Het viel mee uiteindelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Lig je daar dadelijk te ruften op de tafel
Wacht maar tot je tijdens de bevalling gaat poepen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Lig je daar dadelijk te ruften op de tafel
80% van de vrouwen die bevalt, poept dan ook, toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:06 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je tijdens de bevalling gaat poepen.
Ik in ieder geval wel. Twee keer zelfs.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
80% van de vrouwen die bevalt, poept dan ook, toch?
Yeh, verheug me er al op
Pijnlijke tepels & misselijkheid!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:31 schreef L0t.. het volgende:
Thnx Twinkly
Ik heb nu zelf inmiddels wel het gevoel dat het vals alarm was.. Ik heb nog wel bruinverlies maar het is heel minimaal. Heb ook sinds gisteren pijnlijke tepels en vandaag voor het eerst in 2 weken weer misselijk geweest. Maar ik houd nog wel 10 slagen om de arm hoor...
Morgen is ons 8-jarig jubileum. We gaan lekker een weekendje naar de kust om het te vieren en even onze gedachten te verzetten.
Fijn dat alles weer goed was Coco!
Oh, nog even hierop reagerend:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:57 schreef Limone het volgende:
In het wachten.. topic was er net een voorstelrondje bezig en ik vond het wel leuk om die naar dit topic te trekken:
Ik ben 28, getrouwd, geen huisdieren, eerste kindje, wonende in de hoofdstad.
Ja merkte je dat wel.. Ze zeggen inderdaad dat je het echt niet door hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:14 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel. Twee keer zelfs.Ze deden er gelukkig heel normaal over.
Ik kreeg altijd te horen dat je daar niets van zou merken, nou echt wel.
Ligt eraan. Vaak samen, maar soms ook ons eigen ding.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef Pvoesss het volgende:
Gamen jullie samen? of beide andere spellen?
[..]
Ja merkte je dat wel.. Ze zeggen inderdaad dat je het echt niet door hebt.
Ik heb bij beide niet gepoept ik was daar zo bang voor ookal zien ze het heel vaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: ik denk echt dat ik alles onder poep met mijn chronische darmontsteking![]()
Qua persen zul je het verschil wel niet merken idd, maar als de poo je lichaam verlaat, dat moet je toch wel voelen ja
Oh wat leuk, een zoontje van 10 al! En woestijnratjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef rebel-angel het volgende:
ooohdan kan ik ook wel toegeven dat ik nu zit te gamen op de ps3
en ik ben 33 en 16 jaar samen met m'n![]()
we hebben 1 zoon van 10 en wonen in zuid - holland aan de kust
en als huisdieren hebben we 2 woestijnratten phineas en ferb![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vaak samen, maar soms ook ons eigen ding.Leuk wij spelen samen diablo3, en doen nu samen beta voor WoW maar dat is heel tijdelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wachten ook op GW2Eigenlijk als het samen kan dan doen we dat
![]()
![]()
Wat leuk R-A echte jeugdliefdes!![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Leuk wij spelen samen diablo3, en doen nu samen beta voor WoW maar dat is heel tijdelijk.
Wachten ook op GW2Eigenlijk als het samen kan dan doen we dat
![]()
![]()
Wat leuk R-A echte jeugdliefdes!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga tijdens mijn zwangerschapsverlof lekker veel gamen denk ikMerk alleen dat ik niet meer zo goed lang achter elkaar kan zitten, dan krijg ik last van mijn rug. Dus moet wat dat betreft wat rustiger aan doen. Verder gelukkig niet al teveel last.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef papillion het volgende:
Logi
Volgens mij mag je gewoon huzarensalde eten hoor. Er geld hoogstens wat er ook geld voor andere producten die je in de koeklas moet bewaren, Bewaar het niet te lang / ga dus niet over de houdbaarheidsdatum heen (waar je het normaal nog wel eens durft te riskeren als het nog goed proeft).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |