abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:56:34 #1
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115670718

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:56:48 #2
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115670722
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:54 schreef RaymondK het volgende:

[..]

hahaheh was niet bedoeld zo star _O-

Ik ben op volle werksetjes van 115kg, en op setjes van 3 op 120kg nu. :7 100kg is normaal m'n opwarm gewicht met benchen :X

Maar uiteindelijk dacht ik dus zwaar nutteloos bezich te zijn met dat deloaden in het begin, maar voel nu toch wel dat het wel degelijk wat doet.
Hoeveel weeg jij dan?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:58:01 #3
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:58:38 #4
230491 Zith
pls tip
pi_115670743
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 02:21 schreef star_gazer het volgende:
Volgens mij houdt mijn lichaam niet zo van Japanse groene thee op een nuchtere IF-maag. Tweede keer op rij dat ik rond 10:30 op de plee mijn darmen leeg sta te kotsen :{

[edit]Lol, even opgezocht hoe het komt. Blijkt dus dat de tannins in groene thee de productie van maagzuur stimuleren. Als je niks te verteren hebt, gooi je dat er dus lekker snel weer uit :')[/edit]
ahh bedankt voor de info, heb het zelf ook vaak :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:59:28 #5
77130 star_gazer
pi_115670759
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:58 schreef RaymondK het volgende:
96kg nogsteeds.
Verklaart e.e.a.

Volgens deze bench press standards zit ik met een 1RM van 90kg op 78kg ongeveer op 'intermediate'. Niet gek :)
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:00:51 #6
77130 star_gazer
pi_115670776
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:58 schreef Zith het volgende:

[..]

ahh bedankt voor de info, heb het zelf ook vaak :)
Gek genoeg heb ik er geen last van als ik zelf groene thee zet. Als ik het uit een fles (van pokka, Japnaese green tea without sugar) drink echter ga ik zwaar over m'n gier op een nuchtere maag. Zodra ik eet verdwijnt dat wel. Denk dat het soort groene thee dus ook veel uitmaakt. Beetje experimenteren dus (in de buurt van een plee :P).

[ Bericht 8% gewijzigd door star_gazer op 17-08-2012 08:08:41 ]
-
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:03:14 #7
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115670800
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:59 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Verklaart e.e.a.

Volgens deze bench press standards zit ik met een 1RM van 90kg op 78kg ongeveer op 'intermediate'. Niet gek :)
Netjes heur. ^O^

Ik wil alleen snel leren benchen.
Ik kan het echt zwaar alleen maar heel langzaam. Dat kost enorm veel kracht.
Ik kan het gewoon niet snel laten zakken omdat ik dan geheid m'n schouder weer verneuk.

Ik wil dus wat explosiever leren benchen, want m'n reps van 8 liggen heel dicht bij m'n 1RM.
Dat klopt niet volgens mij.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:20:56 #8
77130 star_gazer
pi_115670990
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:03 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Netjes heur. ^O^

Ik wil alleen snel leren benchen.
Ik kan het echt zwaar alleen maar heel langzaam. Dat kost enorm veel kracht.
Ik kan het gewoon niet snel laten zakken omdat ik dan geheid m'n schouder weer verneuk.

Ik wil dus wat explosiever leren benchen, want m'n reps van 8 liggen heel dicht bij m'n 1RM.
Dat klopt niet volgens mij.
De vraag is misschien waar de zwakte ligt? Triceps of borst? Als het triceps is, misschien wat isoleren. Als het je borst is, met een spotter alleen de onderste helft van de bench doen.
-
pi_115670998
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 02:21 schreef star_gazer het volgende:
Volgens mij houdt mijn lichaam niet zo van Japanse groene thee op een nuchtere IF-maag. Tweede keer op rij dat ik rond 10:30 op de plee mijn darmen leeg sta te kotsen :{

[edit]Lol, even opgezocht hoe het komt. Blijkt dus dat de tannins in groene thee de productie van maagzuur stimuleren. Als je niks te verteren hebt, gooi je dat er dus lekker snel weer uit :')[/edit]
Heb ik ook. Ik voel me dan zeker een uur misselijk.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:24:11 #10
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115671030
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:20 schreef star_gazer het volgende:

[..]

De vraag is misschien waar de zwakte ligt? Triceps of borst? Als het triceps is, misschien wat isoleren. Als het je borst is, met een spotter alleen de onderste helft van de bench doen.
Het is zeker niet m'n tricpes. Het is bij het onderste punt m'n borst waar ik fail als ik zwaar ga.
Maar dat is niet het probleem.
Het probleem is dat m'n schouders beginnen te steken wanneer ik met veel explosieve kracht omhoog wil gaan, en "te"snel omlaag ga.

quote:
9s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:50 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee ;( Mijn werksets zijn 75kg op een lichaamsgewicht van 78kg. Weak triceps much ;(
Je kan je triceps eens ff flink op hun donder geven door skull crushers af te maken door direct na failure ff flink close grip pushups te doen. Dus vanuit de gefaalde skullcrush stand direct klose grip bench uit reppen met die stang.
Feel the burn.
pi_115671100
Benchpress is bij mij ook drama. Kom niet meer boven de 80 kg, en dan red ik hooguit 4 a 5 reps.

Press oefeningen voor de schouder zijn ook bagger. Komend jaar maar eens serieus werk van maken. Heeft wss te maken met een blessure van 2 jaar geleden.

Op de kabels kan ik beter meekomen met de rest :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:37:18 #12
77130 star_gazer
pi_115671171
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:24 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Het is zeker niet m'n tricpes. Het is bij het onderste punt m'n borst waar ik fail als ik zwaar ga.
Maar dat is niet het probleem.
Het probleem is dat m'n schouders beginnen te steken wanneer ik met veel explosieve kracht omhoog wil gaan, en "te"snel omlaag ga.

[..]

Je kan je triceps eens ff flink op hun donder geven door skull crushers af te maken door direct na failure ff flink close grip pushups te doen. Dus vanuit de gefaalde skullcrush stand direct klose grip bench uit reppen met die stang.
Feel the burn.
Ik moet meer met triceps gaan doen. Ik kan eigenlijk geen goede dips doen vanwege geirriteerd kraakbeen op mijn borstbeen. Ik train emestal door de pijn heen, maar merk dat ik vanwege de pijn toch mijn form verneuk (je gaat het hoe dan ook proberen te ontwijken). Ben er pas eme naar de dokter geweest en hij zij dat het vanzelf weg gaat, maar wel heel traag geneest.

Misschien dips toch maar gaan vervangen voor direct triceps-werk. heb ruimte voor 1 oefening en twijfel tussen cable push downs en skull crushers / french press.
-
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:42:53 #13
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115671233
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:37 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik moet meer met triceps gaan doen. Ik kan eigenlijk geen goede dips doen vanwege geirriteerd kraakbeen op mijn borstbeen. Ik train emestal door de pijn heen, maar merk dat ik vanwege de pijn toch mijn form verneuk (je gaat het hoe dan ook proberen te ontwijken). Ben er pas eme naar de dokter geweest en hij zij dat het vanzelf weg gaat, maar wel heel traag geneest.

Misschien dips toch maar gaan vervangen voor direct triceps-werk. heb ruimte voor 1 oefening en twijfel tussen cable push downs en skull crushers / french press.
Dan zou ik zonder enige twijfel voor het tricep touw gaan idd. En dan goede form. Dus het touw onderaan goed uit elkaar trekken vanuit je ellebogen, en je triceps hard aanspannen in die stand.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:46:20 #14
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115671263
Het 5/3/1 programma is de oplossing voor al je plateau problemen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115671897
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:21 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Heb ik ook. Ik voel me dan zeker een uur misselijk.
Same, en wist niet waarom het nu wel was en eerst niet. Thanks voor het detectivewerk star_gazer :7
pi_115671999
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:46 schreef kidkash19 het volgende:
Het 5/3/1 programma is de oplossing voor al je plateau problemen
Wel de klassieke oplossing...
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115672003
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:00 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Gek genoeg heb ik er geen last van als ik zelf groene thee zet. Als ik het uit een fles (van pokka, Japnaese green tea without sugar) drink echter ga ik zwaar over m'n gier op een nuchtere maag. Zodra ik eet verdwijnt dat wel. Denk dat het soort groene thee dus ook veel uitmaakt. Beetje experimenteren dus (in de buurt van een plee :P).
Als je thee heel warm zet dan zal je wel een deel van de tannins onschadelijk maken o.i.d.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:51:26 #18
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_115672457
Is trainen met buikgriep verstandig? Moet sinds gisteravond om het uur naar de wc en heb gigantische hoofdpijn, ergste waar ik bang voor ben dat ik tijdens de lifts mijn broek volschijt ;(
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:52:15 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115672483
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is trainen met buikgriep verstandig? Moet sinds gisteravond om het uur naar de wc en heb gigantische hoofdpijn, ergste waar ik bang voor ben dat ik tijdens de lifts mijn broek volschijt ;(
Wat denk je zelf? :')
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:54:31 #20
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115672553
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:37 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Bij ons in de gym hebben we ook zo'n apparaat waar je zittend op kan dippen, daarbij heb ik geen last meer van mijn borstbeen. :)

Edit: Hij gaat maar tot 118kg, wat ik nu makkelijk 15x kan.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:54:57 #21
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115672566
quote:
Dat is al eens eerder gebeurt.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:56:01 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115672590
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Bij ons in de gym hebben we ook zo'n apparaat waar je zittend op kan dippen, daarbij heb ik geen last meer van mijn borstbeen. :)
zittend? :') je bedoeld op je knieen? Een dip assis denk ik dat je bedoelt?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:58:13 #23
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115672634
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:56 schreef RaymondK het volgende:

[..]

zittend? :') je bedoeld op je knieen? Een dip assis denk ik dat je bedoelt?
Nee niet de dip assist, je gaat er echt in zitten en duwt de 2 stangen naast je omlaag.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:08:00 #24
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115672864
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:58 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Nee niet de dip assist, je gaat er echt in zitten en duwt de 2 stangen naast je omlaag.
oh die ja.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:29:36 #25
77130 star_gazer
pi_115673461
quote:
Gast, je bent uitgedroogd en zwak. Ik zou me even focusen op je gezondheid in plaats van jezelf vernaggelen in de gym. Je kan toch niks eten om je spieren te herstellen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')