dat is niet echt handig. Beter is het om zoveel mogelijk vaste kasten te hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:53 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel ideaal, als je een vaste kast hebt, die je helemaal goed kent. Bij ons wordt er nogal wat gewisseld, dus leer je een wijk nooit helemaal goed kennen!![]()
neuh. gewoon goed aangeven, dan is er niets aan de hand.quote:Ingewikkeld zeg, die overgooivakjes!
Hier zaten ze er ook bij inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
Moest toevallig vandaag alsnog een wijkje wegbrengen. De stempassen zaten er vandaag al bij ipv morgen
Waren ze er niet bij geweest dan was het werkelijk een superdaldag geweest zo rustig was het
Er zijn van die "gebruiksaanwijzingen" in omloop mbt instructie uitreiking Stempasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
gebruiksaanwijzing? Alsof ik daar aan denk als ik een wijk afraffel in een tijd die een half uur sneller is dan wanneer ik met reclame loop.
Schijnbaar welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:03 schreef lbeew het volgende:
Hier geen gebruiksaanwijzing gezien hoor, is een stempas moeilijker in de bus te doen dan een andere brief?
Gewoon overal in pleuren, simpeler kan het haast niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:06 schreef gelestipjes het volgende:
Volgens mij gingen die instructiekaartjes toch ook vooral over die kandidatenlijsten? Hier wel althans, en ja, dat is wel anders dan normaal met huis aan huis natuurlijk.
Gewoon letten op jouw postcode gebied, bv 41T, die is voor jou. Niks lastigs aan, zie het maar als HAH als je diverse postcode regio's hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef gelestipjes het volgende:
Mwah, er zijn natuurlijk wel verschillende lijsten in omloop, dus je moet wel goed kijken of je een lijst hebt die bestemd is voor jouw postcode gebied. Er gaat immers nog wel eens wat fout.
Zolang ik netjes mijn gewerkte tijd betaald krijg en ze accepteren dat het met dat steeds wisselen ontzettend lang duurt voordat je iets uit je hoofd kent (zeker sinds al die pareltjes van GEO) en dat snelheid en kwaliteit eronder lijden boeit het me weinig. Al krijg je van je collega's zo wel vaak de 'lastige' wijken toegespeeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo flexibel, ik baal atijd best wel als ik weer zomaar voor een andere kast word gepleurd!Maar ja, je doet er niks aan!
Dat zou ik ook denken. Met die verschillende kandidatenlijsten is toch alleen bij gemeenteraadsverkiezingen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:37 schreef lbeew het volgende:
Maar voor de tweede kamer verkiezingen zijn de lijsten toch hetzelfde in principe, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |