twinkle, niet het nieuws wat je horen wil nee... Maar in goede handen straks!
Ik las nog wat over vervelende urineweginfecties, heftige dromen en een nieuwe zwangere!
Ik kom net terug uit het ziekenhuis...
Bij de controle van de week bij de vlos had ik afgesproken dat ik maandag zou bellen om te laten strippen, mocht er voor die tijd nog niets gebeurd zijn...Vanmorgen bij weer een nacht waarin ik vooral veel wakker heb gelegen van voorwerk wat zeer genoeg deed om wakker van te liggen, maar verder niet doorzette ( zo gaat het nu ongeveer een maand) en een lichaam wat aan alle kanten aan het "verweken" is ( wat zich vooral uit in rugpijn en " geknak" ergens in mn heupen als ik loop, had ik gebeld of ik niet voor het weekend gestript zou kunnen worden.... Alles voelt aan of t er helemaal klaar voor is, maar nog een zetje nodig heeft...Mocht het niet helpen is, zou het voor mij makkelijker zijn om me er bij neer te leggen en nog even door te waggelen...
Dienstdoende vlos zou me terug bellen en had aan het eind van de middag wel een gaatje... Bij de controle voor het strippen bleek mn bloeddruk aan de hoge kant en wat eiwit in mn urine... Geen strippen, wel ff door naar t ziekenhuis.... CTG gehad, zag er prima uit, bloed geprikt, ook goed, eiwit wel wat verhoogd, maar niet alarmerend, nog een echo gehad, ook prima, mooi genoeg vruchtwater alleen de bloeddruk bleef aan de hoge kant....
Morgen mag ik weer terug, waarschijnlijk nog een keer bloeddruk meten en bloedprikken en dan een afspraak plannen om in te leiden... Hoeft van mij niet direct morgen plaats te vinden, maar vind het wel fijn om, mocht het allemaal toch niet vanzelf op gang komen, toch een " einddatum" te hebben!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...