Mehh sucks, gelukkig is het vaak snel te verhelpen, sterktequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef Sorbootje het volgende:
Gefeliciteerd Sparkling!
Oorzaak voor mijn misère gevonden: een fikse urineweginfectie. just my luck...
Een paar vriendinnen wisten dat we bezig waren, maar die wisten wel dat we al een hele tijd rammelden en hebben het ook nooit raar gevonden ofzo. Mijn moeder is tot nu toe de enige die wel even zoiets had van 'ohh, wel jong' maar verder nog niemand. Verwacht op m'n werk nog wel een aantal mensen die zo zullen reageren maarja, pechquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:50 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Jaaa, jij ook zag ikdat hoor je niet zo vaak! Weten mensen dat jullie bezig waren? Nog niet gehoord dat je wel erg jong bent?
dat hoorde ik van iedereen, maar ze vergeten dan wel dat we al 9 jaar samen zijn. Het voelt goed zo!
Spannend en leuk ook idd. plus krijg je meestal extra plaatjes meequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:07 schreef Fieder het volgende:
Oh vergeten!
Morgen nekplooimeting. Leuk om de kleine weer te zienmaar ook wel spannend...
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef Fieder het volgende:
Haha Skoap!
Ik weet ook niet hoe lang ik en mn man samen zijnhij wel
![]()
Ik heb altijd de neiging om te zeggen: Ik hou van hobbies, puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje (kent iemand die reclame nog?)
Hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef Fieder het volgende:
Haha Skoap!
![]()
Ik heb altijd de neiging om te zeggen: Ik hou van hobbies, puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje (kent iemand die reclame nog?)
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef Fieder het volgende:
Haha Skoap!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met een baard?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb baardagamen even moeten googlenik dacht eerst dat dat een soort apen waren? Iets met haar dacht ik iig
ik kwam op marktplaats ooit een advertentie tegen waarin iemand zijn Baardafgaan aanboodquote:
ja maar een baardafgaan is weer heul iets andersquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik kwam op marktplaats ooit een advertentie tegen waarin iemand zijn Baardafgaan aanboodhet was een mannetje en hij was heel tam
![]()
ik kreeg er hele rare associaties bij...
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik kwam op marktplaats ooit een advertentie tegen waarin iemand zijn Baardafgaan aanboodhet was een mannetje en hij was heel tam
![]()
ik kreeg er hele rare associaties bij...
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahahah crap net te laat met quoten![]()
een baaragaam is wel heul erg ontopic hier
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef Skoap het volgende:
Sparkling welkom
Twinkle dat is niet wat je wil horen, maar je klinkt er wel vrij rustig/verstandig onder
Denk dat dat ook de beste manier is om met de hele situatie om te gaan. Knap dat je dat kan.
Fijn dat iedereen daar ook zo lief was! En wat naar van dat flauwvallen.
Sorbo beterschap
Voorstellen, nou oke
Ik ben Marieke , 32 jaar (net...) en net iets meer dan 1 jaar getrouwd en we zijn nu zo'n 4.5??? jaar samen. Ooh wat erg, ik weet het niet eensMijn man is een stukje ouder dan ik en heeft al 2 volwassen dochters (19 en 21)
Ik woon in het idyllischeAlmere en Gerb is vroeger mijn collega geweest en nu zien we elkaar nog steeds
Mijn man en ik werken beide in de IT. Helaas ook bij hetzelfde bedrijf, dat is niet altijd even makkelijk/prettig, want we moeten ook nog veel samenwerken ook. Verder geen huisdieren, zou wel graag een hond willen, maar ja, dan zit dat beest de hele dag alleen, dat vind ik zielig... En ik heb nog steeds de neiging bij dit soort teksten om te zeggen "Ik ben Marieke ben 32 jaar en doe donald duck na
"
WTF, sssssssssssssssssssssssstquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]alweer bijna 10 jaar kennen wij elkaar
![]()
Langer haast denk ik... of misschien wel even lang ongeveer...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef klumsy het volgende:
10 jaar alweerdenk dat ik haar dan ook zoiets ken, maar weet het niet zeker, weet jij het nog Skoap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |