abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:33:53 #211
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115655272
Sorbo beterschap :*
Twinkle balen dat de gaatjes er nog zijn, maar je straalt veel vertrouwen uit, mooi is dat! :)

Logi, je bent niet oud....
Ik 36, hij 34, pas 2,5 jaar samen en een dochter van 14 maanden O+. Nu 17 weken zwanger van een broertje O+. We wonen heerlijk aan de kust in ZH.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115655329
Sparkling welkom O+

Twinkle dat is niet wat je wil horen, maar je klinkt er wel vrij rustig/verstandig onder :*
Denk dat dat ook de beste manier is om met de hele situatie om te gaan. Knap dat je dat kan.
Fijn dat iedereen daar ook zo lief was! En wat naar van dat flauwvallen.

Voorstellen, nou oke :+
Ik ben Marieke , 32 jaar (net...) en net iets meer dan 1 jaar getrouwd en we zijn nu zo'n 4.5??? jaar samen. Ooh wat erg, ik weet het niet eens _O- Mijn man is een stukje ouder dan ik en heeft al 2 volwassen dochters (19 en 21)
Ik woon in het idyllische ;) Almere en Gerb is vroeger mijn collega geweest en nu zien we elkaar nog steeds O+ Mijn man en ik werken beide in de IT. Helaas ook bij hetzelfde bedrijf, dat is niet altijd even makkelijk/prettig, want we moeten ook nog veel samenwerken ook. Verder geen huisdieren, zou wel graag een hond willen, maar ja, dan zit dat beest de hele dag alleen, dat vind ik zielig... En ik heb nog steeds de neiging bij dit soort teksten om te zeggen "Ik ben Marieke ben 32 jaar en doe donald duck na :D"
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:40:46 #213
258612 nytar
boys boys boys
pi_115655584
spannende tijden twinkle! Hopen dat het allemaal goed gaat komen.

Ik ben overigens 30, getrouwd sinds 2008 en heb een zoontje van 2. We hebben altijd ratten gehad, maar nu even niet :) en ik kom uit het westland.
pi_115655670
Haha Skoap!
Ik weet ook niet hoe lang ik en mn man samen zijn :D hij wel :@
Ik heb altijd de neiging om te zeggen: Ik hou van hobbies, puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje (kent iemand die reclame nog?)
pi_115655718
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef Fieder het volgende:
Haha Skoap!
Ik heb altijd de neiging om te zeggen: Ik hou van hobbies, puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje (kent iemand die reclame nog?)
_O- hahhahaha ... ja die ken ik nog wel :D
pi_115655743
Ik hoor nu in m'n hoofd iedereen hier in koor 'hallo Marieke' zeggen :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:48:42 #217
258612 nytar
boys boys boys
pi_115655898
quote:
Haha Skoap!
Haha :) idd

Oh en ik en man 12 jaar samen (damn!)
pi_115655979
Even snel vanaf de camping in Baarlo....
Ik ben 30,6 dagen ouder dan mijn verloofde,we zijn nu vijf jaar samen. Twee dochters,1 van bijna 10 (van mij) en 1 van 2,5.
Ik ben werkzaam als bovenbouwjuf,vriend als filiaalleider van een witgoedzaak. Nu 9 weken zwanger van nummer drie.

Oja,woonachtig in het mooie Fryslân
pi_115656952
owja voorstellen...
Ik ben 31 en (8> 28, dit gaat ons 3e kindje worden, onze andere 2 kindjes zijn te vroeg geboren, dus dit zal voor ons wel echt de eerste keer worden dat we als een gezinnetje zullen gaan leven. Verder hebben we nog 2 katten en wonen we in Amersfoort :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115656976
twinkle, niet het nieuws wat je horen wil nee... Maar in goede handen straks! :*
Ik las nog wat over vervelende urineweginfecties, heftige dromen en een nieuwe zwangere!

Ik kom net terug uit het ziekenhuis...
Bij de controle van de week bij de vlos had ik afgesproken dat ik maandag zou bellen om te laten strippen, mocht er voor die tijd nog niets gebeurd zijn...Vanmorgen bij weer een nacht waarin ik vooral veel wakker heb gelegen van voorwerk wat zeer genoeg deed om wakker van te liggen, maar verder niet doorzette ( zo gaat het nu ongeveer een maand) en een lichaam wat aan alle kanten aan het "verweken" is ( wat zich vooral uit in rugpijn en " geknak" ergens in mn heupen als ik loop, had ik gebeld of ik niet voor het weekend gestript zou kunnen worden.... Alles voelt aan of t er helemaal klaar voor is, maar nog een zetje nodig heeft...Mocht het niet helpen is, zou het voor mij makkelijker zijn om me er bij neer te leggen en nog even door te waggelen... :P

Dienstdoende vlos zou me terug bellen en had aan het eind van de middag wel een gaatje... Bij de controle voor het strippen bleek mn bloeddruk aan de hoge kant en wat eiwit in mn urine... Geen strippen, wel ff door naar t ziekenhuis.... CTG gehad, zag er prima uit, bloed geprikt, ook goed, eiwit wel wat verhoogd, maar niet alarmerend, nog een echo gehad, ook prima, mooi genoeg vruchtwater alleen de bloeddruk bleef aan de hoge kant....

Morgen mag ik weer terug, waarschijnlijk nog een keer bloeddruk meten en bloedprikken en dan een afspraak plannen om in te leiden... Hoeft van mij niet direct morgen plaats te vinden, maar vind het wel fijn om, mocht het allemaal toch niet vanzelf op gang komen, toch een " einddatum" te hebben!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115657239
quote:
Haha Skoap!
_O-
Dat riepen we vroeger altijd O+
Goeie ouwe tijd :')

En tijd voor nieuwe baby's!
pi_115657249
En ook ik zal me even voorstellen....

Vampje is 38, woont in Tilburg en is zus van Draculettetje! heeft op dit moment geen huisdieren maar mist het wel... Heb onder andere katten, parkieten, baardagamen en slangen gehad :P

Uit het huwelijk met mn jeugdliefde zijn mn oudste twee ( 16 en 14) en uit de relatie die daarop volgde zijn de jongste 3 mormels ( 8,6 en 4) sinds een jaar of twee zijn we uit elkaar, maar hebben elkaar een tijdje " nog neit helemaal los" kunnen laten.... dat blijkt wel uti het mormeltje wat nu elk moment geboren kan gaan worden! :P

[ Bericht 1% gewijzigd door vamperotica op 16-08-2012 21:32:34 ]
pi_115657542
Ja daar kan ik me wel iets bij indenken Vamp! Net wat je zegt .. Alles in je lichaam lijkt te zeggen alsof het er klaar voor is! En als jij achter een eventuele inleiding staat, tja waarom dan ook niet? Hoop wel dat je dit weekend over slaat met die temperaturen? Lijkt me geen pretje (tenzij airco :) )

Woow Milka .. Friesland <===> Baarlo .. Da's een eind uit elkaar :D (en niet zo gek bij mij vandaan :D ).
Geniet van je vakantie!! Prachtig weer heb je uitgezocht :)

Ik vind die voorstelrondjes eigenlijk wel grappig :D
Krijg je toch een beter beeld bij sommigen .. Want stiekem bedenk je zelf het een en ander bij een nickname .. of ben ik de enige? :o

Ahh Skoap vandaar dat jij en Gerb elkaar kennen! Grappig zeg, wereldje is klein!

Had ik al welkom tegen Sparkling gezegd? :@ .. Anders bij deze meis! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115657731
Haha, Twinkle...Ik had net de vlos nog aan de telefoon om te vertellen hoe he tin het ziekenhuis was gegaan, die zei dat ze met de gyn zou overleggen of ik, mocht ik vannacht aan de gang gaan, naar het ziekenhuis zou meoten , of toch gewoon thuis mag bevallen...Dus ik zeg net tegen mn zusje dat ik het qua airco niet zo erg zou vinden om naar het ziekenhuis te " moeten" :P
pi_115657821
Ik heb baardagamen even moeten googlen :@ ik dacht eerst dat dat een soort apen waren? Iets met haar dacht ik iig :P
pi_115657920
ach gossie, mijn lieve collega uit Panama vraagt wanneer ik met verlof ga en zegt daarna dat ie me zo gaat missen O+ Want ik help hem altijd zoveel... *snif* (Sentimentele doos die ik aan het worden ben :D)
pi_115657950
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb baardagamen even moeten googlen :@ ik dacht eerst dat dat een soort apen waren? Iets met haar dacht ik iig :P
Iets met een baard?
pi_115658011
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Iets met een baard?
ja, maar je verwacht niet dat een hagedis een baard heeft :D
pi_115658097
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Iets met een baard?
ik kwam op marktplaats ooit een advertentie tegen waarin iemand zijn Baardafgaan aanbood :') het was een mannetje en hij was heel tam :D :') ik kreeg er hele rare associaties bij...
:)
pi_115658186
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik kwam op marktplaats ooit een advertentie tegen waarin iemand zijn Baardafgaan aanbood :') het was een mannetje en hij was heel tam :D :') ik kreeg er hele rare associaties bij...
ja maar een baardafgaan is weer heul iets anders :{w
pi_115658317

BAARD agaam ;)
pi_115658373
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D
pi_115658381
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]

BAARD agaam ;)
hahahah crap net te laat met quoten :D

een baaragaam is wel heul erg ontopic hier :D
:)
pi_115658420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

hahahah crap net te laat met quoten :D

een baaragaam is wel heul erg ontopic hier :D
:P
pi_115658559
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef Skoap het volgende:
Sparkling welkom O+

Twinkle dat is niet wat je wil horen, maar je klinkt er wel vrij rustig/verstandig onder :*
Denk dat dat ook de beste manier is om met de hele situatie om te gaan. Knap dat je dat kan.
Fijn dat iedereen daar ook zo lief was! En wat naar van dat flauwvallen.

Voorstellen, nou oke :+
Ik ben Marieke , 32 jaar (net...) en net iets meer dan 1 jaar getrouwd en we zijn nu zo'n 4.5??? jaar samen. Ooh wat erg, ik weet het niet eens _O- Mijn man is een stukje ouder dan ik en heeft al 2 volwassen dochters (19 en 21)
Ik woon in het idyllische ;) Almere en Gerb is vroeger mijn collega geweest en nu zien we elkaar nog steeds O+ Mijn man en ik werken beide in de IT. Helaas ook bij hetzelfde bedrijf, dat is niet altijd even makkelijk/prettig, want we moeten ook nog veel samenwerken ook. Verder geen huisdieren, zou wel graag een hond willen, maar ja, dan zit dat beest de hele dag alleen, dat vind ik zielig... En ik heb nog steeds de neiging bij dit soort teksten om te zeggen "Ik ben Marieke ben 32 jaar en doe donald duck na :D"
O+ alweer bijna 10 jaar kennen wij elkaar :o O+
pi_115659052
10 jaar alweer O+ denk dat ik haar dan ook zoiets ken, maar weet het niet zeker, weet jij het nog Skoap?
pi_115659132
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

O+ alweer bijna 10 jaar kennen wij elkaar :o O+
WTF, sssssssssssssssssssssssst
Nu voel ik me echt oud!!!
pi_115659220
Je bent oud!
pi_115659227
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef klumsy het volgende:
10 jaar alweer O+ denk dat ik haar dan ook zoiets ken, maar weet het niet zeker, weet jij het nog Skoap?
Langer haast denk ik... of misschien wel even lang ongeveer...

Uuuuuuuh... wacht ik werkte nog bij die computerzaak in Zwolle... Stond toen op de HCC beurs in Utrecht toen jij + R langs kwamen bij Mat + Moi of zoiets.. Toch??
pi_115659251
Wat waren we nog jong toen O+ :') :D

En Klums, dan 'ken' ik jou ook al ongeveer zo lang ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')