abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115713307
Als je verlof hebt krijg je alleen je contracturen uitbetaald uiteraard... Als je meer zou krijgen schrijven ze ook meer verlof af.
lama
pi_115714397
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:50 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ik loop nu al bijna een jaar wekelijks 6 uur meer dan mijn contract. Stom genoeg krijg ik in mijn vakantie gewoon 8 uur uitbetaald.

Ja succes allemaal!
Op basis hiervan kun je ook een contractverhoging claimen van 8 naar 14 uur.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_115716669
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:43 schreef Selestha het volgende:

[..]

Jep, wij ook komende woensdag.
ja en dan mogen ze "uitbetalen" als een piekdag
pi_115716739
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:03 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier ook de stempassen, elk in een aparte envelop.

Ik had vandaag mijn salarisstrook al in mijn Finnbox! Dat is veel sneller dan op de website van Postnl, daar staat ie nog niet op!

ja ik had alleen te weinig(4 mik te weinig)
ze hebben tot a.s wo de tijd om dit te regelen, anders ga ik het persoonlijk in Den Haag ophalen(excl. de gemaakte zakelijke kosten)
Veel bla bla op hrssc maar weinig daden.
pi_115716818
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:03 schreef Deezertje het volgende:
Mijn TC gaf aan dat het nu landelijk mag... Maar wat zijn bij jullie de opties dan voor zaterdagbestellers? Moven? Lager salaris als pbzer accepteren? Vraag me echt of wie er zo gek is om een lager salaris te accepteren voor 't zelfde werk...
Dit is ook ooit bij de politie gedaan, iedereen kreeg daar 10% minder.
Maar daar is het natuurlijk altijd beter dan bij ons,dit is wel het uiterste minimum wat sommigen hebben.
De meeste asielzoekers hebben zelfs nog een beter leven.
pi_115716908
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 07:17 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat is raar! Ik ben regelmatig vrij geweest, ook deze maand, maar dát hebben ze tot nu toe altijd betaald. Ik krijg gewoon elke maand exact hetzelfde gestort, of ik nu meer of minder loop of vrij heb of niet. Ik zou even bellen als ik jou was.
klopt, je hebt sowieso als pbz 20 dagen doorbetaald verlof
Je uren(contract)moeten altijd uitbetaald worden
Overwerk wat je normaal doet niet(tijdens de periode dat je vak hebt/had)
pi_115717065
btw drukke dag 11 zakken 6 voor de grootste en 5 zakken voor de kleinste wijk.
ook redelijk zwaar,en een gekke plvervangende tc,die al thuis zat om een uur of 1:45 terwijl er
nog een onbemande wijk stond :)
pi_115717127
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:31 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Soms heb je goeie maanden en soms slechte, dat je fiets kapot ging zit niet mee.
Ik heb 2 weken terug mijn fiets laten maken, moet die man alleen nog betalen, die vind het niet erg.
En oké ik kan het niet declareren want het is een particulier die het voor mij doet, maar scheelt de helft, kostte nu 13,50, 4 spaken vervangen en rem inorde maken :)
Ik vind dat ze gewoon weer contracten met reparateurs moeten maken,
collega s die het gewoon economisch zwaar hebben,kunnen dit geld niet voorschieten.
Zelf heb ik een reparatie ooit laten doen duurde 2mnd eer ik de centen had,
ja dit werkt niet,mede ook'versneld' doordat ik er achter aan zat.
Anders was er nog niets betaald
pi_115717600
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Op basis hiervan kun je ook een contractverhoging claimen van 8 naar 14 uur.
Dat zou automatisch moeten gaan, aangezien het juridisch al bindend is.

(Niet dat ik op contractverhoging zit te wachten...)
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_115717640
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Ik vind dat ze gewoon weer contracten met reparateurs moeten maken,
collega s die het gewoon economisch zwaar hebben,kunnen dit geld niet voorschieten.
Zelf heb ik een reparatie ooit laten doen duurde 2mnd eer ik de centen had,
ja dit werkt niet,mede ook'versneld' doordat ik er achter aan zat.
Anders was er nog niets betaald
Tja. 100 euro achterhouden voor het geval dat is blijkbaar te veel gevraagd? Ik ben benieuwd hoe dat soort mensen het doen als hun wasmachine kapot gaat.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:40:49 #136
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115717859
behoorlijke drukte bij het sorteren :)

Het bezorgen zelf in de hitte vond ik wel meevallen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115718028
Het was weer een lekker drukke dag. Niet dat je om kwam in de post, maar gewoon iets te doen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:28:32 #138
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_115719305
Weinig post, maar tje wat een hitte. Wel aardige mensen onderweg. Blikje drinken, beetje water en een ijsje gescoord onderweg. Iemand bood zelfs aan om me karretje een stukje te duwen :)

Ik heb ook een salarisstrookje. Nog geen 700 euro, terwijl ik 3 weken lang meer dan 22 uur per week heb gewerkt... Denk dat ik mijn pb+ maar even met een bezoekje ga vereren als ie terug is van vakantie.

Edit: ik zie nu dat er ruim 100 euro loonheffing is afgegaan. Dat lijkt me een beetje veel (e nzou het verschil moeten kunnen verklaren)

[ Bericht 13% gewijzigd door V__L_N op 18-08-2012 17:35:06 ]
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_115720757
Ik had zo'n grote ,platte koel-element in mn schoudertasje gedaan,
zo had ik steeds een kouwe buik/zij , en ook steeds een lekker gekoeld bundeltje op mn pols!
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_115720787
Bij mij op het depot stonden vandaag flesjes drinken klaar. Dat is dan wel weer aardig :P
pi_115721772
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:28 schreef V__L_N het volgende:
Weinig post, maar tje wat een hitte. Wel aardige mensen onderweg. Blikje drinken, beetje water en een ijsje gescoord onderweg. Iemand bood zelfs aan om me karretje een stukje te duwen :)

Ik heb ook een salarisstrookje. Nog geen 700 euro, terwijl ik 3 weken lang meer dan 22 uur per week heb gewerkt... Denk dat ik mijn pb+ maar even met een bezoekje ga vereren als ie terug is van vakantie.

Edit: ik zie nu dat er ruim 100 euro loonheffing is afgegaan. Dat lijkt me een beetje veel (e nzou het verschil moeten kunnen verklaren)
Globaal gaat er 1/3 deel af van iedere euro boven de 600.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_115723848
Ik hoop hier dat de stempassen op een piekdag komen. Anders moet ik in 2 wijken huis aan huis. :')
Nog niets gehoord trouwens.

Hier was het rustig vandaag. :)
pi_115723938
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:33 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik had zo'n grote ,platte koel-element in mn schoudertasje gedaan,
zo had ik steeds een kouwe buik/zij , en ook steeds een lekker gekoeld bundeltje op mn pols!
Goed idee, maar wordt je post daar niet nat van?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_115724563
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:32 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Tja. 100 euro achterhouden voor het geval dat is blijkbaar te veel gevraagd? Ik ben benieuwd hoe dat soort mensen het doen als hun wasmachine kapot gaat.
En als die mogelijkheid er amper in zit....Dat zeg maar alle inkomsten bijna gaan naar alle vaste lasten?
En als mijn wasmachine kapot gaat, ga ik naar mijn schoonouders, en wacht ik tot ik loon heb, en betaal ik bepaalde rekeningen iets later, en dat vraag ik dan meestal aan degene die ik moet betalen...

Maar uhmmm,...als je 100 euro voor mij apart kan houden dan
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:46:41 #145
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_115726721
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Globaal gaat er 1/3 deel af van iedere euro boven de 600.
Telt dat ook als je aangegeven hebt dat je loonheffingskorting wil?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_115728122
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Telt dat ook als je aangegeven hebt dat je loonheffingskorting wil?
Ja. Want als je dat niet had aangegeven zou je over iedere euro belasting moeten betalen, en niet alleen dat deel wat boven de 600e uitkomt.
pi_115729060
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 20:33 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Goed idee, maar wordt je post daar niet nat van?
Nee, helemaal niet.
uiteindelijk lukt altijd alles
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:11:33 #148
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_115733115
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 22:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ja. Want als je dat niet had aangegeven zou je over iedere euro belasting moeten betalen, en niet alleen dat deel wat boven de 600e uitkomt.
Okee, bedankt voor je uitleg :)
Loesje
pi_115733872
Hoe werkt je loonstrookje eigenlijk? :P

Bij uren staat: 7,890 %. Zijn dat dan 7,8 uur? Want ik heb een zaterdagbesteller contract van 3 uur per week. Dus zeg maar 12 uur per maand... Werk er al bijna 5 jaar, maar valt me nu pas op. Maar als ik het eurobedrag wat er achterstaat deel door die 7,890% kom ik uit op 14,..% dus 14 uur per maand vaste contracturen komt al dichter in de buurt :)

Daaronder staan de extra uren, en dat klopt wel, procenten zijn de gewerkte uren daar.

Lekker maandje. Veel salaris. Maar komt ook door de fietsvergoeding ;) Die krijgen we toch maar 1x per 3 maanden voortaan? Hoe bouwen ze die op? Vindt 27 euro voor 3 maanden best wel karig. Mijn binnen+buitenband moest laatst vervangen worden.. dikke 50 euro aan kosten. Kan je niet declareren, want daar krijgen we juist die fietsvergoeding voor....
pi_115734545
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:31 schreef Deezertje het volgende:
Hoe werkt je loonstrookje eigenlijk? :P

Bij uren staat: 7,890 %. Zijn dat dan 7,8 uur? Want ik heb een zaterdagbesteller contract van 3 uur per week. Dus zeg maar 12 uur per maand... Werk er al bijna 5 jaar, maar valt me nu pas op. Maar als ik het eurobedrag wat er achterstaat deel door die 7,890% kom ik uit op 14,..% dus 14 uur per maand vaste contracturen komt al dichter in de buurt :)

Daaronder staan de extra uren, en dat klopt wel, procenten zijn de gewerkte uren daar.

Lekker maandje. Veel salaris. Maar komt ook door de fietsvergoeding ;) Die krijgen we toch maar 1x per 3 maanden voortaan? Hoe bouwen ze die op? Vindt 27 euro voor 3 maanden best wel karig. Mijn binnen+buitenband moest laatst vervangen worden.. dikke 50 euro aan kosten. Kan je niet declareren, want daar krijgen we juist die fietsvergoeding voor....
7,890% van wat je full-time zou verdienen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')