Heb je hem wel geupdate naar 4.0.4?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja ja deze heb ik
Het wifi probleem ken ik, sommige plekken helemaal geen internet, en wifi loopt te klooien
Ik wist niet dat er al een 4.0.4 was, ik heb 4.0.3 en als ik zoek naar software updates krijg ik de melding dat die er niet zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb je hem wel geupdate naar 4.0.4?
Las namelijk dat daarin paar fouten zijn verbeterd.
Ik heb (nog) geen One S, maar ik kwam jouw probleem wel vaker tegen op mijn zoektoch naar info over de S en daarbij de oplossing van de update.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er al een 4.0.4 was, ik heb 4.0.3 en als ik zoek naar software updates krijg ik de melding dat die er niet zijn.
Heb je die update al lang?
Je kwam dus wel informatie tegen over een (aanstaande) update? Stond er ook iets over releasedata bij vermeld?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen One S, maar ik kwam jouw probleem wel vaker tegen op mijn zoektoch naar info over de S en daarbij de oplossing van de update.
Een vriend had wel een update gedaan, waar kan ik zien of ik die versie heb?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb je hem wel geupdate naar 4.0.4?
Las namelijk dat daarin paar fouten zijn verbeterd.
Abo erbij genomen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:55 schreef djayzz het volgende:
Nu ruim een week in gebruik, echt een geweldig toestel.
Bij regelmatig gebruik hou ik het 2 dagen vol met de accu... bereik is prima en Wifi en Gprs ook geen enkel probleem.
Wat me opvalt is de helderheid van het scherm in zonlicht, echt supergoed te lezen.
Ik heb een abo bij MTV Mobile (ik wilde KPN ivm netwerk, maar Telfort, Hi en KPN hebben al toestellease)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Abo erbij genomen?
Mag ik vragen waar en eat je betaalt?
Ik zat te kijken om hem bij Vf te nemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een abo bij MTV Mobile (ik wilde KPN ivm netwerk, maar Telfort, Hi en KPN hebben al toestellease)
500mb internet, 300 min. 42.50 per maand. eerste 6 maanden gratis.
Toestel kostte nog 49 euro.
Inderdaad dat toestellease is voor mij ook een beetje twijfelachtig... iemand gaat er aan verdienen en zeer waarschijnlijk zijn wij dat niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zat te kijken om hem bij Vf te nemen.
Toestellease is zo onzeker en ik weet niet wat ik er van moet denken.
Beetje 'het is te mooi om waar te zijn' gevoel inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Inderdaad dat toestellease is voor mij ook een beetje twijfelachtig... iemand gaat er aan verdienen en zeer waarschijnlijk zijn wij dat niet!
Ik heb ook gekeken bij Vodafone en T-mobile(deze laatste was het goedkoopst met abo's) maar die hebben niet dezelfde dekking als KPN, vandaar dat ik bij het KPN netwerk ben gebleven en MTV mobile heb afgesloten.
Heb ik ook gezien, maar volgens mij is dat geen probleem. Als je de lader aansluit en je ziet niet op het scherm dat hij laadt, wordt je tel. eerst een beetje ontladen en daarna laadt hij op. Laat hem eens een half uurtje ofzo liggen en kijk dan nog eens, hij zou dan wel aan het laden moeten zijn (dwz zichtbaar op het scherm).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:45 schreef djayzz het volgende:
Ik hoop het voor je!
Overigens bij mijn One S, als ik mijn oplader aansluit gaat wel direct het rode lampje branden, maar zie ik op het scherm niet dat hij oplaadt.. Als ik dan de oplader loshaal en weer aansluit, gaat het rode lampje aan en zie ik het op het scherm dat hij oplaadt..
Dit is dus elke keer dat ik hem 2 keer aan moet sluiten voordat hij oplaadt, iemand anders ook dit probleem?
Ik heb er ook nog last van, al is het volgens mij wel minder dan eerstquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:17 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben in de Achterhoek en het homeknop probleem is niet opgelost met de update
Ik heb hem i.c.m. een Vodafone abo gehaald (coolblue/pdashop.nl).quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zat te kijken om hem bij Vf te nemen.
Toestellease is zo onzeker en ik weet niet wat ik er van moet denken.
Ik heb besloten om toch op de iPhone 5 te wachten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:57 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ik heb hem i.c.m. een Vodafone abo gehaald (coolblue/pdashop.nl).
Het eerste jaar betaal ik dan 18,75 per maand en het tweede jaar 37,50, het toestel is dan gratis. 90 belminuten, onbeperkt sms en 500 MB. Prima deal wel
Toestel bevalt me prima! Snel, mooi en handig in gebruik.
Weer gechat met HTC, ik moet m'n toestel opsturen ter reparatie..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:53 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog last van, al is het volgens mij wel minder dan eerst
Ik heb een andere wifi waar ik er wel op kom, dus denk eerder dat het met het modem te maken heeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:35 schreef djayzz het volgende:
[obvious question] met andere apparaten kom je er wel op?
tja, dan lijkt me dat ook wel..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een andere wifi waar ik er wel op kom, dus denk eerder dat het met het modem te maken heeft
Mijn desire heeft dat wek gehad en dat werd steeds erger. Houd het even in de gaten. Ik heb de mijne toen opgestuurd en toen hebben ze heel het binnenwerk vervangen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:41 schreef Mubassie het volgende:
Heb 'm ook nu sinds n weekje of 3.
Super dingetje!
Hij is alleen al 3 keer uit zichzelf opnieuw opgestart waarna ik een foutrapport krijg.
Iemand meer last van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |