zuchtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:39 schreef Cryothic het volgende:
Sorry, is al terug...
wist niet dat je boos werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ben jij ookquote:
bluhquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij ook
miss nu niet.. maar kun je wel zijn
i have pics to prove it dus puh
En nou opgehouden met dat negatieve gedoe, want je praat jezelf alleen maar meer negativiteit aan.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:48 schreef Nixx- het volgende:
Ik zou jullie zeker wel willen doen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oi.. zometeen maar eens aankleden en zo..
echt ik ben stiekem gewoon nudist ofzo.. loop het liefste de hele dag in mn blote kont rond
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En nou opgehouden met dat negatieve gedoe, want je praat jezelf alleen maar meer negativiteit aan.
je moet zo aankleden meneerquote:
Eerst koffie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet zo aankleden meneer
Thxquote:
Owjee, moet ik m'n post uit het vorige deel weer quoten zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Thx
komt vast wel goeddat moet anders wordt ik boos
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Owjee, moet ik m'n post uit het vorige deel weer quoten zeker
iedereen hard aan het werk of van de zon aan het genietenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je ziet t ... verder was t stil hier
Voor mij het eerste!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iedereen hard aan het werk of van de zon aan het genieten
oh. .quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, binnen zitten op kantoor, ongemotiveerd aan het werk.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh. .
moet ik je ff wat motivatie pics sturen dan
Ik bedoelde van mensen die aan het werk zijn.. heus waar hoorquote:
3 uur... En 3 dagen.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:11 schreef Cryothic het volgende:
zo, dat was een behoorlijke wandeling in die hitte... nu nog iets meer dan 3 uur vol zien te houden hier
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:39 schreef JJH het volgende:
Er is er eentje bang voor wraak hier, alles was netjes uitgelogd toen ik de laptop pakte.
Er leiden meer wegen naar romequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:39 schreef JJH het volgende:
Er is er eentje bang voor wraak hier, alles was netjes uitgelogd toen ik de laptop pakte.
Ik weet nog wel wat andere wraak dingen te bedenken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:39 schreef JJH het volgende:
Aahw, jochie toch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
...En dan is het bijna 30 graden en zit je ziek thuis
hihi, weer... hier wordt de lucht stukje bij beetje al donkerder.quote:
Heel spannend is het allemaal nog niet op buienradar, al ontwikkeld er wel wat bij jullie in de buurt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hihi, weer... hier wordt de lucht stukje bij beetje al donkerder.
Ik kom hoe dan ook zeiknat thuis vanmiddag.
Of van het zweten, of van de regen
Do not worry babe... Beetje regen is juist lekker......quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:52 schreef Cryothic het volgende:
Op Facebook kwamen de eerste onweerswolken al voorbij net in Alkmaar.
Maar goed, dat is nog een kilometer of 30 verderop.
Wil ik ook wel... genieten van jouw uitzichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Do not worry babe... Beetje regen is juist lekker......
Ik zit in de tuin te genieten van mijn uitzicht
Zal ik je een foto sturen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wil ik ook wel... genieten van jouw uitzicht
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wil ik ook wel... genieten van jouw als uitzicht
hihi je gaat met mij om dus je weet maar nooit...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:45 schreef JJH het volgende:
Ik ben helemaal niet zo, maar het viel me wel op.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi je gaat met mij om dus je weet maar nooit...
Kom ik hier net aan...vraagt de kleine apekop aan dr pa...Wanneer doen we watergevecht ? Ik denk dat ik nat thuiskom
Van mijn uitzichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
van een uitzicht met jou? of van jou?
Heej de lucht is blauwer dan hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:30 schreef Cryothic het volgende:
beter dan mijn uitzicht
[ afbeelding ]
hoezo niet ? Toe best warm in wok zijn tuin hoorquote:
Ja, toen ik de foto maakte nog wel ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej de lucht is blauwer dan hier
Ja nou maar pfffquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, toen ik de foto maakte nog wel ja.
Was denk ik een half uurtje voor ik hem hier had staan.
Ik stond er ook al van te kijken.
En nee Knetter, je mag niet zeuren... punt.
Jij ligt tenminste in een tuin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo niet ? Toe best warm in wok zijn tuin hoor
Nee, als je gewoon maar in de tuin kunt gaan zitten zonder verder iets te moeten, mag je niet klagen.quote:
Ik geloof dat ik iemand heb horen roepen dat er nog gestofzogen moet worden.quote:
Of we eten patat vanavond.. morgen weer boodschappen doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iemand heb horen roepen dat er nog gestofzogen moet worden.
Boodschappen komen van het weekend wel weer.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of we eten patat vanavond.. morgen weer boodschappen doen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef Cryothic het volgende:
Rij jij dan ff langs de Lidl voor patat?
KAK! hebben we niets meer liggen??quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef Cryothic het volgende:
Rij jij dan ff langs de Lidl voor patat?
zal ik sla meenemen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel koken vanavond. Gister al Mac gehaald, en van het weekend was het ook al weinig soeps qua gezond eten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:58 schreef Nixx- het volgende:
* Nixx- kijkt nog eens goed.
Ik dacht voor een moment dat ik in CUL zat...
Dus ik haal een zakje voor ik naar huis kom?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
KAK! hebben we niets meer liggen??
Als je binnen een uur vertrekt ben je hier op tijd volgens mij.quote:
Dan komt er ééntje hier in een leeg huis, en dat is ook weer zo wat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je binnen een uur vertrekt ben je hier op tijd volgens mij.
Als t op patatjes aan komt, bak ik ze als de beste
En een kipcorn, een kroket, frikandel, nuggets, bitterballen en een kaassoufle.quote:
Het is echt maanden geleden dat ik dat heb gegeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:15 schreef Cryothic het volgende:
En een kipcorn, een kroket, frikandel, nuggets, bitterballen en een kaassoufle.
Uhm nee want ik moet nog rennen vanavond hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En een kipcorn, een kroket, frikandel, nuggets, bitterballen en een kaassoufle.
Doe je goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het is echt maanden geleden dat ik dat heb gegeten.
Ah ja... das waar ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm nee want ik moet nog rennen vanavond he
Je mag ook worteltjes/doperwtjes aardappies in schil en een kipschnitzel meenemen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe je goed.
Bij ons denk ik gemiddeld 2x per 3 weken ofzo?
Soms 1x per week.
Maar ja, kindjes, gemakzucht, en gewoon lekker
[..]
Ah ja... das waar ook
Dat laatste vind ik niet altijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
Doe je goed.
Bij ons denk ik gemiddeld 2x per 3 weken ofzo?
Soms 1x per week.
Maar ja, kindjes, gemakzucht, en gewoon lekker
Neuh, bewaar maar voor morgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag ook worteltjes/doperwtjes aardappies in schil en een kipschnitzel meenemen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet altijd.
Ik vind het gewoon leuk om zelf te koken.
Dat weet ik al.. sufferdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe groot onze nieuwe keuken wordt....
Alsof dat zoveel meer werk is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neuh, bewaar maar voor morgen.
Geen zin om een lading boodschappen te halen straks.
Ik haal wel een zak fritespatat.
Zou ook wat zijn voor LL en mij... een hele grote keuken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe groot onze nieuwe keuken wordt....
En voor Knetter en mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou ook wat zijn voor LL en mij... een hele grote keuken.
Ik loop nu namelijk altijd in de weg
ook in een grote keuken loop je in de wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou ook wat zijn voor LL en mij... een hele grote keuken.
Ik loop nu namelijk altijd in de weg
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook in een grote keuken loop je in de weg
Is ie een soort Peter Beense lookalike geworden sinds de laatste keer dat ik hem zag?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook in een grote keuken loop je in de weg
Neee... ik doe mijn eigen ding in de keuken...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Is ie een soort Peter Beense lookalike geworden sinds de laatste keer dat ik hem zag?
Ik ken dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neee... ik doe mijn eigen ding in de keuken...
Ik las wat andersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken dat.
Ik mag er tegenwoordig geeneens meer in.
Wij hadden vorig jaar een wesp in het dekbedovertrek nadat ie buiten had gehangen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:15 schreef JJH het volgende:
En waarom kruipt de rest van de was altijd in je hoeslaken? Ik zie er de lol niet zo van in eigenlijk.
Dat was geen jurk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kreeg een foto van het resultaat van het watergevecht
Whehe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar een wesp in het dekbedovertrek nadat ie buiten had gehangen...
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:18 schreef Nixx- het volgende:
Ah, bedankt.
Ik was al op je aan het wachten.
Goedemorgen!
Paar uur werken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Graag gedaan.
Nog wat spannends in de planning vandaag?
Aangezien het een nieuwbouw huis is zijn we druk aan het inrichten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:35 schreef Cryothic het volgende:
Druk aan het (laten) verbouwen dus.
Gezelligquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh crap.. dikke storing op het werk..
ga ik na een week thuis te zijn weer aan het werk wordt ik al gebeld dat ik verlof kan nemen of outbound kan bellen..
nu ipv half 12 om 10 uur aan het werk en mensen opbellen
moguh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh crap.. dikke storing op het werk..
ga ik na een week thuis te zijn weer aan het werk wordt ik al gebeld dat ik verlof kan nemen of outbound kan bellen..
nu ipv half 12 om 10 uur aan het werk en mensen opbellen
Oh dus nu half 12 beginnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik mag thuis blijven
uhm.. of ik moet het als vakantie dag doen.. of het is niet betaald..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef Cryothic het volgende:
Dat gaat van je vrije dagen af zeker?
HAHAquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voordeel is wel dat ik nu vet lang in mn blote kont op de bank kan blijven zitten
Wel jammer dat je er zo vroeg uit bent danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voordeel is wel dat ik nu vet lang in mn blote kont op de bank kan blijven zitten
nou ik was er zo vroeg uit om me beter te melden bij het uitzendbureauquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel jammer dat je er zo vroeg uit bent dan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor t op t journaal.. kan 30 graden wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Ach ja, heb je nog wat aan je dag.
Wordt weer warm vandaag
Dat wordt weer op naar een leen-tuin.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoor t op t journaal.. kan 30 graden worden
Vandaag?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoor t op t journaal.. kan 30 graden worden
Moet ik het grote bad op zettenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wordt weer op naar een leen-tuin.
ja.. en wat doe jij wakker?quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dan krijg ik er automatisch de wokjes bij.. en uhm.. tja.. niet echt zin in
dat wordt balkon denk ik...
Volgens mij is er een tuin bij ons beschikbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik het grote bad op zetten
Dat klinkt stomquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is er een tuin bij ons beschikbaar
Krijg je er alleen wel LovelyCryo's bij, om het maar zo te noemen
Oeh tempting...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is er een tuin bij ons beschikbaar
Krijg je er alleen wel LovelyCryo's bij, om het maar zo te noemen
Ik las het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. en wat doe jij wakker?
oh je hoeft me niet weg te brengen vdaag
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik het grote bad op zetten
CryoLadies klonk stommerquote:
Jullie zitten naast elkaar met elkaar te ouwehoeren op een forum?quote:
Hij ligt in bed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
CryoLadies klonk stommer
[..]
Jullie zitten naast elkaar met elkaar te ouwehoeren op een forum?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij ligt in bed.
ik zit op de bank koffie te drinken en dr phil te kijken
dr phil? Dan blijf ik nog ff liggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij ligt in bed.
ik zit op de bank koffie te drinken en dr phil te kijken
hihi dat dacht ik alquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:16 schreef JJH het volgende:
[..]
dr phil? Dan blijf ik nog ff liggen.
Naar kold toe?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als we allebei zo vroeg wakker zijn kunnen we nog wel van alles ondernemen
wat gaan we doen vdaag?
Van kopen ga je niet dood...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi dat dacht ik al
ik heb gister stiekem nog sigaretten gekocht
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi dat dacht ik al
ik heb gister stiekem nog sigaretten gekocht
kold?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Naar kold toe?
Of het naaktstrandjd bij de Whijtemener.
In bad bij Lolaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als we allebei zo vroeg wakker zijn kunnen we nog wel van alles ondernemen
wat gaan we doen vdaag?
Pas op meid voor je het weet staan we voor je deurquote:
Leuk toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pas op meid voor je het weet staan we voor je deur
tuurlijik welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Leuk toch?
Als jullie het maar niet in je hoofd halen om voor 5 uur weer weg te zijn
"Zo" alsin "straks" ?quote:
Hansquote:
Ja en?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pas op meid voor je het weet staan we voor je deur
Ik misschien welquote:
Ik lig nog in bed, naakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"Zo" alsin "straks" ?
of
"Zo" alsin, "in de huidige staat" ?
Want ze zat nog in d'r blote billen. Dat valt op in de trein.
dan krijgen we een boete in de trein en komen we in de krantquote:
Als t ff niet hoeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan krijgen we een boete in de trein en komen we in de krant
kan je wel pics sturenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op kantoor zitten vandaag is al kut genoeg hier hoor.
Mis ik ook de visite nog
welke visite?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op kantoor zitten vandaag is al kut genoeg hier hoor.
Mis ik ook de visite nog
een aantal diehards hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Fijn om te zien dat mijn 3de poging om de SC weer op te starten het volhoudt
badeendjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb je beestjes in bad
Toffe mensen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Fijn om te zien dat mijn 3de poging om de SC weer op te starten het volhoudt
Alleen op zondag niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
Is het raar als ik al ongeveer 24/6 zin heb in seks?
Neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik voel me niet helemaal serieus genomen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb je beestjes in bad
ik zal jou eens serieus nemenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik voel me niet helemaal serieus genomen...
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik voel me niet helemaal serieus genomen...
Ik was te lui om het volledig uit te typen. Inmiddels dus 6 dagen lang de hele dagquote:
Lastige periodes dan zonder relatie/fuckbuddyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
soms heb je van die periodes
Zie hierbovenquote:
Jaloersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zal jou eens serieus nemen
Hey!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke ik neem jou ook wel ...quote:
Wij zijn gewoon allemaal erg leuke mensenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, één grote inteeltbende dus
Trio?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke ik neem jou ook wel ...
Lastig, als je voor 5en al weer in de trein terug zit hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan dat telepatisch..voel je het al?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lastig, als je voor 5en al weer in de trein terug zit hoor.
Nopequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan dat telepatisch..voel je het al?
Ze blijven wel etenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lastig, als je voor 5en al weer in de trein terug zit hoor.
ja maar ik wil in mijn blote kont blijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, jij en JJH... zo... klaar.
Dan doe je datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar ik wil in mijn blote kont blijven![]()
Alleen in de trein ff wat aantrekken, daarna mag je best weer in je blote kont rond lopen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar ik wil in mijn blote kont blijven![]()
De kinderenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Alleen in de trein ff wat aantrekken, daarna mag je best weer in je blote kont rond lopen hoor
Rijbewijs vergeten? Kater? Medicijnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:58 schreef kingtoppie het volgende:
Lekker werken..
Maar volgens mij rij ik illegaal als ik nu ga rijden maargoed
Ff tellen....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Rijbewijs vergeten? Kater? Medicijnen?
Dat moet te redden zijn... je hebt een marge natuurlijk hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ff tellen....
Waarschijnlijk rond de 3 liter bier op oid gisteren...
3 liter bier = 12 alcoholische consumpties.. Dus kost 12 uur om af te breken...
Naja ik begon +- gisteravond om 10 uur met drinken dus het spant er een beetje om of ik legaal de auto in stap
Die is niet zo groot als beginnend rij-tuigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat moet te redden zijn... je hebt een marge natuurlijk he
Niet 1 uur per consumptie, 1,5 uur per consumptie. 16 uur dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ff tellen....
Waarschijnlijk rond de 3 liter bier op oid gisteren...
3 liter bier = 12 alcoholische consumpties.. Dus kost 12 uur om af te breken...
Naja ik begon +- gisteravond om 10 uur met drinken dus het spant er een beetje om of ik legaal de auto in stap
* kingtoppie wijstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl mijn haar wil niet wat ik wil vindt meneer het nodig om me daar extra op te wijzen.
ik zeg ja![]()
wijst die er nog een keer op.
jaahaaaaa
Tact... hij heeft het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl mijn haar wil niet wat ik wil vindt meneer het nodig om me daar extra op te wijzen.
ik zeg ja![]()
jaahaaaaa
Ik hou het maar op:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tact... hij heeft het.![]()
Tijd voor zo'n bandana achtig lapje stof.
Helpt altijd.
En als je haar niet doet wat jij wil, moet je maar willen wat je haar doet. Zit je ook goed.
Wat van zijn haargel gebruiken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zeg ja![]()
jaahaaaaa
quote:
Ik kijk liever naar iets andersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gelukkig heb ik mijn mooie ogen nog die kunnen afleiden van mijn haar
iig vaker kans om de natuur te zien, ipv dr. schumacherquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kijk met je mee
Billensowieso beter als tetten
Preciesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
iig vaker kans om de natuur te zien, ipv dr. schumacher
Ik van het geheelquote:
Dat klinkt best cliche jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik van het geheel![]()
Maar dat klinkt dan meteen zo cliche alsof ik niet kan kiezen.
Maar ja, waarom moet ik kiezen?quote:
Hier heb je gelijk inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar ja, waarom moet ik kiezen?
Een mooi paar billen aan een vrouw met een lelijk gezicht doet het voor mij echt niet.
Evenals dikke tieten en een rotkop... dat werkt gewoon niet.
En verder kijk ik graag naar billen, en ik zit er ook graag aan.
Maar dat geld ook voor borsten hoor
Dus tja... hopeloos.
Een Kan... of een man?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doe mij maar boobiesen bij een Kan billen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook bijzonder weinig ervaring heb met verschillende borsten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk inAlles moet in orde zijn zeg maar, maar dan gaat mijn voorkeur naar billen.
Maar misschien kan dat ook komen dat ik nooit een paar goeie borsten in mijn handen heb gehad
Dat laatste wel, maar alsnog. Billen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk inAlles moet in orde zijn zeg maar, maar dan gaat mijn voorkeur naar billen.
Maar misschien kan dat ook komen dat ik nooit een paar goeie borsten in mijn handen heb gehad
man.. autocorrect en sloom internetquote:
Ik welgeteld 1 paarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook bijzonder weinig ervaring heb met verschillende borsten.
Maar de borsten waar ik mee heb mogen spelen...
Met mollig is uiteraard niets misquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik welgeteld 1 paarEn dat waren nou niet echt stevige borsten ofzo
.
Overigens mijn date heeft wel stevige borsten, maar die is sowieso wat molliger
Ik 2 paarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
.
Zeker niet. Lekker juist.quote:
stevige borsten met kleine tepelsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
.
Dat zeg ik ook nietquote:
Hehequote:
* Vinniiee wilt ermee spelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stevige borsten met kleine tepels
Dat ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stevige borsten met kleine tepels
Ach, het zijn "maar" 2 paar... maar wel 2 heerlijke dames hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietSterker nog, ik heb liever wat molliger dan een gratenbaal (wat ik zelf al ben
)
[..]
Hehe
[..]
* Vinniiee wilt ermee spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |