Ik denk eerder dat Grolsch zijn mond voorbij praat, of dat ze er schijt aan hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
I know, maar dit is grappig, dat het kennelijk ook officieel gewoon zo geregeld wordt
Ik wil ook paars zwartquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga morgen mijn tas inpakken, lekker last minute zoals altijd
En wat zal de kleur van de bandjes worden? Ik zeg paars/zwart
24uurs is toch ook vanaf 2 open?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef vault_tec het volgende:
Denk dat grolsch ook gewoon een tijd heeft gekozen voor die banner. Lowlands is altijd eerder open en met 14:00 weten ze zeker dat het goed zit.
Dat is toch helemaal niet handigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Zyron het volgende:
Kan me er iets bij voorstellen wel.
's ochtends je lauwe meuk inruilen, speciaal muntje ontvangen, naar het terrein, en 's avonds gewoon een kouwe uit de muur trekken.
Hoezo een extraatje?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef vault_tec het volgende:
denk dat je daar koud blikje + klein extra uit kan trekken voor een muntje?
maar dat doet het hele ruilprincipe teniet. je levert pislauw bier en betaalt dan weer 2.50 ? dan verlies je er op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef vault_tec het volgende:
denk dat je daar koud blikje + klein extra uit kan trekken voor een muntje?
oh, kom je even buurten dan ?quote:
ja... maar dat is buiten het ruilen om. Waarom zouden ze er anders zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef Zyron het volgende:
[..]
maar dat doet het hele ruilprincipe teniet. je levert pislauw bier en betaalt dan weer 2.50 ? dan verlies je er op.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan mijn wolvenshirt.
Als je bij Grolsch je lauwe blikjes bier inlevert dan krijg je er koude voor terugquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is er met grolsch dan, zie mensen erover praten maar begrijp niet waar het precies om gaat.
Ja dat weet ik, maar ik zie mensen praten over speciale apparaten waar je munten terugkrijgt of je eigen bier later op de dag ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je bij Grolsch je lauwe blikjes bier inlevert dan krijg je er koude voor terugMoet dan wel Grolsch zijn uiteraard
Eerste keer Lowlands?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan mijn wolvenshirt.
Denk dat die dingen heul niet gebruikt worden, voor de sier alleen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
omdat die febo apparaten anders alleen maar voor de sier zijn.
Ik neem gewoon 24 blikjes mee, de helft is al op voordat we het terrein op zijn. Dat maakt de tent opzetten een stuk leukerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:00 schreef PiRANiA het volgende:
Eerste jaar dat ik geen blikjes meeneem. Ik koop het wel gewoon.
je gaat je vergissen over hoe ver je moet lopen denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neem gewoon 24 blikjes mee, de helft is al op voordat we het terrein op zijn. Dat maakt de tent opzetten een stuk leuker
We gaan gewoon weer op dezelfde plek (camping 4) als vorig jaar liggen. Een paar blikjes erbij kan geen kwaad, heb zelfs een rolbak (of hoe je het dan ook noemt) van de kruidvatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
je gaat je vergissen over hoe ver je moet lopen denk ik.
4*2.75quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef willemwaus het volgende:
6packje bij de bar op het campingterrein was 4 muntjes, haal het daar wel. Slepen is het allemaal niet waard
Die eurootje extra kan me dan ook wel gestolen worden op 6 koude blikken pilsnerrquote:
Ja normaal gesproken denk ik daar ook zo over. Maar wij gaan morgen lekker vroeg dus je staat op een tijdje op de dijk te wachten. Kan daar wel wat biertjes gebruiken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Die eurootje extra kan me dan ook wel gestolen worden op 6 koude blikken pilsnerr
Vorig jaar was het 4.. Beter houden ze dat zoquote:
Ja okay, heb daarvoor ook een 6packje in du backpack maar 24 gaat me iets te verquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken denk ik daar ook zo over. Maar wij gaan morgen lekker vroeg dus je staat op een tijdje op de dijk te wachten. Kan daar wel wat biertjes gebruiken.
Het was vorig jaar 4quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef AMDB het volgende:
Ik dacht dat het altijd 5 was? Nooit gekocht dus kan het mis hebben.
Tot morgen! Wel zwaaien hee!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga ook pitten. Fles is leegTot morgeh
Juist! Witte tent! Oranje waren uitverkochtquote:
Makt het moeilijkeeeehhhrrquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Juist! Witte tent! Oranje waren uitverkocht![]()
Heul niet, dan print je de foto maar uitquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Heul niet, dan print je de foto maar uit
Stop it youuquote:
Dus je betaalt liever 11 euro voor een sixpack dan de 4 euro in de winkel? Stel je sleept 4 sixpackjes mee, dat scheelt je bijna 30 euro. Dat vind ik wel de moeite hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef willemwaus het volgende:
6packje bij de bar op het campingterrein was 4 muntjes, haal het daar wel. Slepen is het allemaal niet waard
4 sixpackjes is een kilo of 8-9, vind ik het niet waardquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus je betaalt liever 11 euro voor een sicpack dan de 4 euro in de winkel? Stel je sleept 4 sixpackjes mee, dat scheelt je bijna 30 euro. Dat vind ik wel de moeite hoor
Amenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
4 sixpackjes is een kilo of 8-9, vind ik het niet waardMinimale hoeveelheden naar lowlands, sjouwen en ploeteren is niet relaxt in de brandende zon.
Dat is waar maar de afstand valt ook wel weer mee, dan bespaar ik toch liever die 30 euroquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
4 sixpackjes is een kilo of 8-9, vind ik het niet waardMinimale hoeveelheden naar lowlands, sjouwen en ploeteren is niet relaxt in de brandende zon.
Liever lui dan moequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar maar de afstand valt ook wel weer mee, dan bespaar ik toch liever die 30 euroMaar mijn geld voor de maand zit er ook al weer bijna doorheen dus ik moet het redden met 200 voor het hele weekend
Gaan hier rond half 9 weg, verwachten er dus voor 10 uur te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef Inverted_World het volgende:
hoelaat zijn de mensen hier op de dijk trouwens?
Dit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef rubbereend het volgende:
tas staat klaarmorgen om kwart voor 9 van huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |