SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alles wel meegelezen wat hierboven is gepost![]()
Las dat L0t er iets meer vertrouwen in heeft. Komt goed meissie!
Emf met verlof lees ik .. Probeer er ondanks de omstandigheden toch een beetje van te genieten meis! En doe lekker rustig aan.. Zeker met het weer wat er de komende dagen aan zit te komen![]()
Wat een leuk idee!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, nog even hierop reagerend:
Ik ben 30 (eind deze maand word ik 31), getrouwd (in september 3 jaar), hebben wel huisdieren (4 katten, 2 baardagamen, 1 koningspython en een ant farm), dit wordt ook ons eerste kindje en wij wonen in Zuid-Limburg. Favo bezigheid: gamen. Wij zijn nogal geeks
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Sopho het volgende:
Meldt. Zit rustig in de tuin een baby af te bakken. Elke week betekent een zwaardere baby, dus ik zit het rustig uit. De pijn in je linker bil klinkt bekend en dat moet je wel even in de gaten houden hoor! Als het erger wordt, dan heeft het vervelende gevolgen voor je beweeglijkheid.
Inca, als het vandaag niet gaat. Je kan je mannetje langsbrengen. Het badje wordt nu gevuld.
Alle meiden geniet van het heerlijke weer en de bolle buikjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Haha ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je weet hoe het komt dan iig, dat naar worden! Idd, daarom ook niet meer plat op je rug liggen
![]()
Oh super joh, dat de rest wel gewoon goed is... natuurlijk nog steeds lastig die gaatjes, en dat ze er nog zitten, maar dat ze verder niks nieuws gezien hebben!
Joahhhh chocolaaaaIk stond bij de kruidvat vanmiddag en heb niks gekocht
beetje spijt maar wel gezonder
Whehe.
Fijn hoor. Super dat ze jullie zo goed begeleiden!I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Jaaaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik kom langzaam het topic binnen schuifelen. Gisteren positief getest en vanochtend nog eens! Zo blij mee maar nog erg bang door een miskraam in maart dit jaar.
Meteen voorstellen, ook al staat het ook al in het andere topic.
Ik ben 24, 9 jaar samen met mijn man (26) en sinds vorig jaar mei getrouwd. Dit wordt ons eerste kindje en ik botvier die moedergevoelens wel op ons hondje en 2 konijnenen we wonen in Gelderland.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef Fieder het volgende:
Klums 12 wekenIk heb vandaag na 6 weken weer (te zwaar) gewerkt en heb nu ook zo'n pijn die jij beschrijft! Hoop dat t morgen over is. Niet leuk...
Inca, goed dat t uwv zn zaakjes op orde heeft bij jou!
Keshet, geen zwangerschapsdiabetes! Fijn hoor!
Enf, probeer maar van je verlof te genieten, ook al had je het misschien anders gewild. t Is niet voor niks.
Coco jouw voeten!!dat dat niet gruwelijk zeer doet! Fijn dat de (onverwachte) echo goed was!
Lot veel plezier, lekker even afleiding. Moet je nog steeds tot 12 weken wachten?
Twinkle, jammer dat het nieuws niet beter was. Je bent iig wel in goede handen! En pas je goed op jezelf??
niemand vergeten hoop ik?Nu ik weer werk is t lastig bij te houden
Voor t voorstelrondje:
Ik ben 27, getrouwd (bijna een jaar) en kom uit Zuid-Holland. Dit wordt ons eerste kindje, tot die tijd moet ik mn moedergevoelens op onze hamster projecteren.
Wacht maar tot de baby wat groter isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef L0t.. het volgende:
Onze katten zullen blij zijn als er een baby komt, eindelijk rust
Jaaa, jij ook zag ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaaaWelkom!
Jij ook met je jeugdliefde dus?Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |