Haha laat gaan man, is toch prima. Zo'n meisje. Als die Balotelli dat wist! HAHAHAHAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lekker Escha op d'r bek pakken niks mis mee ouwe reus
[ afbeelding ]
Lekker Louis afbranden natuurlijk. Hopelijk ook nog een vleugje Barmanbashquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Specularium het volgende:
Johan vanavond bij Knevel en Tijs.
Doet me denken aan dit klassiekertje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
De gebroeders Grimm, Hans Christian Andersen, de bijbel, etc.
Als je goed luistert, staat het voetbalverstand van Louis nooit ter discussie. Het is alles er omheen. Het schreeuwen en de stemverheffing.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik hoop dat Oranje dik wint en met mooi spel zodat Johan zn bek houdt.
Nee, we gaan daar enige nuance aanbrengen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:41 schreef Evertjan het volgende:
gaan we om 23.00 weer rellen in de Knevel en van de Brink topic???
Nu snap ik eigenlijk waar die grappen van dat 'geverfde haar' op slaan, wat dat ziet er echt niet uit. Tegenwoordig heeft Genee een prima kapseltje, maar dit is echt om te janken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit klassiekertje.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zie hier hoe Jezus zich ditmaal in Louis van Gaal manifesteerde.
Ik denk dat Kees Jansma al een dagtaak heeft aan het in toom houden van Louis. Verder kan ik niemand bedenken die aan die beschrijving zou voldoen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zouden ze niet iemand moeten hebben die het nieuwe seizoen van Sport1 kan aankondigen? Iemand met jarenlange ervaring in de sportjournalistiek? Iemand die bovendien veel weet van de Serie A en deze hele zomer heeft kunnen broeden op allerlei grappen waar enkel hij om moet lachen?
Sierd de Vosquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat Kees Jansma al een dagtaak heeft aan het in toom houden van Louis. Verder kan ik niemand bedenken die aan die beschrijving zou voldoen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zouden ze niet iemand moeten hebben die het nieuwe seizoen van Sport1 kan aankondigen? Iemand met jarenlange ervaring in de sportjournalistiek? Iemand die bovendien veel weet van de Serie A en deze hele zomer heeft kunnen broeden op allerlei grappen waar enkel hij om moet lachen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef pberends het volgende:
Johan was weer baas tegen Knevel & Brinkie.
Hij zit bij mij op de voetbal. Ik zal 't 'm eens vragen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef Stofje het volgende:
Toch zouden we VI om opheldering moeten vragen waarom Schelveccio er nooit meer zit. Ik vind het na Boskamp echt de tofste derde gast.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij zit bij mij op de voetbal. Ik zal 't 'm eens vragen.
Hahaha. Niet eens. Veldvoetbal.quote:
Ja man. Vanavond terrasje pakken, heerlijk toch. Pak ik m vannacht of morgenochtend even mee, laat gaan joh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm vanavond kan ik niet live kijken. Ik neem aan dat de MP4tje netjes gepost wordt
Ik ben bezig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er geen actief Aad De Mos-fantopic meer?
Ik wor gek van da ventjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja man. Vanavond terrasje pakken, heerlijk toch. Pak ik m vannacht of morgenochtend even mee, laat gaan joh.
Ach, het waren beelden van het verlies van PSV. Dat mag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze doen het maar met beelden van vorige week zaterdag? Beetje armoedig.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Die verdediging van het NL elftal, zo slecht..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het waren beelden van het verlies van PSV. Dat mag.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het waren beelden van het verlies van PSV. Dat mag.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
Sensation White daarnu nog iemand mishandelen.
Matige inkijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
de nieuwe tieten van roxeanne hazes voor tijdens dit kutitem
Heeft Dreetje ook een foto van zijn tieten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
de nieuwe tieten van roxeanne hazes voor tijdens dit kutitem
Jupilerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Wie is eigenlijk de sponsor van dit item?
Ranja inschenken voor de jeugd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef RemcoW23 het volgende:
Heidy. Standaard kantinevrouw. Doorgerookt stemmetje, lekker wijntje drinken om 16:15 nadat de lokale ploeg heeft gevoetbald.
Ik gok die lui waarvan je 50 flesjes op de achtergrond ziet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Amstelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef Paxcon het volgende:
En zich laten nemen op een vieze WC. Heerlijk, die lokale inteelt-kantinesquote:
Heineken toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:37 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik gok die lui waarvan je 50 flesjes op de achtergrond ziet.
We zijn allemaal volgelingen van Aad. Het Aadisme.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:37 schreef GGMM het volgende:
Aad zegt dat we ons zorgen moeten maken.
Dus dan doen we dat.
Alleen heeft hij het voetbalverstand van een garnaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef Abed het volgende:
Ik weet niet wat het is met Aadje maar ik zie hem altijd graag aan tafel.
over de heel is die dwergquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
Ja maar Sneijder is de belangrijkste man want hij is zo lief. Aldus het klootjesvolk.
Miskoop van Chelseaquote:
Eens, als Vaart sprint loopt Boskamp hem nog voorbijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
Witsel owned die dikke Vaart op alle fronten
Heeft één leuk seizoen gedraaid en daar teert hij nu nog steeds op.quote:
sommige users hier ook. net als die Robbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft één leuk seizoen gedraaid en daar teert hij nu nog steeds op.
Nee, Hazard wordt de ster van het WK 2014.quote:
Witsel maakte er nog veel meer...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
VdV maakt toch altijd de meeste meters.
We zullen zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Hazard wordt de ster van het WK 2014.![]()
Nee, De Jong was slechter.quote:
Done.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geniaale ballen van indi gingen daar aan vooraf johan niet schuwen gewoon benoemen !
Ik denk dat het wel een hele grote wordt. Maar het is wel een irritant mannetje die zichzelf nóg beter vindt dan anderen hem vindenquote:
bij balverlies heb je geen flikker aan hem net zoals Sneijderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Vaart was helemaal niet slecht, hij was goed zelfs. Maar het is hip en trendy om hem af te kraken.
Sorry, net als Robben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
sommige users hier ook. net als die Robben
Cheslea en Real Madrid maakte hij het verschil, bij Oranje heeft ie ook veel het verschil gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]1 superjaar gehad en verder word die bijna overal gehaat
En Schelvisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat een saai programma zo zonder Boskamp
Danny?quote:
inderdaad , tussen wk winst en falenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Cheslea en Real Madrid maakte hij het verschil, bij Oranje heeft ie ook veel het verschil gemaakt.
Je hebt geluk dat Davy er niet isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
Urby is idd 2 klasses beter dan WIllems. Onbegrijpelijk dat Willems nog steeds mag aanmodderen daar.
Ja, maar hij is zo jong.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
Urby is idd 2 klasses beter dan WIllems. Onbegrijpelijk dat Willems nog steeds mag aanmodderen daar.
Dat was één wedstrijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
inderdaad , tussen wk winst en falen
Urby is inderdaad beter. Maar vind je BMI wel van het niveau van Urby?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
Idd, maar hij doet wat leuke trucjes, dus dan vindt iedereen je al snel geweldig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar hij is zo jong.
Sowieso nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.
En Aads dochter is Viergevers zaakwaarnemer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat me raden: Viergever is een oud speler van Aad????
En hij gaf een crosspass tegen Denemarkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, maar hij doet wat leuke trucjes, dus dan vindt iedereen je al snel geweldig.
Idd, dus speelde hij die wedstrijd wél goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij gaf een crosspass tegen Denemarken
Volgens Davy speelde hij goed tegen Ajaxquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij gaf een crosspass tegen Denemarken
Twente-uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar hij is zo jong.
Sowieso nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.
Kan in de eredivisie prima mee. Helemaal met een beest als Bruno en een voetballer als De Vrij naast zichquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
En Mathijsen is een onbegrijpelijke aankoop idd.
Onbegrijpelijk idd. Echt een ernstige fout.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Feyenoord zit gewoon 3 jaar vast aan Mathijsen, de tering zeg.
Vorig jaar alle topwedstrijden gemist?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente-uit.
Verder tegen een paar kleinere clubs. Maar BMI heb ik ook nog nooit tijdens een topper geweldig zien spelen.
Hij was daar de beste van PSV ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Davy speelde hij goed tegen Ajax
3 jaar lang? Misschien dat hij dit seizoen nog meekan, al betwijfel ik het (zie ook een Van Bommel). Oude spelers slagen bijna noiot in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan in de eredivisie prima mee. Helemaal met een beest als Bruno en een voetballer als De Vrij naast zich
Welke argumenten had hij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Davy speelde hij goed tegen Ajax
Zegt meer iets over Ajax dat ze zo'n zwakkeling als Willems niet aan kunnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was daar de beste van PSV ja.
Zei ook wat over PSV
Goed dat je dat al weet van te voren, wacht het nou eerst maar af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd. Echt een ernstige fout.
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar alle topwedstrijden gemist?
Ik denk dat het er nog wel meer zijn geweest danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
3 tegen Dortmund keihard falen
Mijn mening, uiteraard kan ik fout zitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goed dat je dat al weet van te voren, wacht het nou eerst maar af.
schopt er per seizoen 50 in . doet Robben dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat het er nog wel meer zijn geweest dan
Maar jij vindt Ronaldo ook zo slecht?
Die schopt er 50 per seizoen naast.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
schopt er per seizoen 50 in . doet Robben dat?
Het was een retorische vraag om m'n punt te makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze wou je natuurlijk aangeven hé
Ach, als hij echt niet meer mee kan zet hij zelf er wel een punt achter en anders kan hij zo doorstromen naar een functie binnen de club, net als een Makaay en Gio deden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 jaar lang? Misschien dat hij dit seizoen nog meekan, al betwijfel ik het (zie ook een Van Bommel). Oude spelers slagen bijna noiot in de Eredivisie.
Maar zelfs als hij dit seizoen wel meedraait, moet hij dat daarna nog 2 jaar doen.
voor zijn doen is dat een normaal aantalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die schopt er 50 per seizoen naast.
Ik zie ons zomaar het WK missenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De SF van een WK is onhaalbaar.
Mja ok, dat kan idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, als hij echt niet meer mee kan zet hij zelf er wel een punt achter en anders kan hij zo doorstromen naar een functie binnen de club, net als een Makaay en Gio deden.
Robben mist wel vaker wat, zolang Robben speelt dus..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie ons zomaar het WK missen
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
FOK! TWEEDE SCHERM EXTRA INFO
Aad de Mos (Den Haag, 27 maart 1947) is een Nederlandse voetbaltrainer en voormalig voetballer.
Ik had inderdaad Bouma opgeroepen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik vond het bij voorbaat al raar dat je Mathijsen oproept. In principe werk je toch gewoon toe naar een selectie voor het WK. Daar zit hij niet meer bij.
Klopt, rare keuze idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik vond het bij voorbaat al raar dat je Mathijsen oproept. In principe werk je toch gewoon toe naar een selectie voor het WK. Daar zit hij niet meer bij.
Inderdaad zelfde voor Kuijt Boularouz en Heitinga.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
En dat krijgt hij bij Feyenoord ook niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Mathijsen heeft wel net op tijd een contract getekend. Wou een salaris wat past bij een international. Alleen is hij dat na deze wedstrijd niet meer.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Robin, jij bent de beste van Manchester! Jahahaaaa!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |