abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115652163
Oww hier dan ook even kort: 27, bijna 3 jaar getrouwd, 0 kids, 3 katten, 1 hond, Limburg :+
Mango wist niet dat jij ook uit Limburg kwam :o .. Wat grappig! :+

Zo en dan nu even kort over de echo in een spoiler voor wie het wil lezen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alles wel meegelezen wat hierboven is gepost :)

Las dat L0t er iets meer vertrouwen in heeft. Komt goed meissie ^O^ !

Emf met verlof lees ik .. Probeer er ondanks de omstandigheden toch een beetje van te genieten meis! En doe lekker rustig aan.. Zeker met het weer wat er de komende dagen aan zit te komen :o
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:25:28 #177
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115652490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, nog even hierop reagerend:

Ik ben 30 (eind deze maand word ik 31), getrouwd (in september 3 jaar), hebben wel huisdieren (4 katten, 2 baardagamen, 1 koningspython en een ant farm :+), dit wordt ook ons eerste kindje en wij wonen in Zuid-Limburg. Favo bezigheid: gamen. Wij zijn nogal geeks :)
Wat een leuk idee! :)
Ik ben 26, 27 als de kleine komt en mn man is 26. Dit jaar zijn we :o 10 :o jaar samen, waarvan 4 jaar getrouwd O+ we hebben 1 huistijger kat dus (lees: held op sokken), en wonen sinds december vorig jaar in een enorm mooi nieuwbouwhuis O+ ergens in het groene hart :P Manlief zit in de IT, ik in de zorg.

Twink wat vervelend dat er nog steeds meerdere gaatjes zichbaar waren zeg -O- De vaten zitten wel allemaal goed? Longslagader en aorta enzo?
Spannend hoor. Kinderarts kijkt haar dan gelijk even na na de bevalling neem ik aan? En weten jullie al of ze naar huis mag of gelijk wordt opgenomen?
He gats... eet je nog genoeg zout meis? :P mag nog wel wat meer met dit weer :+

Ja, ga zeker genieten van mijn verlof, dankje meis :* haha oh zeker! Bruin word ik wel denk ik 8-)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115652527
Hmm Twinkle, inderdaad niet wat je wilt horen. Maar wel fijn dat jullie gewoon goed behandeld worden en dat er iig een duidelijk plan is opgesteld. Hopelijk groeit je kleintje gewoon lekker door, blijft die elastisch en groeien de gaatjes gewoon dicht en / of blijft "de schade" beperkt.

Dat flauwvallen is ook minder, al las ik vandaag toevallig dat het er schijnbaar bij hoort. (Voel me nog steeds af en toe een zwangerschaps newbie.)
Zeker lekker rustig aan doen vanavond! Goed voor jezelf en je kleintje zorgen.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:27:38 #179
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115652566
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Sopho het volgende:
Meldt. Zit rustig in de tuin een baby af te bakken. Elke week betekent een zwaardere baby, dus ik zit het rustig uit. De pijn in je linker bil klinkt bekend en dat moet je wel even in de gaten houden hoor! Als het erger wordt, dan heeft het vervelende gevolgen voor je beweeglijkheid.
Inca, als het vandaag niet gaat. Je kan je mannetje langsbrengen. Het badje wordt nu gevuld.

Alle meiden geniet van het heerlijke weer en de bolle buikjes!
O+

Ik lees het nu pas, was vandaag goed onder de pannen :) hebben julle het leuk gehad? We kunnen natuurlijk altijd komende week nog eens afspreken, als je dan nog niet ontploft bent :+

Keshet, fijn die goede uitslag! *O*

Twinkle, dat is inderdaad niet wat je horen wil -O- hopelijk valt het mee :*

En ik vergeet nog dingen, sorry.

En we doen een voorstelrondje? :D vooruit: 33 jaar, getrouwd, 1 kind en 1 engeltje, 3 katters, woon in Den Haag. Zoiets? Ohja, en gamen: ik ben een enorme nintendo-fanboy O+ alhoewel ik niet weet of dat volgens de hardcore gamers ook als gamen wordt gezien :P
3!
pi_115652728
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115652818
Hmm Twinkle, niet het nieuws waar jullie op hadden gehoopt nee. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden en heb je fijne mensen om je heen.
Denk je goed aan jezelf, ik vind het maar een eng idee, zo vaak flauwvallen.. :*
pi_115652885
Twinkle, balen zeg -O- Wel fijn van de goede begeleiding!

Dat flauwvallen is echt beroerd he? Lijkt me ook naar om flauw te vallen als je al ligt :X
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:36:28 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115652889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef Twinkle20 het volgende:
SPOILER
Haha ja precies :Y Fijn dat je weet hoe het komt dan iig, dat naar worden! Idd, daarom ook niet meer plat op je rug liggen :P
Oh super joh, dat de rest wel gewoon goed is... natuurlijk nog steeds lastig die gaatjes, en dat ze er nog zitten, maar dat ze verder niks nieuws gezien hebben!

Joahhhh chocolaaaa :o Ik stond bij de kruidvat vanmiddag en heb niks gekocht :o beetje spijt maar wel gezonder :') Whehe.
Fijn hoor. Super dat ze jullie zo goed begeleiden!
pi_115652905
Klums 12 weken *O* Ik heb vandaag na 6 weken weer (te zwaar) gewerkt en heb nu ook zo'n pijn die jij beschrijft! Hoop dat t morgen over is. Niet leuk...

Inca, goed dat t uwv zn zaakjes op orde heeft bij jou!

Keshet, geen zwangerschapsdiabetes! Fijn hoor!

Enf, probeer maar van je verlof te genieten, ook al had je het misschien anders gewild. t Is niet voor niks.

Coco jouw voeten!! :X dat dat niet gruwelijk zeer doet! Fijn dat de (onverwachte) echo goed was!

Lot veel plezier, lekker even afleiding. Moet je nog steeds tot 12 weken wachten?

Twinkle, jammer dat het nieuws niet beter was. Je bent iig wel in goede handen! En pas je goed op jezelf??

niemand vergeten hoop ik? :@ Nu ik weer werk is t lastig bij te houden

Voor t voorstelrondje:
Ik ben 27, getrouwd (bijna een jaar) en kom uit Zuid-Holland. Dit wordt ons eerste kindje, tot die tijd moet ik mn moedergevoelens op onze hamster projecteren. :P
pi_115652913
Oh, voorstelrondje.

Ik ben 23, 8 jaar samen met mijn vriend (29), niet getrouwd en zie dat in de nabije toekomst ook niet gebeuren :P, wonen in Arnhem en hebben een kater en een poes. Dit wordt ons eerste kindje :).
pi_115653034
:D

Voorstel: Ik ben 28, woon in het Noorden, 5 jaar getrouwd ( :o ) zwanger van de derde (en nummer 1 wordt morgen 4!) en ik heb een kat :P
pi_115653077
Ik kom langzaam het topic binnen schuifelen. Gisteren positief getest en vanochtend nog eens! Zo blij mee maar nog erg bang door een miskraam in maart dit jaar.

Meteen voorstellen, ook al staat het ook al in het andere topic.
Ik ben 24, 9 jaar samen met mijn man (26) en sinds vorig jaar mei getrouwd. Dit wordt ons eerste kindje en ik botvier die moedergevoelens wel op ons hondje en 2 konijnen ;) en we wonen in Gelderland.
E.
pi_115653166
Twink, ik hoop zo dat het straks allemaal meevalt. Moet ze meteen opgenomen worden? :*

Spark welkom! *O*

Ik voel mij zo oud ineens :')

Ik ben 34jr mijn vriend is 32, we zijn ruim 4jr samen. Nog niet zo lang geleden samen een huisje gekocht. We wonen in Overijssel.
Ik had al 3 kinderen hij heeft nog geen kinderen het is dus nog allemaal nieuw en heel erg spannend voor hem.
Hij werkt bij een veilinghuis, ik werk voor mezelf als autisme deskundige en kan mijn eigen uren inplannen.
En we hebben 2 mini hondjes.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115653214
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik kom langzaam het topic binnen schuifelen. Gisteren positief getest en vanochtend nog eens! Zo blij mee maar nog erg bang door een miskraam in maart dit jaar.

Meteen voorstellen, ook al staat het ook al in het andere topic.
Ik ben 24, 9 jaar samen met mijn man (26) en sinds vorig jaar mei getrouwd. Dit wordt ons eerste kindje en ik botvier die moedergevoelens wel op ons hondje en 2 konijnen ;) en we wonen in Gelderland.
Jaaa *O* Welkom!
Jij ook met je jeugdliefde dus? O+ Leuk!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:45:55 #190
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115653244
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef Fieder het volgende:
Klums 12 weken *O* Ik heb vandaag na 6 weken weer (te zwaar) gewerkt en heb nu ook zo'n pijn die jij beschrijft! Hoop dat t morgen over is. Niet leuk...

Inca, goed dat t uwv zn zaakjes op orde heeft bij jou!

Keshet, geen zwangerschapsdiabetes! Fijn hoor!

Enf, probeer maar van je verlof te genieten, ook al had je het misschien anders gewild. t Is niet voor niks.

Coco jouw voeten!! :X dat dat niet gruwelijk zeer doet! Fijn dat de (onverwachte) echo goed was!

Lot veel plezier, lekker even afleiding. Moet je nog steeds tot 12 weken wachten?

Twinkle, jammer dat het nieuws niet beter was. Je bent iig wel in goede handen! En pas je goed op jezelf??

niemand vergeten hoop ik? :@ Nu ik weer werk is t lastig bij te houden

Voor t voorstelrondje:
Ik ben 27, getrouwd (bijna een jaar) en kom uit Zuid-Holland. Dit wordt ons eerste kindje, tot die tijd moet ik mn moedergevoelens op onze hamster projecteren. :P
:D Idd, ik doe dat ook op mijn kat :') En natuurlijke andere nabije kindjes zoals die van vriendinnen enzo O+ :D
pi_115653334
Onze katten zullen blij zijn als er een baby komt, eindelijk rust :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:50:19 #192
95408 Incantrix
pi_115653412
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef L0t.. het volgende:
Onze katten zullen blij zijn als er een baby komt, eindelijk rust :')
Wacht maar tot de baby wat groter is >:)
3!
pi_115653415
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:45 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Jaaa *O* Welkom!
Jij ook met je jeugdliefde dus? O+ Leuk!
Jaaa, jij ook zag ik :D dat hoor je niet zo vaak! Weten mensen dat jullie bezig waren? Nog niet gehoord dat je wel erg jong bent? ;) dat hoorde ik van iedereen, maar ze vergeten dan wel dat we al 9 jaar samen zijn. Het voelt goed zo!
E.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:51:17 #194
95408 Incantrix
pi_115653444
Oh, en gefeliciteerd en welkom Sparkling! :)
3!
pi_115653914
Twinkly, vervelend dat de gaatjes er nog zitten. Fijn dat je een goed gevoel hebt bij het ziekenhuis. Hopelijk groeien de gaatjes gewoon helemaal dicht.

Sparkling, welkom!

FTA, wat blijft het spannend en onzeker zeg. Sterkte! :*

Voor de rest weet ik het niet meer. Wij zijn net terug van 2 nachtjes Antwerpen. Was fantastisch O+ Peuterdochter was uit logeren en we hadden weer even heerlijk samen de tijd. Nog een paar dagen vrij en vanaf maandag weer knallen. Ongeveer 12 weken en dan al verlof. Gaat hard!

Oh ja, 24 jaar, 4 jaar getrouwd 2e kindje, 2 katten, net nieuw huis in dorpje in de Randstad.
pi_115653999
Jaaa Sparkling ook hier nog een keer *O*
pi_115654089
Oh vergeten!

Morgen nekplooimeting. Leuk om de kleine weer te zien O+ maar ook wel spannend...
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:07:30 #198
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115654105
Ohja, gefeliciteerd Sparkling en welkom! *O*

Fieder spannend morgen! :*
pi_115654176
Gefeliciteerd Sparkling!

Oorzaak voor mijn misère gevonden: een fikse urineweginfectie. just my luck...
pi_115654219
*O* Sparkling *O* Welkom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')