dat is niet echt handig. Beter is het om zoveel mogelijk vaste kasten te hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:53 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel ideaal, als je een vaste kast hebt, die je helemaal goed kent. Bij ons wordt er nogal wat gewisseld, dus leer je een wijk nooit helemaal goed kennen!![]()
neuh. gewoon goed aangeven, dan is er niets aan de hand.quote:Ingewikkeld zeg, die overgooivakjes!
Hier zaten ze er ook bij inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
Moest toevallig vandaag alsnog een wijkje wegbrengen. De stempassen zaten er vandaag al bij ipv morgen
Waren ze er niet bij geweest dan was het werkelijk een superdaldag geweest zo rustig was het
Er zijn van die "gebruiksaanwijzingen" in omloop mbt instructie uitreiking Stempasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
gebruiksaanwijzing? Alsof ik daar aan denk als ik een wijk afraffel in een tijd die een half uur sneller is dan wanneer ik met reclame loop.
Schijnbaar welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:03 schreef lbeew het volgende:
Hier geen gebruiksaanwijzing gezien hoor, is een stempas moeilijker in de bus te doen dan een andere brief?
Gewoon overal in pleuren, simpeler kan het haast niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:06 schreef gelestipjes het volgende:
Volgens mij gingen die instructiekaartjes toch ook vooral over die kandidatenlijsten? Hier wel althans, en ja, dat is wel anders dan normaal met huis aan huis natuurlijk.
Gewoon letten op jouw postcode gebied, bv 41T, die is voor jou. Niks lastigs aan, zie het maar als HAH als je diverse postcode regio's hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef gelestipjes het volgende:
Mwah, er zijn natuurlijk wel verschillende lijsten in omloop, dus je moet wel goed kijken of je een lijst hebt die bestemd is voor jouw postcode gebied. Er gaat immers nog wel eens wat fout.
Zolang ik netjes mijn gewerkte tijd betaald krijg en ze accepteren dat het met dat steeds wisselen ontzettend lang duurt voordat je iets uit je hoofd kent (zeker sinds al die pareltjes van GEO) en dat snelheid en kwaliteit eronder lijden boeit het me weinig. Al krijg je van je collega's zo wel vaak de 'lastige' wijken toegespeeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo flexibel, ik baal atijd best wel als ik weer zomaar voor een andere kast word gepleurd!Maar ja, je doet er niks aan!
Dat zou ik ook denken. Met die verschillende kandidatenlijsten is toch alleen bij gemeenteraadsverkiezingen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:37 schreef lbeew het volgende:
Maar voor de tweede kamer verkiezingen zijn de lijsten toch hetzelfde in principe, of niet?
Op mijn vestiging zei mijn oude TC dat dat een percentage van het aantal minuten in een uur is. Dus bijvoorbeeld 3,50 procent meeruren is 3.30u uitbetaald krijgen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:31 schreef Deezertje het volgende:
Hoe werkt je loonstrookje eigenlijk?
Bij uren staat: 7,890 %. Zijn dat dan 7,8 uur? Want ik heb een zaterdagbesteller contract van 3 uur per week. Dus zeg maar 12 uur per maand... Werk er al bijna 5 jaar, maar valt me nu pas op. Maar als ik het eurobedrag wat er achterstaat deel door die 7,890% kom ik uit op 14,..% dus 14 uur per maand vaste contracturen komt al dichter in de buurt
Daaronder staan de extra uren, en dat klopt wel, procenten zijn de gewerkte uren daar.
Lekker maandje. Veel salaris. Maar komt ook door de fietsvergoedingDie krijgen we toch maar 1x per 3 maanden voortaan? Hoe bouwen ze die op? Vindt 27 euro voor 3 maanden best wel karig. Mijn binnen+buitenband moest laatst vervangen worden.. dikke 50 euro aan kosten. Kan je niet declareren, want daar krijgen we juist die fietsvergoeding voor....
Rot voor je! Bij ons op de vestiging zijn nog behoorlijk wat zaterdagwerkers, maar of dit wordt afgebouwd, geen idee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik baal erg van het feit dat toen ik vandaag mijn TC belde ik te horen kreeg dat er steeds minder zaterdagmedewerkers (daar val ik onder en dat geldt dan sowieso voor Roosendaal) mogen worden ingezet om door de week te werken! Daar gaan mijn extra inkomsten!![]()
Af en toe zal het nog wel kunnen zei hij maar het moet worden afgebouwd van de leiding.
Klote!![]()
Ik werk namelijk maar drie dagen per week bij mijn 'normale' baan, dus dacht ik altijd lekker extra
te kunnen verdienen op die overige twee dagen. Dat staat dus nu op losse schroeven.
Ik baal daar echt van! Volgens mijn TC is er al bijna niet voldoende werk voor de voltijdsmedewerkers. De rest van het werk moet naar de postbezorgers.
Wordt dit op andere vestigingen ook al toegepast?![]()
Het is het percentage van een fulltime contract (38 uur per week).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Op mijn vestiging zei mijn oude TC dat dat een percentage van het aantal minuten in een uur is. Dus bijvoorbeeld 3,50 procent meeruren is 3.30u uitbetaald krijgen.
Ja, maar vooralsnog werk ik nog twee dagen doordeweeks, naast de zaterdag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik baal erg van het feit dat toen ik vandaag mijn TC belde ik te horen kreeg dat er steeds minder zaterdagmedewerkers (daar val ik onder en dat geldt dan sowieso voor Roosendaal) mogen worden ingezet om door de week te werken! Daar gaan mijn extra inkomsten!![]()
Af en toe zal het nog wel kunnen zei hij maar het moet worden afgebouwd van de leiding.
Klote!![]()
Ik werk namelijk maar drie dagen per week bij mijn 'normale' baan, dus dacht ik altijd lekker extra
te kunnen verdienen op die overige twee dagen. Dat staat dus nu op losse schroeven.
Ik baal daar echt van! Volgens mijn TC is er al bijna niet voldoende werk voor de voltijdsmedewerkers. De rest van het werk moet naar de postbezorgers.
Da's nog niets. Bij ons hadden de meeste ochtendwijken 5 a 6 tassen, en zelfs kleine middagwijken pasten amper in 2 tassen. Met dank aan Activite, Plus Magazine, Igopost en TV Film.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
bij ons was het behoorlijk druk vandaag. Veel wijken hadden zeker drie volle tassen
Hm, dan bedoel ik denk toch wat anders.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:57 schreef blijevis het volgende:
[..]
Het is het percentage van een fulltime contract (38 uur per week).
7.89% is 3 uur per week.
zo druk was het bij ons dus niet, maar goed, er waren wel weer redelijk wat vakjes die ramvol zaten met dikke bladen. Toch bijna vier wijken kunnen zetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Da's nog niets. Bij ons hadden de meeste ochtendwijken 5 a 6 tassen, en zelfs kleine middagwijken pasten amper in 2 tassen. Met dank aan Activite, Plus Magazine, Igopost en TV Film.
Het was zoveel dat er een deel voor morgen is blijven staan. Om 9 uur zijn we noodgedwongen gestopt met vossen, omdat we anders de wijken niet op tijd zouden afkrijgen.
Klein meevallertje was dat de aangekondigde stembiljetten er nog niet bijzaten.
Bij ons werd dat vorig jaar al toegepast. Toen was het zelfs zo dat er "absoluut geen zaterdagwerkers" meer op de vloer mochten zijn doordeweeks, behalve in vakanties.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Klote!![]()
Bij ons zijn ze een aantal jaren terug door de sociale werkplaats bezorgd (Business Post). Maar dat was kennelijk niet zo'n succes, want het daaropvolgende jaar waren ze weer terug.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:20 schreef gelestipjes het volgende:
Bij ons hebben ze blijkbaar geen vertrouwen meer in postnl. De stempassen werden de afgelopen jaren al niet meer door postnl gedaan, maar nu de kandidatenlijsten dus ook niet meer. Blijkbaar weten ze daar bij ons op kantoor nog niks van, want ze hebben op het depot wel van die kaartjes uitgedeeld waar je op moet letten bij het bezorgen van die lijsten.
Hé, dat is mijn wijk ;-)) Als even daarna komt 18-20-19-17-13-15-16-14...?quote:, ik heb soms straten met als volgorde: 1, 2, 4, 6, 3, 5, 7, 8, 9, 10 of nog erger. Soms lopen de nummers echt helemaal door elkaar!
Of ze wel/niet bezorgd worden het is toch en blijft, een rotzooi in de politiek,quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:48 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb nog niets over de stemkaarten gehoord van mijn TC, alleen hier van jullie. Ik ben benieuwd. Als ik niet genoeg kandidatenlijsten heb, sms ik mijn TC wel even of zo. HAH heb ik altijd te weinig in elk geval.
Mijn TC is soms echt niet snugger. Hij had vandaag voor de tweede keer mijn extra wijk aan een ander meegegeven. Vorige week hebben we het er nog over gehad dat ik hem deze week nog zou lopen.![]()
En heeft ook echt al een keer of 7 - in 4 weken - gevraagd wanneer ik die extra wijk nou 'ook alweer loop.'
dat is allemaal onzin het gaat om centjes pbz kosten een drol,quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Klote!![]()
Irritant zeg!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Bij ons werd dat vorig jaar al toegepast. Toen was het zelfs zo dat er "absoluut geen zaterdagwerkers" meer op de vloer mochten zijn doordeweeks, behalve in vakanties.
Ja, dat zei mijn vader ook al. Sneu is dat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:06 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is allemaal onzin het gaat om centjes pbz kosten een drol,
een ztm en overige kosten meer,daar willen ze op bezuinigen.
www.mijnpostnl.nlquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef Kamigot het volgende:
Hallo collega's
Ik moet morgen een paar wijken lopen. Vorige week kreeg ik een melding dat ik me aan moet melden via de mijnpostnl website. Weet iemand waar ik dit kan doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |