Heb je hem wel geupdate naar 4.0.4?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ja deze heb ik
Het wifi probleem ken ik, sommige plekken helemaal geen internet, en wifi loopt te klooien
Ik wist niet dat er al een 4.0.4 was, ik heb 4.0.3 en als ik zoek naar software updates krijg ik de melding dat die er niet zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb je hem wel geupdate naar 4.0.4?
Las namelijk dat daarin paar fouten zijn verbeterd.
Ik heb (nog) geen One S, maar ik kwam jouw probleem wel vaker tegen op mijn zoektoch naar info over de S en daarbij de oplossing van de update.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er al een 4.0.4 was, ik heb 4.0.3 en als ik zoek naar software updates krijg ik de melding dat die er niet zijn.
Heb je die update al lang?
Je kwam dus wel informatie tegen over een (aanstaande) update? Stond er ook iets over releasedata bij vermeld?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen One S, maar ik kwam jouw probleem wel vaker tegen op mijn zoektoch naar info over de S en daarbij de oplossing van de update.
Een vriend had wel een update gedaan, waar kan ik zien of ik die versie heb?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb je hem wel geupdate naar 4.0.4?
Las namelijk dat daarin paar fouten zijn verbeterd.
Abo erbij genomen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:55 schreef djayzz het volgende:
Nu ruim een week in gebruik, echt een geweldig toestel.
Bij regelmatig gebruik hou ik het 2 dagen vol met de accu... bereik is prima en Wifi en Gprs ook geen enkel probleem.
Wat me opvalt is de helderheid van het scherm in zonlicht, echt supergoed te lezen.
Ik heb een abo bij MTV Mobile (ik wilde KPN ivm netwerk, maar Telfort, Hi en KPN hebben al toestellease)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Abo erbij genomen?
Mag ik vragen waar en eat je betaalt?
Ik zat te kijken om hem bij Vf te nemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een abo bij MTV Mobile (ik wilde KPN ivm netwerk, maar Telfort, Hi en KPN hebben al toestellease)
500mb internet, 300 min. 42.50 per maand. eerste 6 maanden gratis.
Toestel kostte nog 49 euro.
Inderdaad dat toestellease is voor mij ook een beetje twijfelachtig... iemand gaat er aan verdienen en zeer waarschijnlijk zijn wij dat niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zat te kijken om hem bij Vf te nemen.
Toestellease is zo onzeker en ik weet niet wat ik er van moet denken.
Beetje 'het is te mooi om waar te zijn' gevoel inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Inderdaad dat toestellease is voor mij ook een beetje twijfelachtig... iemand gaat er aan verdienen en zeer waarschijnlijk zijn wij dat niet!
Ik heb ook gekeken bij Vodafone en T-mobile(deze laatste was het goedkoopst met abo's) maar die hebben niet dezelfde dekking als KPN, vandaar dat ik bij het KPN netwerk ben gebleven en MTV mobile heb afgesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |