abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115836812
Ik heb het dan ook niet over machinefouten. Ik heb zelf ook tot voor kort binnengewerkt en ik weet dat je dat niet allemaal kan/mag controleren. Overigens valt het met die tijdsdruk hier ook nog wel mee, dus dat kan ook niet echt een argument zijn bij ons. Ja, op sommige piekdagen halen ze de tijden niet, maar op de daldagen hebben ze dan wel weer dik tijd over.
pi_115838005
Ik snap het echt niet. Ik werk nu een maand of 8 als voorbereider in een groepje van nog 4 andere voorbereiders. Ik weet zeker dat niemand van ons zomaar wat aanklooit, maar serieus goed zijn of haar werk doet. Ongeacht wie de bezorging doet.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_115838758
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef gelestipjes het volgende:
Nee, dat niet, die nummers staan overal gewoon als oplopend op de kast. Alleen ze horen dan eigenlijk op die klapper te kijken, maar ja, daar zijn ze vaak te lui voor of zo.
Dit word ook niet altijd gezegd hoor...Ik heb van de week een autowijk volledig verkloot...
1. ik had hem nog nooit van mijn leven gezet, 2. ik heb gezet zoals hij uit de machine kwam....
Sorry dat ik fouten maak, maar ik kan het niet altijd helpen :(
pi_115838939
Nee, dat klopt, alleen bij ons hebben we dus maar weinig van die mensen, eigenlijk voornamelijk mensen die er al jaren werken en dus ook al jaren voorbereiden. Maar hebben ze bij jullie niet van die klappers dan waar de loopvolgorde opstaat? Of wist je gewoon niet van het bestaan ervan?
pi_115839904
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef gelestipjes het volgende:
Nee, dat klopt, alleen bij ons hebben we dus maar weinig van die mensen, eigenlijk voornamelijk mensen die er al jaren werken en dus ook al jaren voorbereiden. Maar hebben ze bij jullie niet van die klappers dan waar de loopvolgorde opstaat? Of wist je gewoon niet van het bestaan ervan?
Bij ons wel, ik werk nooit zonder zo'n klapper!
"Everybody lies..."
House M.D.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:47:26 #231
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115840311
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Bij ons wel, ik werk nooit zonder zo'n klapper!
ik werk het liefst er zonder. Zet dan ook vaak routes die ik op mijn duimpje ken :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115840516
Klappers met looproute erin hebben wij al zeker twee jaar niet meer.
lama
pi_115840540
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef gelestipjes het volgende:
Tot iemand het een keer zei....Het duurde ook een week voor ik doorhad dat die nummers voor de straten de loopvolgorde van de tassen zijn dus....
pi_115841876
Hier had ik ook een aantal fouten. Waaronder voor dezelfde huisnummers 2 keer post in 2 bundels. Nee, dat werkt fijn.

Ik hoop dat de stempassen donderdag of zaterdag komen :P Anders mag ik ze morgen in 2 wijken gaan verspreiden.
Of volgende week, want dan loop ik mijn extra wijk niet meer. :P
pi_115842868
Gelukkig hebben we hier geen klappers, neemt alleen maar ruimte in beslag.
pi_115843111
Ik wist niet eens dat die klappers bestonden, houd altijd de volgorde van de kast aan en laatst had ik nog een wijk waar ik de volgorde van de rode bak aan moest houden. Dat wist ik niet, dus mocht iemand anders de wijk opbundelen :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:32:51 #237
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_115846601
Hier hebben ze lak aan volgordes. Word daar wel gek van, zeker als routes ineens anders lopen. Nummers verkeerd om, bundels verkeerde volgorde enzo.

Vandaag bv. Ik had bij verrassing de stempassen tussen me post zitten (hoezo vooraf aankondigen, dat is niks voor postnl). En ik heb een straten in een rondje. Dikke bundels en dan 2x 16 huizen. Ben ik halverwege dat rondje... Zit daar ineens een heel andere straat. Hebben ze gewoon die hele bundel d'r tussen geschoven.
Daar loop je dan, met nog een stuk te gaan en HaH en stempassen. Nah dan vloek ik flink.

Trouwens die stempassen he... Die moesten toch allemaal op 1 dag? Ik mis me eigen stempas (en ik loop me eigen huis)...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_115847206
Hier is überhaupt geen post aangekomen ... zal morgen eens vragen wie er moest lopen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:49:39 #239
Maffe Fries
pi_115847517
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist niet eens dat die klappers bestonden, houd altijd de volgorde van de kast aan en laatst had ik nog een wijk waar ik de volgorde van de rode bak aan moest houden. Dat wist ik niet, dus mocht iemand anders de wijk opbundelen :')
de straatvolgorde uit het rode bakje is in principe leidend, tenzij in het boekje anders aangegeven. Je zet de laatste bundel eerst.

Wij hebben een aantal wijken waarbij bij deze regel wel enkele uitzonderingen zijn, omdat dit overgooivakjes zijn. Die zijn tot een minimum beperkt, maar bestaan nog steeds. Dat vereist af en toe toch wel enige kennis van een wijk.
pi_115855820
Salaris is binnen. Over welke periode (data) gaat het eigenlijk, aangezien ik geen loonstrook heb?
Is wel erg weinig..
pi_115856171
De volgorde van de rode bak aanhouden is soms moeilijk, als er maar heel weinig post is! Zonder klapper kan echt niet, ik heb soms straten met als volgorde: 1, 2, 4, 6, 3, 5, 7, 8, 9, 10 of nog erger. Soms lopen de nummers echt helemaal door elkaar!

Salarisperiode is 2 juli tm 29 juli. Was een mager salarisje voor mij wegens weinig extra uren. Heb een contract voor 9 uur per week en werk er soms wel 12 tot 15 per week. Nu in de zomer dus niet, alleen de contracturen.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_115856175
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:47 schreef bikkie het volgende:
Salaris is binnen. Over welke periode (data) gaat het eigenlijk, aangezien ik geen loonstrook heb?
Is wel erg weinig..
02-07 tm 29-07
pi_115856332
thanks!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 augustus 2012 @ 09:45:32 #244
Maffe Fries
pi_115856866
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:11 schreef KatrienDuck het volgende:
De volgorde van de rode bak aanhouden is soms moeilijk, als er maar heel weinig post is! Zonder klapper kan echt niet, ik heb soms straten met als volgorde: 1, 2, 4, 6, 3, 5, 7, 8, 9, 10 of nog erger. Soms lopen de nummers echt helemaal door elkaar!
vakjes van vier straten die door elkaar heen lopen :P
pi_115857391
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:45 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

vakjes van vier straten die door elkaar heen lopen :P
En die doe je zonder klapper? Of ken je die uit je hoofd?
Wat zijn trouwens overgooivakjes?
"Everybody lies..."
House M.D.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 augustus 2012 @ 10:18:51 #246
Maffe Fries
pi_115857538
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:11 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

En die doe je zonder klapper? Of ken je die uit je hoofd?
inmiddels wel bijna :P
quote:
Wat zijn trouwens overgooivakjes?
post die in wijk 1 binnenkomt, maar in de route van wijk 2 opgenomen is.
pi_115858372
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

inmiddels wel bijna :P

[..]

post die in wijk 1 binnenkomt, maar in de route van wijk 2 opgenomen is.
Dat is natuurlijk wel ideaal, als je een vaste kast hebt, die je helemaal goed kent. Bij ons wordt er nogal wat gewisseld, dus leer je een wijk nooit helemaal goed kennen! :P
Ingewikkeld zeg, die overgooivakjes! :?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_115867398
Mijn verlofuren van mijn vorige contract zijn ook eindelijk uitbetaald, bleek uiteindelijk om 40 uur te gaan. Tikt aardig aan!
pi_115868550
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:53 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel ideaal, als je een vaste kast hebt, die je helemaal goed kent. Bij ons wordt er nogal wat gewisseld, dus leer je een wijk nooit helemaal goed kennen! :P
Ingewikkeld zeg, die overgooivakjes! :?
Dat probleem heb ik ook, ben van mezelf uit erg flexibel (in tegenstelling tot sommige van mijn welhaast autistische collega's :+ ) en doe dus niet moeilijk als ik wijken moet zetten die niet in mijn dienst zitten + ik heb geen vaste dienst. Het komt dus maar zelden voor dat ik 2 dagen achter elkaar dezelfde wijk zet, soms raak ik bepaalde wijken weken niet aan. Voor de georoute kende ik alles door jarenlange ervaring zo goed als uit mijn hoofd maar nu voel ik me na meer dan een half jaar Geo nog steeds vaak een nieuweling :') .
pi_115871764
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef lololo het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook, ben van mezelf uit erg flexibel (in tegenstelling tot sommige van mijn welhaast autistische collega's :+ ) en doe dus niet moeilijk als ik wijken moet zetten die niet in mijn dienst zitten + ik heb geen vaste dienst. Het komt dus maar zelden voor dat ik 2 dagen achter elkaar dezelfde wijk zet, soms raak ik bepaalde wijken weken niet aan. Voor de georoute kende ik alles door jarenlange ervaring zo goed als uit mijn hoofd maar nu voel ik me na meer dan een half jaar Geo nog steeds vaak een nieuweling :') .
Ik ben eigenlijk niet zo flexibel, ik baal atijd best wel als ik weer zomaar voor een andere kast word gepleurd! :( Maar ja, je doet er niks aan! :N
"Everybody lies..."
House M.D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')