SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Laatste stuk zelfs als een dolle gerend. Ik ben niet zo'n held met onweer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Toch 20 minuten hardgelopen, dus niet helemaal in het water gevallen.
Intervaltraining zelfs!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef helicopter het volgende:
[..]
Laatste stuk zelfs als een dolle gerend. Ik ben niet zo'n held met onweer.
Optimistquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Intervaltraining zelfs!![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef helicopter het volgende:
[..]
Laatste stuk zelfs als een dolle gerend. Ik ben niet zo'n held met onweer.
quote:
hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:22 schreef Knut het volgende:
Ik kan pericarditis aanraden om snel af te vallen trouwens. Voor de rest zie ik eigenlijk alleen nadelen.
Teller stond toen ik uit het ziekenhuis kwam op -4 met toen ik erin ging. Heb er wel weer 2 kilo's bijgegeten sinsdien maar val wel weer een beetje af.
116.3 vanmorgen. Tegen de 118.7 toen ik erin ging.
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een lijntje al!
En je kan best iets strakkers hebben volgens mij
Op zich goed. Ik mag alleen helemaal niks doen qua beweging. Dus ik verveel me de pleuris.quote:
het scheelt dat het heet isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:16 schreef Knut het volgende:
[..]
Op zich goed. Ik mag alleen helemaal niks doen qua beweging. Dus ik verveel me de pleuris.
Helemaal mee eens, maar daar moet je je natuurlijk ook prettig in voelenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een lijntje al!
En je kan best iets strakkers hebben volgens mij
dat is waar, maar ik zou er wel een riem omheen doen oid om de vrouwelijke contouren net iets meer te accentuerenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar daar moet je je natuurlijk ook prettig in voelen
Waarom heb je het linkje weggehaald?quote:
Vond het niet echt nodig, beetje flutprogramma, nikszeggend en stereotypquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Waarom heb je het linkje weggehaald?
Bij mij zit het zwaartepunt vnml in mijn benen. Van boven zie je mijn jukbeenderen en ribbenkast al weer aardig bovenop en tieten heb ik niet, lang leve padded bra's zeg maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij is BE precies het omgekeerde van mij, ik ben smal van onderen (qua heupen en benen kan ik een 40/42 hebben) en fors van boven (als in, maat 44 zonder stretch drukt mijn tieten geheel plat)
Je hebt gelijk, was het al na een paar minuten zat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vond het niet echt nodig, beetje flutprogramma, nikszeggend en stereotyp
Oordeel zelf
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1281376
Die man zag er inderdaad gewoon ronduit ongezond uit. Dat hij dik is moet hij zelf weten, maar hij had echt gewoon een gezondheidsprobleem.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat heb ik ook gezien gisteren, verschrikkelijk zeg. Hoe erg kan je in de ontkenningsfase zitten? Gewoon blijven beweren dat je dolgelukkig bent met je slaapapneu, knieklachten en kortademigheid. Je kunt er lang en kort over praten, dik zijn is gewoon een gezondheidsrisico. Al wordt het imho wel te weinig benadrukt dat heel veel dunnen mensen net zo ongezond kunnen zijn als dikke mensen.
Die blogger is trouwens echt een mooie meid
nee, dat is echt van vroeger, de operasterren van nu zijn echt dunne dames. charlotte margiono, een fantastische zangeres, komt al jaren moeilijker aan het werk. het wordt ook gezegd tegen je als zangeres hoor! (ik heb veel vrienden in die hoek)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:19 schreef helicopter het volgende:
[..]
Die man zag er inderdaad gewoon ronduit ongezond uit. Dat hij dik is moet hij zelf weten, maar hij had echt gewoon een gezondheidsprobleem.
En die blogster is inderdaad gewoon een mooie vrouw.![]()
En die opera zangeres... ik snap niets van dat verhaal. Vroeger keek ik met mijn vader naar uitvoeringen van opera's en die zangeressen waren altijd ergens tussen fors en zeer dik. Maar die hebben juist de beste stemmen. Snap er niets van dat ze afgewezen wordt op haar uiterlijk. Het gaat toch om haar stem? En dan doet de kostuummaker maar wat beter z'n best om haar in een mooie jurk te steken.
De foto die ze lieten zien van het stuk waarbij ze haar in de grond hadden verstopt zag ze er eerlijk gezegd prachtig uit. Als een echte operazangeres. Zou toch geen porum zijn als daar zo'n schriel ding zou staan?
Oh en ik heb het uitgekeken, maar met kromme tenen...Ik moet vooral die presentator niet. "Ik blijk ook veel te dik, ik heb het uitgerekend, mijn BMI is wel 25!"
Kansloze vent.
Schandequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, dat is echt van vroeger, de operasterren van nu zijn echt dunne dames. charlotte margiono, een fantastische zangeres, komt al jaren moeilijker aan het werk. het wordt ook gezegd tegen je als zangeres hoor! (ik heb veel vrienden in die hoek)
Dat is ook goed mogelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog even iets anders he. Natuurlijk was het in een aantal gevallen duidelijk (volgens haar) maar zou die opera-zangeres nou bij iedere afwijzing denken dat dat komt omdat ze dik is? Dat zie je ook vaak bij allochtonen, homo's, oudere sollicitanten, vrouwen, eskimo's, etc. Eigenlijk iedereen die zich tot een minderheid voelt.
Heb je ook geluisterd naar de twee zinnen die hij daarna zei? Want volgens mij mis je nu het hele puntquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:19 schreef helicopter het volgende:
Oh en ik heb het uitgekeken, maar met kromme tenen...Ik moet vooral die presentator niet. "Ik blijk ook veel te dik, ik heb het uitgerekend, mijn BMI is wel 25!"
Kansloze vent.
Weet even niet meer wat hij zei maar ik kan me nog wel eenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je ook geluisterd naar de twee zinnen die hij daarna zei? Want volgens mij mis je nu het hele punt
Het was in de trant van: "het ziet er inderdaad niet uit man" met een "quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weet even niet meer wat hij zei maar ik kan me nog wel eenop dat moment herinneren ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |