Met een dergelijke analyse zou ik pas beginnen als er al meerdere dates zijn geweest enzo..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou eerst uitzoeken wat voor dipje het is. Als het regelmatig voor komt of er voor onder behandeling is, zou ik haar laten voor wat het is.
Zit je helemaal niet op te wachten. Ik teminste niet!
maar je was te tttrrrraaaaaggggggggquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
Tnx Spirit.. ik wou het bijna zelf doen
He alles goed?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een dergelijke analyse zou ik pas beginnen als er al meerdere dates zijn geweest enzo..
Ik was geduldigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar je was te tttrrrraaaaagggggggg
Ik had ws puur uit verrassing eerst nog ja gezegd ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
He alles goed?
-nee weekdipje
-met jou?
Ja prima!
Wat voor dipje dan? Depressie? Asperger? Vroeger aangerand door de pastoor?
-he wtf?!
Vanavond drankje doen op het terras?
Uiteraard ga ik er niet vanuit dat ik dan over drie weken een relatie zou hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Valt best mee...heeft ook met je eisen verwachtingen te maken. Laat los dat direct leuk contact gelijk staat aan een relatie, dat je binnen enkele samen if weken de ware vindt, dat iedereen die je leuk vindt jou ook net zo leuk vindt ..ga gewoon voor een leuke tijd. De rest komt hopelijk vanzelf.
Ik heb alleen maar leuke dates gehad. Dat 'de ware' er niet tussen zat is dan jammer, maar staat los van de sites. Die doen ip wat ze moeten doen...mensen met elkaar in contact brengen. De rest ligt bij jezelf.
Dat komt omdat ik het hier wel heel goed aanpak en dyna natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had ws puur uit verrassing eerst nog ja gezegd ook
Ik zou door vragen wat voor een dipje. Kom je er van zelf zo achter. Geloof me je wilt geen date met een labiel persoon! Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een dergelijke analyse zou ik pas beginnen als er al meerdere dates zijn geweest enzo..
Sorry zit mobiel en had niet in de gaten dat ik de laatste wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
als ze net zo slecht neukt als ze schrijft....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:09 schreef Dionysiou het volgende:
Joehoe, date te pakken.
Dion — 17:02
Haha, zal ik je dan maar eens laten zien hoe het wél moet op een date?
Dame in kwestie — 17:03
kunnen we doen
Dion — 17:05
niks moet, alles mag
Dame in kwestie — 17:06
hm waasrom niet toch haha toch gezellig
Alsof dat alles zegt.. Betrap me er zelf ook vaak op als ik op mijn smartphone aan het chatten ben.. Zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als ze net zo slecht neukt als ze schrijft....
En met net zoveel enthousiasme.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als ze net zo slecht neukt als ze schrijft....
He joh nee al die moeite bespaar ik je graagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
Ja echt he. He Deerne, heb zin om je dalijk es vol droog in de kont te neuken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En met net zoveel enthousiasme.
Dat doet niemand, alleen als je een statement maakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn vriend gebruikt nooit een punt als zijn zinnen zijn afgelopen bij whatsapp
Hij bedoelde vast toen zij zei: kunnen we doen....ja het hoeft niet! Het mag, maar is geen verplichting.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:16 schreef Mystikvm het volgende:
Lees nu pas dat 'niks moet, alles mag'
Is dat een slogan voor een vieze parenclub voor verlepte veertigers met gele tanden van het shag roken of heb je dat echt zelf je toetsenbord uit geperst?
FOK! zit er vol mee...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja echt he. He Deerne, heb zin om je dalijk es vol droog in de kont te neuken.
"ja kan, kijk zelf maar ff"
edit: Silenus is net zo ziek als ik daarboven zie ik
als ze dat zegt denk ik ook gelijk > NEXT!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat doet niemand, alleen als je een statement maakt.
(Zo. Nu eerst een Bavaria.)
Ja maar zelfs zonder anale/parenclub-achtige context is het zo twijfelachtig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:19 schreef chrisr het volgende:
[..]
Hij bedoelde vast toen zij zei: kunnen we doen....ja het hoeft niet! Het mag, maar is geen verplichting.
Niet dat tijdens de date alles mag en niets moet
Ik was sarcastischquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel gelijk. Eerst iemand op date vragen, en dan direct melden dat het geen enkel probleem is als ze niet wil. Zo van, "dan kom ik niet raar over dat ik het heb gevraagd, lekker vrijblijvend ben ik".quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar zelfs zonder anale/parenclub-achtige context is het zo twijfelachtig.
Van dat slappe geen-knopen-doorhakken. Om je dood te ergeren. Vond het vroeger al irritant dat als je een brief op de post moest doen er soms zo'n voorgedrukte envelop bij zat met 'Postzegel hoeft niet! Mag wel. Graag!'
Ja, wat is het gvd nou?OF 'postzegel plakken!!!' of 'geen postzegel nodig'. Maar niet dat halfslappe 'jaaa je kunt het doen, maar we vinden het op zich best leuk als je het toch doettt, maar het hoeftt niettt, niets moet, alles mag!'
Tot zover mijn frustratie over dit zeer precaire onderwerp in de wereldgeschiedenis.
Oh ik wel, wat nu danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha! Ja, het is net zo'n slogan ook voor een nudistencamping ( hoewel je daar je kleren wel uit MOET doen, geloof ik. Maar je snapt me wel ). Beetje hippie- achtig!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:11 schreef Silenus het volgende:
"niks moet, alles mag" klinkt altijd als zo'n ouwe viespeuk die met een jong meisje af wil spreken.
"Nee, wil je niet dat ik aan je borsten zit? Hoeft niet hoor, geen probleem. Wil je nog een lolly? Hmm..lekker he. Lik maar lekker op."
Jij komt NOG gefrustreerder over dan ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel gelijk. Eerst iemand op date vragen, en dan direct melden dat het geen enkel probleem is als ze niet wil. Zo van, "dan kom ik niet raar over dat ik het heb gevraagd, lekker vrijblijvend ben ik".
Ja, dat is dus verdomme wel een probleem. Je vraagt haar toch niet voor niks op date?
Hooguit een beetje zuurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij komt NOG gefrustreerder over dan ik
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
He alles goed?
-nee weekdipje
-met jou?
Ja prima!
Wat voor dipje dan? Depressie? Asperger? Vroeger aangerand door de pastoor?
-he wtf?!
Vanavond drankje doen op het terras?
In beide gevallen is het resultaat dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
Oke ik doe het nog 1x keer voor maar ik ben misschien intussen een beetje vastgeroest hoor:
Scenario 1: deze vrouw is NIET geinteresseerd:
Man: Hoi wil je daten?
Vrouw: ....
Man: HALLOOO??!?!?!?!?!!
Vrouw: ...
Scenario 2: deze vrouw is WEL geinteresseerd:
Man: Hoi wil je daten?
Vrouw: HIHIHIHIH, nou kweeniehoor....
Man: ja is dat nou een ja of nee?
Vrouw: ...
Maar je weet nu wel waar je nog energie in moet stoppen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
In beide gevallen is het resultaat dus
mevrouw nr 3?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar je weet nu wel waar je nog energie in moet stoppen.
Ging niet over mij toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij 5 waren we ondertussen toch al?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zou door vragen wat voor een dipje. Kom je er van zelf zo achter. Geloof me je wilt geen date met een labiel persoon! Zonde van je tijd.
OK check, eerst verplicht 5m en 30s small talk toepassen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:11 schreef Dizorn het volgende:
Ik zit ook weer eens een halve dag niet achter de laptop, jullie zitten meteen een heel topic verder
Verder is hard-to-get "spelen" het ergste wat een dame kan doen![]()
Oh en voornamelijk gericht op Dyna dan maar: Snap dat je duidelijkheid wilt hebben, maar zoals genoemd wordt (bijna) niemand er vrolijk van als je blijft doorvragen. Net zoals volgens mij geen enkele vrouw het fijn vindt om smalltalk over te slaanJe hoeft ook geen uren over koetjes en kalfjes te hebben he, maar gewoon een beetje lullen en proberen te sturen richting een gesprekje over: Het mooie weer, bier, terrasjes, vrije tijd, relaxen.. noem maar op. Je kan bijna alles als bruggetje gebruiken om naar een date over te gaan hoor. Maar daar moet je dan maar heel even mee bezig zijn.. vinden ze nou eenmaal leuk, die dames.
Hihi iemand voelt zich aangesproken
Volgens mij is het wel zo dat wat een man als 'hard-to-get spelen' ziet, niet altijd door de vrouw zo bedoeld is. Weer die eeuwige miscommunicatie tussen mannen en vrouwen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:11 schreef Dizorn het volgende:
Not at all. Maar als je insteek is dat je "een vriendin" wilt gaat het fout. Je moet leuke dames ontmoeten en als je er dan eentje hebt waarvan je denkt "hmm die zou ik wel als vriendin willen hebben" moet je er werk van proberen te maken. Hoe cliché en vaak gezegd dan ook, het blijft waar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
OK check, eerst verplicht 5m en 30s small talk toepassen.
Ander vraagje, ervaren jullie het krijgen van een relatie eigenlijk als makkelijk?
Hard-to-get spelen is hard-to-get spelen. Je ziet het regelmatig voorbij komen, zelfs als advies (quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel zo dat wat een man als 'hard-to-get spelen' ziet, niet altijd door de vrouw zo bedoeld is. Weer die eeuwige miscommunicatie tussen mannen en vrouwen.
Was het maar zo simpel als alleen een relatie krijgen. Ik heb dan liever ook een goede relatie, met een man die ik echt leuk vind en hij mij. Waar je dingen kan delen en er voor elkaar kan zijn etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
OK check, eerst verplicht 5m en 30s small talk toepassen.
Ander vraagje, ervaren jullie het krijgen van een relatie eigenlijk als makkelijk?
Maak het nou niet nooooog moeilijkerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel als alleen een relatie krijgen. Ik heb dan liever ook een goede relatie, met een man die ik echt leuk vind en hij mij. Waar je dingen kan delen en er voor elkaar kan zijn etc.
Alleen een relatie krijgen zou best eens heel makkelijk kunnen zijn. Genoeg mannen die tegen alles met een kut 'ja, ik wil' roepen. Maar of ik daar nou zo happy van zou worden
Ik weet het niet... Ik heb ook wel eens het verwijt gekregen dat ik hard-to-get speelde, maar daar was ik me geen kwaad van bewust. Meestal twijfel ik dan of ik het meisje in kwestie wel leuk genoeg vind.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel zo dat wat een man als 'hard-to-get spelen' ziet, niet altijd door de vrouw zo bedoeld is. Weer die eeuwige miscommunicatie tussen mannen en vrouwen.
Dit dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:11 schreef Dizorn het volgende:
Ik zit ook weer eens een halve dag niet achter de laptop, jullie zitten meteen een heel topic verder
Oh en voornamelijk gericht op Dyna dan maar: Snap dat je duidelijkheid wilt hebben, maar zoals genoemd wordt (bijna) niemand er vrolijk van als je blijft doorvragen. Net zoals volgens mij geen enkele vrouw het fijn vindt om smalltalk over te slaanJe hoeft ook geen uren over koetjes en kalfjes te hebben he, maar gewoon een beetje lullen en proberen te sturen richting een gesprekje over: Het mooie weer, bier, terrasjes, vrije tijd, relaxen.. noem maar op. Je kan bijna alles als bruggetje gebruiken om naar een date over te gaan hoor. Maar daar moet je dan maar heel even mee bezig zijn.. vinden ze nou eenmaal leuk, die dames.
Hihi iemand voelt zich aangesproken
dit klopt, een relatie krijgen is niet moeilijk, ook voor veel mannen niet. Het probeem is een relatie vinden die echt de moeite isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel als alleen een relatie krijgen. Ik heb dan liever ook een goede relatie, met een man die ik echt leuk vind en hij mij. Waar je dingen kan delen en er voor elkaar kan zijn etc.
Alleen een relatie krijgen zou best eens heel makkelijk kunnen zijn. Genoeg mannen die tegen alles met een kut 'ja, ik wil' roepen. Maar of ik daar nou zo happy van zou worden
Ben ik het niet met je eens...ik speel naar mijn idee nooit expres 'hard-to-get' (ik ben het gewoonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:21 schreef Dizorn het volgende:
Hard-to-get spelen is hard-to-get spelen. Je ziet het regelmatig voorbij komen, zelfs als advies (). Je moet wel echt met heel rare subtiele hints komen om "per ongeluk" hard-to-get te spelen
Maar ik geef toe, ik faal in subtiele hints en vrouwen zijn er veel te goed in (vinden het zelfs wanneer je iets zonder subtiele hint zegt
)
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:26 schreef dyna18 het volgende:
* dyna18 zwaait even naar de vrouw naast casettebandje
Leg eens uit dan, waarom is dat zo makkelijk?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dit klopt, een relatie krijgen is niet moeilijk, ook voor veel mannen niet. [...]
Een vrouw uit 1858 is wel heel oud ja!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:28 schreef cassettebandje het volgende:
[..]Ze was minstens 20 jaar ouder dan ik, dus vast ook niet jouw type...
Maar daar heb je 't al, ze bestempelen het áls. Hard-to-get spelen is per definitie "nee" zeggen als je eigenlijk "ja" bedoeld (En dan: vinden dat de ander maar extra moeite moet doen om toch die ja te krijgen ofzo?). Als je oprecht iets niet wilt, speel je niet hard-to-get maar kan je jezelf beter (nog steeds in 't engels natuurlijk) Just-not-that-into-him/her noemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens...ik speel naar mijn idee nooit expres 'hard-to-get' (ik ben het gewoon). Ik denk wel dat er mannen zullen zijn die dat wel eens over mij gezegd hebben. Twijfel of desinteresse zijn dan de voornaamste redenen.
Als ik niet geïnteresseerd ben in degene word dat vooral in dronken toestand door de desbetreffende man nog wel eens als 'hard-to-get' bestempeld...gewoon geen nee willen accepteren.
Sowieso..een man die alleen dronken iets durft te zeggen..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens...ik speel naar mijn idee nooit expres 'hard-to-get' (ik ben het gewoon). Ik denk wel dat er mannen zullen zijn die dat wel eens over mij gezegd hebben. Twijfel of desinteresse zijn dan de voornaamste redenen.
Als ik niet geïnteresseerd ben in degene word dat vooral in dronken toestand door de desbetreffende man nog wel eens als 'hard-to-get' bestempeld...gewoon geen nee willen accepteren.
Ow ja, want die drammen dan inderdaad door, terwijl de nette mannen de Nee respecteren en afhaken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sowieso..een man die alleen dronken iets durft te zeggen..
Hard-to-get dat niet, maar ga ook niet gelijk alles op tafel gooien. Ik heb wel een aanzet nodig, ook al vind ik iemand leuk. Het blijft eng om wat van je gevoel te laten zien of het te hebben over de volgende stap. Denk dat veel vrouwen dat wel hebben.
Ik ken ook wel een collega die dus écht hard-to-get speelt en die heeft eigenlijk alleen maar hele horkerige onaardige partners. Weet dus niet of dat het gewenste effect wel heeft voor haar
Ik volg je niet meerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:31 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar daar heb je 't al, ze bestempelen het áls. Hard-to-get spelen is per definitie "nee" zeggen als je eigenlijk "ja" bedoeld (En dan: vinden dat de ander maar extra moeite moet doen om toch die ja te krijgen ofzo?). Als je oprecht iets niet wilt, speel je niet hard-to-get maar kan je jezelf beter (nog steeds in 't engels natuurlijk) Just-not-that-into-him/her noemen.
Eh..huh?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow ja, want die drammen dan inderdaad door, terwijl de nette mannen de Nee respecteren en afhaken.
Tja, dan vraag je er misschien gewoon om.
Moet je maar duidelijk zijn
Ah, nu snappen wij elkaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:35 schreef Dizorn het volgende:
Dat die dronken lamballen gewoon verkeerde termen gebruiken om hun eigen falen te verbloemen
En?...werkt het?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:36 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Soms zet ik dingen neer zodat ze "hard to get" zijn.
Hee..wat leuk! En als je het net als ik doet moet je eigenlijk A. te E. schrijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:37 schreef cassettebandje het volgende:
Net alvast een aanzetje gedaan voor een derde date met mevrouw II (ik ga ze ook maar nummeren zoals Eefje), terwijl date twee maandag pas is. Als het niet meteen iets wordt, dan doen we in ieder geval veel leuke dingen samen.Ze belde me ook al out of the blue op, terwijl ik haar nummer nog niet had, dus dat is ook wel positief.
Ik krijg net een heel enthousiaste bevestiging dat ze wel wil. We gaan de natuur verkennen op de fiets.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hee..wat leuk! En als je het net als ik doet moet je eigenlijk A. te E. schrijvenWat gaan jullie doen?
Klopt, maar het andere uiterste werkt ook niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:40 schreef Sekhmet het volgende:
Tip van de dag:
Hard-to -get spelen of schrijven werkt niet
Ha ha oh C. te A.?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:40 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik krijg net een heel enthousiaste bevestiging dat ze wel wil. We gaan de natuur verkennen.
Die letters vind ik te gevaarlijk, straks zit ze hier ook, undercover. Weet je wat, ik draai ze wel om. Het gaat om A. te C. :p
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat als een meisje geen antwoord geeft, dat iedereen zo blijft pushen. Vooral als je meer dan 1x hebt gevraagd en het antwoord blijft uit, dan is dat wijf gewoon te laf om straight to your face te zeggen: GAWEGIKMOETJENIETLAMEMETRUST!!
Dikke vette NEXT!
Ja, het contact is best wel intensief en als we iets af willen spreken kan dat gelukkig ook op de korte termijn (niet van 'de komende twee weken ben ik druk, maar daarna kan ik wel'... daar heb ik zo'n hekel aan). Het is eigenlijk wel heel positief allemaal. Nu maar hopen dat het zich op een goede manier blijft ontwikkelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha oh C. te A.?Hee, ik gebruik ook andere letters hoor
Mooi zo!! Dat is voorspoedig!
Toch kan het wel eens gebeuren, vooral als je op afstand date en net als mij onregelmatige werktijden hebt. Is niks persoonlijks, maar het lukt gewoon niet altijd op de korte termijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:47 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ja, het contact is best wel intensief en als we iets af willen spreken kan dat gelukkig ook op de korte termijn (niet van 'de komende twee weken ben ik druk, maar daarna kan ik wel'... daar heb ik zo'n hekel aan). Het is eigenlijk wel heel positief allemaal. Nu maar hopen dat het zich op een goede manier blijft ontwikkelen.
Ik zie het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:40 schreef Sekhmet het volgende:
Tip van de dag:
Hard-to -get spelen of schrijven werkt niet
Het is niet moeilijk. Het is gewoon aftasten en proberen. En soms kom je écht overal mee weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Maak het nou niet nooooog moeilijker
als het je puur om het krijgen van een relatie gaat? zoek het wanhopige en verlaag je standaardquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:29 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, waarom is dat zo makkelijk?
Er zijn namelijk genoeg mensen die zo iets makkelijks toch niet voor elkaar krijgen.
Dit dus. Ik zou dan gewoon een paar van de meest lelijke, rondwandelende circus-acts opzoeken die er zijn, liefst nog met een emotioneel traumaatje of twee, en een volslagen gebrek aan eigen sociaal leven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als het je puur om het krijgen van een relatie gaat? zoek het wanhopige en verlaag je standaard
Ligt er een beetje aan hóe. Afstoten vind ik nogal een afknapper als het niet duidelijk een beetje "speels" gaat. Maar een beetje eromheen lullen is soms best wel leuk, als het niet allemaal té makkelijk gaat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:13 schreef Coco98 het volgende:
Valt het aantrekken/afstoten (op een speelse manier, niet borderline) spel voor jullie ook onder hard-to-get?
Nee, dat valt onder plagen...en dat vinden sommige mensen juist heel leukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:13 schreef Coco98 het volgende:
Valt het aantrekken/afstoten (op een speelse manier, niet borderline) spel voor jullie ook onder hard-to-get?
Dat klopt inderdaad, dus op zich als ze daar in leuk meegaat en niet gelijk in huilen uitbarst van "hij moet me nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hóe. Afstoten vind ik nogal een afknapper als het niet duidelijk een beetje "speels" gaat. Maar een beetje eromheen lullen is soms best wel leuk, als het niet allemaal té makkelijk gaat.
Dat maakt (zoals al vaak geschreven) een man interessanter als dat hij overal ja en amen op zegt. Hij mag ook wel een beetje een eigen wil en richting hebben, graag zelfs. Ik denk dat het daarom best belangrijk is als karaktereigenschappen een beetje matchen met een date. Dan ontstaan er bij het "spel" geen misverstanden.
Dat kan inderdaad. Maar daar heb ik eigenlijk geen ervaring mee. Mijn langdurige dates en relaties woonden eigenlijk allemaal in de buurt, op 2 die in het buitenland woonden na.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Toch kan het wel eens gebeuren, vooral als je op afstand date en net als mij onregelmatige werktijden hebt. Is niks persoonlijks, maar het lukt gewoon niet altijd op de korte termijn.
Precies, dan voel je wel aan hoe iemand het bedoelt en is een half woord soms genoeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, dus op zich als ze daar in leuk meegaat en niet gelijk in huilen uitbarst van "hij moet me niet" is de kans al groter dat het matcht.
Als je wanhopig bent dan is denk ik de kans erg klein dat je sterk genoeg in je schoenen staat om dat "spel" te kunnen doen.
Herkenbaar, zo is er wel eens wrijving ontstaan bij mij door verkeerde timing/doordraven ~quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, dan voel je wel aan hoe iemand het bedoelt en is een half woord soms genoeg.
Nah bij mij hangt dat ook een beetje van timing af. Je hebt gewoon wel je dagen dat je niet zo adrem bent of in alles het verkeerde ziet en dan hou ik mij even verre van het spelletje anders ben ik in staat het met een paar verkeerde opmerkingen om zeep te helpenKent uzelve
Dankjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo is er wel eens wrijving ontstaan bij mij door verkeerde timing/doordraven ~
Btw, superlief dat kopje soep brengen
Andersom ook hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:38 schreef cassettebandje het volgende:
Dan kun je hem inpalmen met je kookkunsten inderdaad, dat doet het vast wel goed bij mannen.
Bij vrouwen doet dat het ook goed hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:38 schreef cassettebandje het volgende:
Dan kun je hem inpalmen met je kookkunsten inderdaad, dat doet het vast wel goed bij mannen.
Alleen maar goed tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef cassettebandje het volgende:
Dat is ook zo inderdaad. Ik kan me eigenlijk ook wel uitsloven in de keuken, maar koken is helaas iets waar ik in uitblink. Maar wat niet is kan nog komen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:18 schreef dyna18 het volgende:
Goed dat je er gewoon voor uit komtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:43 schreef Coco98 het volgende:
Mijn liefde gaat inderdaad door de maag![]()
Bij eefje ben ik dus zo ingepakt
Jawel, met wisselend succes, vrouwen willen zich er vaak mee bemoeienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goed dat je er gewoon voor uit komt
Nooit gekookt voor een date dan?
Als iemand voor me wil koken moet ie dat vooraf doen. Anders ga ik mij er idd mee bemoeienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jawel, met wisselend succes, vrouwen willen zich er vaak mee bemoeien
Niemand denk ik....verkeerde topic?!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:49 schreef Desmosedici het volgende:
Wie heeft er ervaringen met zowel betaalde als onbetaalde dating sites? Zijn datingsites waar je voor moet betalen echt beter?
Erg herkenbaar, als ik er dan wat van zei begonnen ze over timing te zeuren!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iemand voor me wil koken moet ie dat vooraf doen. Anders ga ik mij er idd mee bemoeienTerwijl ik het niet wil en ik er ook niet veel verstand van heb. Maar de mannen die ik heb zien koken, daarbij ontbreekt vaak timing. Terwijl het wel altijd goed komt
Ha ha ja, heb ook wel de neiging om te vragen of ik moet helpenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jawel, met wisselend succes, vrouwen willen zich er vaak mee bemoeien
Alhoewel samen koken fun kan zijn ~
Die deksel mocht niet opgetild worden, het moest stomenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja, heb ook wel de neiging om te vragen of ik moet helpenMaar vind het wel heel leuk om een beetje toe te kijken en af en toe een deksel op te tillen.
Wel bewijs dat we dan vrouw zijn blijkbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:53 schreef Coco98 het volgende:
Erg herkenbaar, als ik er dan wat van zei begonnen ze over timing te zeuren!
Dank u, Jennifer Connellyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:57 schreef Sekhmet het volgende:
Vanavond voor de liefhebbers op RTL 5: He's just not that into you
Leuke van die film is dat er wel een kern van waarheid in zit maar dat ze dat teniet doen door bijna alles aan het eind weer goed te laten komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:57 schreef Sekhmet het volgende:
Vanavond voor de liefhebbers op RTL 5: He's just not that into you
Ha ha, herkenbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die deksel mocht niet opgetild worden, het moest stomen
doe het zelf ook, ik moet en zal weten wat er in zit
I wouldn't have it any other wayquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel bewijs dat we dan vrouw zijn blijkbaar
Ach het zet weer de toon voor veel speelse plagerijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, herkenbaar
Ja en even al die geuren in je opnemen, juíst als iets staat te stoven
Het blijft een Amerikaanse film natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuke van die film is dat er wel een kern van waarheid in zit maar dat ze dat teniet doen door bijna alles aan het eind weer goed te laten komen
Genoeg manieren om je af te leiden zodat de poort naar de keuken wagenwijd openstaatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het blijft een Amerikaanse film natuurlijk.
Wat betreft koken, ik maak meestal alles al van te voren, zover mogelijk...en als ik je toegang tot de keuken ontzeg dan blijf je ook lekker buiten. Ik vind juist het verrassingseffect van wat ik voorschotel zo leuk. (en ja, ik kan best goed koken...om inkoppertjes te voorkomen)
Is dat die date die jouw zoenpoging afwees?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Over het koken, ik kan het voor geen meter, dus ik hoop wat te leren bij de kook-meet
Overigens is mijn dat nu net vrij, ben benieuwd of ik iets terug krijg
Ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is dat die date die jouw zoenpoging afwees?
Uiteraardquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Woldrager het volgende:
Net gratis accounts aangemaakt op Relatieplanet en Lexa. Laatstgenoemde lijkt me iets beter te passen, maar moet nog een en ander uitzoeken. Ervaringen over deze sites hoor/lees ik graag...
Nadien ga ik uiteraard over tot een betaald account
Hoe het ook loopt,quote:
Hehe, dankjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoe het ook loopt,
je hebt tenminste een zoenpoging gedaan, gefeliciteerd jij bent een man, jij komt er wel
Ik kan dat niet goed , -vrienden- zijn met een leuk meisjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dankje
Maakt me ook niet uit of dit wel of geen relatie wordt, zoals ik eerder al heb gezegd, ik heb vrijwel geen sociale contacten, dus een extra vriend/vriendin is mooi meegenomen
Ik snap je niet? Natuurlijk is dat goed, ik bedoel dat als het niet relatie waardig is ik niet denk van "oh, geen relatie? oke ik hoef je niet meer te spreken".quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet goed , -vrienden- zijn met een leuk meisje
Vind ik opvallend om te lezen dat je weinig sociale contacten hebt! Je lijkt me zo'n open gast. Maar die insteek (huhu) is niet eens zo gek, ben je misschien net even meer jezelf waardoor je misschien eerder beet hebt dan je verwacht.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dankje
Maakt me ook niet uit of dit wel of geen relatie wordt, zoals ik eerder al heb gezegd, ik heb vrijwel geen sociale contacten, dus een extra vriend/vriendin is mooi meegenomen
Dan wil ik meer natuurlijk, als ik haar echt leuk vind.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap je niet? Natuurlijk is dat goed, ik bedoel dat als het niet relatie waardig is ik niet denk van "oh, geen relatie? oke ik hoef je niet meer te spreken".
Laat maar, ik snap je al. Waarom zou je dat niet kunnen?
Oh, ik dacht dat ik dat al eens eerder vermeld had. Maar kan ook zijn dat ik dat in de war haal met diverse DM's.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik opvallend om te lezen dat je weinig sociale contacten hebt! Je lijkt me zo'n open gast. Maar die insteek (huhu) is niet eens zo gek, ben je misschien net even meer jezelf waardoor je misschien eerder beet hebt dan je verwacht.
Wie weet wat er nog uit te halen valtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan wil ik meer natuurlijk, als ik haar echt leuk vind.
Dat denken al die mannen in de friendzone ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie weet wat er nog uit te halen valt
Dat is waar, maar je wilt dus zeggen dat je alleen maar mannelijke vrienden hebt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat denken al die mannen in de friendzone ook
Ik ben een en al positief over je! En goed dat je jezelf probeert te ontwikkelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, ik dacht dat ik dat al eens eerder vermeld had. Maar kan ook zijn dat ik dat in de war haal met diverse DM's.
En bedankt denk ik. Ik ben helemaal niet zo open van mezelf, en was/ben ook altijd verlegen, maar ik probeer me open te stellen en eraan te werken. Vooral bij nieuwe mensen leren kennen gaat dat het makkelijkst, want die kennen je "gedrag" van "vroeger" niet.
Nee, maar de vrouwelijke zijn niet hecht/close, meer oppervlakkig, partners van vrienden etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je wilt dus zeggen dat je alleen maar mannelijke vrienden hebt?
Thanks!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben een en al positief over je! En goed dat je jezelf probeert te ontwikkelen.
Hmm ja, partners van vrienden is toch weer anders dan singles denk ik...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee, maar de vrouwelijke zijn niet hecht/close, meer oppervlakkig, partners van vrienden etc.
Je kan hem ook downloaden of streamen...het is een film btwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom komen dat soort programma's op RTL5, die doet het niet bij mij
Mijn wifi is niet stabiel genoeg daarvoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je kan hem ook downloaden of streamen...
Jammer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn wifi is niet stabiel genoeg daarvoor
Ik zal 'm eens proberen te downloaden via mijn vaste pcquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jammer.
Korte samenvatting; mannen en vrouwen zijn vaak niet duidelijk naar elkaar
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jammer.
Korte samenvatting; mannen en vrouwen zijn nooit duidelijk naar elkaar
Filmtip toevoeging voor jou: 500 days of summerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal 'm eens proberen te downloaden via mijn vaste pc
Die is zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Filmtip toevoeging voor jou: 500 days of summer
Thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Filmtip toevoeging voor jou: 500 days of summer
Meet is zaterdag, centraal station Utrecht verzamelen om 15.00 (als je later bent even een telefoonnummer fixen zodat je kunt aansluiten. Nog geen locatie maar ingefluisterd gekregen dat de Burger King een goede plek is om te verzamelenquote:
3 uur al!!??quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Meet is zaterdag, centraal station Utrecht verzamelen om 15.00 (als je later bent even een telefoonnummer fixen zodat je kunt aansluiten. Nog geen locatie maar ingefluisterd gekregen dat de Burger King een goede plek is om te verzamelen
Sommige mensen komen van verre (moi) en die willen ook nog iets aan de dag hebben danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
3 uur al!!??
Wat is dat voor kleine kinderen meet?
Klinkt als een verjaardagsfeestje, 3 uur bij de burger king frietjes etuh!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
3 uur al!!??
Ja, dan heb je toch juist nog wat aan je dag als je om 9 uur 's avonds begint?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sommige mensen komen van verre (moi) en die willen ook nog iets aan de dag hebben dan
Ik twijfel nog steeds of ik wel kom! Ik moet rond half 5 alweer weg, wat betekend dat ik langer aan het reizen ben dan dat ik aanwezig kan zijn...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Meet is zaterdag, centraal station Utrecht verzamelen om 15.00 (als je later bent even een telefoonnummer fixen zodat je kunt aansluiten. Nog geen locatie maar ingefluisterd gekregen dat de Burger King een goede plek is om te verzamelen
Zit je net op het terras, kun je weer gaan ivm laatste treinquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je toch juist nog wat aan je dag als je om 9 uur 's avonds begint?
Zou jammer zijn...maar wel begrijpelijk. Er komen nog andere meets natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef maen het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik wel kom! Ik moet rond half 5 alweer weg, wat betekend dat ik langer aan het reizen ben dan dat ik aanwezig kan zijn...
Slaapplek regelen bij iemandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit je net op het terras, kun je weer gaan ivm laatste trein
Dat dus, het is 2 uur reizen voor mijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit je net op het terras, kun je weer gaan ivm laatste trein
Nou, dames mogen uiteraard blijven slapenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ahhh, Spezza is nu al aan het hosselen
quote:
Ja daarom. Vind het altijd zo stom om weg te gaan als het net begint/gezellig is. Kan ik beter een volgende keer langer blijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zou jammer zijn...maar wel begrijpelijk. Er komen nog andere meets natuurlijk.
Nog niet geloof ik. Was dat niet ook afhankelijk van locatie (oftewel of splash zijn nieuwe huisje heeft)?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef maen het volgende:
[..]
Ja daarom. Vind het altijd zo stom om weg te gaan als het net begint/gezellig is. Kan ik beter een volgende keer langer blijven
Is daar al een datum voor trouwens? Aangezien mijn agenda stiekem alweer langzaam vol stroomt..
Goed planquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, dames mogen uiteraard blijven slapen
[..]
Zodra de mogelijke locatie zeker is kunnen we een datum prikken. Dat zal waarschijnlijk zaterdag wel gebeuren al. Leuk als je dan kunt komen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef maen het volgende:
[..]
Ja daarom. Vind het altijd zo stom om weg te gaan als het net begint/gezellig is. Kan ik beter een volgende keer langer blijven
Is daar al een datum voor trouwens? Aangezien mijn agenda stiekem alweer langzaam vol stroomt..
Oftewel, zaterdag een slaapplek voor de volgende meet hosselenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zodra de mogelijke locatie zeker is kunnen we een datum prikken. Dat zal waarschijnlijk zaterdag wel gebeuren al. Leuk als je dan kunt komen!
Hmm als ik er zaterdag niet ben heb ik natuurlijk ook geen inbreng in een eventuele volgende datum. Lastig!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zodra de mogelijke locatie zeker is kunnen we een datum prikken. Dat zal waarschijnlijk zaterdag wel gebeuren al. Leuk als je dan kunt komen!
Laat anders vast weten welke data jou uitkomen (of doe een voorstel op FB)...denk wel dat het nooit mogelijk is om iedereen weer bij elkaar te krijgen (mits we dat zouden willen natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:15 schreef maen het volgende:
[..]
Hmm als ik er zaterdag niet ben heb ik natuurlijk ook geen inbreng in een eventuele volgende datum. Lastig!
Op zich wel humor maar het slaat net de plank mis.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:20 schreef Moogwai10 het volgende:
Kwam vanmiddag nog een bijzondere profieltekst tegen op Lexa:
*bla, bla* ...als jij mijn scheetjes zo lekker vindt ruiken als bloemen ... dan ben je mijn man!
![]()
Lijkt mij een duidelijk teken dat jullie niet dezelfde humor hebben...kan gebeurenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:20 schreef Moogwai10 het volgende:
*bla, bla* ...als jij mijn scheetjes zo lekker vindt ruiken als bloemen ... dan ben je mijn man!
![]()
Twee uur later was deze laatste zin wel ineens gedelete. Toch zeker iets teveel (negatieve) reacties op gekregen.![]()
Op zich was het nog best een aantrekkelijke dame, maar knap daar toch behoorlijk op af.
Leuk, eens niet zo standaard. Ik zou erop reagerenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:20 schreef Moogwai10 het volgende:
![]()
Twee uur later was deze laatste zin wel ineens gedelete. Toch zeker iets teveel (negatieve) reacties op gekregen.![]()
Op zich was het nog best een aantrekkelijke dame, maar knap daar toch behoorlijk op af.
Ik ook alleen als ze er "ruften" van gemaakt had.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk, eens niet zo standaard. Ik zou erop reageren
Weet je wat het is? We hebben juist gewoon in het wilde weg een datum geprikt omdat anders een heel lang gebeuren volgt van wanneer iedereen wel of niet kan en het vaak uiteindelijk niets wordt. In mijn ervaring werkt dat beter. Maar zorgen wel dat er een beetje tijd tussen zit zodat er meer ruimte is voor liefhebbers om te komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:15 schreef maen het volgende:
[..]
Hmm als ik er zaterdag niet ben heb ik natuurlijk ook geen inbreng in een eventuele volgende datum. Lastig!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:20 schreef Moogwai10 het volgende:
![]()
Oh ik vind het ook geen probleem dat er geen rekening met mij gehouden is, om het zo maar te zeggen. Dit is inderdaad de handigste manier, maar vind het wel jammer dat ik niet kan komen waarschijnlijk. Als jullie me dan maar alle verhalen vertellen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? We hebben juist gewoon in het wilde weg een datum geprikt omdat anders een heel lang gebeuren volgt van wanneer iedereen wel of niet kan en het vaak uiteindelijk niets wordt. In mijn ervaring werkt dat beter. Maar zorgen wel dat er een beetje tijd tussen zit zodat er meer ruimte is voor liefhebbers om te komen.
Ik zal het je sterker zeggen, wist zelf nog niet eens zeker toen dat ik kon komen de 18dequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:31 schreef maen het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook geen probleem dat er geen rekening met mij gehouden is, om het zo maar te zeggen. Dit is inderdaad de handigste manier, maar vind het wel jammer dat ik niet kan komen waarschijnlijk. Als jullie me dan maar alle verhalen vertellen!
En voor de volgende meet zal ik waarschijnlijk zelf ook wat flexibeler zijn, hier kan ik nou eenmaal niet onderuit en mijn werk kan ik vast wel ruilen.
Jaa verslagen! Heb ik zondag wat te lezen tussen het studeren doorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker zeggen, wist zelf nog niet eens zeker toen dat ik kon komen de 18de
Joh er komen zeker verslagen, met name op facebookEn inderdaad jammer dat je ons dames niet kunt komen versterken maar er gaat bijna zeker een volgende keer komen hoor!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
Eef, excuus dat het zo lang duurt die DM's, mijn laptop besluit ermee op te houden.
Helaas. Was t toch nog wel redelijk duidelijk allemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik krijg een bevestiging dat mijn date niks voor me voelt, niet naar zitten vissen overigens.
Jammer, maar wel zo eerlijk van haar. Weer je gelijk waar je aandoen bent.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik krijg een bevestiging dat mijn date niks voor me voelt, niet naar zitten vissen overigens.
Jup, blijkbaar toch welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helaas. Was t toch nog wel redelijk duidelijk allemaal
Preciesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jammer, maar wel zo eerlijk van haar. Weer je gelijk waar je aandoen bent.
Je komt niet naar de meet van hier?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
Zaterdagmiddag heb ik overigens ook nog een date/meet, jullie zijn dan de eerste die het horen
Jawel, later pas. 13.00 meet in Utrecht, daarna door naar julliequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je komt niet naar de meet van hier?
Owjaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, later pas. 13.00 meet in Utrecht, daarna door naar jullieVandaar dat jullie het ook als eerste weten.
Overigens, ze zei net "wie weet wordt het nog een keer wat", nadat ik zei dat we gewoon als vrienden een keer wat af konden spreken omdat ik het wel gezellig vond. Soms snap ik er niks meer van
Denk wel dat het gezellig wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owjagezellig.
Och dat zijn van die loze kreten. Maar ze vond je in ieder geval gezellig.
Ze doet net of ze de optie openhoud maar je zult er nooit meer iets van horen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Overigens, ze zei net "wie weet wordt het nog een keer wat", nadat ik zei dat we gewoon als vrienden een keer wat af konden spreken omdat ik het wel gezellig vond. Soms snap ik er niks meer van
Duidelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
Dat idee heb ik nu al, want ze reageert ineens hééél traagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ze doet net of ze de optie openhoud maar je zult er nooit meer iets van horen.
En de volgende is zaterdag alquote:
Ik wist het wel, jij komt er wel hosselaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nu al, want ze reageert ineens hééél traag
[..]
En de volgende is zaterdag al)
Och, we zien het wel, hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik wist het wel, jij komt er wel hosselaar![]()
Kreeg zelf net whatsapje van meisje die wil daten, was eerder wat doodgebloed (foei mijn schuld)
Ze is heel enthousiast, dus maar gelijk date afgesproken. Maar ga eerst op vakantie.
Tja vrouwen zijn ook niet altijd goed in timingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Och, we zien het wel, haha
Nice, goed voor elkaar. Beetje jammer dat je nu eerst op vakantie gaat
Kan ik nog niet echt over oordelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Tja vrouwen zijn ook niet altijd goed in timing
Beter dan de meeste mannen, maar daar kom je nog wel achterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik nog niet echt over oordelen
Hoe moet ik deze opvatten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Beter dan de meeste mannen, maar daar kom je nog wel achter
Ik geef toequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Beter dan de meeste mannen, maar daar kom je nog wel achter
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bij Sehkmet op alle manier die je kan bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seksgerelateerd heb ik er al slechte ervaring meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bij Sehkmet op alle manier die je kan bedenken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Met mij?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Seksgerelateerd heb ik er al slechte ervaring mee
Kunnen wel oefenen, om te voorkomen dat ik er slechte ervaringen mee krijg?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Met mij?
Maar dan heb je al meer zelfkennis dan de meeste mannen
Op een oude fiets moet je het leren hè...toch bedank ik vriendelijk voor het aanbodquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kunnen wel oefenen, om te voorkomen dat ik er slechte ervaringen mee krijg?
Hehe, ja blunders onthou je meestal wel xD.
Mensen van rond de 30 zijn niet oudquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren hè...toch bedank ik vriendelijk voor het aanbod
Blunders zijn niet erg, als je er maar van leert.
Vrouwen takelen gigantisch af vanaf 25, mannen rijpen meer over tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen van rond de 30 zijn niet oudOud ben je pas als je 80 bent
Hehe, ja dat wel. Stoppen en niet doorgaan bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vrouwen takelen gigantisch af vanaf 25, mannen rijpen meer over tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
[..]
Vrouwen takelen gigantisch af vanaf 25, mannen rijpen meer over tijd.* Spezza19 kent genoeg mooie 25+ dames....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
[..]
Vrouwen takelen gigantisch af vanaf 25, mannen rijpen meer over tijd.Vind het wel meevallen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken er zelfs van over de veertigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 kent genoeg mooie 25+ dames....
[..]
Vrouwen takelen gigantisch af vanaf 25, mannen rijpen meer over tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die mag jij hebben.....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik ken er zelfs van over de veertig
Je weet wel wat je eigenlijk wilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef Coco98 het volgende:
Ik was toch vrij duidelijk aan het trollen
Doorhebbertquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je weet wel wat je eigenlijk wil
Ik herkende me wel in die gozer die uiteindelijk toch voor Gigi ging.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef Sekhmet het volgende:
Zo jongens en meisjes...nog wat geleerd van de film?
Zo heeft bijna iedereen wel iemand waarin hij/zij zich in meer of mindere mate in herkend denk ik...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik herkende me wel in die gozer die uiteindelijk toch voor Gigi ging.
Jij scarlett johansson ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo heeft bijna iedereen wel iemand waarin hij/zij zich in meer of mindere mate in herkend denk ik...
Je kan wel lopen bitchen schat, maar hij heeft wel een punt... Er zijn een aantal uitzonderingen van vrouwen van 40+ die nog steedsquote:
Waar bitch ik??quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan wel lopen bitchen schat, maar hij heeft wel een punt... Er zijn een aantal uitzonderingen van vrouwen van 40+ die nog steedszijn... maar de meeste mannen (vaak de mannen die er vroeger wat "minder' uitzagen) komen later tot bloei
Resultaat eindelijk binnen. Wat ik begrijp is dat ik dik gewonnen heb en vooral goed scoor bij ''free spirits'' en ''girls 18-22'' (giggle), iets minder bij de 23-30 groep, maar dan wel weer hoog bij dertigplussers. Op zich wel interessant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
http://www.okcupid.com/mybestface
Upload net zoveel foto's als je wil voor een goede vergelijking.
Klopt het?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Resultaat eindelijk binnen. Wat ik begrijp is dat ik dik gewonnen heb en vooral goed scoor bij ''free spirits'' en ''girls 18-22'' (giggle), iets minder bij de 23-30 groep, maar dan wel weer hoog bij dertigplussers. Op zich wel interessant.
Oh. Christians en geeks kunnen mijn bloed wel drinken daarentegen.
Volgens mij klopt dat best redelijk, of niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Resultaat eindelijk binnen. Wat ik begrijp is dat ik dik gewonnen heb en vooral goed scoor bij ''free spirits'' en ''girls 18-22'' (giggle), iets minder bij de 23-30 groep, maar dan wel weer hoog bij dertigplussers. Op zich wel interessant.
Nou, vind het op zich best een leuk inkijkje en heb het idee van wel. Heb twee verschillende foto's gebruikt, en het is frappant te zien hoe die totaal verschillende doelgroepen aanspreken.quote:
Ja! Toch grappig eigenlijk wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat best redelijk, of niet?
Driedagenbaardjes zijn heilig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, vind het op zich best een leuk inkijkje en heb het idee van wel. Heb twee verschillende foto's gebruikt, en het is frappant te zien hoe die totaal verschillende doelgroepen aanspreken.
Zo weet ik nu bijvoorbeeld dat veggies een pleurishekel hebben aan driedagenbaardjes. En dat moeten zij zeggen. Met hun dreadlocks.
Driedagenbaardjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, vind het op zich best een leuk inkijkje en heb het idee van wel. Heb twee verschillende foto's gebruikt, en het is frappant te zien hoe die totaal verschillende doelgroepen aanspreken.
Zo weet ik nu bijvoorbeeld dat veggies een pleurishekel hebben aan driedagenbaardjes. En dat moeten zij zeggen. Met hun dreadlocks.
[..]
Ja! Toch grappig eigenlijk wel.
Hoe weet je dat je match leuk is dan? Al mee gesproken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet of ik dat hier laatst zei, maar 't blijkt dat dames het best wel tof vinden dat ik motor rijdtLeuke match op Paiq gehad gisteren, kijken of dat wat wordt
Zelfs een oude Amerikaanse oldtimer werkt ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je match leuk is dan? Al mee gesproken?
En betreft je motor, soort gelijk heb ik met m'n cabrioalleen vertel ik dat nooit tijdens een gesprek. Maar komen vaak wel leuke reacties op van de damens als ze hem zien of in de file
Naja, even mee gechat ja. Overigens komt zij als het goed is ook uit Apeldoorn, dus dat is lekker makkelijk. Ze is nog nooit achterop een motor geweest, dus dat is al een voordeelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je match leuk is dan? Al mee gesproken?
En betreft je motor, soort gelijk heb ik met m'n cabrioalleen vertel ik dat nooit tijdens een gesprek. Maar komen vaak wel leuke reacties op van de damens als ze hem zien of in de file
Heb jij die dan? En zo ja wat danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfs een oude Amerikaanse oldtimer werkt ook![]()
En als ze het leuk vinden, weet je meteen dat het (op dat vlak) een tof wijf is
Offtopic: Chevrolet Impala uit 1965quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb jij die dan? En zo ja wat dan
Zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
Nice man
Overigens, Brabants accent is sexy
Ik wist dat die eraan zat te komenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ZekerDie zachte G krijg ik wel een harde L van
Hahahaha,begin jij nu ook al?!quote:
Doet mij echt helemaal nietsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahahaha,begin jij nu ook al?!
Overigens denk ik dat praktisch alle vrouwen motorrijdende mannen interessant vinden. Dat hoort een beetje bij het mannelijkheidsgedeelte wat vrouwen woest aantrekkelijk vinden. Ik vind het alleen jammer dat je zo vaak wordt teleurgesteld als de motorman zijn helm af zet
Wat voor 'n hoofd verwacht jij dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahahaha,begin jij nu ook al?!
Overigens denk ik dat praktisch alle vrouwen motorrijdende mannen interessant vinden. Dat hoort een beetje bij het mannelijkheidsgedeelte wat vrouwen woest aantrekkelijk vinden. Ik vind het alleen jammer dat je zo vaak wordt teleurgesteld als de motorman zijn helm af zet
Een woest aantrekkelijk stoeremannenhoofd natuurlijk. Ik vind het best sexy dat je meestal alleen de ogen van een man ziet door de helm. Het is alleen zo jammer als het dan zo'n uitgezakte bejaarde blijkt te zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor 'n hoofd verwacht jij dan?
Wat ik in gedachten had. Kaal koppie, 3-dagenbaard, brede kaaklijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een woest aantrekkelijk stoeremannenhoofd natuurlijk. Ik vind het best sexy dat je meestal alleen de ogen van een man ziet door de helm. Het is alleen zo jammer als het dan zo'n uitgezakte bejaarde blijkt te zijn
Wat doet jou wel wat dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doet mij echt helemaal niets
Of je er waarde aan hecht is iets anders dan dat het gewoon geil kan zijn / is voor vrouwenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:50 schreef Silenus het volgende:
Ik val zelf al niet eens op vrouwen die waarde hechten aan het soort vervoersmiddel wat je hebt. Lekker boeiend zeg, het gaat erom dat je van A naar B gaat.
Dat zeg je alleen omdat jij alleen een fiets hebtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:50 schreef Silenus het volgende:
Ik val zelf al niet eens op vrouwen die waarde hechten aan het soort vervoersmiddel wat je hebt. Lekker boeiend zeg, het gaat erom dat je van A naar B gaat.
Ik heb al een tijdje een auto hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat jij alleen een fiets hebt
... wat een gemiste kans!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een auto hoor.Regelmatig worden mij slipjes toegeworpen als ik met mijn grijze Toyota Yaris rondjes om de kerk rij.
Lastig te zeggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat doet jou wel wat dan?
Goedemorgen
Tja daar verschilt iedereen in natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:50 schreef Silenus het volgende:
Amen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:50 schreef Silenus het volgende:
Ja ik heb ook bewust mijn hobbies erop uitgekozenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of je er waarde aan hecht is iets anders dan dat het gewoon geil kan zijn / is voor vrouwen
Zelfde als dat gitaar/pianospelende mannen aantrekkelijker is dan iemand die tuba speelt.
Ik rij een ford focus station. Geil he?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja daar verschilt iedereen in natuurlijk
Ik geef er ook niet echt om, maar ik vind het wel aantrekkelijker als ze iets anders/opvallender durft te rijden dan de gemiddelde vrouw in een Aygo ofzo...
Stationquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik rij een ford focus station. Geil he?
Bijna goed, ze heeft wel een kerel die er niet in mag rijden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Station![]()
Dan denk ik: getrouwd en kinderen
Misschien was een aygo idd beter geweestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bijna goed, ze heeft wel een kerel die er niet in mag rijden.
Waarom zoek jij niet even een leven ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef Maanvis het volgende:
gaat het nou nog steeds over die kut auto
Zegt de vrouw die al 2 weken lang over haar kut auto loopt te blèeren!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom zoek jij niet even een leven ofzo?
Wat een onzin. Flikker toch op debielquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die al 2 weken lang over haar kut auto loopt te blèeren!
En nog schelden ook! Jemig zeg, je weet het topique wel te verlagen tot een tenenkrommend niveau!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Flikker toch op debiel
Heeft niet zo zeer wat te maken met waarde hechten, maar wel dat het fijn kan zijn als ze de passie van je begrijpt als je die hebt voor een auto of het kan delen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:50 schreef Silenus het volgende:
Nee, ik was aan het trollen en ze hapte echt veel te lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:
Zo, jullie hebben ooit een mislukte internetdate gehad ofzo?
En daar gaat't omquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft niet zo zeer wat te maken met waarde hechten, maar wel dat het fijn kan zijn als ze de passie van je begrijpt als je die hebt voor een auto of het kan delen.
Zo heeft een kennis van me een bloed mooie sportwagen uit italie waar zijn vrouw niet in mag rijden, dat wilt ze ook niet en ze heeft niks met auto's. Maar ze begrijpt hem wel dat hij met vrienden op zondag stukjes gaat rijden.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een woest aantrekkelijk stoeremannenhoofd natuurlijk. Ik vind het best sexy dat je meestal alleen de ogen van een man ziet door de helm. Het is alleen zo jammer als het dan zo'n uitgezakte bejaarde blijkt te zijn
Ik zeg, top vrouwquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft niet zo zeer wat te maken met waarde hechten, maar wel dat het fijn kan zijn als ze de passie van je begrijpt als je die hebt voor een auto of het kan delen.
Zo heeft een kennis van me een bloed mooie sportwagen uit italie waar zijn vrouw niet in mag rijden, dat wilt ze ook niet en ze heeft niks met auto's. Maar ze begrijpt hem wel dat hij met vrienden op zondag stukjes gaat rijden.
Gelukkig ben jij een top aanvulling voor dit topic met je reacties!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En nog schelden ook! Jemig zeg, je weet het topique wel te verlagen tot een tenenkrommend niveau!
Jij valt eerder in de bejaardencategoriequote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat het om mijn innerlijk ging... gaat het om mijn woest aantrekkelijke stoeremannenhoofd.
Waar zie je me voor aan??quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:
Zo, jullie hebben ooit een mislukte internetdate gehad ofzo?
Ja zeg, ík kan wel rijden hoor! En hard ook!quote:
Ook wel handig om een serie foto's te uploaden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een Chevrolet Impala???quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Offtopic: Chevrolet Impala uit 1965
Ontopic: Het is niet iets wat ik in het eerste gesprek naar voren breng. Sleutelen aan oldtimer(s) staat wel bij m'n "hobbies en interesses". Als ze erover beginnen is dat leuk, zo niet, jammer dan, heb ik nog m'n eigen ding
Mijn date vindt het overigens wel heel erg tof
Maar goed, mijn date en ik zijn nagenoeg hetzelfde, op het accent na(Zij is Brabants)
Ik ga weer heel even offtopic, maar 1965 heeft mooiere achterlichten vind ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een Chevrolet Impala???![]()
Al is 1966 het mooiste jaar
Andere meet komen joh. Dat gaat niet de moeite waard zijn. Wat doe je de donderdag erop?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef maen het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik wel kom! Ik moet rond half 5 alweer weg, wat betekend dat ik langer aan het reizen ben dan dat ik aanwezig kan zijn...
Die heb ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nog niet geloof ik. Was dat niet ook afhankelijk van locatie (oftewel of splash zijn nieuwe huisje heeft)?
Bovendien wordt het lekker weer, dus kunnen we in de zon zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
3 uur al!!??
Nu wel werk van maken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:20 schreef Maanvis het volgende:
oh wat doe je als je iemand bekends tegen komt op een datingsite? Als je stiekem al een oogje op haar hebt maar er geen werk van hebt gemaakt omdat je haar zo weinig ziet?
Joh, ik heb ook een station... ik denk; mountainbike erin knallen en een bos opzoeken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Station![]()
Dan denk ik: getrouwd en kinderen
Haha en jij weet dat opa best een jong blaadje lust.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij valt eerder in de bejaardencategorie
maar gewoon zeggen van 'hey jij ook hier' of de volgende keer dat ik haar zie er werk van maken?quote:
Nu werk van maken, via het e-mail of tel.nummer dat je al hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:20 schreef Maanvis het volgende:
oh wat doe je als je iemand bekends tegen komt op een datingsite? Als je stiekem al een oogje op haar hebt maar er geen werk van hebt gemaakt omdat je haar zo weinig ziet?
Ligt eraan hoe je contact wil maken. Nu online is lekker makkelijk. Wil je niet kenbaar maken dat jij ook online zit te daten.. dan wachten tot het werk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar gewoon zeggen van 'hey jij ook hier' of de volgende keer dat ik haar zie er werk van maken?
ik heb haar op facebook, niet via het werk, ken haar omdat ze een vriendin van een vriendin van me isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je contact wil maken. Nu online is lekker makkelijk. Wil je niet kenbaar maken dat jij ook online zit te daten.. dan wachten tot het werk.
Dan gewoon lekker luchtig berichtje via facebook sturenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb haar op facebook, niet via het werk, ken haar omdat ze een vriendin van een vriendin van me is
Stuur haar een berichtje? Maak gelijk even een grappige opmerking over haar rijkunsten. Doet het altijd goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb haar op facebook, niet via het werk, ken haar omdat ze een vriendin van een vriendin van me is
Motor EN cabrio. Niets roept meer midlife crisis dan dat hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef rival het volgende:
ik ga voortaan dus direct over mijn motor en cabrio beginnen he
ik zou naar haar facebook gaan en op haar pagina een bericht zetten dat je haar op een datingsite hebt gezien en dat het je geweldig lijkt om haar eens te datenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik hoop toch echt dat ik daar nog iets te jong voor benquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Motor EN cabrio. Niets roept meer midlife crisis dan dat hoor.
Op haar pagina een bericht zetten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou naar haar facebook gaan en op haar pagina een bericht zetten dat je haar op een datingsite hebt gezien en dat het je geweldig lijkt om haar eens te daten
En daarbij uiteraard de link naar een romantisch liedje en heel veel <3 <3 <3quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou naar haar facebook gaan en op haar pagina een bericht zetten dat je haar op een datingsite hebt gezien en dat het je geweldig lijkt om haar eens te daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |