Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat is niet mijn orginele punt, ik vraag mij eigen af of hij kans maakt om uitgenodigd te worden bij de debatten die binnenkort zullen starten.
Net zo min als b.v. Jill Stein.quote:
Bekende Hollywood-ster dus die was er om te connecten met de jeugdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:27 schreef JackHerrer het volgende:
De speech van Clint Eastwood was best wel dramatisch.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:37 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Bekendejaarde Hollywood-ster dus die was er om te connecten met de jeugd
Ik weet 100% zeker dat Obama of Romney de verkiezing wint en president wordt (of blijft) van de VS. (Of hun running-mates, in het geval van noodlot).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef PKRChamp het volgende:
Ik geloof niet dat Johnson zo kansloos is als je denkt.
Zoals Lyrebird al zegt: Er is geen keus binnen het huidige systeem. Je bent of rechts, of links, dus of GOP, of Dems. Dat je eigen persoonlijke normen en waarden meestal ergens in het midden liggen,of juist nog iets verder naar links of rechts, maakt eigenlijk niet uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:08 schreef PKRChamp het volgende:
Bizar dan dat de GOP met holle kreten zoals een kleine overheid dan toch nog zo goed scoort.
| 1 2 3 4 5 6 7 | George W. Bush (W) 2,912,790 Republican Al Gore 2,912,253 Democratic Ralph Nader 97,488 Green Patrick J. Buchanan 17,484 Reform Harry Browne 16,415 Libertarian John Hagelin 2,281 Natural Law/Reform Howard Phillips 1,371 Constitution |
http://www.chakoteya.net/startrek/52.htmquote:SPOCK: Captain, the speech follows no logical pattern.
KIRK: Random sentences strung together.
MCCOY: He looks drugged, Jim. Almost at a cataleptic state.
De speech van Clint Eastwood was kwalitatief gezien eigenlijk de beste. Inhoud, daar valt over te twisten.... maar alhoewel Romney zijn best deed, blijft het een houten man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:30 schreef Monidique het volgende:
Ik kreeg het idee dat de enige momenten dat het publiek wild werd, waren toen een bejaarde Hollywoord-ster uit de jaren zestig tegen een lege stoel begon te praten en toen er videofragmenten van een oud-president die al bijna tien jaar dood is werden vertoond.
De GOP.
Heel eng, heb het gisteren zitten kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef Homey het volgende:
de GOP is totaal corrupt geworden
check deze film:
een van de belangrijkste regelwijziging is compleet gescripted!!!
boehner doet alsof er een ja/nee stemming is in de zaal, en ongeacht de stemmingen leest ie gewoon op van zijn teleprompter dat de wijziging akkoord is....lijkt net noord-korea, echt bizar
Mhaw, het is lastig te beoordelen welk kamp de overhand had (de geluidsfragmenten zijn natuurlijk ook maar op 1 locatie waar het ene kamp net even wat meer steun had), en deze manier van stemmen is natuurlijk niet goed in dergelijke close calls.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef Homey het volgende:
de GOP is totaal corrupt geworden
check deze film:
een van de belangrijkste regelwijziging is compleet gescripted!!!
boehner doet alsof er een ja/nee stemming is in de zaal, en ongeacht de stemmingen leest ie gewoon op van zijn teleprompter dat de wijziging akkoord is....lijkt net noord-korea, echt bizar
Hahahaha dat accent ook van Schwarzenëgger.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
Clint Eastwood gisteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hij overtrof zelfs Arnold in 2004:
Ik zag wat stukjes bij The Young Turks, de tranen springen je in de ogen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:53 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb niks van Eastwood gezien maar volgens de krant was het niet best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |