Idd heel handig!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral handig om met een knop te kunnen schakelen tussen energie besparen als je je telefoon niet te veel gebruikt en volle mogelijkheden zodra je hem wat intensiever wil gebruiken.
Spaarstand bestaat uit vier onderdelen, die je afzonderlijk aan en uit kunt zetten:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:02 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik em ook gevonden en aanstaan.
Wat die precies deed was mij een raadsel, aangezien je ook al het licht van je display kunt dimmen.
Blijkbaar kun je nog meer besparen
Zo, ben wel ff klaar met de domme vragen..
Dat is het zekerquote:
Wat verwacht jij aan verbeteringen in een toestel over een jaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:15 schreef Klonk het volgende:
Ik weet nu al dat ik hier geen twee jaar mee ga doen, jaartje maximaal dan kriebelt het weer en wil ik een ander toestel
Geen flauw idee maar er is tegen die tijd vast wel een toffer, sneller toestel, nog mooier scherm, nog betere camera, noem maar opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat verwacht jij aan verbeteringen in een toestel over een jaar?
Ik gok op twee jaar met dit toestel en heb ook een (SIM-only) abo voor twee jaar afgesloten bij Vodafone.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar er is tegen die tijd vast wel een toffer, sneller toestel, nog mooier scherm, nog betere camera, noem maar op
Wat doe je dan met die dingen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:29 schreef Klonk het volgende:
Ik het afgelopen jaar twee android toestellen versleten dus een jaar zou al heel wat zijn
Ah okayquote:
Jeetje, geld te veel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:29 schreef Klonk het volgende:
Ik het afgelopen jaar twee android toestellen versleten dus een jaar zou al heel wat zijn
Ik draai nog 782020.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nu ook een kernel update gehad met de helderheidsbalk er in. Heb er nu 3.0.15-933142 op staan. De vorige versie heeft hij blijkbaar overgeslagen
De Galaxy Note 2 gaat beter zijn dan de Samsung S3, even zien of het er tof uitziet alvorens te kopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:29 schreef Klonk het volgende:
Maar dat apparaat is veel te lompquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De Galaxy Note 2 gaat beter zijn dan de Samsung S3, even zien of het er tof uitziet alvorens te kopen.
Idd erg snel!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:08 schreef exile79 het volgende:
Kwam er van de week trouwens achter hoe gruwelijk snel hij foto's maakt.
dat heb ik ook als ik hem in me broekzak hebquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef Cici het volgende:
[..]
Idd erg snel!
Wat ik telkens heb (moet dat uitzetten) ik maak teveel screenshots...En niet expres haha!
Stomme geveeg..
De 'power-knop' aan de rechterkant zou wel wat minder storingsgevoelig mogen zijn. Ding is amper een maand oud en blijft al hangen bij het indrukkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat verwacht jij aan verbeteringen in een toestel over een jaar?
Je bent de 3e waar ik dit al bij hoor, omruilen is het advies.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
De 'power-knop' aan de rechterkant zou wel wat minder storingsgevoelig mogen zijn. Ding is amper een maand oud en blijft al hangen bij het indrukken
En ik berg hem alleen maar op in m'n borstzak van m'n overhemd en niet in een broekzak o.i.d.
S Voice bij dubbelklik is gewoon uit te schakelen hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef totalvamp het volgende:
Iemand anders hier al een custom rom erop staan? Ik was de standaard rom gelijk al zat (2x home knop drukken en voice talk krijgen is f*ing irritant). Heb nu een rom erop staan waar mijn batterij 4 dagen door mee ging.
Ook al JellyBean gedraaid en mijn god wat gaat dat snel! Net of je een andere telefoon hebt. Jammer genoeg zijn er nog een paar kleine bugs, maar ziet er extreem goed uit!
O en de camera is lekker snel! Had soms niet eens in de gaten dat de foto al gemaakt was
nicequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:53 schreef ArtistA het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)msung-telefoons.html
Je kunt in je instellingen-menu toch zien waar je verbruik heengaat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:55 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
nice![]()
iemand anders last van hoge batterij-drain in stand-by?![]()
Stand-by neemt veel meer batterij-capaciteit in daar waar voorheen het scherm het meeste opslurpte
klopt, net wat ik zeg: Mobiel standby 58% momenteelquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je kunt in je instellingen-menu toch zien waar je verbruik heengaat.
Zowel batterij- als dataverbruik.
En als je op mobiel standy drukt zie je wat er is verbruikt. Bij mij is dat bijv. 26% aan mobiele radio.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:01 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
klopt, net wat ik zeg: Mobiel standby 58% momenteel
scherm slechts 6%...
Ok. Ik heb gelijk ook even gekeken of er nog een radio app open stond, maar ik kon niks vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:10 schreef Mip1988 het volgende:
zelfde getal..
Mobiel standby 58%
Batterij gebruikt door mobiele radio
Nobody likes to have their smartphone’s battery drain quickly, especially when the source of that power drain looks to be the phone’s Radio itself. Those who picked up the Samsung galaxy S3 when it came out have been discussing this very issue.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:10 schreef Mip1988 het volgende:
zelfde getal..
Mobiel standby 58%
Batterij gebruikt door mobiele radio
Ga ik denk ik ook doen ja. Hopelijk duurt het niet te lang meer voordat ie er is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef JohnB52 het volgende:
Wachten op de nieuwe Note in ieder geval...
Dus de berekening is verkeerd begrijp ik...?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:17 schreef ArtistA het volgende:
Er is ook een fix.zip gepost in die thread, maar ik durf het nog niet aan.
Wat ik begreep is dat ze ergens een komma zijn vergetenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:50 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Dus de berekening is verkeerd begrijp ik...?
is dan misschien bij een update gebeurd, was eerst nog niet
Apps eraf gooien?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef APK het volgende:
Ik krijg elke dag een mededeling dat Google+ en Flipboard een update hebben.
Die dingen gebruik ik niet, iemand een idee hoe ik die notificaties kan laten stoppen?
Google playquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef JohnB52 het volgende:
Ja dat kan. Google play. Dan knop linksonder, instellingen , en dan kan je het zelf wel uitzoeken toch ?
K kan t mis hebben , maar volgens mij zit dat net zoals andere software , ingebakken in Touchwizz...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waarom is Flipboard eigenlijk niet meer verwijderbaar na instalatie?
Ah okay, daar kan ik de notificaties mbt automatische updates van aps die ik gedownload heb uitzetten.quote:
Alleen gepresenteerd. Samsung kennende binnen een maand in de winkel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:20 schreef DutchMan0211 het volgende:
Op internet staat dat die galaxy note 2 op 29 Augustus gepresenteerd wordt.
Ligt deze dan ook in de winkel of wordt hij dan alleen gepresenteerd ?
Van mij mag die snel komenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Alleen gepresenteerd. Samsung kennende binnen een maand in de winkel.
Ongeveer een uur of 20.. mag van mij wel langer!hangt uiteraard samen net het gebruik, maar naar mijn idee is dat op een gewone werkdag vrij weinigquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat ze ergens een komma zijn vergeten
Maar blijkbaar zou je telefoon niet sneller leeg gaan hoewel je toestel dit wel aangeeft.
Hoe lang doe je met een volle accu?
Meteen doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe bod gehad om de iPhone 4S om tw ruilen voor een Samsung Galaxy S3. Begin te twijfelen. Nooit Andriod gehad.
Ga naar een winkel, houd 'em in je hand en speel er een beetje mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bod gehad om de iPhone 4S om te ruilen voor een Samsung Galaxy S3. Begin te twijfelen. Nooit Android gehad.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Denk dat ik het aanbod inderdaad accepteer.
Goed bezig, de S3 is op ieder vlak superieur aan de iPhone 4Squote:Op maandag 20 augustus 2012 23:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Denk dat ik het aanbod inderdaad accepteer.
Zelfde als de S3, alleen dan nog groter....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:25 schreef FerryNL het volgende:
De S3 lijkt mij ook super ja, maar ik heb ook al een oog laten vallen op de nieuwe Note
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ga naar een winkel, houd 'em in je hand en speel er een beetje mee.
quote:
Ik las ook ergens dat het gewoon een fout is in de weergave en dat je batterij niet eens zo zwaar wordt belast door Mobiel standby.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Ongeveer een uur of 20.. mag van mij wel langer!hangt uiteraard samen net het gebruik, maar naar mijn idee is dat op een gewone werkdag vrij weinig
Ligt een beetje aan het gebruik en je instellingen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Ongeveer een uur of 20.. mag van mij wel langer!hangt uiteraard samen net het gebruik, maar naar mijn idee is dat op een gewone werkdag vrij weinig
Na 14u nog 68% batterij over? Hangt die van jou aan een aggregaat ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het gebruik en je instellingen.
Zo heb ik gister de telefoon redelijk normaal gebruikt (nog wel een tijd zitten surfen op het net en de hele dag wifi aan) en had ik na 14 nog ruim 68% batterij over.
Kan nog gekker;quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Na 14u nog 68% batterij over? Hangt die van jou aan een aggregaat ofzo?
Daarom zit ik eigenlijk te denken om gewoon de Note 1 te kopen. Het hoeft voor mij inderdaad ook weer niet heel groot te worden, en die Note 1 is ook gewoon super snel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:07 schreef JohnB52 het volgende:
De nieuwe note is wel erg groot hoor, neem dan een S3 en een samsung Tab erbij (als het budget het je toelaat)
Of zoals ik, een S3 en een ipad2
Ik zit nu bijna op 9 uur en ik heb nog 67% over.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:15 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Kan nog gekker;
Na 23 uur en 35 minuten nog 65% over.
GPS uit, toestel in spaarstand, WiFi altijd aan, push mail aan
Paar keer mee gebeld, met apps bezig geweest, FB en twitter, krant gelezen.
Ik zal zo es n fototje posten van mn sgs1 die k alleen gebruik als wekker :-pquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zit nu bijna op 9 uur en ik heb nog 67% over.
Toch ben ik er al aan gewend dat hij elke dag opgeladen moet worden dus storend is het allerminst.
Vol verwachting klopt m'n eeltknobbel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik zal zo es n fototje posten van mn sgs1 die k alleen gebruik als wekker :-p
Een hele maand met een accu doen bij het alleen gebruiken van de wekkerfunctie?quote:
Geen dataverbindingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Mirel het volgende:
Wat voor functies zijn anders in flightmode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |