Cheslea en Real Madrid maakte hij het verschil, bij Oranje heeft ie ook veel het verschil gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]1 superjaar gehad en verder word die bijna overal gehaat
En Schelvisquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat een saai programma zo zonder Boskamp
Danny?quote:
inderdaad , tussen wk winst en falenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Cheslea en Real Madrid maakte hij het verschil, bij Oranje heeft ie ook veel het verschil gemaakt.
Je hebt geluk dat Davy er niet isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
Urby is idd 2 klasses beter dan WIllems. Onbegrijpelijk dat Willems nog steeds mag aanmodderen daar.
Ja, maar hij is zo jong.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
Urby is idd 2 klasses beter dan WIllems. Onbegrijpelijk dat Willems nog steeds mag aanmodderen daar.
Dat was één wedstrijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
inderdaad , tussen wk winst en falen
Urby is inderdaad beter. Maar vind je BMI wel van het niveau van Urby?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
Idd, maar hij doet wat leuke trucjes, dus dan vindt iedereen je al snel geweldig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar hij is zo jong.
Sowieso nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.
En Aads dochter is Viergevers zaakwaarnemer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat me raden: Viergever is een oud speler van Aad????
En hij gaf een crosspass tegen Denemarkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, maar hij doet wat leuke trucjes, dus dan vindt iedereen je al snel geweldig.
Idd, dus speelde hij die wedstrijd wél goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij gaf een crosspass tegen Denemarken
Volgens Davy speelde hij goed tegen Ajaxquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij gaf een crosspass tegen Denemarken
Twente-uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar hij is zo jong.
Sowieso nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.
Kan in de eredivisie prima mee. Helemaal met een beest als Bruno en een voetballer als De Vrij naast zichquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
En Mathijsen is een onbegrijpelijke aankoop idd.
Onbegrijpelijk idd. Echt een ernstige fout.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Feyenoord zit gewoon 3 jaar vast aan Mathijsen, de tering zeg.
Vorig jaar alle topwedstrijden gemist?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente-uit.
Verder tegen een paar kleinere clubs. Maar BMI heb ik ook nog nooit tijdens een topper geweldig zien spelen.
Hij was daar de beste van PSV ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Davy speelde hij goed tegen Ajax
3 jaar lang? Misschien dat hij dit seizoen nog meekan, al betwijfel ik het (zie ook een Van Bommel). Oude spelers slagen bijna noiot in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan in de eredivisie prima mee. Helemaal met een beest als Bruno en een voetballer als De Vrij naast zich
Welke argumenten had hij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Davy speelde hij goed tegen Ajax
Zegt meer iets over Ajax dat ze zo'n zwakkeling als Willems niet aan kunnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was daar de beste van PSV ja.
Zei ook wat over PSV
Goed dat je dat al weet van te voren, wacht het nou eerst maar af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd. Echt een ernstige fout.
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar alle topwedstrijden gemist?
Ik denk dat het er nog wel meer zijn geweest danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
3 tegen Dortmund keihard falen
Mijn mening, uiteraard kan ik fout zitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goed dat je dat al weet van te voren, wacht het nou eerst maar af.
schopt er per seizoen 50 in . doet Robben dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat het er nog wel meer zijn geweest dan
Maar jij vindt Ronaldo ook zo slecht?
Die schopt er 50 per seizoen naast.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
schopt er per seizoen 50 in . doet Robben dat?
Het was een retorische vraag om m'n punt te makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze wou je natuurlijk aangeven hé
Ach, als hij echt niet meer mee kan zet hij zelf er wel een punt achter en anders kan hij zo doorstromen naar een functie binnen de club, net als een Makaay en Gio deden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 jaar lang? Misschien dat hij dit seizoen nog meekan, al betwijfel ik het (zie ook een Van Bommel). Oude spelers slagen bijna noiot in de Eredivisie.
Maar zelfs als hij dit seizoen wel meedraait, moet hij dat daarna nog 2 jaar doen.
voor zijn doen is dat een normaal aantalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die schopt er 50 per seizoen naast.
Ik zie ons zomaar het WK missenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De SF van een WK is onhaalbaar.
Mja ok, dat kan idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, als hij echt niet meer mee kan zet hij zelf er wel een punt achter en anders kan hij zo doorstromen naar een functie binnen de club, net als een Makaay en Gio deden.
Robben mist wel vaker wat, zolang Robben speelt dus..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie ons zomaar het WK missen
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
FOK! TWEEDE SCHERM EXTRA INFO
Aad de Mos (Den Haag, 27 maart 1947) is een Nederlandse voetbaltrainer en voormalig voetballer.
Ik had inderdaad Bouma opgeroepen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik vond het bij voorbaat al raar dat je Mathijsen oproept. In principe werk je toch gewoon toe naar een selectie voor het WK. Daar zit hij niet meer bij.
Klopt, rare keuze idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik vond het bij voorbaat al raar dat je Mathijsen oproept. In principe werk je toch gewoon toe naar een selectie voor het WK. Daar zit hij niet meer bij.
Inderdaad zelfde voor Kuijt Boularouz en Heitinga.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
En dat krijgt hij bij Feyenoord ook niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Mathijsen heeft wel net op tijd een contract getekend. Wou een salaris wat past bij een international. Alleen is hij dat na deze wedstrijd niet meer.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Robin, jij bent de beste van Manchester! Jahahaaaa!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |