Het viel mee uiteindelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Lig je daar dadelijk te ruften op de tafel
Wacht maar tot je tijdens de bevalling gaat poepen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Lig je daar dadelijk te ruften op de tafel
80% van de vrouwen die bevalt, poept dan ook, toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:06 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je tijdens de bevalling gaat poepen.
Ik in ieder geval wel. Twee keer zelfs.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
80% van de vrouwen die bevalt, poept dan ook, toch?
Yeh, verheug me er al op
Pijnlijke tepels & misselijkheid!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:31 schreef L0t.. het volgende:
Thnx Twinkly
Ik heb nu zelf inmiddels wel het gevoel dat het vals alarm was.. Ik heb nog wel bruinverlies maar het is heel minimaal. Heb ook sinds gisteren pijnlijke tepels en vandaag voor het eerst in 2 weken weer misselijk geweest. Maar ik houd nog wel 10 slagen om de arm hoor...
Morgen is ons 8-jarig jubileum. We gaan lekker een weekendje naar de kust om het te vieren en even onze gedachten te verzetten.
Fijn dat alles weer goed was Coco!
Oh, nog even hierop reagerend:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:57 schreef Limone het volgende:
In het wachten.. topic was er net een voorstelrondje bezig en ik vond het wel leuk om die naar dit topic te trekken:
Ik ben 28, getrouwd, geen huisdieren, eerste kindje, wonende in de hoofdstad.
Ja merkte je dat wel.. Ze zeggen inderdaad dat je het echt niet door hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:14 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel. Twee keer zelfs.Ze deden er gelukkig heel normaal over.
Ik kreeg altijd te horen dat je daar niets van zou merken, nou echt wel.
Ligt eraan. Vaak samen, maar soms ook ons eigen ding.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef Pvoesss het volgende:
Gamen jullie samen? of beide andere spellen?
[..]
Ja merkte je dat wel.. Ze zeggen inderdaad dat je het echt niet door hebt.
Ik heb bij beide niet gepoept ik was daar zo bang voor ookal zien ze het heel vaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: ik denk echt dat ik alles onder poep met mijn chronische darmontsteking![]()
Qua persen zul je het verschil wel niet merken idd, maar als de poo je lichaam verlaat, dat moet je toch wel voelen ja
Oh wat leuk, een zoontje van 10 al! En woestijnratjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef rebel-angel het volgende:
ooohdan kan ik ook wel toegeven dat ik nu zit te gamen op de ps3
en ik ben 33 en 16 jaar samen met m'n![]()
we hebben 1 zoon van 10 en wonen in zuid - holland aan de kust
en als huisdieren hebben we 2 woestijnratten phineas en ferb![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vaak samen, maar soms ook ons eigen ding.Leuk wij spelen samen diablo3, en doen nu samen beta voor WoW maar dat is heel tijdelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wachten ook op GW2Eigenlijk als het samen kan dan doen we dat
![]()
![]()
Wat leuk R-A echte jeugdliefdes!![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Leuk wij spelen samen diablo3, en doen nu samen beta voor WoW maar dat is heel tijdelijk.
Wachten ook op GW2Eigenlijk als het samen kan dan doen we dat
![]()
![]()
Wat leuk R-A echte jeugdliefdes!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga tijdens mijn zwangerschapsverlof lekker veel gamen denk ikMerk alleen dat ik niet meer zo goed lang achter elkaar kan zitten, dan krijg ik last van mijn rug. Dus moet wat dat betreft wat rustiger aan doen. Verder gelukkig niet al teveel last.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef papillion het volgende:
Logi
Volgens mij mag je gewoon huzarensalde eten hoor. Er geld hoogstens wat er ook geld voor andere producten die je in de koeklas moet bewaren, Bewaar het niet te lang / ga dus niet over de houdbaarheidsdatum heen (waar je het normaal nog wel eens durft te riskeren als het nog goed proeft).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alles wel meegelezen wat hierboven is gepost![]()
Las dat L0t er iets meer vertrouwen in heeft. Komt goed meissie!
Emf met verlof lees ik .. Probeer er ondanks de omstandigheden toch een beetje van te genieten meis! En doe lekker rustig aan.. Zeker met het weer wat er de komende dagen aan zit te komen![]()
Wat een leuk idee!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, nog even hierop reagerend:
Ik ben 30 (eind deze maand word ik 31), getrouwd (in september 3 jaar), hebben wel huisdieren (4 katten, 2 baardagamen, 1 koningspython en een ant farm), dit wordt ook ons eerste kindje en wij wonen in Zuid-Limburg. Favo bezigheid: gamen. Wij zijn nogal geeks
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Sopho het volgende:
Meldt. Zit rustig in de tuin een baby af te bakken. Elke week betekent een zwaardere baby, dus ik zit het rustig uit. De pijn in je linker bil klinkt bekend en dat moet je wel even in de gaten houden hoor! Als het erger wordt, dan heeft het vervelende gevolgen voor je beweeglijkheid.
Inca, als het vandaag niet gaat. Je kan je mannetje langsbrengen. Het badje wordt nu gevuld.
Alle meiden geniet van het heerlijke weer en de bolle buikjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Haha ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je weet hoe het komt dan iig, dat naar worden! Idd, daarom ook niet meer plat op je rug liggen
![]()
Oh super joh, dat de rest wel gewoon goed is... natuurlijk nog steeds lastig die gaatjes, en dat ze er nog zitten, maar dat ze verder niks nieuws gezien hebben!
Joahhhh chocolaaaaIk stond bij de kruidvat vanmiddag en heb niks gekocht
beetje spijt maar wel gezonder
Whehe.
Fijn hoor. Super dat ze jullie zo goed begeleiden!I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Jaaaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik kom langzaam het topic binnen schuifelen. Gisteren positief getest en vanochtend nog eens! Zo blij mee maar nog erg bang door een miskraam in maart dit jaar.
Meteen voorstellen, ook al staat het ook al in het andere topic.
Ik ben 24, 9 jaar samen met mijn man (26) en sinds vorig jaar mei getrouwd. Dit wordt ons eerste kindje en ik botvier die moedergevoelens wel op ons hondje en 2 konijnenen we wonen in Gelderland.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef Fieder het volgende:
Klums 12 wekenIk heb vandaag na 6 weken weer (te zwaar) gewerkt en heb nu ook zo'n pijn die jij beschrijft! Hoop dat t morgen over is. Niet leuk...
Inca, goed dat t uwv zn zaakjes op orde heeft bij jou!
Keshet, geen zwangerschapsdiabetes! Fijn hoor!
Enf, probeer maar van je verlof te genieten, ook al had je het misschien anders gewild. t Is niet voor niks.
Coco jouw voeten!!dat dat niet gruwelijk zeer doet! Fijn dat de (onverwachte) echo goed was!
Lot veel plezier, lekker even afleiding. Moet je nog steeds tot 12 weken wachten?
Twinkle, jammer dat het nieuws niet beter was. Je bent iig wel in goede handen! En pas je goed op jezelf??
niemand vergeten hoop ik?Nu ik weer werk is t lastig bij te houden
Voor t voorstelrondje:
Ik ben 27, getrouwd (bijna een jaar) en kom uit Zuid-Holland. Dit wordt ons eerste kindje, tot die tijd moet ik mn moedergevoelens op onze hamster projecteren.
Wacht maar tot de baby wat groter isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef L0t.. het volgende:
Onze katten zullen blij zijn als er een baby komt, eindelijk rust
Jaaa, jij ook zag ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaaaWelkom!
Jij ook met je jeugdliefde dus?Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |