Matige inkijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
de nieuwe tieten van roxeanne hazes voor tijdens dit kutitem
Heeft Dreetje ook een foto van zijn tieten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
de nieuwe tieten van roxeanne hazes voor tijdens dit kutitem
Jupilerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Wie is eigenlijk de sponsor van dit item?
Ranja inschenken voor de jeugd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef RemcoW23 het volgende:
Heidy. Standaard kantinevrouw. Doorgerookt stemmetje, lekker wijntje drinken om 16:15 nadat de lokale ploeg heeft gevoetbald.
Ik gok die lui waarvan je 50 flesjes op de achtergrond ziet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Amstelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef Paxcon het volgende:
En zich laten nemen op een vieze WC. Heerlijk, die lokale inteelt-kantinesquote:
Heineken toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:37 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik gok die lui waarvan je 50 flesjes op de achtergrond ziet.
We zijn allemaal volgelingen van Aad. Het Aadisme.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:37 schreef GGMM het volgende:
Aad zegt dat we ons zorgen moeten maken.
Dus dan doen we dat.
Alleen heeft hij het voetbalverstand van een garnaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef Abed het volgende:
Ik weet niet wat het is met Aadje maar ik zie hem altijd graag aan tafel.
over de heel is die dwergquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
Ja maar Sneijder is de belangrijkste man want hij is zo lief. Aldus het klootjesvolk.
Miskoop van Chelseaquote:
Eens, als Vaart sprint loopt Boskamp hem nog voorbijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
Witsel owned die dikke Vaart op alle fronten
Heeft één leuk seizoen gedraaid en daar teert hij nu nog steeds op.quote:
sommige users hier ook. net als die Robbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft één leuk seizoen gedraaid en daar teert hij nu nog steeds op.
Nee, Hazard wordt de ster van het WK 2014.quote:
Witsel maakte er nog veel meer...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
VdV maakt toch altijd de meeste meters.
We zullen zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Hazard wordt de ster van het WK 2014.![]()
Nee, De Jong was slechter.quote:
Done.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geniaale ballen van indi gingen daar aan vooraf johan niet schuwen gewoon benoemen !
Ik denk dat het wel een hele grote wordt. Maar het is wel een irritant mannetje die zichzelf nóg beter vindt dan anderen hem vindenquote:
bij balverlies heb je geen flikker aan hem net zoals Sneijderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Vaart was helemaal niet slecht, hij was goed zelfs. Maar het is hip en trendy om hem af te kraken.
Sorry, net als Robben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
sommige users hier ook. net als die Robben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |