Als je binnen een uur vertrekt ben je hier op tijd volgens mij.quote:
Dan komt er ééntje hier in een leeg huis, en dat is ook weer zo wat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je binnen een uur vertrekt ben je hier op tijd volgens mij.
Als t op patatjes aan komt, bak ik ze als de beste
En een kipcorn, een kroket, frikandel, nuggets, bitterballen en een kaassoufle.quote:
Het is echt maanden geleden dat ik dat heb gegeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:15 schreef Cryothic het volgende:
En een kipcorn, een kroket, frikandel, nuggets, bitterballen en een kaassoufle.
Uhm nee want ik moet nog rennen vanavond hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En een kipcorn, een kroket, frikandel, nuggets, bitterballen en een kaassoufle.
Doe je goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het is echt maanden geleden dat ik dat heb gegeten.
Ah ja... das waar ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm nee want ik moet nog rennen vanavond he
Je mag ook worteltjes/doperwtjes aardappies in schil en een kipschnitzel meenemen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe je goed.
Bij ons denk ik gemiddeld 2x per 3 weken ofzo?
Soms 1x per week.
Maar ja, kindjes, gemakzucht, en gewoon lekker
[..]
Ah ja... das waar ook
Dat laatste vind ik niet altijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
Doe je goed.
Bij ons denk ik gemiddeld 2x per 3 weken ofzo?
Soms 1x per week.
Maar ja, kindjes, gemakzucht, en gewoon lekker
Neuh, bewaar maar voor morgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag ook worteltjes/doperwtjes aardappies in schil en een kipschnitzel meenemen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet altijd.
Ik vind het gewoon leuk om zelf te koken.
Dat weet ik al.. sufferdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe groot onze nieuwe keuken wordt....
Alsof dat zoveel meer werk is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neuh, bewaar maar voor morgen.
Geen zin om een lading boodschappen te halen straks.
Ik haal wel een zak fritespatat.
Zou ook wat zijn voor LL en mij... een hele grote keuken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe groot onze nieuwe keuken wordt....
En voor Knetter en mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou ook wat zijn voor LL en mij... een hele grote keuken.
Ik loop nu namelijk altijd in de weg
ook in een grote keuken loop je in de wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou ook wat zijn voor LL en mij... een hele grote keuken.
Ik loop nu namelijk altijd in de weg
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook in een grote keuken loop je in de weg
Is ie een soort Peter Beense lookalike geworden sinds de laatste keer dat ik hem zag?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook in een grote keuken loop je in de weg
Neee... ik doe mijn eigen ding in de keuken...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Is ie een soort Peter Beense lookalike geworden sinds de laatste keer dat ik hem zag?
Ik ken dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neee... ik doe mijn eigen ding in de keuken...
Ik las wat andersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken dat.
Ik mag er tegenwoordig geeneens meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |