abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115683551
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:38 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Inventief zijn en op een handige manier aan je stuur hangen, dat een optie?
Heb geen rugtas en nog 23 ct tot maandag ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:24:40 #102
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_115683680
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:21 schreef Selestha het volgende:

[..]

Heb geen rugtas en nog 23 ct tot maandag ;)
Posttas regelen bij je TC ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:24:57 #103
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_115683693
Wees inventief lieve collega's :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:27:09 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115683751
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Selestha het volgende:
Trouwens vandaag allerlei mensen in mijn wijk gehad die vroegen ''goh heb je het niet warm?'' en als ik dan ''ja'' zeg alleen antwoorden met ''oh vervelend voor je..''

Biedt me dan wat water aan als je dat vraagt! 8)7

:P
Had er vandaag toen ik al klaar was ook eentje bij zitten. Van haar ben ik het wel gewend, dus ik zei heel gevat dat het wel meeviel met de warmte, maar dat het morgen wel wat erger zal zijn.

Neem trouwens normaal nooit drinken mee voor onderweg, maar morgen toch maar een half litertje water in de tas stoppen. Meer niet. De rest drink ik na afloop wel bij
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115683767
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Posttas regelen bij je TC ;)
Ja dat ding heb ik wel maar dat is een onding tot en met en komt steeds vast tussen mijn stuur en mijn zadel ;)

Dat kan ik zelf ook nog wel bedenken hoor ;) Mijn stuur kan ik niet gebruiken aangezien het volhangt met mijn remkabels die beter niet klem komen te zitten :)
pi_115684260
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:27 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja dat ding heb ik wel maar dat is een onding tot en met en komt steeds vast tussen mijn stuur en mijn zadel ;)

Dat kan ik zelf ook nog wel bedenken hoor ;) Mijn stuur kan ik niet gebruiken aangezien het volhangt met mijn remkabels die beter niet klem komen te zitten :)
En onder je snelbinders een fles stoppen, met eventueel alluminiumfolie, dat deed ik van de week...
Selestha, ik heb nog wel van de "gym" rugtasjes en nog andere rugzakken, wil je er een keer eentje hebben?
pi_115684473
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:42 schreef gridjuh het volgende:

[..]

En onder je snelbinders een fles stoppen, met eventueel alluminiumfolie, dat deed ik van de week...
Selestha, ik heb nog wel van de "gym" rugtasjes en nog andere rugzakken, wil je er een keer eentje hebben?
Oh nee hoor normaal heb ik genoeg geld om er zelf een te kopen, is inderdaad een goed idee. Maar kan dit weekend even niet, dat bedoelde ik ;)

En jouw tip is een heel goed idee :D
pi_115685507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef Selestha het volgende:

[..]

Oh nee hoor normaal heb ik genoeg geld om er zelf een te kopen, is inderdaad een goed idee. Maar kan dit weekend even niet, dat bedoelde ik ;)

En jouw tip is een heel goed idee :D
Als je het water vanavond in de koelkast zet, en morgen vlak voor je weggaat er alluminium om doet blijft tie lang koel :-) (heb ook alleens bij de voedselbank gezeten, dan wordt je creatief)
pi_115685623
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:19 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Als je het water vanavond in de koelkast zet, en morgen vlak voor je weggaat er alluminium om doet blijft tie lang koel :-) (heb ook alleens bij de voedselbank gezeten, dan wordt je creatief)
Ja ik zit nu boven voedselbank niveau (50 euro per maand meer voor eten) maar vroeger zat ik er onder alleen dat wist ik niet. Heb jaren geleefd van 20-30 euro per week. Daar wordt je inderdaad creatief van, maar ik ben blij dat ik nu wat minder creatief hoef te zijn ;)
pi_115685836
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:23 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja ik zit nu boven voedselbank niveau (50 euro per maand meer voor eten) maar vroeger zat ik er onder alleen dat wist ik niet. Heb jaren geleefd van 20-30 euro per week. Daar wordt je inderdaad creatief van, maar ik ben blij dat ik nu wat minder creatief hoef te zijn ;)
Soms heb je goeie maanden en soms slechte, dat je fiets kapot ging zit niet mee.
Ik heb 2 weken terug mijn fiets laten maken, moet die man alleen nog betalen, die vind het niet erg.
En oké ik kan het niet declareren want het is een particulier die het voor mij doet, maar scheelt de helft, kostte nu 13,50, 4 spaken vervangen en rem inorde maken :)
pi_115694742
Kan iemand mij vertellen waar je dat kan vinden dat pbz's op zaterdag 2 euro meer gaan verdienen als ze jonger dan 23 zijn? Ik wil heel graag weten of dat ook voor thk's geldt.
pi_115695699
Zag het loonstrookje ook op de site al online staan :)
pi_115696472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef gridjuh het volgende:
Hier nog niet. Mijn verlofoverzicht doet het na maanden ook nog steeds niet.
Wel zag ik dat mijn vaste contract als zaterdagbesteller in het systeem ingevoerd is :)

Dus nogmaals herinnering: iedereen die zaterdagbesteller is en 3 of 4 jaarcontracten heeft gehad, TC's mogen weer op landelijk niveau vaste contracten uitdelen. Was gebleken dat na de zet 'postbezorger worden of verdwijnen' alle vaste zaterdagbestellers weggingen en ze op een hoop vestigingen de wijken niet meer gevuld kregen... :P

Wat je in de toekomst aan een vast contract hebt met de reorganisatie in zicht weet ik niet, maar het is altijd beter dan een 'tijdelijk/jaarcontract' ;)
pi_115696579
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hier nog niet. Mijn verlofoverzicht doet het na maanden ook nog steeds niet.
Wel zag ik dat mijn vaste contract als zaterdagbesteller in het systeem ingevoerd is :)

Dus nogmaals herinnering: iedereen die zaterdagbesteller is en 3 of 4 jaarcontracten heeft gehad, TC's mogen weer op landelijk niveau vaste contracten uitdelen. Was gebleken dat na de zet 'postbezorger worden of verdwijnen' alle vaste zaterdagbestellers weggingen en ze op een hoop vestigingen de wijken niet meer gevuld kregen... :P

Wat je in de toekomst aan een vast contract hebt met de reorganisatie in zicht weet ik niet, maar het is altijd beter dan een 'tijdelijk/jaarcontract' ;)
Dat is niet zo, dat verschilt nog steeds per locatie. Hier mag het nog steeds absoluut niet.
pi_115696677
Mijn TC gaf aan dat het nu landelijk mag... Maar wat zijn bij jullie de opties dan voor zaterdagbestellers? Moven? Lager salaris als pbzer accepteren? Vraag me echt of wie er zo gek is om een lager salaris te accepteren voor 't zelfde werk...
pi_115696782
Gewoon weggaan ja, of postbezorger worden, of er 3 maanden en 1 dag uitgaan en daarna terugkomen als tijdelijke hulpkracht. Want bij ons mogen ze nu zelfs geen contracten voor bepaalde tijd meer geven aan zaterdagwerkers en er mogen ook geen zaterdagwerkers meer worden aangenomen.
pi_115697238
Ben ik blij dat ik na 2 bepaalde tijd contracten al een onbepaalde tijd contract kreeg. :)
lama
pi_115698519
Ik ben blij dat ik een mand voorop heb, zeg. Daar gooi ik elke morgen flesjes water in. Met dagen als dit toch wel 6 - 8 halve literflesjes :P
Maar ik drink sowieso altijd veel, omdat ik heel snel last van de warmte heb en hoofdpijn krijg.
pi_115698639
http://www.telegraaf.nl/d(...)_postzegelapp__.html

quote:
PostNL overweegt postzegelapp in 2013

DEN HAAG - Binnenkort hoeven mensen wellicht niet meer per se naar de sigarenboer om postzegels te kopen. PostNL bevestigde vrijdag berichtgeving in NRC Handelsblad dat het bedrijf overweegt om begin 2013 een nieuwe app te lanceren voor de smartphone.

„Hiermee kunnen mensen een speciale zegelcode ontvangen. Door deze simpelweg op een brief te schrijven kan de post dan worden gefrankeerd”, zei een woordvoerder van PostNL.
Onderzoek van het postbedrijf wijst uit dat vooral hoogopgeleide mensen tussen de 25 en 39 jaar behoefte hebben aan de toepassing. „Zij komen soms heel plots op het idee om bijvoorbeeld een babykaartje te versturen, en dan hebben ze niet altijd postzegels op voorraad.”
Volgens de woordvoerder betekent de app niet het einde van de postzegel. „Met dit soort extra mogelijkheden proberen we juist het versturen van traditionele post op peil te houden.”
pi_115699058
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:08 schreef sushine het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar je dat kan vinden dat pbz's op zaterdag 2 euro meer gaan verdienen als ze jonger dan 23 zijn? Ik wil heel graag weten of dat ook voor thk's geldt.
Ik zag toevallig flyers liggen op het depot dat ze zaterdagbezorgers zochten (dus geen zaterdagbestellers, maar echt postBEZORGERS). Daar stond ook een tabel met uurlonen bij en die was aanmerkelijk hoger dan de getallen hier in de OP. Vergelijkbaar met het uurloon van een zaterdagbesteller. Met dit verschil dat het uurloon voor een postbezorger niet hoger wordt dan ongeveer EUR 9,15 per uur. Ik kan wel even kijken of ik zo'n flyer kan bemachtigen en dan hier posten.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_115701303
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:35 schreef gridjuh het volgende:
Ja hier ook. Beetje een teleurstelling... Ik heb twee weken vakantie gehad en val meteen 150 euro terug in mijn salaris. Leuk dat PostNL lak heeft aan verworven rechten....
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_115707304
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ja hier ook. Beetje een teleurstelling... Ik heb twee weken vakantie gehad en val meteen 150 euro terug in mijn salaris. Leuk dat PostNL lak heeft aan verworven rechten....
Dat is raar! Ik ben regelmatig vrij geweest, ook deze maand, maar dát hebben ze tot nu toe altijd betaald. Ik krijg gewoon elke maand exact hetzelfde gestort, of ik nu meer of minder loop of vrij heb of niet. Ik zou even bellen als ik jou was.
pi_115708198
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 07:17 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat is raar! Ik ben regelmatig vrij geweest, ook deze maand, maar dát hebben ze tot nu toe altijd betaald. Ik krijg gewoon elke maand exact hetzelfde gestort, of ik nu meer of minder loop of vrij heb of niet. Ik zou even bellen als ik jou was.
Hoeveel uur meer dan je contract werk jij?
pi_115708308
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:40 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Hoeveel uur meer dan je contract werk jij?
Wisselt, maar gemiddeld zo'n 1,5 uur meer.

Sterkte met het weer vandaag allemaal! Ik ga op pad, dan ben ik hopelijk voor de ergste hitte thuis ;)
pi_115708321
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:49 schreef Selestha het volgende:

[..]

Wisselt, maar gemiddeld zo'n 1,5 uur meer.

Sterkte met het weer vandaag allemaal! Ik ga op pad, dan ben ik hopelijk voor de ergste hitte thuis ;)
Ik loop nu al bijna een jaar wekelijks 6 uur meer dan mijn contract. Stom genoeg krijg ik in mijn vakantie gewoon 8 uur uitbetaald.

Ja succes allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')