abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115558944
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zie die vrouw al later tegen haar vriendinnen: "Had dus een heel leuk gesprek met een gozer op paiq, echt een lekkere gezellige dikkerd, supergrappig....staat ie ineens voor m'n neus...is ie MINSTENS 17 kilo lichter!! JEZUS! Ik voelde me ZO genaaid, hij zag er totaal niet uit als op de foto...en niks vertellen he. Ohhh wist niet hoe snel ik weg moest komen :( "
En terecht!
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:07:44 #277
12621 tcr
*nix 4ever
pi_115560213
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:38 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

En terecht!
Een eventuele match ziet je gewicht niet in Paiq, mijn foto's zijn recent, dus dat is bull. Gewicht wordt gebruikt in matches en dat was te zien...
pi_115560703
I know ;) Na alle moeite van het afvallen wil je er natuurlijk wel iets voor terug, matches met een strak lichaam. Ik neem het je niet kwalijk B-)
pi_115561087
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:07 schreef tcr het volgende:

[..]

Een eventuele match ziet je gewicht niet in Paiq, mijn foto's zijn recent, dus dat is bull. Gewicht wordt gebruikt in matches en dat was te zien...
Hangt er ook wel vanaf wat men ingevuld heeft bij het al dan niet bezwaarlijk vinden als de ander wat eh, voller is. Het accent ligt daar wat meer op bij het matchen heb ik het idee.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:06:36 #280
12621 tcr
*nix 4ever
pi_115565369
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:18 schreef Black_Rainbow het volgende:
I know ;) Na alle moeite van het afvallen wil je er natuurlijk wel iets voor terug, matches met een strak lichaam. Ik neem het je niet kwalijk B-)
Het is wel een van de redenen om er eens wat aan te doen inderdaad, drijfveer... Ach ja gezellige date altijd leuk.
pi_115568069
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Plan het dan! }:|
Nooit bezuinigen op goede motorkleding! Ik rij al te lang en teveel om hier niet iets over te zeggen. Je wilt niet weten wat ik heb meegemaakt en gezien met mensen om mij heen. Ik kan je foto's laten zien waarna je zelfs niet naar de albert heijn durft zonder motorkleding.
Misschien eens normaal leren rijden ?
pi_115569307
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zie die vrouw al later tegen haar vriendinnen: "Had dus een heel leuk gesprek met een gozer op paiq, echt een lekkere gezellige dikkerd, supergrappig....staat ie ineens voor m'n neus...is ie MINSTENS 17 kilo lichter!! JEZUS! Ik voelde me ZO genaaid, hij zag er totaal niet uit als op de foto...en niks vertellen he. Ohhh wist niet hoe snel ik weg moest komen :( "
Whehehehe :')

Het is wel eens wat anders dan dat gezeur over die myspace-angels :P
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:26:14 #283
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115570185
Vanavond date met V., kopje soep brengen aan de patiënt :P
pi_115575350
Ik heb de foto's die ik voor RP gebruik ook eens op zo'n foto vergelijkingssite geplaatst.
Dat had ik beter niet kunnen doen. :)

het heeft helaas pijnlijk duidelijk gemaakt dat ik het niet van mijn looks moet hebben. Vooral de profielfoto waarop ik duidelijk te zien ben, scoorde slecht. Op 2 foto's na scoorden ze allemaal onder gemiddeld. En op beide van deze 2 foto's ben ik trouwens niet duidelijk te zien. -O-

Verklaart wel waarom Splash vanzelf reacties krijgt op zijn profiel en dat bij mij niet het geval is. Maar dat wist ik eigenlijk al.
pi_115575927
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:22 schreef dyna18 het volgende:
Ik heb de foto's die ik voor RP gebruik ook eens op zo'n foto vergelijkingssite geplaatst.

het heeft helaas pijnlijk duidelijk gemaakt dat ik het niet van mijn looks moet hebben. Vooral de profielfoto waarop ik duidelijk te zien ben, scoorde slecht. Op 2 foto's na scoorden ze allemaal onder gemiddeld. En op beide van deze 2 foto's ben ik trouwens niet duidelijk te zien. -O-

Verklaart wel waarom Splash vanzelf reacties krijgt op zijn profiel en dat bij mij niet het geval is. Maar dat wist ik eigenlijk al.
Ach, foto's geven maar een deel van je uiterlijk en uitstraling weer. Het hoeft absoluut niet representatief te zijn voor de werkelijkheid. Daarnaast is het oordeel op internet vaak weinig subtiel. Of een 10 of een 1, hang er niet teveel waarde aan.
pi_115576378
quote:

Wat is dat voor site? [/nieuwsgierig is]
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:59:04 #287
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115577421
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:29 schreef nelisr het volgende:

[..]

Misschien eens normaal leren rijden ?
Als je niets van motorrijden af weet hoef je niet te doen alsof je dat wel weet lieverd. Mensen krijgen de verkeerde indruk. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:03:01 #288
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115577607
quote:

Enerzijds wil ik je bedanken voor de vleiende woorden. Aan de andere kant wil ik je een hengst geven omdat je wéér negatief bent over jezelf. Je hebt mij nog niet eens gezien man. ;) Doe jezelf niet zo tekort en ga ervoor. Ik ken je niet, maar het zal vast niet zo erg zijn als je het zelf voordoet.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_115578019
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat is dat voor site? [/nieuwsgierig is]
http://www.okcupid.com/mybestface

Upload net zoveel foto's als je wil voor een goede vergelijking.
pi_115578096
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Enerzijds wil ik je bedanken voor de vleiende woorden. Aan de andere kant wil ik je een hengst geven omdat je wéér negatief bent over jezelf. Je hebt mij nog niet eens gezien man. ;) Doe jezelf niet zo tekort en ga ervoor. Ik ken je niet, maar het zal vast niet zo erg zijn als je het zelf voordoet.
Oh ik vind mijzelf niet lelijk ofzo hoor.
Ik ben ook niet een van de users hier die over het uiterlijk gaat zeiken.

Wel moet ik realistisch zijn over wat kan en niet kan. En deze site heeft nogmaals duidelijk gemaakt dat ik het gewoon niet van mijn uiterlijk moet hebben.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:16:11 #291
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115578264
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Oh ik vind mijzelf niet lelijk ofzo hoor.
Ik ben ook niet een van de users hier die over het uiterlijk gaat zeiken.

Wel moet ik realistisch zijn over wat kan en niet kan. En deze site heeft nogmaals duidelijk gemaakt dat ik het gewoon niet van mijn uiterlijk moet hebben.
Ik vind het nogal wat om te zeggen naar aanleiding van een site (zware conclusie).
pi_115578783
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:11 schreef dyna18 het volgende:

[..]

http://www.okcupid.com/mybestface

Upload net zoveel foto's als je wil voor een goede vergelijking.
Done. Weer een compléét onleesbare set aan beveiligingtekens in moeten vullen trouwens, dus wie dat bedacht heeft moeten ze taseren, maar het ging uiteindelijk na 12 keer goed. Verder vind ik het echt uitersten die er getoond worden daar.

*wacht duimendraaiend op rapport*
pi_115579088
Haha ben je beetje leuk aan het mailen met een dame. nog geen woord gesproken over daten, gewoon lekker inhoudelijk aan het mailen. Ineens radio stilte :P
Nu al paar dagen niks meer gehoord! Nou daag flikker maar op!
Stuur op zijn minst een kort mailtje dat je geen zin meer hebt om verder te mailen.

Die is dus nu geblocked!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_115579457
Zo, en weer terug van m'n date. Was weer gezellig, maar ook niet meer dan dat :P.
Lekker even gewandeld door het bos (naja even, zo'n 2,5 uur), en nog even wat nagedronken.
Tijdens het wandelen wilde ik haar zoenen, maar blijkbaar schrok ze daar nogal van. Snel maar er een knuffel van gemaakt, gelukkig werd het er niet ongemakkelijker op.

Overigens vielen haar ouders mij ook mee.
pi_115579586
Goed gedaan! Klinkt als een date die tijd nodig heeft voor ze vervolgstappen zet. Beter dat het na de zoenpoging niet ongemakkelijk werd.
That's all folks!
pi_115579751
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed gedaan! Klinkt als een date die tijd nodig heeft voor ze vervolgstappen zet. Beter dat het na de zoenpoging niet ongemakkelijk werd.
Thanks, vond ik ook! Was echt hartstikke blij dat het niet ongemakkelijk werd, daar was ik namelijk wel bang voor. Nog even wat gedronken bij haar thuis (kroegen waren al dicht xD), zij nog even dr kamer laten zien (don't ask me why :P) en toen maar weer op huis aan (toch een half uurtje door t donker).

Toen ik thuis was even een berichtje dat ik thuis was en dat ik het gezellig vond, en mijn excuses voor de zoen aangeboden. 't Was al goed en zij vond het ook gezellig :)
pi_115579849
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, en weer terug van m'n date. Was weer gezellig, maar ook niet meer dan dat :P.
Lekker even gewandeld door het bos (naja even, zo'n 2,5 uur), en nog even wat nagedronken.
Tijdens het wandelen wilde ik haar zoenen, maar blijkbaar schrok ze daar nogal van. Snel maar er een knuffel van gemaakt, gelukkig werd het er niet ongemakkelijker op.

Overigens vielen haar ouders mij ook mee.
Hmph. Een blowjob zat er dus ook niet in?
pi_115579869
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hmph. Een blowjob zat er dus ook niet in?
Als zoenen er niet in zit, een blowjob dus ook niet nee xD.
pi_115579895
Like a gentleman. :) Die poging heeft achteraf gezien goed uitgepakt, want nu zijn je intenties wel duidelijk.
That's all folks!
pi_115579964
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Like a gentleman. :) Die poging heeft achteraf gezien goed uitgepakt, want nu zijn je intenties wel duidelijk.
Ehm, thanks denk ik? :P. En ik weet niet of ik het positief of negatief moet oppakken.
Sowieso snap ik het niet, want ze wist mijn intenties al :P Maargoed, duidelijker dan dit kan het niet nee :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')