Op basis hiervan kun je ook een contractverhoging claimen van 8 naar 14 uur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:50 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik loop nu al bijna een jaar wekelijks 6 uur meer dan mijn contract. Stom genoeg krijg ik in mijn vakantie gewoon 8 uur uitbetaald.
Ja succes allemaal!
ja ik had alleen te weinig(4 mik te weinig)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:03 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier ook de stempassen, elk in een aparte envelop.
Ik had vandaag mijn salarisstrook al in mijn Finnbox! Dat is veel sneller dan op de website van Postnl, daar staat ie nog niet op!
Dit is ook ooit bij de politie gedaan, iedereen kreeg daar 10% minder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:03 schreef Deezertje het volgende:
Mijn TC gaf aan dat het nu landelijk mag... Maar wat zijn bij jullie de opties dan voor zaterdagbestellers? Moven? Lager salaris als pbzer accepteren? Vraag me echt of wie er zo gek is om een lager salaris te accepteren voor 't zelfde werk...
klopt, je hebt sowieso als pbz 20 dagen doorbetaald verlofquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat is raar! Ik ben regelmatig vrij geweest, ook deze maand, maar dát hebben ze tot nu toe altijd betaald. Ik krijg gewoon elke maand exact hetzelfde gestort, of ik nu meer of minder loop of vrij heb of niet. Ik zou even bellen als ik jou was.
Ik vind dat ze gewoon weer contracten met reparateurs moeten maken,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Soms heb je goeie maanden en soms slechte, dat je fiets kapot ging zit niet mee.
Ik heb 2 weken terug mijn fiets laten maken, moet die man alleen nog betalen, die vind het niet erg.
En oké ik kan het niet declareren want het is een particulier die het voor mij doet, maar scheelt de helft, kostte nu 13,50, 4 spaken vervangen en rem inorde maken
Dat zou automatisch moeten gaan, aangezien het juridisch al bindend is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Op basis hiervan kun je ook een contractverhoging claimen van 8 naar 14 uur.
Tja. 100 euro achterhouden voor het geval dat is blijkbaar te veel gevraagd? Ik ben benieuwd hoe dat soort mensen het doen als hun wasmachine kapot gaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gewoon weer contracten met reparateurs moeten maken,
collega s die het gewoon economisch zwaar hebben,kunnen dit geld niet voorschieten.
Zelf heb ik een reparatie ooit laten doen duurde 2mnd eer ik de centen had,
ja dit werkt niet,mede ook'versneld' doordat ik er achter aan zat.
Anders was er nog niets betaald
Globaal gaat er 1/3 deel af van iedere euro boven de 600.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:28 schreef V__L_N het volgende:
Weinig post, maar tje wat een hitte. Wel aardige mensen onderweg. Blikje drinken, beetje water en een ijsje gescoord onderweg. Iemand bood zelfs aan om me karretje een stukje te duwen
Ik heb ook een salarisstrookje. Nog geen 700 euro, terwijl ik 3 weken lang meer dan 22 uur per week heb gewerkt... Denk dat ik mijn pb+ maar even met een bezoekje ga vereren als ie terug is van vakantie.
Edit: ik zie nu dat er ruim 100 euro loonheffing is afgegaan. Dat lijkt me een beetje veel (e nzou het verschil moeten kunnen verklaren)
Goed idee, maar wordt je post daar niet nat van?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:33 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik had zo'n grote ,platte koel-element in mn schoudertasje gedaan,
zo had ik steeds een kouwe buik/zij , en ook steeds een lekker gekoeld bundeltje op mn pols!
En als die mogelijkheid er amper in zit....Dat zeg maar alle inkomsten bijna gaan naar alle vaste lasten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:32 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Tja. 100 euro achterhouden voor het geval dat is blijkbaar te veel gevraagd? Ik ben benieuwd hoe dat soort mensen het doen als hun wasmachine kapot gaat.
Telt dat ook als je aangegeven hebt dat je loonheffingskorting wil?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Globaal gaat er 1/3 deel af van iedere euro boven de 600.
Ja. Want als je dat niet had aangegeven zou je over iedere euro belasting moeten betalen, en niet alleen dat deel wat boven de 600e uitkomt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:46 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Telt dat ook als je aangegeven hebt dat je loonheffingskorting wil?
Nee, helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:33 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Goed idee, maar wordt je post daar niet nat van?
Okee, bedankt voor je uitlegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ja. Want als je dat niet had aangegeven zou je over iedere euro belasting moeten betalen, en niet alleen dat deel wat boven de 600e uitkomt.
7,890% van wat je full-time zou verdienen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:31 schreef Deezertje het volgende:
Hoe werkt je loonstrookje eigenlijk?
Bij uren staat: 7,890 %. Zijn dat dan 7,8 uur? Want ik heb een zaterdagbesteller contract van 3 uur per week. Dus zeg maar 12 uur per maand... Werk er al bijna 5 jaar, maar valt me nu pas op. Maar als ik het eurobedrag wat er achterstaat deel door die 7,890% kom ik uit op 14,..% dus 14 uur per maand vaste contracturen komt al dichter in de buurt
Daaronder staan de extra uren, en dat klopt wel, procenten zijn de gewerkte uren daar.
Lekker maandje. Veel salaris. Maar komt ook door de fietsvergoedingDie krijgen we toch maar 1x per 3 maanden voortaan? Hoe bouwen ze die op? Vindt 27 euro voor 3 maanden best wel karig. Mijn binnen+buitenband moest laatst vervangen worden.. dikke 50 euro aan kosten. Kan je niet declareren, want daar krijgen we juist die fietsvergoeding voor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |