Makt het moeilijkeeeehhhrrquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Juist! Witte tent! Oranje waren uitverkocht![]()
Heul niet, dan print je de foto maar uitquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Heul niet, dan print je de foto maar uit
Stop it youuquote:
Dus je betaalt liever 11 euro voor een sixpack dan de 4 euro in de winkel? Stel je sleept 4 sixpackjes mee, dat scheelt je bijna 30 euro. Dat vind ik wel de moeite hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef willemwaus het volgende:
6packje bij de bar op het campingterrein was 4 muntjes, haal het daar wel. Slepen is het allemaal niet waard
4 sixpackjes is een kilo of 8-9, vind ik het niet waardquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus je betaalt liever 11 euro voor een sicpack dan de 4 euro in de winkel? Stel je sleept 4 sixpackjes mee, dat scheelt je bijna 30 euro. Dat vind ik wel de moeite hoor
Amenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
4 sixpackjes is een kilo of 8-9, vind ik het niet waardMinimale hoeveelheden naar lowlands, sjouwen en ploeteren is niet relaxt in de brandende zon.
Dat is waar maar de afstand valt ook wel weer mee, dan bespaar ik toch liever die 30 euroquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
4 sixpackjes is een kilo of 8-9, vind ik het niet waardMinimale hoeveelheden naar lowlands, sjouwen en ploeteren is niet relaxt in de brandende zon.
Liever lui dan moequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar maar de afstand valt ook wel weer mee, dan bespaar ik toch liever die 30 euroMaar mijn geld voor de maand zit er ook al weer bijna doorheen dus ik moet het redden met 200 voor het hele weekend
Gaan hier rond half 9 weg, verwachten er dus voor 10 uur te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef Inverted_World het volgende:
hoelaat zijn de mensen hier op de dijk trouwens?
Dit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef rubbereend het volgende:
tas staat klaarmorgen om kwart voor 9 van huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |