abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115643522
Lig je daar dadelijk te ruften op de tafel :o
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:20:39 #152
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115643798
Mango: ja idd, dat doe ik ook maar gewoon! :)
Voeten tussen je ribben :o dat lijkt me ook niks zeg.. heb ik (nog) niet gehad..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115645306
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Het viel mee uiteindelijk :+

Alles was overigens prima :) Gyn kon het hartje niet meteen vinden met de doppler, dus pakte snel echo-apparaat erbij. Yay, verrassingsecho *O*

Hij ligt met zn hoofd boven nog, aan mijn rechterkant. Ruggengraat loopt langs mijn rechterzijkant. Beentjes link. Precies waar ik meestal ook beweging voel :+

Beeb was volgens mij aan het slapen (alleen twee keer even geschopt), maar zoals ik de beweging omschreef (dat vragen ze altijd he? Voel je voldoende beweging? Ik vind dat een hele moeilijke vraag) was het prima (aantal keren per dag dat 'ie me een paar keer achter elkaar trapt, zo hard dat je het aan de buitenkant al wat kunt zien/voelen. Was dus goed, gelukkig :)
pi_115645709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Wacht maar tot je tijdens de bevalling gaat poepen. :)
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_115645791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:06 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

Wacht maar tot je tijdens de bevalling gaat poepen. :)
80% van de vrouwen die bevalt, poept dan ook, toch?

Yeh, verheug me er al op :+
pi_115645978
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

80% van de vrouwen die bevalt, poept dan ook, toch?

Yeh, verheug me er al op :+
Ik in ieder geval wel. Twee keer zelfs. :@ Ze deden er gelukkig heel normaal over.

Ik kreeg altijd te horen dat je daar niets van zou merken, nou echt wel.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_115645985
Jeetje, FTA, wat eng ;( Wat vreselijk die onzekerheid. Heel veel sterkte. Ik hoop heel hard dat het geen symptoom van een syndroom is dat het kindje weinig beweegt :*

Lot, ik duim dat het vals alarm was :* Wat rot dat je nog zo lang in spanning moet zitten zeg.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_115646596
Thnx Twinkly :*

Ik heb nu zelf inmiddels wel het gevoel dat het vals alarm was.. Ik heb nog wel bruinverlies maar het is heel minimaal. Heb ook sinds gisteren pijnlijke tepels en vandaag voor het eerst in 2 weken weer misselijk geweest. Maar ik houd nog wel 10 slagen om de arm hoor...

Morgen is ons 8-jarig jubileum. We gaan lekker een weekendje naar de kust om het te vieren en even onze gedachten te verzetten :).

Fijn dat alles weer goed was Coco!
pi_115646848
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:31 schreef L0t.. het volgende:
Thnx Twinkly :*

Ik heb nu zelf inmiddels wel het gevoel dat het vals alarm was.. Ik heb nog wel bruinverlies maar het is heel minimaal. Heb ook sinds gisteren pijnlijke tepels en vandaag voor het eerst in 2 weken weer misselijk geweest. Maar ik houd nog wel 10 slagen om de arm hoor...

Morgen is ons 8-jarig jubileum. We gaan lekker een weekendje naar de kust om het te vieren en even onze gedachten te verzetten :).

Fijn dat alles weer goed was Coco!
Pijnlijke tepels & misselijkheid! *O* Ik ben heel hard voor je aan het duimen, en dat zijn in ieder geval al goede tekenen :Y

Geniet van jullie weekendje weg samen O+
pi_115647014
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:57 schreef Limone het volgende:
In het wachten.. topic was er net een voorstelrondje bezig en ik vond het wel leuk om die naar dit topic te trekken:

Ik ben 28, getrouwd, geen huisdieren, eerste kindje, wonende in de hoofdstad.
Oh, nog even hierop reagerend:

Ik ben 30 (eind deze maand word ik 31), getrouwd (in september 3 jaar), hebben wel huisdieren (4 katten, 2 baardagamen, 1 koningspython en een ant farm :+), dit wordt ook ons eerste kindje en wij wonen in Zuid-Limburg. Favo bezigheid: gamen. Wij zijn nogal geeks :)
pi_115647207
Gamen jullie samen? of beide andere spellen?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:14 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

Ik in ieder geval wel. Twee keer zelfs. :@ Ze deden er gelukkig heel normaal over.

Ik kreeg altijd te horen dat je daar niets van zou merken, nou echt wel.
Ja merkte je dat wel.. Ze zeggen inderdaad dat je het echt niet door hebt.
Ik heb bij beide niet gepoept ik was daar zo bang voor ookal zien ze het heel vaak
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:49:07 #162
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115647214
oooh :o dan kan ik ook wel toegeven dat ik nu zit te gamen op de ps3
en ik ben 33 en 16 jaar samen met m'n (8>
we hebben 1 zoon van 10 en wonen in zuid - holland aan de kust
en als huisdieren hebben we 2 woestijnratten phineas en ferb :P
W
Z
E
pi_115647384
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef Pvoesss het volgende:
Gamen jullie samen? of beide andere spellen?

[..]

Ja merkte je dat wel.. Ze zeggen inderdaad dat je het echt niet door hebt.
Ik heb bij beide niet gepoept ik was daar zo bang voor ookal zien ze het heel vaak
Ligt eraan. Vaak samen, maar soms ook ons eigen ding.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic: ik denk echt dat ik alles onder poep met mijn chronische darmontsteking :D :D Qua persen zul je het verschil wel niet merken idd, maar als de poo je lichaam verlaat, dat moet je toch wel voelen ja :D :+
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef rebel-angel het volgende:
oooh :o dan kan ik ook wel toegeven dat ik nu zit te gamen op de ps3
en ik ben 33 en 16 jaar samen met m'n (8>
we hebben 1 zoon van 10 en wonen in zuid - holland aan de kust
en als huisdieren hebben we 2 woestijnratten phineas en ferb :P
Oh wat leuk, een zoontje van 10 al! En woestijnratjes O+
pi_115647666
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ligt eraan. Vaak samen, maar soms ook ons eigen ding.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk wij spelen samen diablo3, en doen nu samen beta voor WoW maar dat is heel tijdelijk.
Wachten ook op GW2 *O* Eigenlijk als het samen kan dan doen we dat *O* *O*

Wat leuk R-A echte jeugdliefdes! O+ O+
pi_115647880
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Leuk wij spelen samen diablo3, en doen nu samen beta voor WoW maar dat is heel tijdelijk.
Wachten ook op GW2 *O* Eigenlijk als het samen kan dan doen we dat *O* *O*

Wat leuk R-A echte jeugdliefdes! O+ O+
SPOILER
Ga tijdens mijn zwangerschapsverlof lekker veel gamen denk ik :) Merk alleen dat ik niet meer zo goed lang achter elkaar kan zitten, dan krijg ik last van mijn rug. Dus moet wat dat betreft wat rustiger aan doen. Verder gelukkig niet al teveel last.
pi_115648672
Wij wachten ook op GW2 :D
Alhoewel ik niet denk dat we het erg veel zullen gaan spelen. Alleen af en toe 's avonds.

Mijn vriend en ik speelden allebei GW toen we iets met elkaar kregen.
In het begin ook veel samen gespeeld als we beiden in ons eigen huis zaten, erg romantisch :+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115648844
Ik ben wel een nerd :+ maar game amper...
Komt vast omdat ik o.a. programmeer voor mijn werk en 's avonds gewoon geen zin meer heb weer achter die pc te zitten...

Heb wel een xbox, maar mijn man vindt dat gamen echt helemaal niks en ik heb vaak ook geen zin in mijn eentje te gaan zitten gamen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115648850
Gamen *check*, al ben ik vooral een slacker achter de pc.

Momenteel nog af en toe raiden op wow. Met panda ik de komende tijd nog (lang leve dat panda al in september komt en niet in december pas), manlief niet meer.

24, getrouwd, 2 katten, nog 0 kinderen.
pi_115649771
Ik game niet -O-
Maar! Ik heb wel een kat. En een man. Ik ben 31 en woon in Limburg.
pi_115650064
Ik speel de laatste maanden alleen nog maar kolonisten van catan online als ik me even verveel oid. echt bijna elke avond als de kinderen op bed liggen gamen doe ik al jaren niet meer.. dat deed ik vooral toen ik alleenstaand was.

Trouwens mag je huzaren salade als je zwanger bent? Heb er ineens zo'n zin in!

Vandaag trouwens ineens enorm misselijk weer.. -O-
En steken in mijn tetten echt niet normaal :(

En helemaal vergeten, Welkom Limone *O*

En Lot.. dat klinkt hoopgevend idd :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door Logician78 op 16-08-2012 18:20:15 ]
pi_115650303
:( Logi

Volgens mij mag je gewoon huzarensalde eten hoor. Er geld hoogstens wat er ook geld voor andere producten die je in de koeklas moet bewaren, Bewaar het niet te lang / ga dus niet over de houdbaarheidsdatum heen (waar je het normaal nog wel eens durft te riskeren als het nog goed proeft).
pi_115650460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef papillion het volgende:
:( Logi

Volgens mij mag je gewoon huzarensalde eten hoor. Er geld hoogstens wat er ook geld voor andere producten die je in de koeklas moet bewaren, Bewaar het niet te lang / ga dus niet over de houdbaarheidsdatum heen (waar je het normaal nog wel eens durft te riskeren als het nog goed proeft).
:D
Jij roggelt 't wiel? :P
pi_115650515
:D haha, woeps. En dan had ik al 4 woorden netjes gecorrigeerd. Gooi het maar op de hitte :P
pi_115650630
Super thx, dan ga ik er zo maar eens op los schransen :D

ps: bedankt voor de koeklas tip ;)
pi_115650989
Smakelijk :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')