicken burger is anders dan de McChicken
En als je een milkshake besteld bij de Mc in Zwitserland krijg je een frappé, ziek lekkerquote:
THX LOBII VOOR JE R+R? =BACK!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ENGAGE COUNTERSWAGMODE
PREPARE FOR RELEASE
RELEASE SWAG-PARTICLES
SWAGCANNON READY FOR USE
INITIATE COUNTDOWN
PREPARE FOR SWAG IN THREE, TWO, ONE, GO!
Hey bobber, ik heb je swag gegeven. #9gag #YOLO #Labda-omikron
dat is imho dan net als tandpasta met aarbeiensmaak: leuk voor kinderen, maar als min of meer volwassene/scholier is dat soort troep toch gewoon te goor voor woorden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die tandpastasmaak Ben en jerry's, is dat trouwens echt?
Is dat in nederland te krijgen? Ben normaal geen fan van ijs (op festini perenijs na dan), maar dat lijkt mij wel grappig.
Nee, ik was niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is imho dan net als tandpasta met aarbeiensmaak: leuk voor kinderen, maar als min of meer volwassene/scholier is dat soort troep toch gewoon te goor voor woorden?
kwestie van jezelf even aan de kou laten wennen, ik heb ook wel eens heen en weer gelopen tussen 30 en een graad of 3-7 koelcelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
Buiten is het bijna 30 graden en ik ga straks in en koelcel van near zero degrees medicijnen uitzoeken op houdbaarheid. Zal leuk worden, hoe voelt het als je en hart aanval hebt?
Uiteraard met beschermende kleding maar het moet wel gek zijn om delta t =30 degrees celsius mee te maken.
Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
Buiten is het bijna 30 graden en ik ga straks in en koelcel van near zero degrees medicijnen uitzoeken op houdbaarheid. Zal leuk worden, hoe voelt het als je en hart aanval hebt?
Uiteraard met beschermende kleding maar het moet wel gek zijn om delta t =30 degrees celsius mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |