De kinderenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Alleen in de trein ff wat aantrekken, daarna mag je best weer in je blote kont rond lopen hoor
Rijbewijs vergeten? Kater? Medicijnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:58 schreef kingtoppie het volgende:
Lekker werken..
Maar volgens mij rij ik illegaal als ik nu ga rijden maargoed
Ff tellen....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Rijbewijs vergeten? Kater? Medicijnen?
Dat moet te redden zijn... je hebt een marge natuurlijk hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ff tellen....
Waarschijnlijk rond de 3 liter bier op oid gisteren...
3 liter bier = 12 alcoholische consumpties.. Dus kost 12 uur om af te breken...
Naja ik begon +- gisteravond om 10 uur met drinken dus het spant er een beetje om of ik legaal de auto in stap
Die is niet zo groot als beginnend rij-tuigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat moet te redden zijn... je hebt een marge natuurlijk he
Niet 1 uur per consumptie, 1,5 uur per consumptie. 16 uur dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ff tellen....
Waarschijnlijk rond de 3 liter bier op oid gisteren...
3 liter bier = 12 alcoholische consumpties.. Dus kost 12 uur om af te breken...
Naja ik begon +- gisteravond om 10 uur met drinken dus het spant er een beetje om of ik legaal de auto in stap
* kingtoppie wijstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl mijn haar wil niet wat ik wil vindt meneer het nodig om me daar extra op te wijzen.
ik zeg ja![]()
wijst die er nog een keer op.
jaahaaaaa
Tact... hij heeft het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl mijn haar wil niet wat ik wil vindt meneer het nodig om me daar extra op te wijzen.
ik zeg ja![]()
jaahaaaaa
Ik hou het maar op:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tact... hij heeft het.![]()
Tijd voor zo'n bandana achtig lapje stof.
Helpt altijd.
En als je haar niet doet wat jij wil, moet je maar willen wat je haar doet. Zit je ook goed.
Wat van zijn haargel gebruiken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zeg ja![]()
jaahaaaaa
quote:
Ik kijk liever naar iets andersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gelukkig heb ik mijn mooie ogen nog die kunnen afleiden van mijn haar
iig vaker kans om de natuur te zien, ipv dr. schumacherquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kijk met je mee
Billensowieso beter als tetten
Preciesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
iig vaker kans om de natuur te zien, ipv dr. schumacher
Ik van het geheelquote:
Dat klinkt best cliche jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik van het geheel![]()
Maar dat klinkt dan meteen zo cliche alsof ik niet kan kiezen.
Maar ja, waarom moet ik kiezen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |