Zegt me niks..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef iBenny het volgende:
Die aardbeving was een 4.1 op de schaal van Richter. Is nog best een grote dus
Mwah, valt mee, je schudt er net een dakpan mee van het dak af met wat mazzel. Plus, dat is het epicentrum, en waarschijnlijk niet hun achtertuin.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef iBenny het volgende:
Die aardbeving was een 4.1 op de schaal van Richter. Is nog best een grote dus
Ahum.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, je schudt er net een dakpan mee van het dak af met wat mazzel. Plus, dat is het epicentrum, en waarschijnlijk niet hun achtertuin.
In Nederland merken we meestal pas scheurtjes in oude gebouwen tussen de 5 en 6, wat vallende dakpannen, loszittend pleisterwerk.
Das alweer een tijdje geleden. De piemels verpeste hetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie wel eens gechatroulettet?
Ik deed het net, want wilde wel eens weten hoe dat nou was. Wat een faalhazen
Voor mij het bloedmooie meisje met blote tieten net!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das alweer een tijdje geleden. De piemels verpeste het
JOOOOOOAAAAAAH!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef PatriQue89 het volgende:
BEN JE ER OP BENNY? ZULLEN WE KIJKEN OF WE ELKAAR TEGENKOMEN?
Nog nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:23 schreef iBenny het volgende:
Heb je die Paul de Leeuw look-a-like gezien?
Nicequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Bibliotheek in Rio de Janeiro
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Bibliotheek in Rio de Janeiro
Live zijn zequote:
We moeten snel weer eens gaan concerten.quote:
Ik vind ze live vocaal alleen niet zo sterk.quote:
Ik weet nog steeds niet wat ik van Lana Del Rey vindquote:
Op Video Games na is ze vrij talentloos. Maar deze foto bijvoorbeeld, ze is wel interessant!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik van Lana Del Rey vind
Sieneke! Ken je de handgebaren ook?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Hey lekkerding, kom eens hier en doe mij een plezier, schatje kus me!1
haha, nee... mijn moeder heeft de radio aan. Zo'n ergelijke nederlandse zender..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sieneke! Ken je de handgebaren ook?
Ik heb nu een leuke zender op tv gevonden, litetv, echt leuke muziek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, nee... mijn moeder heeft de radio aan. Zo'n ergelijke nederlandse zender..
Welk zendernummer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nu een leuke zender op tv gevonden, litetv, echt leuke muziek.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:21 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, volgens mij ben ik ingeschreven voor de opleiding.
Wow, de eerste steen van het gebouw heeft een rondje gemaakt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben de hoeksteen van de samenleving.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wow, de eerste steen van het gebouw heeft een rondje gemaakt!
Jammer dat de weg naar Minister President zo lang is. Maar je gaat er komen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben de hoeksteen van de samenleving.
Lang? Een paar messen in verschillende ruggen en wat flappen in een envelop onder de deur door schuiven en ik ben er!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer dat de weg naar Minister President zo lang is. Maar je gaat er komen!
Viel wel mee bij ons, maar bij Mart in de studio hadden ze natuurlijk de avond er voor een stadion bespeeld en waarschijnlijk beschreeuwdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind ze live vocaal alleen niet zo sterk.De bult energie compenseert overigens wel.
De tijd vliegt als je uitslaaptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:41 schreef iBenny het volgende:
Wuut.... is het alweer een half jaar geleden van Friso?!
Ja preciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je uitslaapt
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Probably the Coolest Cat Ever
Deze kat moet Harvey Dent hetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Een kruising tussen Will SMith en David Bowiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je die zelf betalen? Nee toch hoop ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:45 schreef iBenny het volgende:
Net ff medicijnen opgehaald bij de apotheek. Ter waarde van.... ¤523,59
Ka-ching!!
Op zondag was er een roofvogelshow in het bungalowpark. Gratis toegang, was wel de moeite waard. Daarna mocht je 2 euro betalen om met een van de vogels op de foto te gaan. Dat had ik er wel voorover, aangezien het leuk was gedaan en de show zelf dus voor niks was.quote:
Very nicequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op zondag was er een roofvogelshow in het bungalowpark. Gratis toegang, was wel de moeite waard. Daarna mocht je 2 euro betalen om met een van de vogels op de foto te gaan. Dat had ik er wel voorover, aangezien het leuk was gedaan en de show zelf dus voor niks was.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Coolquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op zondag was er een roofvogelshow in het bungalowpark. Gratis toegang, was wel de moeite waard. Daarna mocht je 2 euro betalen om met een van de vogels op de foto te gaan. Dat had ik er wel voorover, aangezien het leuk was gedaan en de show zelf dus voor niks was.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Pa en ik zijn op weg naar huis nog redelijk dichtbij je hometown geweest. Ik werd in Den Bosch afgezet en zijn toen bij de Wit in Skèndel wezen lunchen. Dus kwamen we ook langs/door Maaskantjequote:
Dank!!quote:
quote:
Ik stond net een muur te vervenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zweet me de tyfus tering, en het wordt alleen maar heter!
Ik zwaai...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:03 schreef Renesite het volgende:
Daar ben ik zo'n 4 dagen in de week ca. 8,5 uur op een dag.
Er langs rijden. Weer terug naar Exlooquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat doe je daaar, waar ga je heeen?
Ik ook, er is nu meer zout water binnensdijks dan in 1953quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zweet me de tyfus tering, en het wordt alleen maar heter!
Exloo? Vakantiepark ofzoot?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er langs rijden. Weer terug naar Exloo
Ooooh. Wat heb je zoal gedaan in de omgebung?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup.
Was er de afgelopen dagen al, maar moest gister thuis wat doen. Nu dus weer terug...
naar Assen geweest, gezwommen bij zo'n subtropisch gedoe en stadskanaal een gedrocht van een dorp genoemd... Ennn.... Niet zoveel boeiends verder volgens mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh. Wat heb je zoal gedaan in de omgebung?
Klijn he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:21 schreef iBenny het volgende:
Klijndijk is ook maar een dorpje met 2 straten ofzo?
Wat is er te doen in Emmen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klijn he?
Ga naar Groningen dan morgen
Emmen is ook best leuk trouwens.
En ik vind zélfs Veendam leukerder dan Stadskanaal!!
Niks. Daarom is het ook zo'n gedrocht van een dorpquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat is er te doen in Stadskanaal
Ohw ja! Daar ben ik wel een paar keer geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef Renesite het volgende:
Maare: Emmen moet best een gezellig centrum hebben, je schijnt er een vrij onbekend dierentuintje te hebben.
maare, nog nooit in Groningen hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja! Daar ben ik wel een paar keer geweest
nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
maare, nog nooit in Groningen he
De Euromastquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben 1 keer in Groningen geweest en ook gewoon in het stadscentrum. Drie keer raden welk gebouw ik over het hoofd heb gezien![]()
![]()
![]()
Die zag ik dan wel weer.quote:
Vond Groningen > Den Bosch al ver.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zag ik dan wel weer.
Nee, ik heb de Martinitoren dus niet gezien, maar ik moet wel zeggen dat ik daar ook niet echt naar op zoek was en de toren daarom niet heb opgemerkt..
Het is trouwens wel een enorme zit in de trein van Eindhoven naar Groningen![]()
![]()
Eindhoven is met de trein 20 minuutjes verder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond Groningen > Den Bosch al ver.
en wat voor eenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:25 schreef Renesite het volgende:
Maare: Emmen moet best een gezellig centrum hebben, je schijnt er een vrij onbekend dierentuintje te hebben.
Ik vond hem wel goed! Maar echt voor 1 keer. En in mijn collectie hoeft ie dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:57 schreef Kally het volgende:
Mensen die dvd's weggeven oke, maar Resevoir Dogs?
Weggeven is stom ja. Die moet je verkopen. Genoeg die daarvoor willen betalen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:57 schreef Kally het volgende:
Mensen die dvd's weggeven oke, maar Resevoir Dogs?
Nee want Tarantino, dus dat snap ik welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef Lutte het volgende:
Ik heb 'm nooit gezien, ga je me nu afstaan Kal?
Het beste van..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef Kally het volgende:
Is er trouwens nog iets "live" vanavond?
Haha gelukkigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want Tarantino, dus dat snap ik wel
Behoorlijk grof maar
Oh, ben jij er ook bij?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha gelukkig
Vriendje probeert me een beetje bij te spijkeren qua films maar ik val steeds in slaap
Ik bedoel het niet negatief naar de film toe hoor.quote:
Ik zal vriendlief wat tips gevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha gelukkig
Vriendje probeert me een beetje bij te spijkeren qua films maar ik val steeds in slaap
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:08 schreef Kally het volgende:
Over een klein uurtje komen de jongens thuis, alles weer normaal
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet negatief naar de film toe hoor.
Maar ik vond het inderdaad een enorme lastige zit, zat totaal niks in en het einde was gewoon zo slecht
Normaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:08 schreef Kally het volgende:
Bovenste post niet perse.quote:
Kanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bovenste post niet perse.
Die film verkopen of weggeven kan allerlei redenen hebben. Dubbel in bezit, of een blue ray speler ipv DVD...
Oh wat fijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:08 schreef Kally het volgende:
ja moei ervanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh wat fijn![]()
En ik las dat je de kamer had geschilderd van de jongste....Ontzettend gek, lekker lief wijfie
Ja dat wel, maar tochquote:
Eensquote:
28 als ik het goed googlequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
ja moei ervan
Lays, maatje 27 in jeans is toch 36?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor jongste zijn leger kamer gekregen![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja ik had dus maatje 34 na graftakquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
Wij hebben hier zo'n kogelriem liggen geleuf ik, zal ik die eens meenemen?
Ja! Heb niet beantwoord omdat ik daar te lui voor ben.quote:
Geeft nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja! Heb niet beantwoord omdat ik daar te lui voor ben.
Ik voel me zoveel beter sinds FB weg is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
Het is weer zover, iemand loopt te janken op Twitter, iedereen vragen wat er is, wil ze niet zeggen, en ondertussen doorgaan met suggestieve huiltweets en dat herhaalt zich zo al een uurTwitter zit aan FB vast dus daar wordt het nog dunnetjes overgedaan
Bella ik denk dat ik jou bijna achterna ga
Ja kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik voel me zoveel beter sinds FB weg is.
Uhuh, alhoewel dat momentje op die stoel met Stuck in the Middle With You wel schitterend wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
Reservoir Dogs vond ik leuk, maar iets missen.
Ik hou van grof, maar het was grof zonder die sfeer, die PF, IG en KB wel hebben.
Geen smartphonequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
Waaaat? Waarom heb je geen WA? HET IES GRATIES.
Ja dat was zeker baas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, alhoewel dat momentje op die stoel met Stuck in the Middle With You wel schitterend was
Oh aha.quote:
Wij chatten nooit op FBquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellenHet probleem is ik kan niet zonder FB chat aangezien ik niet aan sms'en doe en ook geen WA of zo heb
Vissen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
Ons pap kijkt een regionaal programma over sportvissen, mien gotte
Bugles en Chocolait chipsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat heeft uwe snaaiheid klaar liggen?
jajaquote:
Ik heb er nog geen 1 gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:07 schreef iBenny het volgende:
Van de 3 testsmaken van Smiths is de cocktailsaussmaak het lkkerst
Ik hoor meer van die dierenverhalen, echt niet fijn!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:10 schreef Kally het volgende:
Arme katjes liggen helemaal voor pampus met die hitte
Nee is echt zielig, ze hebben zelfs officiële waarschuwingen uitgegeven voor dit weekend, gelukkig is het hier binnen redelijk koel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoor meer van die dierenverhalen, echt niet fijn!
die aioli-versie leek me wel ok. maar puur op basis van de naamquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:07 schreef iBenny het volgende:
Van de 3 testsmaken van Smiths is de cocktailsaussmaak het lkkerst
Ja maar aioli-knoflook, beetje teveel van het goede?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
die aioli-versie leek me wel ok. maar puur op basis van de naam
moet ik live komen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:39 schreef Kally het volgende:
Gomi kom je live?
RTL komt met "Het beste uit TAL" #14
Je mag ook in de herhaling komen hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
moet ik live komen?![]()
kom wel ff meekijken idd
super slomo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je mag ook in de herhaling komen hoor
Tis niet drukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
moet ik live komen?![]()
kom wel ff meekijken idd
Likequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Al een waterijsje gegeten en nu een glas wijn HOPPA
Heerlijk, schat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Al een waterijsje gegeten en nu een glas wijn HOPPA
Vooooor waaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn schoonfeeks gooit roet in het eten
'ik ben een josti en wil vliegtuigen sparen'quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef Kally het volgende:
Kan iemand dit vertalen voor me?
heeft iemand mooi vliegtuigen ik wil ze gaansparen heef iemand ben of maak niet uit als htemaar van een vliegtuig is
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
'ik ben een josti en wil vliegtuigen sparen'
zoiets?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
zoiets?
MAkt noet uit welkequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
zoiets?
Goeiemorguuuhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
zoiets?
DOes anyone have nice airplanes? I Want to collect them. It Doesn;t matter how but it has to be an airplanequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef Kally het volgende:
Kan iemand dit vertalen voor me?
heeft iemand mooi vliegtuigen ik wil ze gaansparen heef iemand ben of maak niet uit als htemaar van een vliegtuig is
Dank uquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DOes anyone have nice airplanes? I Want to collect them. It Doesn;t matter how but it has to be an airplane
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DOes anyone have nice airplanes? I Want to collect them. It Doesn;t matter how but it has to be an airplane
Ik vraag me echt af waarom mensen een hulpvraag niet degelijk formuleren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Oh we hebben er nog 1, op een andere site
hallo ik ben op zoek naar vliegtuig spulle wan ik spaar dat alvast bedankt !!
We halen het tuig uit vliegtuig!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuig zit niet voor niets in vliegtuig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Oh we hebben er nog 1, op een andere site
hallo ik ben op zoek naar vliegtuig spulle wan ik spaar dat alvast bedankt !!
Waarschijnlijk kan hij dat nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom mensen een hulpvraag niet degelijk formuleren.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
We halen het tuig uit vliegtuig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik pis hier vaak op. Stickertje in een urinoir.
That's all folks!
AardBIJtjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
AardBIJtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
hehehe, soms op fok ook. verbaas ik me er ook over wat mensen durven te vragenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan hij dat niet
Het is en blijft de weggeefhoek en op de gene waar ik nauwelijks nog zit komt dit steeds vaker voor, de verhalen ook hoe mensen erbij zitten en wat ze wel niet durven te vragen
Ik snap best dat je zonder werk kan komen te zitten, maar gewoon wat ze een soort van eisen van de sociale dienst alleen al, ik zit soms te gieren hier.
Om hulp vragen is goed, echt, je moet inzien waar de grenzen van je mogelijkheden liggen. En ja die moet je soms verleggen, maar wat niet kan, kan gewoon niet. Maar de manier WAAROPquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, soms op fok ook. verbaas ik me er ook over wat mensen durven te vragen
Nou ze hadden het over inrichtings subsidie, nooit van gehoord, ja als je dan een huisje krijgt blabla.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, soms op fok ook. verbaas ik me er ook over wat mensen durven te vragen
Serieus van de week stond er op de weggeef een consooltje van een engel, spuuglelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Om hulp vragen is goed, echt, je moet inzien waar de grenzen van je mogelijkheden liggen. En ja die moet je soms verleggen, maar wat niet kan, kan gewoon niet. Maar de manier WAAROP
nee precies. hulp vragen is niets mis mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Om hulp vragen is goed, echt, je moet inzien waar de grenzen van je mogelijkheden liggen. En ja die moet je soms verleggen, maar wat niet kan, kan gewoon niet. Maar de manier WAAROP
bijzondere bijstand bedoelen ze. Inrichtings subsidiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ze hadden het over inrichtings subsidie, nooi tvan gehoord, ja als je dan een huisje krijgt blabla.
Prima hoor als je niks hebt, maar het gewoon bijna eisen, ga gewoon lekker een baan zoeken, heb je dan absoluut geen trots, oke je kan je baan tegenwoordig kwijtraken maar als je echt wilt werken is er echt wel wat hoor
Ja dat heeft bij mij ook flink te lijden de laatste tijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus van de week stond er op de weggeef een consooltje van een engel, spuuglelijk
Ding kost denk ik tops 3 euro, vette ruzie op
Dit is niet goed voor mijn geloof in de mensheid
was op fok ook iemand, die was verontwaardigd dat hij geen 5k kreeg van de sociale dienst om zijn huis mee in te richten en dus was nl niet sociaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ze hadden het over inrichtings subsidie, nooi tvan gehoord, ja als je dan een huisje krijgt blabla.
Prima hoor als je niks hebt, maar het gewoon bijna eisen, ga gewoon lekker een baan zoeken, heb je dan absoluut geen trots, oke je kan je baan tegenwoordig kwijtraken maar als je echt wilt werken is er echt wel wat hoor
5 kquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
was op fok ook iemand, die was verontwaardigd dat hij geen 5k kreeg van de sociale dienst om zijn huis mee in te richten en dus was nl niet sociaal.
Ja kijk en die snap ik welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
bijzondere bijstand bedoelen ze. Inrichtings subsidieMaar klopt ja, oa voor duurzame gebruiksgoederen kan men bijzondere bijstand aanvragen. Of je het ook krijgt is een tweede.
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
was op fok ook iemand, die was verontwaardigd dat hij geen 5k kreeg van de sociale dienst om zijn huis mee in te richten en dus was nl niet sociaal.
Dat bedoel ik, het hoeft niet veel te kostenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
5 k
Rondje kringloop, rondje Ikea, kijk es op internet & bij familie.
erg he dat soort mensen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, maar sommige mensen hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
5 k
Rondje kringloop, rondje Ikea, kijk es op internet & bij familie.
quote:
yups, maar gelukkig is er wel altijd genoeg geld om te blijven rokenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
erg he dat soort mensen.
Onwijs ondankbaar gewoon!
en anders maar karaoke hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, maar gelukkig is er wel altijd genoeg geld om te blijven roken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
Eindelijk na 3 weken kindjes thuisquote:
Daar werk ik voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
tofquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Eindelijk na 3 weken kindjes thuis
Morgen zwemmen met de bloedhitte
Zondag beetje niks en relaxen
Lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof
Morgen naar het strand vermoedelijk (Wassenaar), en zondag met vrienden naar zwemstrand bij Voorschoten
plannen zijn mega snel veranderd voor de zondag....quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
plannen zijn mega snel veranderd voor de zondag....
Eerst zou ik naar een Fok meet gaan
Daarna met m'n zwager naar Walibi
en uiteindelijk met vrienden weg
Drie maal scheepsrecht!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
plannen zijn mega snel veranderd voor de zondag....
Eerst zou ik naar een Fok meet gaan
Daarna met m'n zwager naar Walibi
en uiteindelijk met vrienden weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |