Dit word ook niet altijd gezegd hoor...Ik heb van de week een autowijk volledig verkloot...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef gelestipjes het volgende:
Nee, dat niet, die nummers staan overal gewoon als oplopend op de kast. Alleen ze horen dan eigenlijk op die klapper te kijken, maar ja, daar zijn ze vaak te lui voor of zo.
Bij ons wel, ik werk nooit zonder zo'n klapper!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef gelestipjes het volgende:
Nee, dat klopt, alleen bij ons hebben we dus maar weinig van die mensen, eigenlijk voornamelijk mensen die er al jaren werken en dus ook al jaren voorbereiden. Maar hebben ze bij jullie niet van die klappers dan waar de loopvolgorde opstaat? Of wist je gewoon niet van het bestaan ervan?
ik werk het liefst er zonder. Zet dan ook vaak routes die ik op mijn duimpje kenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Bij ons wel, ik werk nooit zonder zo'n klapper!
Tot iemand het een keer zei....Het duurde ook een week voor ik doorhad dat die nummers voor de straten de loopvolgorde van de tassen zijn dus....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:19 schreef gelestipjes het volgende:
Nee, dat klopt, alleen bij ons hebben we dus maar weinig van die mensen, eigenlijk voornamelijk mensen die er al jaren werken en dus ook al jaren voorbereiden. Maar hebben ze bij jullie niet van die klappers dan waar de loopvolgorde opstaat? Of wist je gewoon niet van het bestaan ervan?
de straatvolgorde uit het rode bakje is in principe leidend, tenzij in het boekje anders aangegeven. Je zet de laatste bundel eerst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist niet eens dat die klappers bestonden, houd altijd de volgorde van de kast aan en laatst had ik nog een wijk waar ik de volgorde van de rode bak aan moest houden. Dat wist ik niet, dus mocht iemand anders de wijk opbundelen
02-07 tm 29-07quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:47 schreef bikkie het volgende:
Salaris is binnen. Over welke periode (data) gaat het eigenlijk, aangezien ik geen loonstrook heb?
Is wel erg weinig..
vakjes van vier straten die door elkaar heen lopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:11 schreef KatrienDuck het volgende:
De volgorde van de rode bak aanhouden is soms moeilijk, als er maar heel weinig post is! Zonder klapper kan echt niet, ik heb soms straten met als volgorde: 1, 2, 4, 6, 3, 5, 7, 8, 9, 10 of nog erger. Soms lopen de nummers echt helemaal door elkaar!
En die doe je zonder klapper? Of ken je die uit je hoofd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vakjes van vier straten die door elkaar heen lopen
inmiddels wel bijnaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:11 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
En die doe je zonder klapper? Of ken je die uit je hoofd?
post die in wijk 1 binnenkomt, maar in de route van wijk 2 opgenomen is.quote:Wat zijn trouwens overgooivakjes?
Dat is natuurlijk wel ideaal, als je een vaste kast hebt, die je helemaal goed kent. Bij ons wordt er nogal wat gewisseld, dus leer je een wijk nooit helemaal goed kennen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
inmiddels wel bijna
[..]
post die in wijk 1 binnenkomt, maar in de route van wijk 2 opgenomen is.
Dat probleem heb ik ook, ben van mezelf uit erg flexibel (in tegenstelling tot sommige van mijn welhaast autistische collega'squote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:53 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel ideaal, als je een vaste kast hebt, die je helemaal goed kent. Bij ons wordt er nogal wat gewisseld, dus leer je een wijk nooit helemaal goed kennen!![]()
Ingewikkeld zeg, die overgooivakjes!
Ik ben eigenlijk niet zo flexibel, ik baal atijd best wel als ik weer zomaar voor een andere kast word gepleurd!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef lololo het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, ben van mezelf uit erg flexibel (in tegenstelling tot sommige van mijn welhaast autistische collega's) en doe dus niet moeilijk als ik wijken moet zetten die niet in mijn dienst zitten + ik heb geen vaste dienst. Het komt dus maar zelden voor dat ik 2 dagen achter elkaar dezelfde wijk zet, soms raak ik bepaalde wijken weken niet aan. Voor de georoute kende ik alles door jarenlange ervaring zo goed als uit mijn hoofd maar nu voel ik me na meer dan een half jaar Geo nog steeds vaak een nieuweling
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |