Keshet ik heb het kraampakket meen ik vorige week of de week daarvoor gekregen. Was toen 27/28 weken. Haha en wat een schattig lief kindje heb je, als ik dat zo lees

. Succes met de suikertest!!
Hoop dat het je allemaal een beetje mee mag vallen!

... Geen ervaring hier (gelukkig.. Als ik dat zo van andere dames lees), maar geloof niet dat het echt een pretje is
Liza, kan het zijn dat je teveel doet op een dag? Ik schreef hier laatst al dat ik plots een hele dag in het ziekenhuis door heb kunnen brengen omdat ik maar buikpijn bleef houden en de beeb veel minder voelde. Achteraf gezien kwam dat waarschijnlijk omdat ik teveel deed op een dag (terwijl dat voor mijn gevoel helemaal niet was). Nu doe ik echt bijna niks meer op een dag .. Maar daardoor zijn de buikpijnen wel verdwenen! Zodra ik me inspan (fietsen, wandelen) wordt ie wel weer keihard. Dus ondanks dat ik graag mijn conditie op peil wil houden voor de bevalling die me te wachten staat, moet ik het wel met mate aanpakken. Bij mij werkt het in ieder geval om heel wat tandjes terug te doen! En in het begin was dat heel moeilijk voor me omdat ik een onwijs bezig bijtje ben. Maar nu schik me voor even in mijn lot, en het gaat me nog best goed af ook

.. Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! En alweer 25 weken jullie twee

.. Wat vliegt de tijd!
Klumsy, rare dromen *check*. Niet elke dag gelukkig maar ik droom echt raaaaare dingen

.. En inderdaad veel mensen die dood gaan ofzo
Een goede manier van mijlpalen vieren

... Misschien mannetje maar eens overhalen om hetzelfde te doen

.. Ach binnenkort zijn we alweer zoveel jaar getrouwd, dat vieren we altijd al met een etentje dus dat komt wel goed
Limone welkom bij de club

... Dat je maar een onbezorgde, fijne zwangerschap tegemoet mag gaan
Nytar mijlpaal
Incan, fijn dat het serieus wordt genomen door een instantie als het UWV .. Dan heb je die zorgen er in ieder geval niet bij. En lekker rustig aan doen dan vandaag voor jou, als ik dat zo lees

... Tis ook veel ste warm om je druk te maken!
Vanmiddag dan DE echo van hartje/tussenschotje/gaatjes beebje
Gisteravond toen we in bed lagen nog met mijn lief erover gehad .. Hij gaf aan dat ie hem stiekem wel een beetje kneep, precies dezelfde gedachte die ik ook had. Net wat ik laatst ook al schreef. Toen het met 20 weken tegen ons verteld werd, hadden we nog 20 weken om de 'schade' nog voor de geboorte om te herstellen. Stel dat er nu geen verbetering zichtbaar is?

.. Dan blijven er ineens nog maar, pak hem beet, 10 weekjes over
Maar we kwamen al snel tot de conclusie dat er dan nog geen man overboord is en dat we beiden het vertrouwen hebben dat we daar in prima handen zijn. We gaan er gewoon voor liggen vanmiddag en dan horen we het wel. Stiekem kijk ik er ook wel enorm naar uit om te zien hoe onze meis er nu uit ziet

... Dus ja, het aangename versus het onaangename. Ik kan me niet voorstellen hoe ze eruit ziet
Ze is de laatste dagen wel behoorlijk levendig

.. Echt zo leuk
Ik kan alleen nog maar op mijn zij slapen. Op mijn buik ligt niet meer prettig, op mijn rug word ik serieus naar. Maar dan ligt ze tegen de zijkant aan te rammen jonge

... Gelukkig nog geen voetjes die achter ribben blijven haken of zulks .. Laten we dat nog maar even achterwege houden