SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Laatste stuk zelfs als een dolle gerend. Ik ben niet zo'n held met onweer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Toch 20 minuten hardgelopen, dus niet helemaal in het water gevallen.
Intervaltraining zelfs!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef helicopter het volgende:
[..]
Laatste stuk zelfs als een dolle gerend. Ik ben niet zo'n held met onweer.
Optimistquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Intervaltraining zelfs!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef helicopter het volgende:
[..]
Laatste stuk zelfs als een dolle gerend. Ik ben niet zo'n held met onweer.
quote:
hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:22 schreef Knut het volgende:
Ik kan pericarditis aanraden om snel af te vallen trouwens. Voor de rest zie ik eigenlijk alleen nadelen.
Teller stond toen ik uit het ziekenhuis kwam op -4 met toen ik erin ging. Heb er wel weer 2 kilo's bijgegeten sinsdien maar val wel weer een beetje af.
116.3 vanmorgen. Tegen de 118.7 toen ik erin ging.
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een lijntje al!
En je kan best iets strakkers hebben volgens mij
Op zich goed. Ik mag alleen helemaal niks doen qua beweging. Dus ik verveel me de pleuris.quote:
het scheelt dat het heet isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:16 schreef Knut het volgende:
[..]
Op zich goed. Ik mag alleen helemaal niks doen qua beweging. Dus ik verveel me de pleuris.
Helemaal mee eens, maar daar moet je je natuurlijk ook prettig in voelenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een lijntje al!
En je kan best iets strakkers hebben volgens mij
dat is waar, maar ik zou er wel een riem omheen doen oid om de vrouwelijke contouren net iets meer te accentuerenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar daar moet je je natuurlijk ook prettig in voelen
Waarom heb je het linkje weggehaald?quote:
Vond het niet echt nodig, beetje flutprogramma, nikszeggend en stereotypquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Waarom heb je het linkje weggehaald?
Bij mij zit het zwaartepunt vnml in mijn benen. Van boven zie je mijn jukbeenderen en ribbenkast al weer aardig bovenop en tieten heb ik niet, lang leve padded bra's zeg maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij is BE precies het omgekeerde van mij, ik ben smal van onderen (qua heupen en benen kan ik een 40/42 hebben) en fors van boven (als in, maat 44 zonder stretch drukt mijn tieten geheel plat)
Je hebt gelijk, was het al na een paar minuten zat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vond het niet echt nodig, beetje flutprogramma, nikszeggend en stereotyp
Oordeel zelf
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1281376
Die man zag er inderdaad gewoon ronduit ongezond uit. Dat hij dik is moet hij zelf weten, maar hij had echt gewoon een gezondheidsprobleem.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat heb ik ook gezien gisteren, verschrikkelijk zeg. Hoe erg kan je in de ontkenningsfase zitten? Gewoon blijven beweren dat je dolgelukkig bent met je slaapapneu, knieklachten en kortademigheid. Je kunt er lang en kort over praten, dik zijn is gewoon een gezondheidsrisico. Al wordt het imho wel te weinig benadrukt dat heel veel dunnen mensen net zo ongezond kunnen zijn als dikke mensen.
Die blogger is trouwens echt een mooie meid
nee, dat is echt van vroeger, de operasterren van nu zijn echt dunne dames. charlotte margiono, een fantastische zangeres, komt al jaren moeilijker aan het werk. het wordt ook gezegd tegen je als zangeres hoor! (ik heb veel vrienden in die hoek)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:19 schreef helicopter het volgende:
[..]
Die man zag er inderdaad gewoon ronduit ongezond uit. Dat hij dik is moet hij zelf weten, maar hij had echt gewoon een gezondheidsprobleem.
En die blogster is inderdaad gewoon een mooie vrouw.![]()
En die opera zangeres... ik snap niets van dat verhaal. Vroeger keek ik met mijn vader naar uitvoeringen van opera's en die zangeressen waren altijd ergens tussen fors en zeer dik. Maar die hebben juist de beste stemmen. Snap er niets van dat ze afgewezen wordt op haar uiterlijk. Het gaat toch om haar stem? En dan doet de kostuummaker maar wat beter z'n best om haar in een mooie jurk te steken.
De foto die ze lieten zien van het stuk waarbij ze haar in de grond hadden verstopt zag ze er eerlijk gezegd prachtig uit. Als een echte operazangeres. Zou toch geen porum zijn als daar zo'n schriel ding zou staan?
Oh en ik heb het uitgekeken, maar met kromme tenen...Ik moet vooral die presentator niet. "Ik blijk ook veel te dik, ik heb het uitgerekend, mijn BMI is wel 25!"
Kansloze vent.
Schandequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, dat is echt van vroeger, de operasterren van nu zijn echt dunne dames. charlotte margiono, een fantastische zangeres, komt al jaren moeilijker aan het werk. het wordt ook gezegd tegen je als zangeres hoor! (ik heb veel vrienden in die hoek)
Dat is ook goed mogelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even iets anders he. Natuurlijk was het in een aantal gevallen duidelijk (volgens haar) maar zou die opera-zangeres nou bij iedere afwijzing denken dat dat komt omdat ze dik is? Dat zie je ook vaak bij allochtonen, homo's, oudere sollicitanten, vrouwen, eskimo's, etc. Eigenlijk iedereen die zich tot een minderheid voelt.
Heb je ook geluisterd naar de twee zinnen die hij daarna zei? Want volgens mij mis je nu het hele puntquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:19 schreef helicopter het volgende:
Oh en ik heb het uitgekeken, maar met kromme tenen...Ik moet vooral die presentator niet. "Ik blijk ook veel te dik, ik heb het uitgerekend, mijn BMI is wel 25!"
Kansloze vent.
Weet even niet meer wat hij zei maar ik kan me nog wel eenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je ook geluisterd naar de twee zinnen die hij daarna zei? Want volgens mij mis je nu het hele punt
Het was in de trant van: "het ziet er inderdaad niet uit man" met een "quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weet even niet meer wat hij zei maar ik kan me nog wel eenop dat moment herinneren ja.
Ik vond hem zo raar doen en hij is nogal chaotisch dat het sarcasme me volledig ontgaan is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was in de trant van: "het ziet er inderdaad niet uit man" met een "" erachter en toen "die normen zijn toch ook totaal nergens op gegrond"
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef Soempie het volgende:
Met vrienden zijn dat juist de beste gesprekken.
Heb het programma niet gezien.
Ondanks alcohol, taco's met kaas en nog meer alcohol, toch weer wat afgevallen.Nog 700 gram te gaan en dan is er weer een beloning.
maar zo is het toch ook?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die 37 kilometer fietsen van gisteren zullen toch wel wat gedaan hebben
naja het eten viel nog wel mee, de biertjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar zo is het toch ook?
je mag/kan best af en toe wat minder goed eten.. als je dat compenseert met beweging komt het er niet aan..
Ik heb pas ook 2 polo's gekocht die net te strak zijn, maar over 2 maanden moet dat wel lukkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:23 schreef Sometimes het volgende:
Heb wat nieuwe kleren besteld omdat nagenoeg al het oude veel te groot is geworden. Lastig om dan de juiste maat te vinden.
Meeste past goed, paar dingen moeten echt terug en 2 twijfelgevallen (shirts); voor mijn gevoel zijn die nét te klein/strak. Toch maar houden denk ik, wel aardig om weer een streven te hebben..!?
Zo herkenbaar, ik heb eens 2 uur in een rib gezeten met kuipstoelen die herhaaldelijk los kwam van het water.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil gewoon weer met mijn reet in terrasstoelen passen, ipv met blauwe heupen/benen thuiskomen...
Ik ook!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik nietik wil gewoon onder de 80, een BMI onder de 25 staat niet op mijn wensenlijstje...
Kan meetfoutje zijn, ga eerst eens effe goed kakkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik werd genadeloos afgestraft met 8 ons erbij vanmorgen.
Maar goed, vanavond nog maar een BBQ er tegenaan
Nee hoor, dat klopt welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:58 schreef eleusis het volgende:
[..]
Kan meetfoutje zijn, ga eerst eens effe goed kakken
Off topic: ik blijf elke week maar wat afzakken en sta nu op 90.9 kg(Hoogste dit jaar was 98kg, begin zomer was 96kg) Nog altijd met gezond eten en een beetje fietsen en lopen. Geen 'methode'.
die gebruikte ik eerst, maar die had zo veel kuren dat ik 'm er uit heb geflikkerd. Afstanden die niet kloppen, snelheden waarvan je denkt wtf (ding zei dat ik 12 km/u wandeldequote:
Dat had ik met sportstracker, runkeeper is er niet voor mijn Nokia.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die gebruikte ik eerst, maar die had zo veel kuren dat ik 'm er uit heb geflikkerd. Afstanden die niet kloppen, snelheden waarvan je denkt wtf (ding zei dat ik 12 km/u wandelde) Met runkeeper eigenlijk geen last van.
Jij schommelt al net zo idioot makkelijk als ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik werd genadeloos afgestraft met 8 ons erbij vanmorgen.
Maar goed, vanavond nog maar een BBQ er tegenaan
ik kan serieus 3 kilo schommelen in 2 dagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij schommelt al net zo idioot makkelijk als ik
true!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:39 schreef Isabeau het volgende:
maar het fijne daarvan is dat ik ook heel nonchalant 'och, dat is over 2 dagen weer weg' denk
Nou dat valt wel mee hoor, ik share niet live dus pas na het lopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
mja, ik deel die apps liever niet met groepen, mensen met verkeerde bedoelingen weten dan precies wanneer je niet thuis bent en dankzij die kaartjes kun je dan ook nog eens precies het huisadres berekenen
Ik zit op 2.2 er bijquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, mijn eindscore is 2,5 er bij sinds vrijdag... na 3 avonden van minimaal 10 bier, 2 bbq's en een keer maccen valt het me nog alleszins mee
quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Wij hadden afgelopen weken alleen maar leuke, gezellige dingen waarbij ik niet echt heb opgelet. Pas afgelopen week weer wat beter gedaan, en gisterochtend met de moed der wanhoop maar op de weegschaal om de schade op te nemen: -2 ongeveer! Ik zit nu op 69,4
dat gaat hier nog 20 kilo durenquote:
ja, ik moet daarvoor ook nog tussen de 12 en 15 kwijt (ligt er aan of het maandag of vrijdag isquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat gaat hier nog 20 kilo duren![]()
binnenkort beginnen de volleybal trainingen en wedstrdijden weer.. dus +2 trainingsmomenten per week![]()
Ik tussen de 20 en 23 kg. Mijn streefgewicht ligt dan ook op 82kg. Dat is te overzien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik moet daarvoor ook nog tussen de 12 en 15 kwijt (ligt er aan of het maandag of vrijdag is)
Och, we komen er wel... ooit...
Mijn streefgewicht is een gezond BMIquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niet echt een streefgewicht. Een gezond BMI bereiken door gezond te eten en toch eens wat te snoepen is mijn doel. Nog een kilo, dan is mijn BMI 25, maar iets minder mag ook
hoe lang ben jij ook al weer?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:14 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik tussen de 20 en 23 kg. Mijn streefgewicht ligt dan ook op 82kg. Dat is te overzien.
Te kort voor 82kg.quote:
Nou, dan gaan we daar voor!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:25 schreef helicopter het volgende:
[..]
Te kort voor 82kg.Maar ik vind een haalbaar doel belangrijker dan dat BMI van 25.
82kg heb ik voor het laatst gewogen toen ik een jaar of 16 was.![]()
Ik heb niet de illusie ooit blijvend slank te worden zonder dat het een hoop werk blijft. Vrees dus dat ik me in de toekomst ook nog wel eens zal melden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we daar voor!
Het wordt na 6 jaar ook wel es tijd dat we de dieetclub voorgoed vaarwel kunnen zeggen
Ben je aangekomen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef Joene het volgende:
Morgen weer naar de dietiste oei oei oei.
Ik hoop dat ik weer ben afgevallen gezien ik de vorige keer was aangekomenquote:
Er is ook wel eens een halve rel over een evergreen geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Er is al sinds ik hier in 2006 voor het eerst postte discussie over het O-woord volgens mij
oh jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:16 schreef helicopter het volgende:
[..]
Er is ook wel eens een halve rel over een evergreen geweest.
tsja, je krijgt het alleen krokant door toevoeging van suikers en vetten, daar zijn geen alternatieven voorquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:17 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat vind ik dus heel irritant aan krokante muesli, dat dat niet te krijgen is zonder toevoegingen. Ik heb er een met honing en rietsuiker, geloof ik. Ik zag er gisteren bij marqt een die alleen honing en dadel siroop gebruikt, maar dan kost een pak van 500 gram ook meteen 5 euro. Dat vind ik, voorlopig althans, wel wat veel van het goede.
En dat vind ik stomquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, je krijgt het alleen krokant door toevoeging van suikers en vetten, daar zijn geen alternatieven voor
Dat krokante is suiker, dus krokante muesli heeft altijd extra suiker.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:17 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat vind ik dus heel irritant aan krokante muesli, dat dat niet te krijgen is zonder toevoegingen. Ik heb er een met honing en rietsuiker, geloof ik. Ik zag er gisteren bij marqt een die alleen honing en dadel siroop gebruikt, maar dan kost een pak van 500 gram ook meteen 5 euro. Dat vind ik, voorlopig althans, wel wat veel van het goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crashing might hurt your health.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:20 schreef helicopter het volgende:
[..]
Dat krokante is suiker, dus krokante muesli heeft altijd extra suiker.
Ik heb mezelf gewone muesli leren eten. Vond het eerst vreselijk, maar nu wel lekker. En dat scheelt wel enorm!SQ was mij al voor.
Ik heb muesli met vruchten van de Lidl. Die is lekker en in verhouding weinig kcal. Ze hebben ook een notenvariant, maar ik ben voor een aantal noten allergisch dus neem ik de vruchtenversie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mezelf wil leren eten. Ik zal na de vakantie eens verder kijken naar muesli's enzo. Heb je gewone muesli ook met iets van noten, want daarmee heb je dan toch ook wel weer wat stevigers in de muesli. ik wil graag iets te kauwen hebben
Ik heb die met noten en vruchten. Het zit in een paarse zak en het heet Master Crumble. Ik at ook altijd cruesli maar deze is echt to die for lekkerquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:22 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik heb muesli met vruchten van de Lidl. Die is lekker en in verhouding weinig kcal. Ze hebben ook een notenvariant, maar ik ben voor een aantal noten allergisch dus neem ik de vruchtenversie.
Ik ga eens in de 2 maanden naar de Lidl speciaal voor die muesli, hij is het omrijden meer dan waard. Uiteraard is ie stukken goedkoper dan andere muesli's dus maakt dat de benzinekosten goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom nooit bij de Lidl, weet niet eens waar die zit
Deka, Vomar of AH, en eventueel wel eens een biologische supermarkt, zoals Marqt of Ekoplaza.
En de Turkse groenteboer. Ik hou van onze Turkse groenteboer
Alles is in kleine hoeveelheden te verkrijgen, ziet er goed uit, smaakt prima en kost echt geen drol! Net 5 euro moeten afrekenen en toen had ik boontjes, trosje druiven, abrikozen, een perzik en een bakje rode besjes! En twee bananen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:21 schreef helicopter het volgende:
Je kunt ook kokos in je yoghurt doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
oh, die vind ik wel lekker, alleen die gedroogde appel / perzik / ellende mag van mij wel achterwege blijvenquote:
Mijn muesli is op, dus misschien jouw tip eens proberenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga eens in de 2 maanden naar de Lidl speciaal voor die muesli, hij is het omrijden meer dan waard. Uiteraard is ie stukken goedkoper dan andere muesli's dus maakt dat de benzinekosten goed
22 km is an sich niet veel, tenzij het 37 graden isquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: appel
L: 2 boterhammen m old Amsterdam, 1 kapje m ossenworst
T: geen idee, iets liga/sultana/ontbijtkoekachtigs
D: Veldsla stamppot (m cherrytomaatjes en spekjes en boursin-cuisine)
T: appeltje oid
Gisteren leek het ons leuk een stukje te gaan fietsen, dat werd 22km.Auw!
Niet echt, we hadden iets v 750cc mee voor z'n viertjes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
22 km is an sich niet veel, tenzij het 37 graden is![]()
Wel genoeg gedronken?
Nee precies!quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet echt, we hadden iets v 750cc mee voor z'n viertjes.lekkere planning.
En op zich is 22km wel te doen, maar idd niet in die temperatuur en als je nauwelijks fietst zeg maar.
Het was echt warmquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet echt, we hadden iets v 750cc mee voor z'n viertjes.lekkere planning.
En op zich is 22km wel te doen, maar idd niet in die temperatuur en als je nauwelijks fietst zeg maar.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:20 schreef Barreltje het volgende:
SQ.. slecht nieuws :
http://www.nu.nl/gezondhe(...)en-drinken-meer.html
Ik drink soberso al meer dan mijn man, wellicht heeft het een positief effectquote:Invloed
Bij vrouwen vonden de onderzoekers het tegenovergestelde. Getrouwde vrouwen drinken meer alcohol omdat ze al snel het drinkpatroon van hun man overnemen. Zodra ze gescheiden zijn of weduwe worden valt die invloed weg en gaan de vrouwen minder drinken.
Eensch, rozijnen zijn viessssss. Ik ontbijt met een dubbele boterham pindakaas.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:09 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
juli vorig jaar
[ afbeelding ]
vanmorgen... 14,5 kilo minder Vicky
dat uitstupseltje is de knoop van mijn broek..
hoe ver loop je nou gemiddeld in zo'n sessie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:28 schreef helicopter het volgende:
-0.9 sinds gisteren.
Gisteravond nog "hard"gelopen. 4x8 minuten. Pffff... dat was wel ontzettend zwaar! Kon merken dat er een hoop vocht in mijn spieren zat, de pas in het 4de loopstukje begonnen mijn spieren minder pijnlijk aan te voelen.
Buiten warmlopen en afkoelen heb ik gisteren 4.9km afgelegd. In 37 minuten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe ver loop je nou gemiddeld in zo'n sessie?
nou, ik vind dat anders best respectabel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:38 schreef helicopter het volgende:
[..]
Buiten warmlopen en afkoelen heb ik gisteren 4.9km afgelegd. In 37 minuten.
Heel snel ben ik dus nog niet.Maar dat wordt vast beter als het minder heet is.
9km/u heb ik 4 jaar geleden gehaald! Dus dat is in ieder geval mijn streven en eigenlijk wil ik toch wel richting de 10km/u. Maar dat hoeft niet op korte termijn, ik blijf gewoon trainen en dan word ik vanzelf sneller, lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik vind dat anders best respectabel!
je moet met jouw bouw geen snelheden van 10, 11 km/u nastreven, want dat haal je niet. Dat is voor de Knuts op deze wereld
Je moet vooral lopen met een snelheid die goed voor je voelt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:43 schreef helicopter het volgende:
[..]
9km/u heb ik 4 jaar geleden gehaald! Dus dat is in ieder geval mijn streven en eigenlijk wil ik toch wel richting de 10km/u. Maar dat hoeft niet op korte termijn, ik blijf gewoon trainen en dan word ik vanzelf sneller, lijkt mij.
4,9km in 37 minuten met 3 wandelmomenten er tussen is nog steeds ongeveer 10km/uur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik vind dat anders best respectabel!
je moet met jouw bouw geen snelheden van 10, 11 km/u nastreven, want dat haal je niet. Dat is voor de Knuts op deze wereld
naja, ik vind het sowieso knap, ik kan het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
4,9km in 37 minuten met 3 wandelmomenten er tussen is nog steeds ongeveer 10km/uur.
7.9 km/u. Dat is maar iets sneller dan mijn man wandelt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
4,9km in 37 minuten met 3 wandelmomenten er tussen is nog steeds ongeveer 10km/uur.
Als ik stevig doorstap (wandelen) dan haal ik ongeveer 5,7 km/u (volgens GPS)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:59 schreef helicopter het volgende:
[..]
7.9 km/u. Dat is maar iets sneller dan mijn man wandelt.
Ik heb ook voor ik met Evy begon al andere trainingen moeten doen om überhaupt het niveau van les 1 bij te kunnen benen. Ik ben ook geen "natural". Maar ik vind het gewoon heel erg leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik vind het sowieso knap, ik kan het niet
Je hebt toch wandelmomenten? dan loop je minder snel gemiddeld. Tijdens je hardloopmomenten loop je geen 7,9.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:59 schreef helicopter het volgende:
[..]
7.9 km/u. Dat is maar iets sneller dan mijn man wandelt.
ja, maar ik wil het ook gewoon niet. Laat mij maar fietsenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:00 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik heb ook voor ik met Evy begon al andere trainingen moeten doen om überhaupt het niveau van les 1 bij te kunnen benen. Ik ben ook geen "natural". Maar ik vind het gewoon heel erg leuk.
Ik haal in ieder geval de 6km/u. Ik ben althans een paar maanden geleden in 1u10m van mijn huis naar jouw werk gewandeld. Wel met een muziekje op en dan echt stevig doorstappen. Misschien wandel ik nu al wel weer sneller. Laatst mopperde man dat ik zo hard liep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik stevig doorstap (wandelen) dan haal ik ongeveer 5,7 km/u (volgens GPS)
Je moet jezelf niet vergelijken met mensen die benen van 2 meter hebben
Ja, maar die wandelstukjes stellen eigenlijk niet veel meer voor, dat was 1min - 2 min - 1min en nog een minuutje op het eind. (En daarna heb ik nog een stuk naar huis gewandeld, maar dat neem ik in mijn meting niet mee)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt toch wandelmomenten? dan loop je minder snel gemiddeld. Tijdens je hardloopmomenten loop je geen 7,9.
Ja, dat laatste hoor ik ook altijd van mijn 20 cm langere wederhelftquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:01 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik haal in ieder geval de 6km/u. Ik ben althans een paar maanden geleden in 1u10m van mijn huis naar jouw werk gewandeld. Wel met een muziekje op en dan echt stevig doorstappen. Misschien wandel ik nu al wel weer sneller. Laatst mopperde man dat ik zo hard liep.![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat laatste hoor ik ook altijd van mijn 20 cm langere wederhelft
Naja, het scheelt, ik loop voor mijn conditie en vetverbranding, en daarbij is het ontspanning.
Hij loopt voor de ontspanning, de vetverbranding is voor hem mooi meegenomen
Maar misschien kunnen we een keer samen gaan fietsen / wandelen? Volgens mij houden we elkaar wel bij
Het gevoel als je voor het eerst gewoon een Coopertest lang kunt hardlopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:00 schreef helicopter het volgende:
[..]
Ik heb ook voor ik met Evy begon al andere trainingen moeten doen om überhaupt het niveau van les 1 bij te kunnen benen. Ik ben ook geen "natural". Maar ik vind het gewoon heel erg leuk.
is dat hetzelfde als een dietist(e) ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kon eerder makkelijk 20 minuten lang hardlopen ... fucking scheenbeenvliesontsteking die al jaren niet weggaat.![]()
![]()
![]()
Ik sta op de wachtlijst voor een gewichtsconsulent, al maanden. Duurt dat altijd zo lang?
http://www.dietistenprakt(...)ayout=blog&Itemid=23quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als een dietist(e) ?
Ah, een Sonja Bakker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.dietistenprakt(...)ayout=blog&Itemid=23
Het dieet van de diëtist heeft niet geholpen, dus nu probeer ik het zo.
Maar het schiet totaal niet op ...
en hoe kan die gewichtsconsulent jou wel helpen waar een dietist dat niet kan ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.dietistenprakt(...)ayout=blog&Itemid=23
Het dieet van de diëtist heeft niet geholpen, dus nu probeer ik het zo.
Maar het schiet totaal niet op ...
Een schriftelijke thuiscursus ipv een 4 jarige HBO-studie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:29 schreef Barreltje het volgende:
en hoe kan die gewichtsconsulent jou wel helpen waar een dietist dat niet kan ?
wat "brengt"de gewichtsconsulent extra dan?
Dat kan/mag iedereen want de naam is niet beschermd, net zoals het begeleiden van mensen die willen afvallen geen beschermde beroepsuitvoering is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
vet, ik kan ook gewoon gewichtsconsulent worden![]()
hoeveel is weinig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Het dieet heeft gewoon niet geholpen. Ik heb me er goed aan gehouden (weinig gesnackt en gesnoept), maar woog na 6 weken nog precies hetzelfde: er was serieus geen ons af.
En daarna wou de diëtiste sowieso niet meer met mij werken omdat ik boos werd. Vindt ze het gek?![]()
Op gewicht blijven doe ik sowieso al, ook als ik helemaal niet streng voor mezelf ben.
Het is echt ontzettend frustrerend dat goed bezig zijn blijkbaar niet loont.
mjah.. ik zou zelf toch meer vertrouwen hebben in een dietiste.. die heeft er nog 4 jaar over gedaan om te snappen hoe eea werkt.. ipv een of andere LOI cursus...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Wow SQ, 35 km, wat goed!
En Vicky, ik vind het echt super! Je ziet er geweldig uit.
Verschil tussen dietist en gewichtsconsulent is dat een dietist ook mensen mag begeleiden die medische problemen hebben, zoals diabetici. Een gewichtsconsulent is specifiek voor gewichtsverlies van gezonde mensen.
Weinig. Ik heb een eetdagboek bijgehouden en de diëtist vond het ook raar dat ik niet was afgevallen.quote:
Niet veel. Maar ik zit regelmatig op de hometrainer (>30 minuten), loop soms een stukje en doe soms oefeningen met dumbells.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
't is altijd een optelsom.
Madame_paon, wat doe je overdag? En wat doe / deed je qua beweging?
mja..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Weinig. Ik heb een eetdagboek bijgehouden en de diëtist vond het ook raar dat ik niet was afgevallen.
ook al zo lekker vaag..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet veel. Maar ik zit regelmatig op de hometrainer (>30 minuten), loop soms een stukje en doe soms oefeningen met dumbells.
De basis met betrekking tot voedingsleer en dergelijk is gewoon gelijk. Een dietist heeft daarnaast kennis van diverse ziektebeelden en hoe en wat met betrekking tot voeding.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mjah.. ik zou zelf toch meer vertrouwen hebben in een dietiste.. die heeft er nog 4 jaar over gedaan om te snappen hoe eea werkt.. ipv een of andere LOI cursus...
Regelmatig is meerdere dagen per week. Soms is ongeveer één keer per week.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ook al zo lekker vaag..
hoeveel is het daadwerkelijk ?
Oh, doe mij ook even dan, ik wilde nu gaan lopen maar kan mezelf er niet toe zetten...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:30 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil vanaf weer proberen te gaan hardlopen maar tis waaaarrrrrrrrrrrrrrm. Maar ik spreek mijzelf wel even streng toe.
Ik herken het wel dat je soms heel netjes doet wat je moet doen (meer bewegen, gezond eten, minder kcal binnen krijgen) en dan toch niet afvalt. Maar toch gebeurt er dan wel iets in je lijf waarbij je op de lange termijn als je dat blijft doen heus wel af valt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar niet om het een of ander, de meesten die hier zitten doen elke dag aan beweging en vallen ook geen kilo's per week af, zelfs als je dagelijks goed beweegt gaat het vaak langzaam.
Ja? Ik heb dat namelijk nog nooit zo ervaren. Altijd als er stilstand was kon ik exact pinpointen wat de oorzaak daar van was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herken het wel dat je soms heel netjes doet wat je moet doen (meer bewegen, gezond eten, minder kcal binnen krijgen) en dan toch niet afvalt. Maar toch gebeurt er dan wel iets in je lijf waarbij je op de lange termijn als je dat blijft doen heus wel af valt.
Ik weet meestal ook de oorzaak welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ja? Ik heb dat namelijk nog nooit zo ervaren. Altijd als er stilstand was kon ik exact pinpointen wat de oorzaak daar van was.
Maar misschien val ik gewoon makkelijk af
Doe eens een voorbeeld van een dag op dat dieet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben bij de eerste afspraak gewogen en 6 weken later nog een een keer. Toen had ik het dieet dus 6 weken gevolgd. Eerste afspraak: XX,1 kg. 6 weken later: XX,1 kg.![]()
En daarna wou de diëtist niet meer met mij werken omdat ik boos werd, dus ja ...
Ik volg het dieet nu nog steeds, maar ik hou me er wel minder streng aan. Toen ik me streng aan het dieet hield, bleef ik op gewicht en nu nog steeds. Ik snap er niks van.
Kun je eens posten wat dat dieet ongeveer inhoudt? Ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben bij de eerste afspraak gewogen en 6 weken later nog een een keer. Toen had ik het dieet dus 6 weken gevolgd. Eerste afspraak: XX,1 kg. 6 weken later: XX,1 kg.![]()
En daarna wou de diëtist niet meer met mij werken omdat ik boos werd, dus ja ...
Ik volg het dieet nu nog steeds, maar ik hou me er wel minder streng aan. Toen ik me streng aan het dieet hield, bleef ik op gewicht en nu nog steeds. Ik snap er niks van.
3 of 4 bruine/volkoren boterhammen met jam/magere boterhamworst/vruchtenhagel, schaaltje vruchtenyoghurt, avondeten, fruit. Maximaal 4 uur tussen eetmomenten en elke 2 uur een glas water.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld van een dag op dat dieet?
Net als je extra beweging is ook dit behoorlijk vaag, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:57 schreef Madame_Paon het volgende:
3 of 4 bruine/volkoren boterhammen met jam/magere boterhamworst/vruchtenhagel, schaaltje vruchtenyoghurt, avondeten, fruit. Maximaal 4 uur tussen eetmomenten en elke 2 uur een glas water.
En daarnaast natuurlijk genoeg bewegen.
Omdat ik niet elke dag exact hetzelfde eet .....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als je extra beweging is ook dit behoorlijk vaag, eerlijk gezegd
Je bent zo vaag, dat is dus moeilijk beoordelen. Wat voor tussendoortjes? Wat voor vruchtenyoghurt nam je? jam, boterhamworst en vruchtenhagel? Wat voor avondeten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat ik niet elke dag exact hetzelfde eet .....
Maar die diëtiste was dus gewoon een prutser?
Ook niet meer met mij willen werken, terwijl ik mezelf heel erg aan het inhouden was omdat ik echt heel erg baalde.
Misschien toch maar weer eens aankloppen bij de huisarts ...
Aan de hand van dat 'schema' kan ik 2500 kcal eten en 1000 en alles er tussen in. Dus tsja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Je bent zo vaag, dat is dus moeilijk beoordelen. Wat voor tussendoortjes? Wat voor vruchtenyoghurt nam je? jam, boterhamworst en vruchtenhagel? Wat voor avondeten?
LAUFEN! Hop hop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, doe mij ook even dan, ik wilde nu gaan lopen maar kan mezelf er niet toe zetten...
Bij mij is het avondeten het grootste probleem. Probeer er eens achter te komen hoeveel kcal je 's avonds bij de maaltijd binnenkrijgt. Bij mij helpt het altijd enorm als ik die kcal beperk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Gewoon vruchtenyoghurt.Niet altijd dezelfde smaak. De ene keer bi(o)garde, de andere keer normale. Verschillende merken. Maximaal 100 kc per 100 ml.
Tussen de 150 en 250 ml per dag.
Avondeten kon van alles zijn: aardappels-vlees-groente, rijstgerechten, ovenschotel, pasta, ...
ik heb door je vaagheid en het feit dat je boos wordt op de dietiste een beetje het gevoel dat je vooral alles en iedereen de schuld geeft maar niet echt naar jezelf wil kijken.. ik denk echt dat je het wat meer bij jezelf moet leggen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat ik niet elke dag exact hetzelfde eet .....
Maar die diëtiste was dus gewoon een prutser?
Ook niet meer met mij willen werken, terwijl ik mezelf heel erg aan het inhouden was omdat ik echt heel erg baalde.
Misschien toch maar weer eens aankloppen bij de huisarts ...
Nog steeds redelijk vaagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Gewoon vruchtenyoghurt.Niet altijd dezelfde smaak. De ene keer bi(o)garde, de andere keer normale. Verschillende merken. Maximaal 100 kc per 100 ml.
Tussen de 150 en 250 ml per dag.
Avondeten kon van alles zijn: aardappels-vlees-groente, rijstgerechten, ovenschotel, pasta, ...
mijn dietiste scheef het volgende voor:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:14 schreef helicopter het volgende:
[..]
Bij mij is het avondeten het grootste probleem. Probeer er eens achter te komen hoeveel kcal je 's avonds bij de maaltijd binnenkrijgt. Bij mij helpt het altijd enorm als ik die kcal beperk.
En -in theorie- is dat niet zo moeilijk, minder aardappelen, kleiner stukje vlees, voorzichtig met sausjes, buik vullen met groenten etc.
Tegenwoordig probeer ik meestal avondeten te maken dat maximaal 700 kc bevat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:14 schreef helicopter het volgende:
[..]
Bij mij is het avondeten het grootste probleem. Probeer er eens achter te komen hoeveel kcal je 's avonds bij de maaltijd binnenkrijgt. Bij mij helpt het altijd enorm als ik die kcal beperk.
En -in theorie- is dat niet zo moeilijk, minder aardappelen, kleiner stukje vlees, voorzichtig met sausjes, buik vullen met groenten etc.
Vaag? Moet ik soms die hele voedingswaardetabel kopiëren?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb door je vaagheid en het feit dat je boos wordt op de dietiste een beetje het gevoel dat je vooral alles en iedereen de schuld geeft maar niet echt naar jezelf wil kijken.. ik denk echt dat je het wat meer bij jezelf moet leggen..
MAAR dat is mijn gevoel.. en ik ken je niet.. dus.. een echt oordeel kan ik natuurlijk niet vellen..
Ja, dat is heel vervelend voor je, maar dat hoef je niet op een diëtiste af te reageren. Ik zou ook afhaken bij iemand met zo'n instelling.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tegenwoordig probeer ik meestal avondeten te maken dat maximaal 700 kc bevat.
[..]
Vaag? Moet ik soms die hele voedingswaardetabel kopiëren?
En ik ben aangekomen door medicatie, dus ik ben inderdaad boos, want zonder die medicatie zou ik nog steeds dun zijn.
en dat is de schuld van de dietiste?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tegenwoordig probeer ik meestal avondeten te maken dat maximaal 700 kc bevat.
[..]
Vaag? Moet ik soms die hele voedingswaardetabel kopiëren?
En ik ben aangekomen door medicatie, dus ik ben inderdaad boos, want zonder die medicatie zou ik nog steeds dun zijn.
Het gaat hier ook een stuk vlotter sinds we aanzienlijk zijn gaan minderen met vlees. Minder per portie maar ook 1 of 2 avonden in de week zonder vlees.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn dietiste scheef het volgende voor:
2 ons groente
100 gram vlees
75 gram aardappel/rijst/pasta
en toen kwamen we er wel achter dat we eigenlijk VEUL te VEUL vlees en A/R/P aten.. en veeeeel te weinig groenten
dat aanpassen heeft al veel geholpen..
Wij eten juist meer vlees, maar ook veel minder koolhydraten. Voor mijn lief werkt het nog steeds als een tiet, voor mij iets minder maar ik kom in elk geval niet meer aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het gaat hier ook een stuk vlotter sinds we aanzienlijk zijn gaan minderen met vlees. Minder per portie maar ook 1 of 2 avonden in de week zonder vlees.
Dat. Ik zit nu ook nog werkeloos thuis in m'n vakantie, maar heb de hardloopkledign al weer aan en schop mezelf zo naar buiten voor een rondje. Vanmiddag nog wat thuisfitness (Jillian) en morgenochtend vroeg weer in 't zwembad! Neem het er van nu je de tijd hebt. Het hoeft niet meteen hardlopen of heel hard-core sporten te zijn, maar beweeg!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:35 schreef helicopter het volgende:
Ik vind 4 boterhammen op een hele dag niet veel. Ik zit op 5 en krijg al te horen dat ik weinig eet.
Eet je niet gewoon te weinig overdag? Klinkt achterlijk, maar met meer (gezond) eten heb je ook meer energie om actief te zijn.
En je zegt dat je niet werkt en niet (voltijds) studeert. Is het een idee om dan elke dag een wandeling van een uurtje of een fietstocht te maken?
Gaat fietsen wel? Of zwemmen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Hardlopen kan niet, fietsen is op sommige dagen best pijnlijk en meer dan een half uur lopen doet ook pijn.
Scheenbeenvliesontsteking.
Maar ik krijg binnenkort steunzolen, dus hopelijk gaat het dan éindelijk over (na ruim 7 jaar).
Fietsen gaat meestal wel, maar dan moet ik niet snel fietsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:44 schreef helicopter het volgende:
[..]
Gaat fietsen wel? Of zwemmen?
Hopelijk helpen de steunzolen, want pijn bij lopen is vreselijk.
Ik heb ook jaren amper kunnen lopen door slijmbeursontstekingen op mijn heupen. Maar door langzaam en stapsgewijs in beweging te komen gaat het nu ontzettend goed. Ik loop dus tegenwoordig hard, terwijl ik een jaar of 10 geleden nog geen 100 meter kon wandelen.
Ik kwam er hier achter dat er mensen zijn die onder 1 boterham een dubbele boterham verstaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
En dan heb je nog de definitie van boterham
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kwam er hier achter dat er mensen zijn die onder 1 boterham een dubbele boterham verstaan.
Kan wel begrijpen dat die diëtist het voor gezien hieldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We willen je niet pesten, we willen je helpen!
Eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja precies
Boterham = snee brood.
kwark en fruit en bijv volkoren pasta of volkorenrijstquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:06 schreef kwakz0r het volgende:
das een beetje weinig vicky... tenzij je heel veel magere eiwitten eet ofzo...
Oké.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat die diëtist het voor gezien hield
Als deze boterhammen als hoofdmaaltijd bedoeld zijn, kun je ze beter niet allemaal achter elkaar eten, want dan ben je een hoofdmaaltijd kwijt en je hebt een hoofdmaaltijd met wel veel boterhammen tegelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is inderdaad niet de schuld van de diëtiste, maar daar gaf ik haar ook niet de schuld van.
Ik was gewoon echt boos dat ik niks was afgevallen, maar probeerde me echt in te houden.
Maar ik moest toch even zacht vloeken en toen zei ze meteen al dat ze niet meer met mij kon werken op die manier. Nadat ze dat 2x had gezegd, werd ik inderdaad ook boos op haar.
De hoeveelheid yoghurt heb ik al gepost.
1 of 2 stuks fruit per dag (of 200 gram).
Ik probeer ook 200 gram groente te eten bij het avondeten.
De ene keer at ik de boterhammen achter elkaar, terwijl er de andere keer een paar uur tussenzat (dus 2 boterhammen en dan 3 uur later nog 2).
niet pestenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat die diëtist het voor gezien hield
Maar jij ontbijt toch niet met brood? Dat scheelt natuurlijk al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet ook maar twee sneeen brood op een dag.
Daarom post ik ook nooit lijstjes![]()
Ik ontbijt vaak met 1 boterhamquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet ook maar twee sneeen brood op een dag.
Daarom post ik ook nooit lijstjes![]()
nouja.. 300 g aten we dus met z'n tweeen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef lezzer het volgende:
Wat aten jullie dan aan vlees voor dat je er op ging letten eigenlijk?
Nadeel van de supermarkt is dat het altijd per zoveel verpakt is.
Dat je voor twee personen al gauw aan de 300gram zit.
Pannenkoeken!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ontbijt vaak met 1 boterham
En lezzer, wij hadden regelmatig een pak van 400 gram voor 2 personen, dus dat is al het dubbele van wat je zou moeten eten als je op je lijn moet letten. Mijn vriend wil ook echt niet aan de stukjes vlees van 100 gram, dat vindt hij veel te weinig. Gisteren tartaartje gehad en hij heeft na het avondeten pannenkoeken gebakken omdat hij 'honger' had.
Nee hoor, want boordevol calciumquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Barreltje het volgende:
Pannenkoeken!!
die zitten in het rijtje met de ontbijtkoek toch??
tuurlijk was het niet helemaal nodig.. maar ik kan ook begrijpen dat de "slachtooffer rol"een beetje begint te irriteren.. en dat er niet duidelijk gereageerd wordt..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef helicopter het volgende:
[..]
Maar jij ontbijt toch niet met brood? Dat scheelt natuurlijk al.
@MoBlo: was dat nou nodig?
in ontbijtkoek zit toch ook vezels??quote:
Dan mieterde ik twee kipfilets door de wokschotel ipv eentje, en 400 gram gehakt door de pasta.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef lezzer het volgende:
Wat aten jullie dan aan vlees voor dat je er op ging letten eigenlijk?
Nadeel van de supermarkt is dat het altijd per zoveel verpakt is.
Dat je voor twee personen al gauw aan de 300gram zit.
alleen die gore kant en klaar gevallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Pannenkoeken!!
die zitten in het rijtje met de ontbijtkoek toch??
Ik bak er nog steeds 3 op en vriendlief eet er dan 2quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en als ik nou de keuze heb tussen een pak met drie en een pak met vier stukken vlees pak ik die met vier en vries ik er twee in, in plaats van drie te bakken en op te vreten
Ik ben 2 jaar terug 20kg afgevallen mbv een laagKH dieet en dat werkt idd als een trein, maar toch op de lange termijn werkte het voor mij niet. Hoewel ik wel genoot van sla met shoarma als lunch, of een hamburger met vers gegrilde paprika en gorgonzola.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij eten juist meer vlees, maar ook veel minder koolhydraten. Voor mijn lief werkt het nog steeds als een tiet, voor mij iets minder maar ik kom in elk geval niet meer aan.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Whiehoooo!Een PR!
5km met gemiddeld 9,5km/uur!Was wel even vet zwaar.
![]()
En ik was blijkbaar zo daas dat ik de weg terug naar huis met de achterklep open gereden heb.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |