abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115572447
Zwangerschap & geboorte

16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
22 februari: Logician78
22 februari: Fieder
25 februari: pessie en kleiduif
27 februari: Klumsy
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
10 maart: Kyara (tweeling)
20 maart: Barbabientje01
31 maart: LadyBlack

10 april: L0t
11 april: Bellelena
15 april: Poezebeest
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 15-08-2012 08:19:49 ]
pi_115572578
Asfalt, wil je ook dat de datum in de OP wordt aangepast?
pi_115572651
Bedankt meiden :* Ik ben inmiddels weer iets rustiger. Geen helder bloed meer, wel bruin en soms steken onder in m'n rug. Voelt nu niet 'acuut' genoeg om de vk te bellen.. Morgenochtend bel ik meteen.
pi_115572699
Sterkte Lot.. :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:30:14 #5
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115572762
Oh L0t, ik duim hard voor je!

Danic, wil je achter mijn naam jongen zetten? Vandaag echo gehad, 17 weken, cervix in orde, lekker beweeglijk en een piemoltje dus :+ O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115572798
Gedaan.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:31:58 #7
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115572825
Thx! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115572920
Lot ik duim voor je dat alles goed is! :*

En Isis een jongetje, leuk!! :)
pi_115573151
L0t, hopelijk slaap je een beetje vannacht :*

Danic, zou je mij in het lijstje willen zetten met uitgerekende datum 31 maart? O+
pi_115574054
Done!

Nog meer verzoeknummers?
pi_115574179
Ik hoor hier (nog) niet maar jeetje Lot! Hopelijk is het niets! :* ik wens je een goede nacht toe!

En nu sluip ik terug naar het topic waar ik hoor ;)
E.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:26:03 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115575583
Ik heb nog een fotootje van mn echo, niet al te beste kwaliteit, maar je ziet wel een soort klein zeepaardje :D O+

pi_115575779
Sorry hunebed laptop van me pa liep vast
pi_115575802
:P
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:29:45 #15
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115575832
Hahaha autocorrect!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115576982
Lot, hopelijk is alles goed, ik duim voor je!

LB, wat een lief zeepaardje al O+ Leuk he? Zo'n eerste echo met een kloppend hartje O+ Wanneer heb je de volgende echo? Met 9 weken had ik de tweede, toen zag je al een mini-mensje/sneeuwpopje :)

Hier verder alles prima, laatste paar dagen alleen erg veel last van brandend maagzuur. Nom! :+
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:54:53 #17
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115577184
Mooie echo O+

Coco ik heb de rennies ook al gekocht, begint vroeg ditmaal :X

Iemand al wat van FTA vernomen?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115577616
na heel wat gvd,s en gevloek enz eindelijk de echo van ons wondertje

Na 3 x meten kwam er 11 weken en 6 dagen uit ipv 10 weken en 3 dagen

De datum mag aangepast worden van 08-03-2013 naar 27-2-2013

dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:28:02 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115578806
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lot, hopelijk is alles goed, ik duim voor je!

LB, wat een lief zeepaardje al O+ Leuk he? Zo'n eerste echo met een kloppend hartje O+ Wanneer heb je de volgende echo? Met 9 weken had ik de tweede, toen zag je al een mini-mensje/sneeuwpopje :)

Hier verder alles prima, laatste paar dagen alleen erg veel last van brandend maagzuur. Nom! :+
Vla voor je gaat slapen! Schijnt te helpen :Y Maar irritant joh...

En ik weet niet wanneer de volgende echo is, ik mag wel naar de verloskundige in elk geval ^O^ Denk eigenlijk dat het dan bij 12 weken pas is.

Slaap lekker allemaal, ik ga dromen over zeepaardjes O+
pi_115585660
Meld! Met baby in de buik! :P

Mooie echo's komen er voorbij!!

L0t hoe gaat het nu?

En ik ben ook benieuwd hoe het met FTA gaat!
pi_115585767
Wat een mooie echo LB O+

Asfalt, dan lopen we precies gelijk op!
dus een *O* voor onze 12 weken mijlpaal *O*

Isis een jongetje O+

Lot, hoe gaat het met je? nog een beetje kunnen slapen?

FTA ik ben ook erg benieuwd, hopelijk gaat alles goed :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115585813
L0t, ik duim net als de anderen voor je dat alles goed is. :*

En FTA; ik hoop zo dat bij jou ook alles goed gaat. :*

Leuk LB je zeepaardje :D
Asfalthooligan ook al met een mooi plaatje. ^O^
Men wat ben ik benieuwd naar de mijne in real life :D
Vannacht heerlijk geslapen, heb alleen last van een hele pijnlijke aambei :X :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115585818
Lief dat jullie aan me denken :*

Ik was gister erg laat thuis uit het ziekenhuis en na een nacht geen slaap ben ik meteen mijn bed in gegaan.
We hebben een echo van 45/60 minuten gehad en werkelijk alles is bekeken en gemeten.
De groei was zoals de echoscopiste zei hoogstens merkwaardig, die lag namelijk weer op gemiddeld. Zij heeft 5 metingen gedaan en zichzelf nog kritisch bekeken op de computer, daarna heeft ze ook de metingen van haar collega ook beoordeeld en kon tot geen andere conclusie komen dan dat we inderdaad van p50 naar p5 naar p50 weer zijn gegaan. Een fijn idee dat ze zo gegroeid is, maar ik durf pas na een volgende groeiecho echt te juichen, dit hebben we al een keer gehad.

Het kindje lag weer op dezelfde plek en in dezelfde houding (aan de linkerkant van mijn buik, hoofdje naar beneden en een arm boven het hoofd) dit is de houding die ik iedere keer terug zie. Zij gaf aan dat het volgens de boeken inprincipe niet alarmerend is als een kindje steeds hetzelfde ligt, maar begreep onze zorgen.

Als laatste kwamen we op het niet schoppen. Ze heeft geloof ik wel ee kwartier naar de voetjes zitten kijken, beweging in de voeten en tenen is er gewoon, maar schoppen gebeurd gewoon niet. De placenta gecheckt en deze ligt onder de voetjes dus de voetjes hebben gewoon vrijbaan om mij te schoppen, dit kan het dus ook niet zijn. Op de plek waar de voetjes liggen heb ik nog nooit beweging gevoeld, ik voel alleen de kont schuiven. Er zijn wel slik en ademhalingsbewegingen, dus van een extreme spierverlamming is in ieder geval geen sprake. Deze echoscopiste gaf aan dat je dan misschien aan bepaalde syndromen moet gaan denken. Van sommige moet er meer te zien zijn op de echo, ze heeft vanalles bekeken zelfs bloedvaten in de hersenen, alles zag er prima uit. Maar er zijn ook gewoon syndromen waarover nu geen uitsluitsel gegeven kan worden en dat is dus echt afwachten tot na de bevalling.

Vandaag een nieuwe afspraak bij een gynaecoloog die uit het Erasmus mc komt, ik wl graag bepaalde dingen nog bespreken en weten en zij gaven aan dat hij waarschijnlijk ook wel weer een echo zal maken om het allemaal zelf nog even te beoordelen.

Al met al nogsteeds onzekerheid, gelukkig wel een bijgetrokken groei waarvan ik heel hard ga hopen dat dat zo blijft. Over 2uurtjes zit ik er weer en weet ik hopelijk meer over het wat nu, hoe verder.
pi_115585844
Jeetje FTA, wat een achtbaan... fijn dat er nu in elk geval wel goed gekeken en gemeten is, ook met kritische blik en dat jullie bezorgheid ook wel serieus genomen is, maar het idee dat er dan toch iets zou kunnen zijn lijkt me best naar/slopend als het enige wat je kan afwachten tot de bevalling is.
Sterkte meis!! :*
pi_115585879
Pfff.. FTA... :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115585895
Wat heftig allemaal FTA, heel veel sterkte :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115585897
Jeetje FTA wat zwaar... Veel succes en sterkte vandaag!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:04:40 #28
381212 Gulara
From the future
pi_115585911
L0t, hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen?

LB wat een leuk zeepaardje!
En asfalthooligan ook een mooie echo!
Leuk om dat verschil al te zien.

FTA wat een onzekerheid inderdaad. Maar uit je verhaal maak ik wel op dat ze alles goed in de gaten houden en dubbelchecken. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

Verder goeiemorgen allemaal. Hier een beetje kort geslapen, want ik werd anderhalf uur voor de wekker al wakker. Maar ik heb een hoop te doen, dus ik ga de tijd maar zinvol benutten.
pi_115585924
Ach FTA wat een onzekerheid allemaal zeg. ;(
Heel veel succes maar weer vandaag. Wel heel fijn dat er zo goed wordt gekeken. Sterkte! :* :* :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:12:13 #30
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115585981
Oh FTA, wat naar die onzekerheid... Goed dat het lijntje is bijgetrokken en hopelijk lezen we vanmiddag nog een goed bericht van je!

Leef met je mee :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115585987
Meldt. Lot, hoe is het nu? Moest wel aan je denken vannacht.
Wat een mooie echo's weer. Zeepaardjes, leuk gezien! Ik vond het altijd een zeekoetje.
FTA, wat een achtbaan. Ik ben blij dat je zo goed in de gaten wordt gehouden en ik hoop dat je snel meer weet en wat geruststelling hebt.
Gulara, doe je rustig aan met de warmte, je bent wel een baby aan het afbakken.
pi_115586004
FTA wat een enorme rollercoaster van ups en downs. Ik hoop zo dat allemaal storm in een glas water blijkt. Sterkte meis. :* deze onzekerheid is zo naar -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_115586083
Poeh, FTA. Al het goede nieuws is mooi meegenomen, maar die onzekerheid... :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_115586176
Flower-ti-amo, wat heftig toch allemaal... Het klinkt fijn dat op zich alles er toch goed uit lijkt te zien, niets alarmerends, maar aan de andere kant ook die onzekerheid. :* Veel succes deze laatste weken!

L0t: Och jee, wat lees ik nu, ik hoop zo dat het bloed weg is. Heb je de vk gebeld? Ik hoop echt dat er niets aan de hand is :*
pi_115586188
FTA wat heftig allemaal. Heel veel sterkte :*

Lot hoe is het nou?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115586213
Isis, een piem0l in je buik *O*

LB O+ wat fijn joh! Snel een afspraak maken bij de vk. Ik had met 10 weken mn eerste 'officiele' afspraak. Dit was meteen de termijnbepaling.

Asfalt wat een aangename verrassing! Gefeliciteerd!

FTA fijn dat de groei iig weer vooruit gegaan is. Wel heel eng dat er over syndromen gesproken wordt. Ik hoop van harte dat er niks aan de hand is.

Lot hoe is het? Ik heb de hele nacht aan je gedacht... heb je al gebeld? Ik hoop dat je al langs mag komen voor een echo, ook al is er niet per se al n knipper te zien met deze termijn. :* :*
pi_115586225
Hoe gaat het lot? Heb zo aan je zitten denken

En FTA ik hoop zo dat je strx de gerustelling krijgt!

O+ mooie echos overigens gezien
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:49:52 #38
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115586324
FTA fijn dat ze gegroeid lijkt! Wat rottig zeg die onzekerheid. Ik hoop dat de gyn je meer kan vertellen.

Lot, hoe is het nu?

Isis, een jongen, gefeliciteerd!

Mag mijn datum naar 22 februari? Wordt druk eind februari :P
pi_115586357
Wat lief dat jullie allemaal aan me denken :* Het gaat eigenlijk wel oké, ik heb geen bloed meer verloren. Voel nog wel van alles onder in m'n buik en rug maar het is te houden.

Ik heb op zich wel aardig geslapen nog, wel rond 2 uur wakker geworden en ik durfde gewoon niet naar de wc. Uiteindelijk toch gegaan en alles was goed. Ook nog een test gedaan toen en die bleef ook gewoon donker dus ik was weer even gerustgesteld.

Ik moet zeggen dat ik wel weer een klein beetje hoop terug heb nu, al ben ik nog wel heel erg zenuwachtig..

De vk is pas bereikbaar vanaf 9 uur dus die ga ik zo bellen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:55:00 #40
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115586382
Ik hoop dat je meteen vandaag een echo krijgt L0t! Heeft je vk zelf zo'n apparaat?

Sterkte!!! Duim voor je! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115586504
FTA, fijn dat je kindje goed in de gaten gehouden wordt. Wat een zorgen meis. Succes ook vandaag :*

L0t, hoop dat je terecht kunt voor een echo! :*
pi_115586562
Nou heb gebeld en kreeg de secretaresse aan de telefoon. Zij zou het doorgeven en dan word ik straks teruggebeld door de vk.
pi_115586592
FTA wat heftig. op zich fijn dar ze gegroeid is maar wat een onzekerheid. hopelijk wat meer geruststelling na vandaag.

Lot wat naar hopelijk jij ook wat meer duidelijkheid en ik duim voor een positief bericht.

Verder zag ik mooie echo's en een jongetje voor Isis.

Ik moet maandag voor controle en ga heel brutaal vragen of ze dan al kan zien wat we aan het bakken zijn. dan kan ik twee dagen later gaan shoppen in italie.
pi_115586831
Isis krijgt een jommetje *O*

L0t.. hopen dat vk inderdaad snel terug belt!
Al denk ik dat die test positief uitsloeg omdat HCG niet dezelfde dag uit je lichaam weg is geloof ik, op het moment dat er een miskraam plaats vindt. Maar ik blijf voor je duimen meissie! :*

Pff FTA, wat een onzekerheid. Hoop oprecht dat wat je vandaag te horen krijgt goed nieuws is. Maar dit is echt wel een hele onzekere situatie zo :{ ... Heel veel succes! ^O^

Oww enne voor mezelf ... Mijlpaal 29 weken *O* *O* *O*
Waar is die tijd gebleven dat ik me met 8 weken meldde in dit topic?? :') .. Aaaahh

En vanavond partnerles bij de pufclub :') ... Word ik lekker gemasseerd enzo :9 :D
pi_115586865
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef Twinkle20 het volgende:
L0t.. hopen dat vk inderdaad snel terug belt!
Al denk ik dat die test positief uitsloeg omdat HCG niet dezelfde dag uit je lichaam weg is geloof ik, op het moment dat er een miskraam plaats vindt. Maar ik blijf voor je duimen meissie! :*
Nee klopt, heb je ook gelijk in hoor, maar ik dacht dat 'ie misschien al lichter geworden zou zijn ofzo.

Gefeliciteerd met je mijlpaal *O*
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:53:18 #46
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115587472
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Is er geen mogelijkheid dat je wat admin. werk doet ipv dat je de hele tijd rond moet lopen?
Daar hebben we ook naar gekeken, maar dat is op dit moment helaas niet mogelijk nee, door verschillende omstandigheden :) Daarbij moet ik nu nog maar 3 weken werken tot mn verlof dus daarom heeft de bedrijfsarts ook geadviseerd om dan eerder met verlof te gaan denk ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik voel me een klein beetje aangesproken :+ (ik ben daar onder behandeling :+ )
Vooral dat stukje over buikpijn :+ :@

Ook gynaecologen merken recessie

Ik wou dat het hier ging regenen zeg .. Nog steeds mega benauwd. De lucht ziet er wel heel dreigend uit, maar dat is al een paar uur zo het geval. En buienradar kondigt nog niks aan helaas :N

Overigens maak ik van al mijn echo's een foto en laat ik die ook afdrukken. Gaan ze samen in het plakboek :) .. Dat van dat in een enveloppe stoppen is ook een goed idee Logi!

L0t wat vervelend van dat bruinverlies en alles ... Meestal stelt het helemaal niks voor (kan me wat dames, inmiddels bevallen, uit dit topic herinneren die echt regelmatig bloed verloren enzo) .. Maar het lijkt me zo onzeker :{ ... En dan ook nog een hele week moeten wachten op de echo. Ik hoop dat het allemaal bij jou niks voorstelt! :)

En had ik al gejompeld voor de knipper van LB? Anders bij deze! *O* ... Super fijn voor je meis! :*

Ik heb vandaag een inmens drukke buikbaby O+ ... De schoppen zijn nog niet pijnlijk, maar wel krachtig! O+ ... Ik merk dat het me iedere keer uit mijn concentratie haalt :D .. Iedere keer toch naar mijn buik turen en handen erop leggen enzo. Het liefste trek ik gewoon iedere keer mijn shirt omhoog om naar mijn blote belly te kijken :D .. Het golft helemaal :D :+
Hihi Twinkje toch :P :*

LB wat een mooi zeepaardje heb jij zeg O+ :D

L0t... ik duim :*

Asfalt wat een mooie echo! O+

FTA wat een spannende tijden allemaal zeg. :{ Wel fijn dat de echoscopiste iig de tijd voor jullie nam en jullie serieus nam.
Alles maar per dag bekijken he :* sterkte hoor!

Vanochtend weer ff naar de fysio geweest, heeft even mn bekken gemasseerd, :X maar het zal vast helpen als de gevoeligheid van het masseren weer is weggetrokken :+ Gelijk eventjes door naar de markt voor wat aardbeitjes, lekker :9 Nu weer even rustig aan, vandaag maar zo min mogelijk doen, wel wat in en om het huis bewegen of course :)
Moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind om het zo rustig aan te doen.. merk dat het echt goed is voor mn lijf, pijn is wel aanwezig maar zoveel minder!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115587551
FTA, wat een onzekerheid. Ik lees iedere keer je posts en hoop dan dat het allemaal helemaal goed blijkt te zijn. Daar duim ik nog steeds voor, wat moet die onzekerheid verschrikkelijk zijn :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_115587729
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:28 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Vla voor je gaat slapen! Schijnt te helpen :Y Maar irritant joh...

En ik weet niet wanneer de volgende echo is, ik mag wel naar de verloskundige in elk geval ^O^ Denk eigenlijk dat het dan bij 12 weken pas is.

Slaap lekker allemaal, ik ga dromen over zeepaardjes O+
Ja, Martijn heeft meteen allemaal zuivelproducten voor me gehaald omdat dat zou helpen :+ O+
En pepermunt en Rennies.

Lot, ik hoop dat je snel wordt teruggebeld en terecht kunt :*

FTA :*
pi_115589365
woei, geloof dat ik eindelijk een geboortekaartje gevonden heb *O*

Nu de naam nog :') :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115589456
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Skoap het volgende:
woei, geloof dat ik eindelijk een geboortekaartje gevonden heb *O*

Nu de naam nog :') :D
Oh! Benieuwd wat voor kaartje het is geworden :) En de naam, hihi :+ Ik heb echt geen idee bij jou :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')