abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115648040
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef Herfstblad het volgende:
Hier viel het ook mee. 3.5 zak, maar veel Golfbladen voor 1 straat. Dezelfde straat als waar ook iedereen dt hockeyblad heeft. :P
Iedereen had in mijn wijk het golfblad :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:12:59 #52
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_115648090
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:11 schreef Selestha het volgende:

[..]

Iedereen had in mijn wijk het golfblad :P
vandaag in mijn rit weer veel mensen "blij" gemaakt met brieven van het CJIB :')
En met het blad van de kamer van Koophandel
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_115648511
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik zat al te kijken op stemwijzer, die raad mij SGP aan _O-
Ja dat past goed bij je :-)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:27:34 #54
110987 ErwinRommel
pi_115648536
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ja dat past goed bij je :-)
Dank je -O-
pi_115648900
Ik merk vrij weinig van de verkiezingen die er al volgende maand aankomen in Nederland. In de VS zijn ze al maanden bezig met verkiezingcampagnes voor de presidentsverkiezingen in november...
lama
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:40:01 #56
110987 ErwinRommel
pi_115648944
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:38 schreef lbeew het volgende:
Ik merk vrij weinig van de verkiezingen die er al volgende maand aankomen in Nederland. In de VS zijn ze al maanden bezig met verkiezingcampagnes voor de presidentsverkiezingen in november...
Wees blij :D
pi_115648998
Het voelt aan alsof die verkiezingen niks voorstellen...
lama
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 augustus 2012 @ 17:42:02 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115649017
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wees blij :D
mja, dat ben ik niet, want het lijkt Rutte en Roemer in de kaart te spelen, terwijl ik niet op hen zal gaan stemmen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:44:39 #59
110987 ErwinRommel
pi_115649108
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, dat ben ik niet, want het lijkt Rutte en Roemer in de kaart te spelen, terwijl ik niet op hen zal gaan stemmen :P
Op die fiets, maar ik doelde dus op Amerikaanse toestanden. Dat willen we in NL denk ik echt niet hebben.
pi_115649182
quote:
12s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dank je -O-
lol
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:48:40 #61
110987 ErwinRommel
pi_115649243
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:46 schreef gridjuh het volgende:

[..]

lol
;)
pi_115649256
Ik heb een wijk waarin meerdere bewoners uit huis zijn gezet in korte tijd. Nou zit er nog steeds post tussen voor die mensen, ook al zijn ze inmiddels al een paar maanden weg. Ik heb al een aantal keer een bewoner voor mijn neus gehad die de post teruggaf. Dat vind ik niet zo'n punt, maar je voelt je bijna opgelaten om het feit dat je post bezorgd die niet voor de huidige bewoners bestemd is. Ik heb al een aantal keer geopperd dat men een briefje moet ophangen, omdat ik (en anderen) niet elke naam kan onthouden die vertrokken is.

Heeft iemand een goede oplossing om verkeerd bezorgen te voorkomen?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_115649261
Ik merk ook weinig van die verkiezingen, maar ik weet ongeveer wel op wie ik ga stemmen. :) En op wie niet.

En iedereen in je wijk een golfblad: Pff!
pi_115649297
Ik twijfelde nog over de partij waar ik op wilde stemmen... Na veel omzwervingen toch maar bij mijn oude partij gebleven: Groenlinks.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_115649350
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:49 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb een wijk waarin meerdere bewoners uit huis zijn gezet in korte tijd. Nou zit er nog steeds post tussen voor die mensen, ook al zijn ze inmiddels al een paar maanden weg. Ik heb al een aantal keer een bewoner voor mijn neus gehad die de post teruggaf. Dat vind ik niet zo'n punt, maar je voelt je bijna opgelaten om het feit dat je post bezorgd die niet voor de huidige bewoners bestemd is. Ik heb al een aantal keer geopperd dat men een briefje moet ophangen, omdat ik (en anderen) niet elke naam kan onthouden die vertrokken is.

Dat heb ik ook wel. Vandaag nog met post voor een collega in mijn wijk die verhuisd is en ik weet niet waarheen. Heb hem ook al een tijd niet gezien.
Ik heb een aantal huizen met naambordjes, dat wel.

En ik denk dat het PvdA wordt hier. Of heel misschien D66 of SP. :)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 augustus 2012 @ 17:53:10 #66
Maffe Fries
pi_115649369
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Op die fiets, maar ik doelde dus op Amerikaanse toestanden. Dat willen we in NL denk ik echt niet hebben.
neuh, daar hebben ze vooral negatieve campagnes waarop ze erg op de persoon spelen. Gelukkig hebben we die hier nauwelijks
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 augustus 2012 @ 17:56:44 #67
Maffe Fries
pi_115649473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:49 schreef Hoplahopla het volgende:

het hangt er vanaf hoe vaak je een wijk doet. is dat vaak dan leer je vanzelf een beetje wie waar woont.

Ik heb ook een paar wijken die ik wel eens loop waar uitzettingen zijn geweest. Ondanks dat ik het vaak terugstuur blijft de post maar komen. Met name Interim Justitia is een hardnekkige klant. Kan ondertussen de code al bijna opdreunen 2508 AB 84096 :')
pi_115649514
Heb vandaag toch maar weer een keer geklaagd bij TC....
Iemand snapte de doorzendservice niet, kan gebeuren.....
De ene is naar een paar straten verderop verhuisd...Maar degene die vroeger op adres woonde, hier ff B genoemd heeft doorzendservice, maar de post was allemaal van familie A gestickerd met de naam en ander adres van B :|
pi_115649633
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het hangt er vanaf hoe vaak je een wijk doet. is dat vaak dan leer je vanzelf een beetje wie waar woont.

Ik heb ook een paar wijken die ik wel eens loop waar uitzettingen zijn geweest. Ondanks dat ik het vaak terugstuur blijft de post maar komen. Met name Interim Justitia is een hardnekkige klant. Kan ondertussen de code al bijna opdreunen 2508 AB 84096 :')
Dat komt omdat die mensen zich dan nog steeds niet hebben uitgeschreven en de gemeente het nog niet heeft bijgewerkt, Als dat dan is gebeurd is de melding bij de gemeente vertrokken onbekend waarheen. Als dan het deurwaarderskantoor of interim jusitia een gba dan opvraagd, krijgen ze dus ooit(als de gemeente dan bij is) de juiste melding en zullen ze er waarschijnlijk geen post meer naar toe sturen.

Met schuldsanering ook, die post word doorgezonden naar curator...heb vorige x gesorteerd, dan moet je alle "rekeningen" eruit halen...bij sommige kun je niet zien dat het een rekening is...had er vorige x eentje logo van prc, nou heb ik daar stage gelopen, maar anders zouden we het neit weten
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 augustus 2012 @ 19:25:43 #70
Maffe Fries
pi_115652500
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:01 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Dat komt omdat die mensen zich dan nog steeds niet hebben uitgeschreven en de gemeente het nog niet heeft bijgewerkt, Als dat dan is gebeurd is de melding bij de gemeente vertrokken onbekend waarheen. Als dan het deurwaarderskantoor of interim jusitia een gba dan opvraagd, krijgen ze dus ooit(als de gemeente dan bij is) de juiste melding en zullen ze er waarschijnlijk geen post meer naar toe sturen.
Een belletje naar de woningbouwcorporatie kan er zeker niet af :')
quote:
Met schuldsanering ook, die post word doorgezonden naar curator...heb vorige x gesorteerd, dan moet je alle "rekeningen" eruit halen...bij sommige kun je niet zien dat het een rekening is...had er vorige x eentje logo van prc, nou heb ik daar stage gelopen, maar anders zouden we het neit weten
Mij is geleerd dat je alle enveloppen door moet sturen behalve brieven van de curator.
pi_115652810
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

[..]

Mij is geleerd dat je alle enveloppen door moet sturen behalve brieven van de curator.
Overlijdenskaarten en vakantiekaarten mogen toch wel....
Wat dat betreft, degene die heeft ontruimd, die heeft het in het systeem staan....andere deurwaarders en dergelijke hebben dat niet, die hebben alleen het woonadres, dus niet of van wie ze het huis huren...Dus daar gaat echt een tijdje overheen....Ik kan het weten, heb op een deurwaarderskantoor gewerkt, hoe omslachtig sommige dingen lijken, kan het vaak niet anders
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 augustus 2012 @ 19:41:17 #72
Maffe Fries
pi_115653076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:34 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Overlijdenskaarten en vakantiekaarten mogen toch wel....
die wel, maar de rest moet gewoon doorgestuurd worden
quote:
Wat dat betreft, degene die heeft ontruimd, die heeft het in het systeem staan....andere deurwaarders en dergelijke hebben dat niet, die hebben alleen het woonadres, dus niet of van wie ze het huis huren...Dus daar gaat echt een tijdje overheen....Ik kan het weten, heb op een deurwaarderskantoor gewerkt, hoe omslachtig sommige dingen lijken, kan het vaak niet anders
Valt dus nog veel te winnen ...

Imo is het ook veel onwil om het aan te pakken
pi_115660608
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

[..]

Fout, fout fout! Naast post van de curator zelf mogen ook bezorgd worden: drukwerken, monsters, periodieken en dagbladen.

Post van de belastingdienst voor een gefailleerde moet retour afzender worden gestuurd met de mededeling failliet met de sticker met het adres van de curator op de achterkant van de envelop.

Het niveau van de opleidingen is ook niet meer wat het geweest is....
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_115661909
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Post van de belastingdienst voor een gefailleerde moet retour afzender worden gestuurd met de mededeling failliet met de sticker met het adres van de curator op de achterkant van de envelop.
Nou idd, ik werk nu een half jaar als voorbereider en heb dit nog nooit gehoord!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_115670278
Hier gister een smsje gehad dat wij volgende week woensdag de stempassen gaan bezorgen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')