Haha laat gaan man, is toch prima. Zo'n meisje. Als die Balotelli dat wist! HAHAHAHAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lekker Escha op d'r bek pakken niks mis mee ouwe reus
[ afbeelding ]
Lekker Louis afbranden natuurlijk. Hopelijk ook nog een vleugje Barmanbashquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Specularium het volgende:
Johan vanavond bij Knevel en Tijs.
Doet me denken aan dit klassiekertje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
De gebroeders Grimm, Hans Christian Andersen, de bijbel, etc.
Als je goed luistert, staat het voetbalverstand van Louis nooit ter discussie. Het is alles er omheen. Het schreeuwen en de stemverheffing.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik hoop dat Oranje dik wint en met mooi spel zodat Johan zn bek houdt.
Nee, we gaan daar enige nuance aanbrengen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:41 schreef Evertjan het volgende:
gaan we om 23.00 weer rellen in de Knevel en van de Brink topic???
Nu snap ik eigenlijk waar die grappen van dat 'geverfde haar' op slaan, wat dat ziet er echt niet uit. Tegenwoordig heeft Genee een prima kapseltje, maar dit is echt om te janken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit klassiekertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |