quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan mijn wolvenshirt.
Als je bij Grolsch je lauwe blikjes bier inlevert dan krijg je er koude voor terugquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is er met grolsch dan, zie mensen erover praten maar begrijp niet waar het precies om gaat.
Ja dat weet ik, maar ik zie mensen praten over speciale apparaten waar je munten terugkrijgt of je eigen bier later op de dag ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je bij Grolsch je lauwe blikjes bier inlevert dan krijg je er koude voor terugMoet dan wel Grolsch zijn uiteraard
Eerste keer Lowlands?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan mijn wolvenshirt.
Denk dat die dingen heul niet gebruikt worden, voor de sier alleen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
omdat die febo apparaten anders alleen maar voor de sier zijn.
Ik neem gewoon 24 blikjes mee, de helft is al op voordat we het terrein op zijn. Dat maakt de tent opzetten een stuk leukerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:00 schreef PiRANiA het volgende:
Eerste jaar dat ik geen blikjes meeneem. Ik koop het wel gewoon.
je gaat je vergissen over hoe ver je moet lopen denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik neem gewoon 24 blikjes mee, de helft is al op voordat we het terrein op zijn. Dat maakt de tent opzetten een stuk leuker
We gaan gewoon weer op dezelfde plek (camping 4) als vorig jaar liggen. Een paar blikjes erbij kan geen kwaad, heb zelfs een rolbak (of hoe je het dan ook noemt) van de kruidvatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
je gaat je vergissen over hoe ver je moet lopen denk ik.
4*2.75quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef willemwaus het volgende:
6packje bij de bar op het campingterrein was 4 muntjes, haal het daar wel. Slepen is het allemaal niet waard
Die eurootje extra kan me dan ook wel gestolen worden op 6 koude blikken pilsnerrquote:
Ja normaal gesproken denk ik daar ook zo over. Maar wij gaan morgen lekker vroeg dus je staat op een tijdje op de dijk te wachten. Kan daar wel wat biertjes gebruiken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Die eurootje extra kan me dan ook wel gestolen worden op 6 koude blikken pilsnerr
Vorig jaar was het 4.. Beter houden ze dat zoquote:
Ja okay, heb daarvoor ook een 6packje in du backpack maar 24 gaat me iets te verquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken denk ik daar ook zo over. Maar wij gaan morgen lekker vroeg dus je staat op een tijdje op de dijk te wachten. Kan daar wel wat biertjes gebruiken.
Het was vorig jaar 4quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef AMDB het volgende:
Ik dacht dat het altijd 5 was? Nooit gekocht dus kan het mis hebben.
Tot morgen! Wel zwaaien hee!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga ook pitten. Fles is leegTot morgeh
Juist! Witte tent! Oranje waren uitverkochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |