3 uur... En 3 dagen.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:11 schreef Cryothic het volgende:
zo, dat was een behoorlijke wandeling in die hitte... nu nog iets meer dan 3 uur vol zien te houden hier
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:39 schreef JJH het volgende:
Er is er eentje bang voor wraak hier, alles was netjes uitgelogd toen ik de laptop pakte.
Er leiden meer wegen naar romequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:39 schreef JJH het volgende:
Er is er eentje bang voor wraak hier, alles was netjes uitgelogd toen ik de laptop pakte.
Ik weet nog wel wat andere wraak dingen te bedenken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:39 schreef JJH het volgende:
Aahw, jochie toch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
...En dan is het bijna 30 graden en zit je ziek thuis
hihi, weer... hier wordt de lucht stukje bij beetje al donkerder.quote:
Heel spannend is het allemaal nog niet op buienradar, al ontwikkeld er wel wat bij jullie in de buurt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hihi, weer... hier wordt de lucht stukje bij beetje al donkerder.
Ik kom hoe dan ook zeiknat thuis vanmiddag.
Of van het zweten, of van de regen
Do not worry babe... Beetje regen is juist lekker......quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:52 schreef Cryothic het volgende:
Op Facebook kwamen de eerste onweerswolken al voorbij net in Alkmaar.
Maar goed, dat is nog een kilometer of 30 verderop.
Wil ik ook wel... genieten van jouw uitzichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Do not worry babe... Beetje regen is juist lekker......
Ik zit in de tuin te genieten van mijn uitzicht
Zal ik je een foto sturen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wil ik ook wel... genieten van jouw uitzicht
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wil ik ook wel... genieten van jouw als uitzicht
hihi je gaat met mij om dus je weet maar nooit...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:45 schreef JJH het volgende:
Ik ben helemaal niet zo, maar het viel me wel op.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi je gaat met mij om dus je weet maar nooit...
Kom ik hier net aan...vraagt de kleine apekop aan dr pa...Wanneer doen we watergevecht ? Ik denk dat ik nat thuiskom
Van mijn uitzichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
van een uitzicht met jou? of van jou?
Heej de lucht is blauwer dan hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:30 schreef Cryothic het volgende:
beter dan mijn uitzicht
[ afbeelding ]
hoezo niet ? Toe best warm in wok zijn tuin hoorquote:
Ja, toen ik de foto maakte nog wel ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej de lucht is blauwer dan hier
Ja nou maar pfffquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, toen ik de foto maakte nog wel ja.
Was denk ik een half uurtje voor ik hem hier had staan.
Ik stond er ook al van te kijken.
En nee Knetter, je mag niet zeuren... punt.
Jij ligt tenminste in een tuin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo niet ? Toe best warm in wok zijn tuin hoor
Nee, als je gewoon maar in de tuin kunt gaan zitten zonder verder iets te moeten, mag je niet klagen.quote:
Ik geloof dat ik iemand heb horen roepen dat er nog gestofzogen moet worden.quote:
Of we eten patat vanavond.. morgen weer boodschappen doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iemand heb horen roepen dat er nog gestofzogen moet worden.
Boodschappen komen van het weekend wel weer.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of we eten patat vanavond.. morgen weer boodschappen doen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef Cryothic het volgende:
Rij jij dan ff langs de Lidl voor patat?
KAK! hebben we niets meer liggen??quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef Cryothic het volgende:
Rij jij dan ff langs de Lidl voor patat?
zal ik sla meenemen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel koken vanavond. Gister al Mac gehaald, en van het weekend was het ook al weinig soeps qua gezond eten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:58 schreef Nixx- het volgende:
* Nixx- kijkt nog eens goed.
Ik dacht voor een moment dat ik in CUL zat...
Dus ik haal een zakje voor ik naar huis kom?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
KAK! hebben we niets meer liggen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |