Nee klopt, heb je ook gelijk in hoor, maar ik dacht dat 'ie misschien al lichter geworden zou zijn ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef Twinkle20 het volgende:
L0t.. hopen dat vk inderdaad snel terug belt!
Al denk ik dat die test positief uitsloeg omdat HCG niet dezelfde dag uit je lichaam weg is geloof ik, op het moment dat er een miskraam plaats vindt. Maar ik blijf voor je duimen meissie!![]()
Daar hebben we ook naar gekeken, maar dat is op dit moment helaas niet mogelijk nee, door verschillende omstandighedenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid dat je wat admin. werk doet ipv dat je de hele tijd rond moet lopen?
Hihi Twinkje tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik voel me een klein beetje aangesproken(ik ben daar onder behandeling
)
Vooral dat stukje over buikpijn![]()
![]()
Ook gynaecologen merken recessie
Ik wou dat het hier ging regenen zeg .. Nog steeds mega benauwd. De lucht ziet er wel heel dreigend uit, maar dat is al een paar uur zo het geval. En buienradar kondigt nog niks aan helaas![]()
Overigens maak ik van al mijn echo's een foto en laat ik die ook afdrukken. Gaan ze samen in het plakboek.. Dat van dat in een enveloppe stoppen is ook een goed idee Logi!
L0t wat vervelend van dat bruinverlies en alles ... Meestal stelt het helemaal niks voor (kan me wat dames, inmiddels bevallen, uit dit topic herinneren die echt regelmatig bloed verloren enzo) .. Maar het lijkt me zo onzeker... En dan ook nog een hele week moeten wachten op de echo. Ik hoop dat het allemaal bij jou niks voorstelt!
![]()
En had ik al gejompeld voor de knipper van LB? Anders bij deze!... Super fijn voor je meis!
![]()
Ik heb vandaag een inmens drukke buikbaby... De schoppen zijn nog niet pijnlijk, maar wel krachtig!
... Ik merk dat het me iedere keer uit mijn concentratie haalt
.. Iedere keer toch naar mijn buik turen en handen erop leggen enzo. Het liefste trek ik gewoon iedere keer mijn shirt omhoog om naar mijn blote belly te kijken
.. Het golft helemaal
![]()
Ja, Martijn heeft meteen allemaal zuivelproducten voor me gehaald omdat dat zou helpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vla voor je gaat slapen! Schijnt te helpenMaar irritant joh...
En ik weet niet wanneer de volgende echo is, ik mag wel naar de verloskundige in elk gevalDenk eigenlijk dat het dan bij 12 weken pas is.
Slaap lekker allemaal, ik ga dromen over zeepaardjes
Oh! Benieuwd wat voor kaartje het is gewordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Skoap het volgende:
woei, geloof dat ik eindelijk een geboortekaartje gevonden heb
Nu de naam nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |