Idd heel handig!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral handig om met een knop te kunnen schakelen tussen energie besparen als je je telefoon niet te veel gebruikt en volle mogelijkheden zodra je hem wat intensiever wil gebruiken.
Spaarstand bestaat uit vier onderdelen, die je afzonderlijk aan en uit kunt zetten:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:02 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik em ook gevonden en aanstaan.
Wat die precies deed was mij een raadsel, aangezien je ook al het licht van je display kunt dimmen.
Blijkbaar kun je nog meer besparen
Zo, ben wel ff klaar met de domme vragen..
Dat is het zekerquote:
Wat verwacht jij aan verbeteringen in een toestel over een jaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:15 schreef Klonk het volgende:
Ik weet nu al dat ik hier geen twee jaar mee ga doen, jaartje maximaal dan kriebelt het weer en wil ik een ander toestel
Geen flauw idee maar er is tegen die tijd vast wel een toffer, sneller toestel, nog mooier scherm, nog betere camera, noem maar opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat verwacht jij aan verbeteringen in een toestel over een jaar?
Ik gok op twee jaar met dit toestel en heb ook een (SIM-only) abo voor twee jaar afgesloten bij Vodafone.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar er is tegen die tijd vast wel een toffer, sneller toestel, nog mooier scherm, nog betere camera, noem maar op
Wat doe je dan met die dingen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:29 schreef Klonk het volgende:
Ik het afgelopen jaar twee android toestellen versleten dus een jaar zou al heel wat zijn
Ah okayquote:
Jeetje, geld te veel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:29 schreef Klonk het volgende:
Ik het afgelopen jaar twee android toestellen versleten dus een jaar zou al heel wat zijn
Ik draai nog 782020.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nu ook een kernel update gehad met de helderheidsbalk er in. Heb er nu 3.0.15-933142 op staan. De vorige versie heeft hij blijkbaar overgeslagen
De Galaxy Note 2 gaat beter zijn dan de Samsung S3, even zien of het er tof uitziet alvorens te kopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:29 schreef Klonk het volgende:
Maar dat apparaat is veel te lompquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De Galaxy Note 2 gaat beter zijn dan de Samsung S3, even zien of het er tof uitziet alvorens te kopen.
Idd erg snel!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:08 schreef exile79 het volgende:
Kwam er van de week trouwens achter hoe gruwelijk snel hij foto's maakt.
dat heb ik ook als ik hem in me broekzak hebquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef Cici het volgende:
[..]
Idd erg snel!
Wat ik telkens heb (moet dat uitzetten) ik maak teveel screenshots...En niet expres haha!
Stomme geveeg..
De 'power-knop' aan de rechterkant zou wel wat minder storingsgevoelig mogen zijn. Ding is amper een maand oud en blijft al hangen bij het indrukkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat verwacht jij aan verbeteringen in een toestel over een jaar?
Je bent de 3e waar ik dit al bij hoor, omruilen is het advies.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
De 'power-knop' aan de rechterkant zou wel wat minder storingsgevoelig mogen zijn. Ding is amper een maand oud en blijft al hangen bij het indrukken
En ik berg hem alleen maar op in m'n borstzak van m'n overhemd en niet in een broekzak o.i.d.
S Voice bij dubbelklik is gewoon uit te schakelen hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef totalvamp het volgende:
Iemand anders hier al een custom rom erop staan? Ik was de standaard rom gelijk al zat (2x home knop drukken en voice talk krijgen is f*ing irritant). Heb nu een rom erop staan waar mijn batterij 4 dagen door mee ging.
Ook al JellyBean gedraaid en mijn god wat gaat dat snel! Net of je een andere telefoon hebt. Jammer genoeg zijn er nog een paar kleine bugs, maar ziet er extreem goed uit!
O en de camera is lekker snel! Had soms niet eens in de gaten dat de foto al gemaakt was
nicequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:53 schreef ArtistA het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)msung-telefoons.html
Je kunt in je instellingen-menu toch zien waar je verbruik heengaat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:55 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
nice![]()
iemand anders last van hoge batterij-drain in stand-by?![]()
Stand-by neemt veel meer batterij-capaciteit in daar waar voorheen het scherm het meeste opslurpte
klopt, net wat ik zeg: Mobiel standby 58% momenteelquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je kunt in je instellingen-menu toch zien waar je verbruik heengaat.
Zowel batterij- als dataverbruik.
En als je op mobiel standy drukt zie je wat er is verbruikt. Bij mij is dat bijv. 26% aan mobiele radio.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:01 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
klopt, net wat ik zeg: Mobiel standby 58% momenteel
scherm slechts 6%...
Ok. Ik heb gelijk ook even gekeken of er nog een radio app open stond, maar ik kon niks vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:10 schreef Mip1988 het volgende:
zelfde getal..
Mobiel standby 58%
Batterij gebruikt door mobiele radio
Nobody likes to have their smartphone’s battery drain quickly, especially when the source of that power drain looks to be the phone’s Radio itself. Those who picked up the Samsung galaxy S3 when it came out have been discussing this very issue.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:10 schreef Mip1988 het volgende:
zelfde getal..
Mobiel standby 58%
Batterij gebruikt door mobiele radio
Ga ik denk ik ook doen ja. Hopelijk duurt het niet te lang meer voordat ie er is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef JohnB52 het volgende:
Wachten op de nieuwe Note in ieder geval...
Dus de berekening is verkeerd begrijp ik...?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:17 schreef ArtistA het volgende:
Er is ook een fix.zip gepost in die thread, maar ik durf het nog niet aan.
Wat ik begreep is dat ze ergens een komma zijn vergetenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:50 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Dus de berekening is verkeerd begrijp ik...?
is dan misschien bij een update gebeurd, was eerst nog niet
Apps eraf gooien?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef APK het volgende:
Ik krijg elke dag een mededeling dat Google+ en Flipboard een update hebben.
Die dingen gebruik ik niet, iemand een idee hoe ik die notificaties kan laten stoppen?
Google playquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef JohnB52 het volgende:
Ja dat kan. Google play. Dan knop linksonder, instellingen , en dan kan je het zelf wel uitzoeken toch ?
K kan t mis hebben , maar volgens mij zit dat net zoals andere software , ingebakken in Touchwizz...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waarom is Flipboard eigenlijk niet meer verwijderbaar na instalatie?
Ah okay, daar kan ik de notificaties mbt automatische updates van aps die ik gedownload heb uitzetten.quote:
Alleen gepresenteerd. Samsung kennende binnen een maand in de winkel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:20 schreef DutchMan0211 het volgende:
Op internet staat dat die galaxy note 2 op 29 Augustus gepresenteerd wordt.
Ligt deze dan ook in de winkel of wordt hij dan alleen gepresenteerd ?
Van mij mag die snel komenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Alleen gepresenteerd. Samsung kennende binnen een maand in de winkel.
Ongeveer een uur of 20.. mag van mij wel langer!hangt uiteraard samen net het gebruik, maar naar mijn idee is dat op een gewone werkdag vrij weinigquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat ze ergens een komma zijn vergeten
Maar blijkbaar zou je telefoon niet sneller leeg gaan hoewel je toestel dit wel aangeeft.
Hoe lang doe je met een volle accu?
Meteen doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe bod gehad om de iPhone 4S om tw ruilen voor een Samsung Galaxy S3. Begin te twijfelen. Nooit Andriod gehad.
Ga naar een winkel, houd 'em in je hand en speel er een beetje mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bod gehad om de iPhone 4S om te ruilen voor een Samsung Galaxy S3. Begin te twijfelen. Nooit Android gehad.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Denk dat ik het aanbod inderdaad accepteer.
Goed bezig, de S3 is op ieder vlak superieur aan de iPhone 4Squote:Op maandag 20 augustus 2012 23:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Denk dat ik het aanbod inderdaad accepteer.
Zelfde als de S3, alleen dan nog groter....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:25 schreef FerryNL het volgende:
De S3 lijkt mij ook super ja, maar ik heb ook al een oog laten vallen op de nieuwe Note
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ga naar een winkel, houd 'em in je hand en speel er een beetje mee.
quote:
Ik las ook ergens dat het gewoon een fout is in de weergave en dat je batterij niet eens zo zwaar wordt belast door Mobiel standby.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Ongeveer een uur of 20.. mag van mij wel langer!hangt uiteraard samen net het gebruik, maar naar mijn idee is dat op een gewone werkdag vrij weinig
Ligt een beetje aan het gebruik en je instellingen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Ongeveer een uur of 20.. mag van mij wel langer!hangt uiteraard samen net het gebruik, maar naar mijn idee is dat op een gewone werkdag vrij weinig
Na 14u nog 68% batterij over? Hangt die van jou aan een aggregaat ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het gebruik en je instellingen.
Zo heb ik gister de telefoon redelijk normaal gebruikt (nog wel een tijd zitten surfen op het net en de hele dag wifi aan) en had ik na 14 nog ruim 68% batterij over.
Kan nog gekker;quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Na 14u nog 68% batterij over? Hangt die van jou aan een aggregaat ofzo?
Daarom zit ik eigenlijk te denken om gewoon de Note 1 te kopen. Het hoeft voor mij inderdaad ook weer niet heel groot te worden, en die Note 1 is ook gewoon super snel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:07 schreef JohnB52 het volgende:
De nieuwe note is wel erg groot hoor, neem dan een S3 en een samsung Tab erbij (als het budget het je toelaat)
Of zoals ik, een S3 en een ipad2
Ik zit nu bijna op 9 uur en ik heb nog 67% over.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:15 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Kan nog gekker;
Na 23 uur en 35 minuten nog 65% over.
GPS uit, toestel in spaarstand, WiFi altijd aan, push mail aan
Paar keer mee gebeld, met apps bezig geweest, FB en twitter, krant gelezen.
Ik zal zo es n fototje posten van mn sgs1 die k alleen gebruik als wekker :-pquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zit nu bijna op 9 uur en ik heb nog 67% over.
Toch ben ik er al aan gewend dat hij elke dag opgeladen moet worden dus storend is het allerminst.
Vol verwachting klopt m'n eeltknobbel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik zal zo es n fototje posten van mn sgs1 die k alleen gebruik als wekker :-p
Een hele maand met een accu doen bij het alleen gebruiken van de wekkerfunctie?quote:
Geen dataverbindingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Mirel het volgende:
Wat voor functies zijn anders in flightmode?
Mensen die geen 4,3 inch telefoon hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef abruzzese het volgende:
Ik vind persoonlijk dat smartphones met groter dan 4,3 inch scherm helemaal niet gebruiksvriendelijk en dat hebben we te danken aan die klote ontwerpers van HTC en Samsung en nu gaat LG zich ook die grote vergissing aan .
Wat moet je in hemelsnaam toch met een TABLET aan je oren , zien jullie dat dan niet hoe verflikker je loopt te telefoneren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof mij, je zult niet teleurgesteld zijn in de Blue versie. Hij ziet er schitterend uit en naar mijn mening een wat zakelijker look en feel. Bij weinig licht heeft het een Metallic achtige verkleuring. Ziet er erg vet uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Morgen de Samsung Galaxy S3 halen. Helaas wel in de kleur ''blue'' had liever ''white'' gehad. Maar is niets anders. Wel een sealed versie.
Die krijg ik ook. Wordt Jelly Bean niet een dezer dagen gepusht?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Net even gekeken of er al een software-update beschikbaar was. Normaal gesproken krijg je een scherm dat zegt dat er geen updates beschikbaar zijn. Nu krijg ik het volgende scherm (alsof heel veel mensen aan het checken zijn of er updates beschikbaar zijn):
[ afbeelding ]
Misschien moet je Samsung Kies downloaden. Al kan ik niet zeggen dat ik daar tot nu toe goede ervaringen mee heb.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kun je die updates ook via je laptop uitvoeren en heb je daar een Samsung programma voor nodig?
Hij zegt groter dan 4.3 inch...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:02 schreef xSouL het volgende:
[..]
Mensen die geen 4,3 inch telefoon hebben.
4,3 inch een tablet noemen._!
Serieus, ik heb nu een S3 en ik WIL niet eens terug naar die kleine kut formaten. Het geeft je gewoon zoveel meer overzicht, als of er een nieuwe wereld opengaat.
Dat jij het succes er niet inziet, wil niet zeggen dat de HTC One X en Galaxy S3 gebruikers dat niet zien. En dat zijn er behoorlijk wat.
[..]
Geloof mij, je zult niet teleurgesteld zijn in de Blue versie. Hij ziet er schitterend uit en naar mijn mening een wat zakelijker look en feel. Bij weinig licht heeft het een Metallic achtige verkleuring. Ziet er erg vet uit.
Dat heb ik in de huidige 4.0.4.-software ook zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef JohnB52 het volgende:
Toetsenbord is ook anders. In de adresbalk kan je eerst op n www. Knopje drukken , daarna verandert ie in een .com knopje :-)
...
Das een goeie!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:44 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nog een functie die waarschijnlijk al lang bekend is maar ik wel erg handig vind. 2x klikken op de play/pauze knop van de hoofdtelefoon geeft het volgende nummer.
Dit is veel goedkoper: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2402quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef FerryNL het volgende:
Ik wil vandaag een abonnement afsluiten, en zie dat Tele 2 wel leuke prijzen hebben. Maar ik vraag me af bij welke grote provider Tele 2 zit. Zitten ze bij KPN, T-Mobile of Vodafone?
Want ik kan hier uit kiezen:
Tele2 SmartMix 150 SmartMix 250 SmartMix 350 SmartMix 450 SmartMix 550
Belminuten 150 250 350 450 550
of SMS 150 250 350 450 550
Prijs per maand ¤ 20,- ¤ 25,- ¤ 30,- ¤ 37,50 ¤ 45,-
Eerste 9 maand ¤ 10,- ¤ 12,50 ¤ 15,- ¤ 18,75 ¤ 22,50
Prijzen zijn exclusief Internet ¤ 10,- p.m. Limiet : 500 MB Eerste 9 maanden ¤ 5,- p.m.
¤ 190,- ////////// ¤ 71,- ////////// GRATIS ////////// GRATIS ////////// GRATIS
Dit is voor een Samsung Galaxy S3![]()
Wat zouden jullie doen en hebben meer mensen Tele 2?
Ik had gisteren wel een notificatie dat er een push-dinges was, maar die was verdwenen toen ik de wifi aanslingerde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Net even gekeken of er al een software-update beschikbaar was. Normaal gesproken krijg je een scherm dat zegt dat er geen updates beschikbaar zijn. Nu krijg ik het volgende scherm (alsof heel veel mensen aan het checken zijn of er updates beschikbaar zijn):
[ afbeelding ]
Duurde bij mij ook heel lang.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef Klonk het volgende:
Volgens mij gaat er iets mis bij het installeren van KIES bij mij, is al een kwartier bezig hetzelfde programma te installeren op de pc en als ie klaar is begint ie weer met hetzelfde progamma te installeren
Dikke kans dat 'ie aan het scannen was voor mediaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Duurde bij mij ook heel lang.
Ik kreeg de indruk dat mijn hele computer gelezen werd want het lampje van de HDD bleef knipperen.
Blijkbaar is er vandaag inderdaad een software-update uitgegeven. De laatste ICS-update om precies te zijn. Hier nog niets binnengekregen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:53 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb nu n update gekregen, zal zo ff typen wat er bij software nr staat...
Gaf wel aan dat je via Kies kunt updaten als t ota niet lukt.
4.0.4
Kernel 3.0.15-928452-user se.infra@SEP-107 #1
SMP PREEMPT Tue Jul 31.
Baseband i9300celh1
Buildnummer imm76d.i9300xxblh1
Hij is er bij mij nu ook voorbij, en ik maar denken dat iTunes langzaam was met installerenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Duurde bij mij ook heel lang.
Ik kreeg de indruk dat mijn hele computer gelezen werd want het lampje van de HDD bleef knipperen.
Dat vond ik bij mn vorige telefoon ook fijner ja. Ik mis ook wel een clipje om hem aan mn jas vast te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:46 schreef Cici het volgende:
[..]
Das een goeie!
Was ik nog niet achter.
Maar ik moet bekennen dat ik mijn Sennheiser fijner vind.
Kan de draad achter mijn hoofd langs doen, veel fijner dan die van Samsung.
De browser heeft een eigen regeling wat betreft de helderheid van het scherm. Staat ergens bij de instellingen in de browser.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even een korte vraag hoe zorg ik ervoor dat wanneer ik browse met de browser de licht niet gedimd is? Ik wil gewoon een witte achtergrond zien. En kun je zonder rooten je lockscreen en homescreen ook volledig customizen?
Thanks. Alleen vraag ik mij af wat het voordeel is van rooten? Kun je daarmee de prestaties van je smartphone echt verbeteren of is het alleen bedoelt om meer opties te krijgen bij instelling? Staat dit overigens los van het customizen van je homescreen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
De browser heeft een eigen regeling wat betreft de helderheid van het scherm. Staat ergens bij de instellingen in de browser.
[ afbeelding ]
Bij een geroote telefoon kun je de fabrieksapps (in dit geval apps zoals ChatON, Google+ en Flipboard) verwijderen, reclame uit apps weghalen, complete backups en recovery's uitvoeren en meer. Je kunt Android dan eigenlijk zoveel tweaken als je wilt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Thanks. Alleen vraag ik mij af wat het voordeel is van rooten? Kun je daarmee de prestaties van je smartphone echt verbeteren of is het alleen bedoelt om meer opties te krijgen bij instelling? Staat dit overigens los van het customizen van je homescreen?
Dat clipje mis ik ook...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat vond ik bij mn vorige telefoon ook fijner ja. Ik mis ook wel een clipje om hem aan mn jas vast te maken.
Kom er net achter dat je homescreen en lockscreen gewoon volledig kunt customizen zonder rooting. Enige reden waarom ik het ga doen is dus voor de backups.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bij een geroote telefoon kun je de fabrieksapps (in dit geval apps zoals ChatON, Google+ en Flipboard) verwijderen, reclame uit apps weghalen, complete backups en recovery's uitvoeren en meer. Je kunt Android dan eigenlijk zoveel tweaken als je wilt.
Ik denk dat je het homescreen ook al wel kan aanpassen als je een andere launcher installeert.
Is dat makkelijk, rooten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bij een geroote telefoon kun je de fabrieksapps (in dit geval apps zoals ChatON, Google+ en Flipboard) verwijderen, reclame uit apps weghalen, complete backups en recovery's uitvoeren en meer. Je kunt Android dan eigenlijk zoveel tweaken als je wilt.
Ik denk dat je het homescreen ook al wel kan aanpassen als je een andere launcher installeert.
Heb je er veel meegedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:32 schreef Klonk het volgende:
ben trouwens diep onder de indruk van de accu, staat sinds half zes vanmorgen aan en is nog maar 32% ontladen
normaal gebruik, muziek luisteren in de auto en op de fiets, mailen, internetten, bluetooth veel aan, kortom niets mis meequote:
Het heet volgens mij CM10.quote:
Hehe. Sommige thema's zijn dus custom rom?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:49 schreef Klonk het volgende:
custom rom, ah nee, daar ga ik niet aan beginnen, heeft me mijn vorige telefoon gekost
als het een theme is voor een normale launcher zoals GO nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hehe. Sommige thema's zijn dus custom rom?
Jij hebt het over custom romquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het een theme is voor een normale launcher zoals GO niet
maar het kan ook zijn dat we hier heerlijk langs elkaar heen aan het lullen zijn
Ik heb er wel een op eBay gevonden. Ik heb voor nu het clipje van mn vorige hoofdtelefoon gehaald. Alleen niet zo mooi dat die zwart is bij een witte hoofdtelefoon.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:27 schreef Cici het volgende:
[..]
Dat clipje mis ik ook...
Zou je dat ergens los kunnen kopen?
Over het algemeen weinig, ligt er aan WAT je wilt tweaken en je geen moeite hebt met tutorials nalezen bij grote tweaks als een kernel flashen etc.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:32 schreef Cici het volgende:
[..]
Is dat makkelijk, rooten?
Zitten er veel nadelen aan?
Ah, nee, laat ik er maar niet aan beginnen dan..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:15 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Over het algemeen weinig, ligt er aan WAT je wilt tweaken en je geen moeite hebt met tutorials nalezen bij grote tweaks als een kernel flashen etc.
Alleen voor de S1 hoef je geen extra tas mee te nemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:03 schreef Favass het volgende:
Ik sta er toch altijd versteld van hoe snel je went aan het beeldscherm. Ik had laatst weer m'n oude S1 in handen, wat een klein kutding
Helemaal mee eens. Ondanks de grootte ben je er zo aan gewend.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:03 schreef Favass het volgende:
Ik sta er toch altijd versteld van hoe snel je went aan het beeldscherm. Ik had laatst weer m'n oude S1 in handen, wat een klein kutding
De S3 wel dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen voor de S1 hoef je geen extra tas mee te nemen.
Ben benieuwdquote:
Klopt, maar zoals gezegd, dat went snel, en zo'n groot scherm is heerlijk, werkelijk waar. Maar denk inderdaad wel dat het de max is wat betreft het formaat.quote:
Dat vind ik toch vaag als ik dit plaatje zie:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:36 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb m'n S3 weleens vergeleken met de iPhone 4S en het scherm van de S3 is evengroot als de iPhone.
Het scherm van de S3 is even groot als de complete iPhone zelfquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:43 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Dat vind ik toch vaag als ik dit plaatje zie:
[ afbeelding ]
Of bedoel je juist wat anders
Maar damn wat een verschil eigenlijk![]()
De iPhone is in zijn geheel evengroot als je scherm.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:43 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Dat vind ik toch vaag als ik dit plaatje zie:
[ afbeelding ]
Of bedoel je juist wat anders
Maar damn wat een verschil eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Het scherm van de S3 is even groot als de complete iPhone zelf
Haha bedoel je het zoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De iPhone is in zijn geheel evengroot als je scherm.
Voel je je niet net als een klein kind dat wacht op z'n kerstkado's nu?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef FerryNL het volgende:
[..]
[..]
Haha bedoel je het zo![]()
![]()
. Maar nu ik dat plaatje zo eens zie, denk ik echt. WTF wat een groot scherm eigenlijk. Ik vind het echt heerlijk hoor, maar als je die telefoon ziet naast een iPhone. Dan lijkt die iPhone meteen een klein mini ding
Wat denk jequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Voel je je niet net als een klein kind dat wacht op z'n kerstkado's nu?
Ja is leuk man. Je bent al blij als je 'm voor het eerst in je handen en gaandeweg ontdek je de gemakken van dat kreng en dat ze over shit hebben nagedacht waar je zelf niet eens op was gekomenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:49 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Wat denk jeIk kan niet wachten man totdat die binnen is
Moeite met begrijpend lezen (in het Engels)?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:03 schreef Cici het volgende:
[..]
Ah, nee, laat ik er maar niet aan beginnen dan..
Nee nee, geen moeite mee. Wel met moeite ervoor doen, haha.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:16 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Moeite met begrijpend lezen (in het Engels)?
Ik vind het echt 3x drama dergelijke grote schermen. 3,5" is voor mij perfect, 4" kan nog net. Helaas worden er te weinig uitstekende androidphones meer gemaakt binnen die maat. Zodoende loop ik nu 'gedwongen' rond met een oude Iphone 3gs nadat mijn laatste twee androidphones het zo'n beetje begaven en geen flauw idee wat ik moet nemen. Ik haal niet graag een smartphone uit een budget/midden-range, maar alle top-end zijn voor mijn part gewoonweg te groot. En er lijkt ook niks aan te komen. Voor de rest is de S3 een mooi dingetje natuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ondanks de grootte ben je er zo aan gewend.
Ik ben trouwens nog steeds 'niet aan de beurt' voor de laatste update...
Nova launcher al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:12 schreef Cici het volgende:
Ik heb nu al 2 keer die Go Launcher gedownload, mee gekloot iets en weer weggegooit...
Jep, waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef Fendy het volgende:
Vaag, als ik mijn phone op mijn portemonnee leg opent ie een app, my car locator om precies te zijn. Is dat iets nfc-achtigs?
Zolang je niet onder rembours moet betalen/aangetekend is verzonden bezorgen ze morgen gewoonquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef FerryNL het volgende:
Hoop wel dat die vandaag bezorgd wordt, want anders moet ik pas tot maandag wachtenWant morgen bezorgen ze volgens mij
![]()
Staat wel dat vandaag tussen 12:00 en 21:00 bezorgd wordt, maar de status is nu nog ''Zending bevindt zicht in het sorteercentrum van PostNL''
Even afwachten
Dan komt die dus maandagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zolang je niet onder rembours moet betalen/aangetekend is verzonden bezorgen ze morgen gewoon
Die heeft een 4.3" scherm, maar wel erg mooi.quote:
Ff rustig afwachten, track&trace van TNT zuigt apenballen en ligt soms rustig een halve dag achterquote:
Op zaterdag wordt toch ook gewoon bezorgd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ff rustig afwachten, track&trace van TNT zuigt apenballen en ligt soms rustig een halve dag achter
Ja, maar aangetekende en rembours niet die blijven liggen tot maandag, waarbij wel gezegd moet worden dat aangetekend weer iets anders is dan handtekening voor ontvangst, die worden wel gewoon op zaterdag bezorgd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Op zaterdag wordt toch ook gewoon bezorgd?
Ik ben er ook nog mee aan het pielen, hoop er dit weekend wat meer tijd voor te hebben maar de eerste indruk is okquote:
Ja, net gedownload, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog mee aan het pielen, hoop er dit weekend wat meer tijd voor te hebben maar de eerste indruk is ok
Dat, en echt dat alleenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:00 schreef JohnB52 het volgende:
Ik verwacht betere accu's , verder niks
Nogmaals. Weet iemand dit misschien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kun je eigenlijk wel een playlist maken op Android zoals iTunes met muziek?
Mp3 speler openen, tabblad afspeellijsten, menuknop, nieuwe afspeellijst makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nogmaals. Weet iemand dit misschien?
Maar moet dit allemaal via de smartphone geregeld worden? En kun je niet gewoon de nummers vanaf je laptop daarop zetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:20 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Mp3 speler openen, tabblad afspeellijsten, menuknop, nieuwe afspeellijst maken
Thxquote:
Handig, als die "Android-kenners" die gewoon geen antwoord geven, he? Download DoubleTwist, dat is een programma waarmee je in iTunes aangemaakte playlists naar je Android-toestel kunt synchroniseren:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar moet dit allemaal via de smartphone geregeld worden? En kun je niet gewoon de nummers vanaf je laptop daarop zetten.
Nou meneer de kenner, en deze vraag dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Handig, als die "Android-kenners" die gewoon geen antwoord geven, he? Download DoubleTwist, dat is een programma waarmee je in iTunes aangemaakte playlists naar je Android-toestel kunt synchroniseren:
http://doubletwist.com/
Je hebt ook een DoubleTwist player in de Play Store.
Ik heb ff gekeken op mijn telefoon, maar kan niks vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb sinds vandaag mijn S3. De 1e keer dat ik deze aan heb gezet moesten er allemaal instellingen gedaan worden. Echter had mijn collega deze allemaal genegeerd. Nu krijg ik dit niet weer nu ik deze voor de 2e keer heb aangezet.
Hoe krijg ik dit nu weer zodat alles geinstalleerd/gekoppeld is e.d.
En hoe krijg ik de whatsapp erop? Via de oude samsung kon dat via de market, dat kan ik nu niet vinden.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef Cici het volgende:
[..]
Nou meneer de kenner, en deze vraag dan?
[..]
Dat antwoord was dus al gegeven: gewoon whatsapp downloaden in de Play Store. Wat die andere vraag betreft: als je het toestel terug zet naar fabrieksinstellingen, krijg je weer de optie om alles opnieuw te installeren.quote:
Nee, er staat een andere vraag in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Dat antwoord was dus al gegeven: gewoon whatsapp downloaden in de Play Store.
Oooh, editertquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
Er staat ook een ander antwoord
Die is inderdaad erg mooi.Spreekt mij meer aan dan de blauwe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zou de Samsung Galaxy S3 toch liever in het wit gehad hebben.
Misschien dat ik het omruil, zijn genoeg mensen die de blauwe willen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:47 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg mooi.Spreekt mij meer aan dan de blauwe.
Je kan altijd switchen tussen de verschillende launchers he? Misschien is dat 's nachts gebeurd op één of andere manier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:59 schreef Cici het volgende:
Die Nova Launcher heb ik er ook alweer afgegooit.
Heb ik alles zoals ik het wil, raak ik de knopjes weer kwijt op het startscherm, zoals contactpersonen, berichten, internet. Geen zin om alles weer te wijzigen.
En het is gebeurd terwijl ik sliep.
Hoe bedoel je precies?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:44 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je kan altijd switchen tussen de verschillende launchers he? Misschien is dat 's nachts gebeurd op één of andere manier.
Als je nova intalleert, of welke launcher dan ook, blijft altijd de touchwiz van Samsung er ook op staan. Met de app 'home-switcher' kan je ook heen en weer schakelen. Je kan ook drie of vier launchers erop zetten en ze afwisselen om te kijken welke je het prettigst vindt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:52 schreef Cici het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
Had er alleen Nova opstaan.
Het zou niet mogen gebeuren als je niet aan je telefoon zit, daarom heb ik het er maar weer afgegooit.
Mijn apparaten mogen geen eigen leven leiden
Misschien dat ik toch voor de Go Launcher ga, of ik kijk nog even rond. Of ik laat het zoals het is
Ja ik dacht dat ik dat ook gedaan had...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je nova intalleert, of welke launcher dan ook, blijft altijd de touchwiz van Samsung er ook op staan. Met de app 'home-switcher' kan je ook heen en weer schakelen. Je kan ook drie of vier launchers erop zetten en ze afwisselen om te kijken welke je het prettigst vindt.
Als je een nieuwe launcher installeert en je drukt op de home-button, dan vraagt hij de eerste keer met welke launcher je de aktie wilt voltooien, dan kan je ook kiezen, én aanvinken dat je die keuze altijd wilt.
Nou ik hoop toch niet dat ik dat met mijn telefoon ga krijgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 03:58 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, maar veel heb ik toch wel meegekregen in dit topic. Meer dan een maand geleden was ik net zoals jij, FerryNL. Mijn eerste smartphone zou een feit worden (dit is waarschijnlijk niet eens jouw eerste smartphone) en ik werd door meerdere emoties overspoeld.
Nieuwsgierig als de neten, enthousiast, ongeduldig etc.
Toen kreeg ik mijn toestel, twee dagen nadat ik mijn nieuwe abonnement had afgesloten, en ik was blij natuurlijk.
Toen bleek de camera kapot te zijn. Hardwareprobleem, dus opsturen. Het repareren ging ook heel vlot en daar heb ik ook niks op aan te merken.
Ze zeggen altijd dat het twee weken duurt, dus als je 'm dan na 4 dagen terug hebt heb je er vrede mee.
Maar voor een smartphone (hebben we daar jargon voor of een afkortin misschien?) met deze specs en na het lezen van sommige berichten van jullie ben ik toch een beetje teleurgesteld in mijn toestel.
Mijn batterij houdt het stukken korter uit dan die van jullie. Vanmiddag haalde ik 'm van de lader rond 3u en hij viel rond een uur of 2 vannacht uit.
Daarnaast is hij afgelopen week 2 of drie keer vastgelopen. Daar was ik echt van verbaasd, want ik gebruikte Chrome en ik had maar iets van 5 tabbladen open. Na een tijdje kreeg ik 'm weer aan de praat, heb ik alle applicaties gestopt via het menu en een uur later hetzelfde.
Hij heeft op veel gebieden een goede indruk gemaakt, maar sommige problemen die ik er nu al mee heb gehad vind ik onacceptabel.
Ik moet nog twee jaar doen met dat toestel en zoveel apps heb ik nog niet eens gedownload, dus ik ben eens benieuwd.
Nog andere mensen die al slechte ervaringen hebben gehad met hun S3?
PS: Voor wat betreft de duurzaamheid van de batterij moet ik wel erbij zeggen dat ik mijn telefoon echt gebruikt heb vandaag. Ik heb veel op wifi gezeten en ik heb niks gekocht of ergens voor betaald. Maar als dat laatste wel het geval was geweest en mijn telefoon was een vrouw, dan kon je haar het beste beschouwen als een hele goedkope hoer.
PPS: Bier
Instellingen - backup maken en terugzettenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe maak je een volledige backup op deze Samsung?
Ik ben er ondertussen uit hoe je, in Solid Explorer, Dropbox open kunt krijgen bij het opstarten. Onder settings zoeken naar startup. Daar kun je de begin mappen van de bijde panelen instellen. Als je de 'Destination type #2' op 'Bookmark' zet en daarna 'Default panel #2' vervolgens op Dropbox instelt en dan opent dropbox gelijk bij het opstarten zonder steeds toestemming te vragenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat was 'em idd ja. Ziet er mooi uit en switcht naar dropbox en ftp op een handige manierWel een probleem. Als ik opnieuw opstart dan moet ik opnieuw verbinding maken met dropbox. Dat is stom
![]()
Je kan je FTP wel als bookmark opslaan. Dan kun je via daar ook vrij snel inloggen als je het een keer nodig hebt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:54 schreef Mirel het volgende:
Jammer dat ik geen 3e in kan stellen voor ftp. Maar ja, ftp op de mobiel hoeft ook 999 van 1000 keer niet.
Man stel je niet aan, je hebt 'em nog niet eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:05 schreef FerryNL het volgende:
Heb er toch wel spijt van als ik nu lees dat die vaak vastlopers heeft![]()
Nou ja we zullen zien
Sorry hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Man stel je niet aan, je hebt 'em nog niet eens
Toptoestel!
Maar dat ligt niet aan het toestelquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef FerryNL het volgende:
Ik hoop wel echt dat die morgen wel binnen komt, want anders is het de 3e dag dat die niet bezorgd wordt.
Haha kloptquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan het toestel
1 day 1hrs 13 min, 85%
Bij mij nog nooit vastgelopen. Wel één keer gehad dat een app er mee stopte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef JohnB52 het volgende:
Jawel hoor. Loopt af en toe vast. Dat is alles...
Bij mij dan
Alleen Facebook kapt er telkens mee sinds zijn laatste updatequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:38 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bij mij nog nooit vastgelopen. Wel één keer gehad dat een app er mee stopte.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
WTF.... ineens scrolt mijn background niet meer mee als ik door mijn startschermen blader?? Iemand een idee, of is dit een hele blonde vraag?
Euh.... wel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:38 schreef ArtistA het volgende:
[..]die hoort ook niet mee te scrollen
Ik zie in de instellingen nergens de mogelijkheid om de achtergrond mee te laten draaien. Ik gebruik gewoon de standaard OS. Voorheen heb ik even met GO Launcher geklooid, maar kan me niet herinneren dat de achtergrond daar ook meedraaide.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Euh.... wel?
Of is dat in Touchwiz uitgezet. Native Android doet ie dat toch wel?
Daar heb je volgens mij ook speciale achtergronden voor nodig. Zoals deze van Spiderman.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zie in de instellingen nergens de mogelijkheid om de achtergrond mee te laten draaien. Ik gebruik gewoon de standaard OS. Voorheen heb ik even met GO Launcher geklooid, maar kan me niet herinneren dat de achtergrond daar ook meedraaide.
40eu maar?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:17 schreef Dimitri_ het volgende:
Koop van de week gedaan:
[ afbeelding ]
Origineel Samsung allemaal.
Jep, bij de Belcompany. Was tijdelijk zei ze.. Als je de prijzen van de losse artikelen optelt zit je op ruim het dubbele.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
40eu maar?
Die ga ik ook maar eens kopen dan.
Had een vriendin van me ook.. Heb haar aangeraden om de telefoon te updaten via de pc, dat deed wonderen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:22 schreef ArtistA het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)r-samsung-galaxy-s3/
Die scores haal ik dus bij lange na niet.
Netjes!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:24 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Jep, bij de Belcompany. Was tijdelijk zei ze.. Als je de prijzen van de losse artikelen optelt zit je op ruim het dubbele.
Hier staan weer andere cijfers:quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:25 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Had een vriendin van me ook.. Heb haar aangeraden om de telefoon te updaten via de pc, dat deed wonderen!
Dat is idd heel erg snelquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:14 schreef ArtistA het volgende:
Pfff... m'n batterij heeft nu nog maar 47% over
Hij is vanmorgen om 7u van de lader gegaan dus hier ben ik echt niet blij mee.
Ook zoiets, soms voelt het net alsof je een stuk speelgoed in je handen hebt.quote:
Dan nog moet het niet zo snel gaan. Met mijn Galaxy S2 draaide ik veel apps op de achtergrond. En nog steeds deed de batterij er lang overquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:34 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Lijkt net alsof er dan apps op de achtergrond draaien?
Nee zit er al een paar dagen, schijnt vaker te gebeuren. Samsung maar even mailen binnekort.....quote:
Dit. Apps vragen heel weinig van je batterij, zeker in vergelijking met je beeldscherm, browsen of video playback.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Dan nog moet het niet zo snel gaan. Met mijn Galaxy S2 draaide ik veel apps op de achtergrond. En nog steeds deed de batterij er lang over
Je kunt bij baterijverbruik kijken wat het meeste van je stroom verbruikt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit. Apps vragen heel weinig van je batterij, zeker in vergelijking met je beeldscherm, browsen of video playback.
Nu stond de helderheid wel op 100% voor het grootste gedeelte van de tijd, dus misschien is dat de oorzaak geweest?
Dat is het enige wat ik kan bedenken...
Klopt, maar zoals iemand anders al eerder aangaf in dit topic heb ik ook voor een groot gedeelte Mobiel Standby bij het verbruik staan. Hij geeft dan aan dat ik de radio gebruik, wat niet zo is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je kunt bij baterijverbruik kijken wat het meeste van je stroom verbruikt.
Apps en services kun je via applicatiebeheer uitschakelen en eventueel helemaal blokeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:54 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals iemand anders al eerder aangaf in dit topic heb ik ook voor een groot gedeelte Mobiel Standby bij het verbruik staan. Hij geeft dan aan dat ik de radio gebruik, wat niet zo is.
Daarnaast kun je wel zien waar je batterijverbruik aan opgaat, maar je kunt niet verder inzoomen op de daadwerkelijk oorzaak of de service/dienst/app stoppen vanuit dat menu.
Over dat laatste heb ik iets gelezen. Naar het schijnt komt Mobiel Standby niet terug als Jelly Bean eenmaal draait. V.w.b. de draaiende applicaties, zoals eerder gezegd gebruiken die maar een minimale capaciteit van je batterij en zelfs als ik in het Taakbeheer van mijn S3 alle draaiende apps stop dan heeft dat niet echt een significante invloed op het batterijverbruik. Het gaat echt om de grootverbruikers: scherm/video/browsen. Correct me if I'm wrong.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Apps en services kun je via applicatiebeheer uitschakelen en eventueel helemaal blokeren.
Wat mij niet helemaal duidelijk is, is de weergave van het stroomverbruik van de radio alleen een verkeerde weergave of word die stroom ook echt zinloos verbruikt door de radio? En is deze bug gerepareerd als dadelijk Jelly Bean er aan komt.
Ik gebruik de Fosmon PC + TPU Protector Case en die bevalt me erg goed. Geeft mooi wat extra bescherming en de telefoon ligt ook steviger in mijn handen door de anti slip randen. De S3 is mooi dun en glad maar daardoor had ik hem niet altijd stevig vast. Of die goed beschermt tegen valschade hoop ik nooit achter te komenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
Gebruiken jullie een hoesje voor de S3? Ik heb een siliconenhoesje via eBay gehaald, werkt prima tegen valschade.
Dat zou dan mooi zijn, nog 2 daagjes wachten op JBquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Over dat laatste heb ik iets gelezen. Naar het schijnt komt Mobiel Standby niet terug als Jelly Bean eenmaal draait.
Daar heb je wel gelijk in ja, maar alle kleine beetjes helpenquote:V.w.b. de draaiende applicaties, zoals eerder gezegd gebruiken die maar een minimale capaciteit van je batterij en zelfs als ik in het Taakbeheer van mijn S3 alle draaiende apps stop dan heeft dat niet echt een significante invloed op het batterijverbruik. Het gaat echt om de grootverbruikers: scherm/video/browsen. Correct me if I'm wrong.
ook niet tevreden met de batterij duur. Met de iPhone haalde ik met wifi 6 á 7 uur als ik zat te browsen. Op de Samsung Galaxy S3 ongeveer 5 uur. En 3g maar 4 uur.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:14 schreef ArtistA het volgende:
Pfff... m'n batterij heeft nu nog maar 47% over
Hij is vanmorgen om 7u van de lader gegaan dus hier ben ik echt niet blij mee.
Die van mij is nu bijna leeg. En ik heb er bijna niks mee gedaan vandaag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ook niet tevreden met de batterij duur. Met de iPhone haalde ik met wifi 6 á 7 uur als ik zat te browsen. Op de Samsung Galaxy S3 ongeveer 5 uur. En 3g maar 4 uur.
Dit artikel maant me echter (vooralsnog) tot rust.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ook niet tevreden met de batterij duur. Met de iPhone haalde ik met wifi 6 á 7 uur als ik zat te browsen. Op de Samsung Galaxy S3 ongeveer 5 uur. En 3g maar 4 uur.
Ik heb geen zin om het rooten ivm garantiequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit artikel maant me echter (vooralsnog) tot rust.
http://www.mobilenapps.co(...)in-issue-reasons.htm
In de app zelf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waar kan ik in de instellingen de onnodige push berichten uitschakelen.
9 uur op de batterij met nog 88% over, terwijl ik vanmiddag nog wel een tijd heb zitten surfen en wat apps heb gebruikt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:52 schreef ArtistA het volgende:
[..]
edit: 10u op batterij met nog 14% over...
Ik heb geen windows. Gewoon nog even afwachten dus.quote:
Da's mooi, maar ik heb ook geen mac. Donderdag al? Cool, ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef GuitarJJ het volgende:
Kies bestaat ook voor Mac. Anders inderdaad even wachten.
Men verwacht het begin van de uitrol van de Jelly Bean-update trouwens ook op 30 augustus, donderdag dus!
Ieuw, die bruine...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nieuwe kleuren Samsung Galaxy S3:
m.gsmarena.com/galaxy_s_iii_now_officially_available_in_brown_black_grey_and_red-news-4709.php
Ik ook. Vind de witte er trouwens ook altijd wat cheapass uitzien. No offense naar degene die er één hebben....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:41 schreef Cici het volgende:
[..]
Ieuw, die bruine...
Vind al die kleuren maar niks. Ben blij dat ik de blauwe heb.
Klopt, vind ik ook van wit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ook. Vind de witte er trouwens ook altijd wat cheapass uitzien. No offense naar degene die er één hebben....
Die bruine vind ik 100x mooier dan die blauwe... Ik moet dus nog even wachten met bestellen zie ik, aangezien ik die zwarte en grijze wel mooi vindquote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:41 schreef Cici het volgende:
[..]
Ieuw, die bruine...
Vind al die kleuren maar niks. Ben blij dat ik de blauwe heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |