Iedereen had in mijn wijk het golfbladquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef Herfstblad het volgende:
Hier viel het ook mee. 3.5 zak, maar veel Golfbladen voor 1 straat. Dezelfde straat als waar ook iedereen dt hockeyblad heeft.
vandaag in mijn rit weer veel mensen "blij" gemaakt met brieven van het CJIBquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:11 schreef Selestha het volgende:
[..]
Iedereen had in mijn wijk het golfblad
Ja dat past goed bij je :-)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken op stemwijzer, die raad mij SGP aan
Wees blijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:38 schreef lbeew het volgende:
Ik merk vrij weinig van de verkiezingen die er al volgende maand aankomen in Nederland. In de VS zijn ze al maanden bezig met verkiezingcampagnes voor de presidentsverkiezingen in november...
mja, dat ben ik niet, want het lijkt Rutte en Roemer in de kaart te spelen, terwijl ik niet op hen zal gaan stemmenquote:
Op die fiets, maar ik doelde dus op Amerikaanse toestanden. Dat willen we in NL denk ik echt niet hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat ben ik niet, want het lijkt Rutte en Roemer in de kaart te spelen, terwijl ik niet op hen zal gaan stemmen
Dat heb ik ook wel. Vandaag nog met post voor een collega in mijn wijk die verhuisd is en ik weet niet waarheen. Heb hem ook al een tijd niet gezien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:49 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb een wijk waarin meerdere bewoners uit huis zijn gezet in korte tijd. Nou zit er nog steeds post tussen voor die mensen, ook al zijn ze inmiddels al een paar maanden weg. Ik heb al een aantal keer een bewoner voor mijn neus gehad die de post teruggaf. Dat vind ik niet zo'n punt, maar je voelt je bijna opgelaten om het feit dat je post bezorgd die niet voor de huidige bewoners bestemd is. Ik heb al een aantal keer geopperd dat men een briefje moet ophangen, omdat ik (en anderen) niet elke naam kan onthouden die vertrokken is.
Heeft iemand een goede oplossing om verkeerd bezorgen te voorkomen?
neuh, daar hebben ze vooral negatieve campagnes waarop ze erg op de persoon spelen. Gelukkig hebben we die hier nauwelijksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op die fiets, maar ik doelde dus op Amerikaanse toestanden. Dat willen we in NL denk ik echt niet hebben.
het hangt er vanaf hoe vaak je een wijk doet. is dat vaak dan leer je vanzelf een beetje wie waar woont.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:49 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb een wijk waarin meerdere bewoners uit huis zijn gezet in korte tijd. Nou zit er nog steeds post tussen voor die mensen, ook al zijn ze inmiddels al een paar maanden weg. Ik heb al een aantal keer een bewoner voor mijn neus gehad die de post teruggaf. Dat vind ik niet zo'n punt, maar je voelt je bijna opgelaten om het feit dat je post bezorgd die niet voor de huidige bewoners bestemd is. Ik heb al een aantal keer geopperd dat men een briefje moet ophangen, omdat ik (en anderen) niet elke naam kan onthouden die vertrokken is.
Heeft iemand een goede oplossing om verkeerd bezorgen te voorkomen?
Dat komt omdat die mensen zich dan nog steeds niet hebben uitgeschreven en de gemeente het nog niet heeft bijgewerkt, Als dat dan is gebeurd is de melding bij de gemeente vertrokken onbekend waarheen. Als dan het deurwaarderskantoor of interim jusitia een gba dan opvraagd, krijgen ze dus ooit(als de gemeente dan bij is) de juiste melding en zullen ze er waarschijnlijk geen post meer naar toe sturen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het hangt er vanaf hoe vaak je een wijk doet. is dat vaak dan leer je vanzelf een beetje wie waar woont.
Ik heb ook een paar wijken die ik wel eens loop waar uitzettingen zijn geweest. Ondanks dat ik het vaak terugstuur blijft de post maar komen. Met name Interim Justitia is een hardnekkige klant. Kan ondertussen de code al bijna opdreunen 2508 AB 84096
Een belletje naar de woningbouwcorporatie kan er zeker niet afquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:01 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Dat komt omdat die mensen zich dan nog steeds niet hebben uitgeschreven en de gemeente het nog niet heeft bijgewerkt, Als dat dan is gebeurd is de melding bij de gemeente vertrokken onbekend waarheen. Als dan het deurwaarderskantoor of interim jusitia een gba dan opvraagd, krijgen ze dus ooit(als de gemeente dan bij is) de juiste melding en zullen ze er waarschijnlijk geen post meer naar toe sturen.
Mij is geleerd dat je alle enveloppen door moet sturen behalve brieven van de curator.quote:Met schuldsanering ook, die post word doorgezonden naar curator...heb vorige x gesorteerd, dan moet je alle "rekeningen" eruit halen...bij sommige kun je niet zien dat het een rekening is...had er vorige x eentje logo van prc, nou heb ik daar stage gelopen, maar anders zouden we het neit weten
Overlijdenskaarten en vakantiekaarten mogen toch wel....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een belletje naar de woningbouwcorporatie kan er zeker niet af
[..]
Mij is geleerd dat je alle enveloppen door moet sturen behalve brieven van de curator.
die wel, maar de rest moet gewoon doorgestuurd wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:34 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Overlijdenskaarten en vakantiekaarten mogen toch wel....
Valt dus nog veel te winnen ...quote:Wat dat betreft, degene die heeft ontruimd, die heeft het in het systeem staan....andere deurwaarders en dergelijke hebben dat niet, die hebben alleen het woonadres, dus niet of van wie ze het huis huren...Dus daar gaat echt een tijdje overheen....Ik kan het weten, heb op een deurwaarderskantoor gewerkt, hoe omslachtig sommige dingen lijken, kan het vaak niet anders
Fout, fout fout! Naast post van de curator zelf mogen ook bezorgd worden: drukwerken, monsters, periodieken en dagbladen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een belletje naar de woningbouwcorporatie kan er zeker niet af
[..]
Mij is geleerd dat je alle enveloppen door moet sturen behalve brieven van de curator.
Nou idd, ik werk nu een half jaar als voorbereider en heb dit nog nooit gehoord!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Post van de belastingdienst voor een gefailleerde moet retour afzender worden gestuurd met de mededeling failliet met de sticker met het adres van de curator op de achterkant van de envelop.
Is dat weer veranderd dan? Want 2 jaar terug of zo kregen we juist een brief dat alles vanaf toen moest worden doorgestuurd naar de curator, zelfs drukwerken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Fout, fout fout! Naast post van de curator zelf mogen ook bezorgd worden: drukwerken, monsters, periodieken en dagbladen.
Post van de belastingdienst voor een gefailleerde moet retour afzender worden gestuurd met de mededeling failliet met de sticker met het adres van de curator op de achterkant van de envelop.
Het niveau van de opleidingen is ook niet meer wat het geweest is....
dat dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Is dat weer veranderd dan? Want 2 jaar terug of zo kregen we juist een brief dat alles vanaf toen moest worden doorgestuurd naar de curator, zelfs drukwerken.
Waarschijnlijk omdat het voor veel mensen te moeilijk was het onderscheid te maken... Zelf heb ik geleerd financiële/officiële dingen stuur je door, bij twijfel altijd doorsturen. Bijvoorbeeld een envelop zonder opdruk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Is dat weer veranderd dan? Want 2 jaar terug of zo kregen we juist een brief dat alles vanaf toen moest worden doorgestuurd naar de curator, zelfs drukwerken.
De gemiddelde postbezorger kan het onderscheid amper maken tussen officieel of twijfelgeval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef lbeew het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het voor veel mensen te moeilijk was het onderscheid te maken... Zelf heb ik geleerd financiële/officiële dingen stuur je door, bij twijfel altijd doorsturen. Bijvoorbeeld een envelop zonder opdruk.
Idd, ik neem een handdoek mee om m'n kop mee af te vegen, 2 bevroren koelelementen om zo nu en dan m'n hoofd en nek mee te koelen en een thermoskan met koude cactus-lemon juice mee. Plus literfles waterquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:50 schreef Selestha het volgende:
Warmste tropische weekend sinds 1994
Dat wordt leuk morgen
ff aangepastquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:03 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier ook de stempassen, elk in een aparte envelop.
Ik had vandaag mijn salarisstrook al in mijn Finnbox! Dat is veel sneller dan op de website van Postnl, daar staat ie nog niet op!
Alle pbz'ers en Chauffeurs sterkte de komende warme dagen!
Tja, dat weet ik ook niet, maar er stond zelfs expliciet bij vermeld dat het ook voor reclamedrukwerk gold.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:22 schreef Susi het volgende:
Lijkt mij stug, wat moet de curator nou met de Libelle ? Alleen als er een brief van de Libelle komt van de administratie, dan weer wel.
Ja dat kan jij wel in je auto..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, ik neem een handdoek mee om m'n kop mee af te vegen, 2 bevroren koelelementen om zo nu en dan m'n hoofd en nek mee te koelen en een thermoskan met koude cactus-lemon juice mee. Plus literfles water
Ik kreeg vandaag een kopje hete koffie aangeboden, heb daar toch vriendelijk voor bedanktquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Selestha het volgende:
Trouwens vandaag allerlei mensen in mijn wijk gehad die vroegen ''goh heb je het niet warm?'' en als ik dan ''ja'' zeg alleen antwoorden met ''oh vervelend voor je..''
Biedt me dan wat water aan als je dat vraagt!![]()
Nou ja, zoveel plek neemt dat niet in beslag hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Selestha het volgende:
Trouwens vandaag allerlei mensen in mijn wijk gehad die vroegen ''goh heb je het niet warm?'' en als ik dan ''ja'' zeg alleen antwoorden met ''oh vervelend voor je..''
Biedt me dan wat water aan als je dat vraagt!![]()
Ik moet er echter niet aan denken om met dit weer ook nog iets op mijn rug te hebben, en verder heb ik echt geen ruimte om zo'n tas nog ergens kwijt te kunnen zonder dat ik er last van heb.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja, zoveel plek neemt dat niet in beslag hoor
Je kan het gewoon in een kleine rugzak kwijt, ook postbezorgers. Weegt niks. En gevroren koel-elementen zijn fijn om mee te hebben.
Inventief zijn en op een handige manier aan je stuur hangen, dat een optie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik moet er echter niet aan denken om met dit weer ook nog iets op mijn rug te hebben, en verder heb ik echt geen ruimte om zo'n tas nog ergens kwijt te kunnen zonder dat ik er last van heb.
Oh sorry, 't beste peerd van de stal vergeten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff aangepast
Dank je
Ga je niet naar het strand met dit mooie weer?
Zonder "ons" mogen de postbezorgers meer fietsenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Oh sorry, 't beste peerd van de stal vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |